Jump to content



Ποιο αμαξι μεχρι 14.000Ε καινουριο????


pastelidis.n.s.

Recommended Posts

Πανέα, ξέρεις φαντάζομαι ότι δεν πρόκειται για κάτι σαν το κιβώτιο F1 της Ferrari που αλλάζει σε χιλιοστά δευτερολέπτου, αλλά για κάτι πολύ χειρότερο...

Με βάση αυτό, ποια ακριβώς είναι τα πλεονεκτήματα του αυτόματου από το χειροκίνητο?

Εγώ το βλέπω σαν πρόσθετο βάρος, μεγαλύτερη κατανάλωση, χαμηλή απόκριση κτλ...

Χίλιες φορές καλύτερο το χειροκίνητο σε τέτοιο αμάξι... Προσωπικά θα ένιωθα ότι έχω καλύτερο έλεγχο του αυτοκινήτου με το χειροκίνητο...

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply
ή το Yarris το σειριακο αυτόματο.

Ολος ο κοσμος με αυτοματα κυκλοφορει. Μην κοιτας εδω στο Ελλαδισταν ειμαστε κατι χρονια πίσω.

Το 1300 αυτοματα δεν κάνει 14000 αλλά παραπάνω κοντά στα 17 ή και περισσότερο ανάλογα την έκδοση.

Από μένα Yarris :T: και συμφωνώ για το αυτόματο.

Xaxax...σε αυτοκίνητο πόλης δεν υπάρχει μεγαλύτερη άνεση από ένα αυτόματο κιβώτιο...believe me...έχοντας οδηγήσει για αρκετούς μήνες ένα daihatsu sirion αυτόματο της μάνας μου, σε σύγκριση με το golf gt μου στην πόλη είναι όχι χίλιες φορές χειρότερο αλλά δυο χιλιάδες φορές καλύτερο...εδώ πολλές φορές όταν η μάνα μου δεν το ήθελε το έπερνα εγώ:flex:

Εννοειται οτι εχεις καλυτερο ελεγχο με χειροκινητο. Απλα μες την πολη αυτα τα σταματα ξεκινα δεν τα μπορώ. Τωρα εξαρτατε και πως τα βλεπεις το αμαξι ; Σαν διασκεδαση ; Σαν μέσο μεταφορας ; Εξαρτατε από το τι ζητάς ως οδηγος.

εγω πάντως περιμένω να βγει και το τσίμπησα.....

Toyota IQ

Θα συμφωνήσω κι εγώ :T: ...Αν έπαιρνα τώρα αυτoκίνητο για μετακινήσεις κυρίως στην πόλη θα περίμενα το IQ...

Με κάποια επιφύλαξη βέβαια, καθώς δεν έχω κάνει και Test drive...

Θα συμφωνήσω κι εγώ :T: ...Αν έπαιρνα τώρα αυτoκίνητο για μετακινήσεις κυρίως στην πόλη θα περίμενα το IQ...

Με κάποια επιφύλαξη βέβαια, καθώς δεν έχω κάνει και Test drive...

Οτι και να είναι, θα ειναι Toyota...εγγύηση...απλά θέλω να ειναι φτηνότερο απο το Smart

Τί εννοείς?;)

Απο την άποψη οτι εισαι είσαι αυτός που καθοριζει πότε θα αλλάξεις ταχύτητα. Ενώ στο αυτόματο νομίζω είναι default όταν φτάσει καποιον ορισμένο αριθμό στροφών. Δεν ειμαι σιγουρος ομως. Γενικα αυτό εχω ακούσει να λένε.:unsure:

γιατι το αυτόματο είναι χρόνια μπροστά?

γιατι κανει κανα δυο χρονια να αλλαξει ταχυτητα

χρησιμο ειναι το αυτοματο για την πολη αλλα πολυ το θεοποιησαν καποιοι...

Το χειροκινητο ειναι παντα καλυτερο, το μονο πλεονεκτημα του αυτοματου ειναι οταν βαριεσαι που ζεις, αλλα και παλι εχει γινει τοσο αυτοματο το χερι σου στο να αλλαζει ταχυτητα που ουτε καν το νιωθεις....εκτος αν συνηθισεις στο αυτοματο και ναι μετα νομιζεις οτι ειναι περιττο φορτιο το χειροκινητο.

Τελικα η μονη φαση που νομιζω οτι υπερεχει ξεκαθαρα το αυτοματο ειναι στο παρκαρισμα με οπισθεν σε κατηφορα με μεγαλη κλιση. Ο τροπος που κραταει το αμαξι εκει φαινεται μαγικος, και δε χρειαζεσαι ουτε χειροφρενο ουτετρως το δισκο στην εκκινηση...

Αλλα μονο γι'αυτο αξιζει?

τωρα το θεμα μας ειναι το κιβωτιο ταχυτητων? η αμαξι μεχρι 14.000?

μιας και το ανεφερες υπαρχει θεμα γενικοτερα??Νομιζα οτι απλα ποσταρουμε οτι να 'ναι σε καθε thred:p

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.