AN7 OverClocker Σεπτέμβριος 30, 2008 #41 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 30, 2008 για αυτό και είμαστε καταδικασμένοι και έτσι μπορούνε να μας πατάνε κάτω.Εγώ προτιμώ να δώσω ακόμα και +20€ αμα είναι και να το πάρω απ το πλαίσιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
oldhag Σεπτέμβριος 30, 2008 #42 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 30, 2008 αφου δεν προκειται να σταματησεις να ψωνιζεις απο εκεί! εισαι πανω απο όλα Έλληνας!= πας καλα ρε που θα μου πεις τι θα κανω?:whip: Link to comment Share on other sites More sharing options...
vtheofilis Οκτώβριος 1, 2008 #43 Κοινοποίηση Οκτώβριος 1, 2008 Να πω και εγώ την γνώμη μου...Έχω στήσει για φιλαράκια μου 2 μηχανήματα, και τα εξαρτήματα και στις 2 περιπτώσεις τα έχω πάρει από το e-shop. Δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα και τα μηχανήματα δουλευούν άψογα μέχρι τώρα. όμως προστατεύονται από ups και δεν έχουν υποστεί overclocking. Επίσης στεγάζονται σε κουτιά καλής ποιότητας με ποιοτικά τροφοδοτικά.Και εγώ έχω παραγγείλει αρκετές φορές από εκεί, και δεν είχα πρόβλημά. Μόνο μια φορά χρειάστηκε να επιστρέψω ένα καλωδιάκι που είχα πάρει και δεν μου έκανε τελικά και το επέστεψα και πήρα το κατάλληλο. Δεν είχα ανοίξει την συσκευασία όμως. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Οκτώβριος 1, 2008 #44 Κοινοποίηση Οκτώβριος 1, 2008 Εγώ ετοιμάζομαι να παραγγείλω τα πάντα για το στήσιμο νέου υπολογιστή από το eshop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
csaris Οκτώβριος 1, 2008 #45 Κοινοποίηση Οκτώβριος 1, 2008 Μην το κανεις! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nephiλiμ Οκτώβριος 1, 2008 #46 Κοινοποίηση Οκτώβριος 1, 2008 οσες φορες χρειαστηκα RMA απο eshop εξυπηρετηθηκα αριστα.η αληθεια να λεγεται. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Οκτώβριος 1, 2008 #47 Κοινοποίηση Οκτώβριος 1, 2008 Θα το κάνω. Μόνο CASE ίσως από αλλού, για μεγαλύτερη ποικιλία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeMaitre Οκτώβριος 1, 2008 #48 Κοινοποίηση Οκτώβριος 1, 2008 Να θέσω ένα ερώτημα; Είστε σίγουροι όταν ψωνίζετε κάτι από e-shop με βάση τα specs που αναγράφονται στη σελίδα του προϊόντος, ότι θα παραλάβετε ακριβώς το ίδιο προϊόν; Γιατί πριν από δύο εβδομάδες παρήγγειλα μια Sapphire HD3650 AGP 8X με μνήμη GDDR3 (έτσι τουλάχιστον αναφερόταν στο site του e-shop) και παρέλαβα την κάρτα με DDR2 και το HDMI απενεργοποιημένο!!! Όταν τους ζήτησα να την αντικαταστήσουν με το προϊόν που έχει τα χαρακτηριστικά που περιγράφονταν στο site μου είπαν ότι η περιγραφή που υπήρχε στο site είναι λανθασμένη:clap: (GDDR3, υποστήριξη HDMI) και πως το μόνο που θα μπορούσαν να κάνουν , εφόσον η συσκευασία ήταν απείραχτη (ο Θεός με φώτισε και δεν την άνοιξα ούτε από περιέργεια) είναι να μου επιστρέψουν τα χρήματα, όπως και έγινε... Τους