Jump to content



Μηχανοκίνητος Αθλητισμός


astrolabos

Recommended Posts

Vettel ξανα. Για να δουμε θα τον περασει τον schumacher;

αν συνεχισει ετσι,δεν νομιζω να ειναι αρκετοι αυτοι που θα κατσουν μπροστα στην οθονη τους να δουν..

ο ανθρωπος ειναι φαινομενο ή κατι βρωμαει...

επισης παλι προβλημα ο webber με το Kers, παλι ατσαλακωτος ο vettel...

Link to comment
Share on other sites

Μια νύχτα στο νοσοκομείο προληπτικά για τον Fernando Alonso - AutoBlog.gr

Για προληπτικές εξετάσεις και παρακολούθηση, πήγε στο νοσοκομείο ο Fernando Alonso, καθώς το υποχρεωτικό σύστημα που έχουν όλα τα μονοθέσια, για την ειδοποίηση του ιατρικού αυτοκινήτου σε περίπτωση ατυχήματος, είχε ενεργοποιηθεί....

Ο αισθητήρας κατέγραψε 25G με τον οδηγό της Ferrari μεταξύ σοβαρού και αστείου να αναφέρει μικροπόνους στην πλάτη.

Δεν ήξερα ότι υπάρχει τέτοιο πράγμα στα μονοθέσια :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Σώπα μωρέ.. δεν πέταξε πολύ...

Τώρα λένε ότι η Φερράρι είχε βάλει λάθος τον αισθητήρα στο μονοθέσιο και δεν έπιασε τόσα Τζι.

Αυτό παίζει. Από το βίντεο πάντως δεν φαίνεται να γίνεται κάτι τραγικό.

Link to comment
Share on other sites

Νταξ αλλιώς σε πιέζει αεροδυναμικά στα 250+ και αλλιώς σε ένα S στα 100χλμ.. αλλά οκ...

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=nxJtpQoepac]F1 GP CHINA 2012 CABALLITO WEBBER HOBBYHORSE FLYING TAKES OFF - YouTube[/ame]

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=sFok-lJLhe8]Ralf Schumacher Crash live - YouTube[/ame]

Link to comment
Share on other sites

αυτο που εκανε ο Αλονσο ηταν επικινδυνο,κακως δεν εφαγε τιμωρια..

επισης το οτι κρατησε το μονοθεσιο σε πορεια και φρεναρε στα καπακια, δειχνει τι αντανακλαστικα εχουν αυτοι οι οδηγοι και τι τονους down-force εχουν τα μονοθεσια που βεντουζαρε τοσο γρηγορα πισω στην ασφαλτο λες και το ρουφηξε μαυρη τρυπα..

μιλαμε για πολλα Κm/h σε εκεινο το κομματι...οτιδηποτε αλλο οχημα θα ειχε απογειωθει ή καταληξει εκτος πιστας..

Έγινε επεξεργασία από sofix
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνούμε ότι ήταν επικίνδυνο..αλλά από αγωνιστικής άποψης, δεν έκανε κάτι κακό.

Όταν έφτασαν στην έξοδο της στροφής, ήταν δίπλα δίπλα. Ο άλλος είπε ότι δεν τον είχε δει καν και καλά έκανε ο Αλόνσο και βγήκε εκτός πίστας αλλιώς θα είχαν τρακάρει με 250+.

Αν και Φερραρικός νομίζω ότι ήταν μαλα*** του αλόνσο που δεν άφησε λίγο το πόδι από το γκάζι. Το δήλωσε και ο ίδιος, ότι ήθελε να προσπεράσει με DRS, απλά λόγο μαλακού ελαστικού είχε τόσο καλή πρόσφυση κατά την έξοδο από τα πιτ που τους έβγαλε δίπλα δίπλα. Αφού ρε μπαγλαμά θα έβγαινες στη φουρκέτα με ολόφρεσκο μαλακό ελαστικό, θα κολλούσες από πίσω του και με το DRS θα γινόσουν καπνός.. γιατί το ζόρισες τόσο ? (θα μου πεις λες και ήξερε από πριν ότι θα έπαιζε το αεροπλανάκι... )

Link to comment
Share on other sites

και εγω φερραρικος και οχι τοσο αλονσικος,αλλα το λαθος ,ειναι λαθος..

