HotPeanut Ιανουάριος 28, 2014 #1921 Ιανουάριος 28, 2014 Ο ήχος της Ferrari[ame=http://www.youtube.com/watch?v=SOGQ7zZIrvQ]20140128 093846 - YouTube[/ame]
Delijohn Ιανουάριος 28, 2014 #1923 Ιανουάριος 28, 2014 (edited) πάντως αν θυμάμαι καλά, μέσα στα πιτ θα πηγαίνουν μόνο με ρεύμα.. βάσει κανονισμών [ame]www.youtube.com/watch?v=FkMh_PCfWTo[/ame] [ame=http://www.youtube.com/watch?v=248tdUdmcOY]2014 Mercedes Turbo V6 F1 Engine Sound - YouTube[/ame] τελικά γίνεται και πιο άσχημο.... Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 28, 2014 από Delijohn
Delijohn Ιανουάριος 28, 2014 #1924 Ιανουάριος 28, 2014 ε όχι ρε φίλεεεε αχαχαχαχαχαχ πάνω που κέρδιζε η force india, να σου και η caterham
ThorLite Ιανουάριος 28, 2014 #1927 Ιανουάριος 28, 2014 Η όψη δε με χαλάει ιδιαίτερα αν και είναι χάλια,όμως δε γίνεται του γείτονα το 1000αρι GSXR να έχει καλύτερο ήχο από την F1. Ευτυχώς έχω καταφέρει να ακούσω από κοντά τους V10 σε Monza και Ουγγαρία.
Samael Ιανουάριος 28, 2014 #1928 Ιανουάριος 28, 2014 Ξεκόλλησε η υπέροχη μουτσούνα Oo [ame=http://www.youtube.com/watch?v=0kNLG7CyL6Q&feature=player_detailpage]Lewis Hamilton Mercedes Crash Footage F1 Jerez 2014 | Lewis Hamilton VIDEO Different Angles - YouTube[/ame] O ήχος είναι όντως χάλια, κρίμα για αυτούς που δεν πρόλαβαν να ακούσουν τα V10 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=BerDV0NGLQY&feature=player_detailpage]F1 Jerez 2014 - Kimi Raikkonen Testing Ferrari F14 T (Engine Sound) - YouTube[/ame]
HotPeanut Ιανουάριος 29, 2014 #1929 Ιανουάριος 29, 2014 Από πέρυσι είναι αυτή, πάλι στις δοκιμές της jerez.
liakjim Ιανουάριος 29, 2014 #1930 Ιανουάριος 29, 2014 Οκ, η τεχνολογία βελτιώνεται , το downsizing + turbo είναι μια ένεση στους βενζινοκινητήρες οπότε η εξέλιξη αυτή θα έρθει και σε εμάς αλλά ως θεατής θέλω κάτι τέτοιο (ευτυχώς που 3 φορές στην ζωη μου το έχω ζήσει από κοντά και μια από αυτές στην Spa - το 3ο σχόλιο με αφήνει απόλυτα σύμφωνο) :[ame=http://www.youtube.com/watch?v=IpCubmx-Bw0]Ferrari Formula 1 - Spa Francorchamps 2012 [HD] Pure Sound - Rally TV - YouTube[/ame]
Samael Ιανουάριος 29, 2014 #1931 Ιανουάριος 29, 2014 Είναι μεγάλος λεβέντης, τέλος [ame=http://www.youtube.com/watch?v=2zI3l8vKIq0]Kimi Raikkonen and Natalie Pinkham Ice Racing SKY - YouTube[/ame]
Delijohn Ιανουάριος 31, 2014 #1932 Ιανουάριος 31, 2014 bye bye V8 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=egwL54IlhRg]F1 2013 Redbull RB9 Last fire up! INSANE EXHAUST! Bye V8! Vettel-Webber - YouTube[/ame]
Samael Φεβρουάριος 3, 2014 #1933 Φεβρουάριος 3, 2014 Are these the ugliest F1 cars ever? - BBC Top Gear Έχουν βγεί πολλά εκτρώματα τελικά στην ιστορία της F1
raven_g20 Φεβρουάριος 3, 2014 #1934 Φεβρουάριος 3, 2014 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=z9OYmVw2QjA]F1 2014 Jerez Testing and F1 2013 Sound Comparison F1 2013 vs F1 2014 sound - YouTube[/ame]Χάλια...
Delijohn Φεβρουάριος 3, 2014 #1937 Φεβρουάριος 3, 2014 Για τα νέα μονοθέσια κ τον ήχο, εξηγεί πολλά το παρακάτω απόσπασμα:Μιλώντας για τα φετινά μονοθέσια ο Νίκο Ρόσμπεργκ είπε: «Δεν έχουν τόσο μεγάλη διαφορά από τα περσινά. Είναι πιο βαριά μου θυμίζουν τα περσινά στην αρχή του αγώνα που ήταν φορτωμένα καύσιμα. Η αεροδυναμική απόδοση είναι μειωμένη, ο κινητήρας διαφορετικός και οι 8 σχέσεις του κιβωτίου μακρύτερες. Εκεί που κατέβαζες 1η σ’ ένα πέταλο τώρα περνάς με 3η». Αρκετοί οδηγοί όπως ο Σούτιλ τονίζουν πως ο κινητήρας έχει ροπή από χαμηλά και δε χρειάζεται να εξαντλεί κανείς το όριο των στροφών: « Δε χρειάζεται πλέον να πλησιάζεις το όριο περιστροφής. Έχουμε 8 σχέσεις και ποτέ δε φτάνεις στον κόφτη στο τέλος της ευθείας. Μ’ αυτές τις σχέσεις μπορεί να πιάσεις τα 400km/h είναι πολύ διαφορετικά από πέρυσι που ο κινητήρας δούλευε ουσιαστικά μόνο από τις 15 – 18 χιλιάδες στροφές».
ThorLite Φεβρουάριος 3, 2014 #1939 Φεβρουάριος 3, 2014 [ame] [/ame]Ο ήχος και αυτές οι αρμονικές του V10 πάντα με κάνουν και ανατριχιάζω.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now