εξήγησα, βέβαια, ότι από τη στιγμή που είναι e-shop και η βιτρίνα τους είναι το site, αφού δεν διαθέτουν καταστήματα όπου να εκθέτουν τα προϊόντα τους, θα έπρεπε να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί στις περιγραφές τους, αφού σε διαφορετική περίπτωση ο κόσμος άλλα προϊόντα νομίζει ότι αγόρασε, άλλα τελικά παραλαμβάνει και μπαίνει και σε μια ταλαιπωρία όσον αφορά στο RMA, καθώς και σε επιπλέον έξοδα, όταν η παράδοση της παραγγελίας και η επιστροφή του προϊόντος γίνεται ταχυδρομικά. Δεν θεωρώ δικαιολογία για ένα e-shop τη φράση "λάθη γίνονται"... Οι κύριοι, προφανώς, δεν είχαν κοιτάξει ποτέ τα specs που αναφέρονται στο κουτί των καρτών που πωλούν, αλλά τα είχαν ξεσηκώσει κατευθείαν απ' το site της Sapphire, στο οποίο παρουσιάζεται μόνο η version της συγκεκριμένης κάρτας με τη GDDR3 μνήμη. Δεν μπήκαν καν στον κόπο να κατεβάσουν το excel αρχειάκι στο οποίο, μεταξύ άλλων, αναφέρονται τα χαρακτηριστικά και των δύο versions της κάρτας (και με DDR2 και με GDDR3). Όσο για τη μη υποστήριξη HDMI, πιστεύω ότι ούτε που το έχουν πάρει ακόμα χαμπάρι (αφού αναφέρεται μόνο σε ένα stickerάκι επάνω στο κουτί της κάρτας και πουθενά στο site)!!! Και δια του λόγου το αληθές, ορίστε και τα δύο links (ένα προ και ένα μετά το θέμα που δημιουργήθηκε από εμένα για τα λάθος specs) από το site του e-shop: http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.510662 http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.510679 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shade Of Purple Οκτώβριος 1, 2008 #49 Κοινοποίηση Οκτώβριος 1, 2008 Μμμ, επί τούτου, όταν προ διετίας περίπου έστησα ένα σύστημα με τα μισά κομμάτια από e-shop, έτυχε και σε μένα μια κάρτα γραφικών (κατά σύμπτωση πάλι Sapphire), να είναι διαφορετική από το εικονιζόμενο προϊόν (x1600pro, αυτό που παρέλαβα ήταν ένα κακομοιριασμένο πράγμα που θύμιζε κάρτες του παλιού καλού καιρού, καμμία σχέση με το εικονιζόμενο, ένα τόσο δα ανεμιστηράκι πάνω στον πυρήνα κτλ). Παρ' ότι την κράτησα στο σύστημα μου για 3 μέρες (και απήλαυσα την βαβούρα της), μετά από τηλεφωνική συνεννόηση μου την άλλαξαν με άλλη καινούρια, χωρίς καμμία γκρίνια από μεριάς τηλεφωνητή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Οκτώβριος 1, 2008 #50 Κοινοποίηση Οκτώβριος 1, 2008 Εγω παντως ενα πληκτρολογιο τους ειχα ζητησει να μου φερουν απο το υπογειο της στουρναρη να το δω (το κουτι γιατι να το ανοιξουν ουτε που το συζηταγαν) και εγινε βιετναμ μεσα στο μαγαζι. Το μονο που ηθελα ειναι να το δω για να παρω 2 αν μου αρεσε. Τελικα με αφησαν να το ακουμπησω μονο αφου το ειχα πληρωσει και υπογραψει την αποδειξη. Εννοειται οτι δεν αγορασα 2ο παντως. Κια γενικα μονο κανα φουρφουρι παιρνω πλεον απο εκει...