PetrosD Νοέμβριος 13, 2008 #81 Κοινοποίηση Νοέμβριος 13, 2008 Σας είχα πει για ένα δίσκο που είχα δώσει για RMA στο eshop πριν ενάμιση-2 μήνες. Τελικά είχαν χάσει κατά λάθος τα χαρτιά και τον είχαν στο ράφι χωρίς να ξέρουν σε ποιόν ανήκει. Μετά από τηλεφώνημά μου, μου τον άλλαξαν με καινούριο χτες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hayabusa Νοέμβριος 13, 2008 #82 Κοινοποίηση Νοέμβριος 13, 2008 πολύ επαγγελματική αντιμετώπιση Link to comment Share on other sites More sharing options...
physio Νοέμβριος 13, 2008 #83 Κοινοποίηση Νοέμβριος 13, 2008 Είμαι καθόλα ευχαριστημένος από ε-shop αλλά είχα και γώ την εμπειρία μου...έχω ένα τροφοδοτικό και κάθεται απλά γιατί μύριζε καμμένο και ζεσταινότανε πολύ κατα τη λειτουργία του και όταν το πήγα για να το ελέγξουν μου είπαν ότι δεν έχει τίποτα!Εγώ φοβάμαι να κάψω υπολογιστή για 40 όχι ότι μου περισσεύουν...Ρώτησα συγκεκριμένα τότε τον άνθρωπο του σέρβις που τον ζήτησα στο τηλέφωνο αν τον υπέβαλλε σε φορτίο και μου είπε απαγορεύεται να το κάνει...του λέω πώς θα δεις αν όντως υπάρχει πρόβλημα αν δεν τραβάει φορτίο και μου λέει αν κάψω τα μηχανήματα τι θα κάνω?Είναι να μην πέσεις και σε στόκο!!!:flag:Το έβαλε λέει και λειτουργούσε 2 ώρες απλά ξέρετε με συνδεμένα πράσινο-μαύρο...ηλεκτρολόγος δεν είμαι αλλά με το μικρό μου μυαλό λέω αν δεν το βάλει σε φορτίο τι να δει? Link to comment Share on other sites More sharing options...
perp Νοέμβριος 13, 2008 #84 Κοινοποίηση Νοέμβριος 13, 2008 Καλή φάση... πάλι καλά που δεν σου είπε οτι απλά θα το βάλω στην πρίζα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas007 Νοέμβριος 14, 2008 #85 Κοινοποίηση Νοέμβριος 14, 2008 Γιατί είναι κακή επιλογή τη στιγμή που δεν ξέρεις τι πήρε? Πρώτα πυροβολάς και μετά ρωτάς? βλ επομενο μηνυμα Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArisG88 Νοέμβριος 14, 2008 #86 Κοινοποίηση Νοέμβριος 14, 2008 Ιστορια με μητρικη απο eshop. Αγοραζω τη μητρικη, δουλευει κανονικα και καποια στιγμη κολλαει και δεν ξανανοιγει. Πισω για service Στο eshop. Περνανε οι μερες συνεχεια τηλ εγω. Στην αρχη μου κανουν ειναι εκτος εγγυησης (ουτε 3 μηνες δεν την ειχα). Ε αρχισα να φωναζω και μου λενε κυριε περιμενετε. Μετα απο 1 μηνα με παιρνουν τηλ και μου λενε η μητρικη αντικατασταθηκε. Παω να την παρω και τι να δω? Η μητρικη δεν ηταν καινουργια και λεω κατσε να δω αν δουλευει και βλεπουμε. Σιγα μην δουλευε. Την επομενη πισω τη μητρικη και το αφησα το θεμα. Μετα απο ενα μηνα αλλαγη με καινουργια, βεβαια μεχρι τοτε ειχα αγορασει αλλη απο Πλαισιο φυσικα. Μακριααα ποτε ξανα σε eshop ουτε για μελανια :X: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.