Είμαι ο αδερφός του υπαλλήλου που σε εξυπηρέτησε. Ο αδερφός μου είπε να σου απαντήσω με δικά του λόγια. Είπε:"Γιατί δεν καταλαβένετε ότι το e-shop είναι σαν το ebay, δεν γίνεται να δεις το προϊόν. Και επειδή σε λυπήθηκα και με είχες ζαλίσει στο έφερα να το δεις. Σου είπα ότι "Δεν είναι ανάγκη να το αγοράσεις και να το πληρώσεις για να το δεις" αλλά εσύ μου είπες "όχι, όχι θα το πάρω", δηλαδή λες και ψέμματα στα forums για να φανείς έξυπνος. Το αφεντικό μου απαγορεύει να βγάζω τα προϊόντα πάνω, αλλά εγώ διακινδύνεψα τη θέση μου για να σε βοηθήσω. Γράψε ό,τι θες στο forum αλλά σέβεσαι τους υπαλλήλους και να τη λες στα αφεντικά. Μη με ψάξεις να με βρεις, δε δουλεύω πια εκεί."Αυτά μου είπε κατά λέξη ο αδερφός μου. Οπότε να και η άλλη άποψη του ίδιου γεγονότος, από την αντίθετη πλευρά. Βγάλτε συμπεράσματα. Ας μην καταντήσουμε όμως το forum αιτία διαξιφισμών. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeMaitre Οκτώβριος 1, 2008 #51 Κοινοποίηση Οκτώβριος 1, 2008 Τί λες ορέ παληκάρι; Ποιο e-bay και μ@λ@κίες; Πλάκα μας κάνετε; Μήπως να βγάζετε τα προϊόντα και σε πλειστηριασμό (όποιος δώσει τα περισσότερα το παίρνει!);;;Το e-shop είναι μια Ανώνυμη Εταιρεία, με καταστατικό δημοσιευμένο στο ΦΕΚ και η λειτουργία του υπαγορεύεται από τους κανόνες που διέπουν και την υπόλοιπη αγορά! Αν δεν μπορεί να λειτουργήσει σύμφωνα με τους κανόνες ΑΣ ΚΛΕΙΣΕΙ!!!Ας μάθουν, επιτέλους, εκεί στο e-shop.gr ότι το να πουλάς 5-10 ευρώ φθηνότερα από τον ανταγωνισμό δεν συνεπάγεται ότι ο πελάτης θα πρεπει να αποποιείται των δικαιωμάτων του ως καταναλωτής και δεν θα πρέπει να απολαμβάνει το Customer Care και το After Sales Service που προβλέπεται από τους νόμους που ορίζουν τη λειτουργία της υπόλοιπης αγοράς...Και εφόσον το e-shop λειτουργεί και φυσικά (εκτός από το ηλεκτρονικό) καταστήματα, όταν επισκέπτομαι κάποιο από αυτά έχω το δικαίωμα να ζητήσω να δω το προϊόν πριν το αγοράσω, όπως θα έκανα και σε οποιοδήποτε άλλο κατάστημα (εφόσον, βέβαια, υπάρχει άμεσα διαθέσιμο)!.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebastian Οκτώβριος 1, 2008 #52 Κοινοποίηση Οκτώβριος 1, 2008 Τί λες ορέ παληκάρι; Ποιο e-bay και μ@λ@κίες; Πλάκα μας κάνετε; Μήπως να βγάζετε τα προϊόντα και σε πλειστηριασμό (όποιος δώσει τα περισσότερα το παίρνει!);;;Το e-shop είναι μια Ανώνυμη Εταιρεία, με καταστατικό δημοσιευμένο στο ΦΕΚ και η λειτουργία του υπαγορεύεται από τους κανόνες που διέπουν και την υπόλοιπη αγορά! Αν δεν μπορεί να λειτουργήσει σύμφωνα με τους κανόνες ΑΣ ΚΛΕΙΣΕΙ!!!Ας μάθουν, επιτέλους, εκεί στο e-shop.gr ότι το να πουλάς 5-10 ευρώ φθηνότερα από τον ανταγωνισμό δεν συνεπάγεται ότι ο πελάτης θα πρεπει να αποποιείται των δικαιωμάτων του ως καταναλωτής και δεν θα πρέπει να απολαμβάνει το Customer Care και το After Sales Service που προβλέπεται από τους νόμους που ορίζουν τη λειτουργία της υπόλοιπης αγοράς...Και εφόσον το e-shop λειτουργεί και φυσικά (εκτός από το ηλεκτρονικό) καταστήματα, όταν επισκέπτομαι κάποιο από αυτά έχω το δικαίωμα να ζητήσω να δω το προϊόν πριν το αγοράσω, όπως θα έκανα και σε οποιοδήποτε άλλο κατάστημα (εφόσον, βέβαια, υπάρχει άμεσα διαθέσιμο)!..+1 ....Δεν εχω παραπονο απο eshop, αλλα την θετικη μου την βαζω για τον σωστο τροπο που θα πρεπει να λειτουργει ενα μαγαζι... Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Οκτώβριος 1, 2008 #53 Κοινοποίηση Οκτώβριος 1, 2008 Είμαι ο αδερφός του υπαλλήλου που λέγαμε παραπάνω. Ο αδερφός μου είπε να σου απαντήσω με δικά του λόγια. Είπε:"Γιατί να κλείσει; Συμφέρει κανέναν να κλείσει; Ή μήπως πρέπει να γίνει σαν το ........(όνομα δε γράφω).................. όπου παραλαμβάνουν αβέρτα, χωρίς να ελέγξουν τί παραλαμβάνουν για επιστροφή και το ξαναπουλάνε για καινούριο; Θέλεις το eshop να παραλαμβάνει ό,τι να ναι και να σου το ξαναπουλά για καινούριο; Στο κατάστημα που αναφέρομαι πριν, το 60% και περισσότερο από τις επιστροφές ξαναγυρίζει στα ράφια και πωλείται για ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ. Τουλάχιστον στο eshop το ελέγχουν."Έτσι είπε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Οκτώβριος 1, 2008 #54 Κοινοποίηση Οκτώβριος 1, 2008 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jerry007 Οκτώβριος 1, 2008 Author #55 Κοινοποίηση Οκτώβριος 1, 2008 εγώ μαζί με τον αστρόλαβο Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeMaitre Οκτώβριος 1, 2008 #56 Κοινοποίηση Οκτώβριος 1, 2008 Είμαι ο αδερφός του υπαλλήλου που λέγαμε παραπάνω. Ο αδερφός μου είπε να σου απαντήσω με δικά του λόγια. Είπε:"Γιατί να κλείσει; Συμφέρει κανέναν να κλείσει; Ή μήπως πρέπει να γίνει σαν το ........(όνομα δε γράφω).................. όπου παραλαμβάνουν αβέρτα, χωρίς να ελέγξουν τί παραλαμβάνουν για επιστροφή και το ξαναπουλάνε για καινούριο; Θέλεις το eshop να παραλαμβάνει ό,τι να ναι και να σου το ξαναπουλά για καινούριο; Στο κατάστημα που αναφέρομαι πριν, το 60% και περισσότερο από τις επιστροφές ξαναγυρίζει στα ράφια και πωλείται για ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ. Τουλάχιστον στο eshop το ελέγχουν." Έτσι είπε. Ρε αδερφέ του πρώην πωλητή του e-shop (ή μήπως να πω του... μετόχου;:whistling), ποιος μίλησε για επιστροφές/παραλαβές και μεταπωλήσεις;;; Διάβασε λίγο πιο προσεκτικά το αμέσως προηγούμενο post μου και αν εσύ (ή ο αδερφός σου ή ο πρόεδρος ή ο CEO) έχετε να σχολιάσετε κάτι σχετικό, είμαι όλος αυτιά (και... μάτια για να το διαβάσω!)... Και επίσης, αν έχεις στοιχεία για αυτό που γράφεις παραπάνω (ότι δηλαδή υπάρχει κατάστημα που πωλεί μεταχειρισμένα προϊόντα ως καινούργια από επιστροφές κ.λπ.) καλό θα ήταν α) να το κοινοποιήσεις σε όλους μας ώστε να προσέχουμε από που να ψωνίζουμε και β) να το θέσεις υπόψη του υπουργείου Ανάπτυξης, του Συνηγόρου του Καταναλωτή και των καταναλωτικών οργανώσεων, ώστε να κινηθούν ΑΜΕΣΑ οι διαδικασίες που προβλέπονται από το νόμο!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
partsa Οκτώβριος 1, 2008 #57 Κοινοποίηση Οκτώβριος 1, 2008 Έχουμε καεί από το e-shop. Πλαίσιο και πάλι Πλαίσιο και ας είναι κομματάκι πιο ακριβό. Αυτό που λέει ο φίλος οτι σου τα ξαναπουλάνε πάλι για καινούρια στο ....αλλο μαγαζί, μου είχε τύχει στο e-shop, οπου γύρισα ένα Mobο, φυσικά μεσα στο κουτί του, όπως ακριβώς το είχα πάρει και μου έδωσαν ένα άλλο το οποίο, άκουσον άκουσον έιχε μονο το cd απο τους drivers στο οποίο έγραφε πάνω με μαρκαδοράκι "Mitsos" όυτε καλώδια ούτε τίποτα άλλο, και αν θέλετε το πιστεύετε το mobo βρώμαγε αλκοόλ.Ps Ούτε Mitso με λένε, ούτε αλκοολικός είμαι και φυσικά ουτε δουλεύω στο Πλαίσιο.Και έχω και πααααρα πολλά ακόμα περιστατικά με το e-shop που έχουν συμβεί σε έμενα και σε φίλους μου. Φυσικά έχω πάψει απο καιρό να ψωνίζω απο εκεί. Γι' αυτό αν θέλει καποιος τη γνώμη μου οχι απο το e-shop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Οκτώβριος 1, 2008 #58 Κοινοποίηση Οκτώβριος 1, 2008 Να ξεκαθαρίσω κάτι. Δεν έχω ουδεμία σχέση με κανένα κατάστημα (μέτοχος και λοιπά). Χ..στηκα για τα κέρδη τους. Απλά ανέφερα και την άλλη όψη του νομίσματος. Όσο για το προηγούμενο πόστ σου, έχεις δίκιο. Σου την άλλαξαν την κάρτα. Τι θέλεις να κάνουν; Νομίζεις ότι έχουν έναι team από ανθρώπους να φτίαχνει και ελέγχει τις περιγραφές; Το ΙΔΙΟ άτομο που απαντάει στο τηλέφωνο (πωλήσεις), ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ απαντά και σε emails (sales@eshop....) και έχει να φτίαξει 2 περιγραφές στο 8ωρο του. Απλοί άνθρωποι είναι οι πωλητές δεν είναι υπεράνθρωποι. Τους ξεφεύγουν και λάθη. Επιπλέον, με αυτά που ακούνε οι πωλητές στο τηλέφωνο όλη μέρα, χαζεύουν. Σε τελική ανάλυση, δεν θα βγάλω εγώ όλα τα άπλυτα και τον τρόπο λειτουργίας των καταστημάτων στη φόρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebastian Οκτώβριος 1, 2008 #59 Κοινοποίηση Οκτώβριος 1, 2008 Έχουμε καεί από το e-shop. Πλαίσιο και πάλι Πλαίσιο και ας είναι κομματάκι πιο ακριβό. Αυτό που λέει ο φίλος οτι σου τα ξαναπουλάνε πάλι για καινούρια στο ....αλλο μαγαζί, μου είχε τύχει στο e-shop, οπου γύρισα ένα Mobο, φυσικά μεσα στο κουτί του, όπως ακριβώς το είχα πάρει και μου έδωσαν ένα άλλο το οποίο, άκουσον άκουσον έιχε μονο το cd απο τους drivers στο οποίο έγραφε πάνω με μαρκαδοράκι "Mitsos" όυτε καλώδια ούτε τίποτα άλλο, και αν θέλετε το πιστεύετε το mobo βρώμαγε αλκοόλ.Ps Ούτε Mitso με λένε, ούτε αλκοολικός είμαι και φυσικά ουτε δουλεύω στο Πλαίσιο.Και έχω και πααααρα πολλά ακόμα περιστατικά με το e-shop που έχουν συμβεί σε έμενα και σε φίλους μου. Φυσικά έχω πάψει απο καιρό να ψωνίζω απο εκεί. Γι' αυτό αν θέλει καποιος τη γνώμη μου οχι απο το e-shop.ΑΑΑ ελα ρε MITSOS WALKER! Ε, και εσυ πως κανεις ετσι! Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Οκτώβριος 1, 2008 #60 Κοινοποίηση Οκτώβριος 1, 2008 Ας πώ και γώ την εμπειρία μου.(πέρα απ αυτά που έχουν πάθει παμπολλοι φίλοι)Παίρνω μια asrock 4coredual VSTA.Την στήνω καλά και ωραία...Ξαφνικά τρώω bsod και έσβησε.wtf λέω...Πάω να το ανάψω τπτ..ανοίγει και αμέσως κλείνει.Βάζω την μούρη μου μέσα να δώ τι παίζει..πατάω κουμπί και μου σκάει το mosfet απ τα vrm του cpu στην μάπα.3 ώρες μετά την αγορά της πάω πίσω στο κατάστημα του χαλανδρίου.Η μητρική θεωρείται DOA(Dead on arrival).Το λέω στον πωλητή..με κοίταγε λες και του μίλαγα κινέζικα.Με στέλνει σε κάποιον υπεύθυνο. Το βλέπει το mosfet και μου πετάει την ατάκα ότι κατα πάσα πιθανότητα είναι εκτός εγγύησης.Με τα πολλά την αφήνω εκεί τελικά(αν και ο νόμος λέει ξεκάθαρα αλλαγή εκείνη την στιγμή απλά δεν με έκαιγε).Την επομένη σκάει τηλέφωνο.--------------------------------------------------------------------καλησπέρα τηλεφωνούμε απ το τεχνικό τμήμα του e-shopπείτε μου-Είχατε αφήσει μια μητρική ταδε..ναι ναι-Δυστυχώς είναι εκτός εγγύησης.Ωραία,γραπτώς και ενυπογράφως παρακαλώ αυτό που μου λέτε.-...σιγή για λιγάκι....εεε,ξέρετε θα στείλουμε mail στην asrock με την φωτογραφία και θα σας ενημερώσουμε για τα νεότερα.---------------------------------------------------------------------------Όλα αυτά έγιναν αρχές Ιουνίου.Μιλάω εγώ με asrock,της λέω τα σχετικά.Μετά από 2 βδομάδες αφού δεν μπήκαν στον κόπο να με πάρουν τηλέφωνο του παίρνω και τους ρωτάω.--------------------------------------------------------------------------------------καλησπέρα,ονομάζομαι ταδε και έχω αφήσει την τάδε μητρική,έχουμε καμιά εξέλιξη?-δυστυχώς δεν έχουμε ακόμα απάντηση στο mail.το στείλατε δλδ και δεν σας απάντησαν ακόμα?-ναικαι ρε παιδιά εγώ σαν end user πώς έχω ανταλλάξει 5 mail μαζί τους?-και τις σας είπαν.δεν σας αφορά,απλά μου κάνει εντύπωση που εγώ σαν end user είχα απάντηση στο 1ο mail μέσα σε μιά μέρα και εσείς που αγοράζετε direct δεν έχετε ακόμα απάντηση.Δουλευόμαστε?-τι να σας πώ κύριε,θα σας ενημερώσουμε για τα ότι νεότερο.------------------------------------------------------------------------------Περνάν οι μέρες...μπαίνει ο ιούλιος...φεύγω διακοπές...γυρίζω τέλη αυγούστου..και μια μέρα που ετοιμάζομαι να πάω για καφεδάκι σκάει τηλέφωνο και με ενημερώνουν ότι εγκρίθηκε η αντικατάσταση και ότι θα μου δώσουν πιστωτικό γιατί δεν έχουν την ίδια μητρική.Όλα αυτά έγιναν πέρσι.Δεν είχα όρεξη να το τραβήξω στα άκρα μιας και ήταν κάτι που δεν με έκαιγε τόσο και για 60€ δεν θα χάλαγα την ζαχαρένια μου,ούτε 20€ επιπλέον σε βενζίνες.Ένα λόγο να ξανα αγοράσω από κει κάτι?Ε?Εδώ ένα παλικάρι είχε πάει την μητρικη του πίσω και για 6 μήνες δεν ήξεραν τπτ,νομίζω στο τέλος χάθηκε και η μητρική......omg δλδΟυστ ρε,αν είναι να τα περάσω όλα αυτά για 5-10€,καλύτερα να μην το αγοράσω από πουθενά λέμε.Ά...σας είπα ότι το μοβο ήταν γεμάτο ceramique? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.