θετει σε κινδυνο και τον αγωνα του και των αλλων δυο...αστο το ριμαδι και οπως ειπες λογω soft και φρεσκων ,σε 1 γυρο τους ειχε περασει ανετα..ακομα και αν εβγαινε πισω απο Μασα..

αν ηταν κανας Λουης ή κανας μα(λ)ντολ(ν)ατος θα κραζαμε γιατι δεν τιμωρηθηκε...

τουλαχιστον μας προσφερε κατι να ασχοληθουμε διοτι αλλιως ...χαος.

με τον κιμι τι παιχτηκε..δεν ειδα στο live ακριβως πως τον ακουμπησαν..πολυ ευκολα δεν εγκατελειψε?μηπως λογω της φασης με τα χρωστουμενα ,τους κανει αντιποινα να χασουν βαθμους απο των κατασκευαστων..??:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως η διαφορά με τη "πτήση" του Webber, είναι πως αυτή προήλθε από μεγάλο ρεύμα αέρα που πρόλαβε και μπήκε κάτω από το μονοθέσιο. Μικρό τίναγμα δηλαδή και μετά πέταξε. Του Αλόνσο πρόηλθε από το χτύπημα με ορμή πάνω στα ματσούκια που υπάρχουν κάτω σε εκείνο το σημείο ώστε να μην βγαίνουν, όσοι είχαν σκοπό να εκμεταλλευτούν το φάρδος της πίστας. Η ταχύτητα ήταν πολύ μεγαλύτερη και γι'αυτό ήταν και πιο σφοδρό σαν "κοπάνημα", αυτό που έφαγε ο Alonso. Το ότι έμεινε κ λιγότερο στον αέρα, υποδηλώνει τη μεγαλύτερη ταχύτητα. Πρόλαβε και το κατέβασε το μονοθέσιο το downforce γρήγορα...

Αυτό που έκανε ο Alonso για μένα ήταν αντρίκιο. Π.χ. ένας Maldonado ή ένας Perez ή ο Γκροζιάν, θα είχε γίνει βίδες με τον Βερν. Αυτός όμως δεν σήκωσε το πόδι από το γκάζι κι είπε θα περάσω (με το έτσι θέλω). Επικίνδυνο είναι, μα γι'αυτό πληρώνονται. Αυτό το σπορ μας αρέσει. Ποινή θεωρώ πως δεν έπρεπε να πάρει, μια και είχε ήδη μπει στο πλάι του Βερν όταν άρχισε ο Γάλλος να πηγαίνει αριστερά. Προφανώς και δεν τον είχε δει.

1w8LAKY.png

Vergne praised Alonso for his actions and said they prevented the possibility of a big accident.

"It was a racing incident and if he had not gone on the outside [of the track] like he did, we would have had a big crash," Vergne told AUTOSPORT.

"It was high-speed, and what he did was right. Actually, I am really happy he did that otherwise we would have had an accident, so yes, definitely [the stewards made the right decision]."

"I knew that I might be racing against him but as I didn't see him on the left, I thought he was in front of me. But he was next to me where I could not see him."

Όσο για τα μονοθέσια, προφανώς και μιλάμε για μηχανές οι οποίες από μια ταχύτητα και πάνω θα μπορούσαν να πηγαίνουν και ανάποδα. Δέχονται πολλούς τόνους κάθετης δύναμης.

Link to comment
Share on other sites

Μακάρι.. νομίζω πως ήταν αρκετά έξω από τα νερά του από όταν πήγε η ομάδα σε άλλα χέρια. Αυτός ο Τότο Βόλφ (που λέει κι ο Πουρναρά) είναι πολύ ασυμπάθιστος. Αν και θα τον προτιμούσα σε καλύτερη ομάδα. Μακάρι να πάει εκεί όμως και να τους φέρει πάλι στα ψηλά σκαλιά του βάθρου σιγά σιγά. Λες να πάει στη Williams κι από το 2015 να έχουμε και Honda Williams εκτός από Ηonda McLaren;;

Επίσης κάτι άλλο που δεν είδα να το αναφέρουν πουθενά. Ο Kimi δεν έκανε ΜΠΑΜ ότι μπήκε μέσα να το τρακάρει και να φύγει;;; Σου λέει 2η θέση θέλετε στο κατασκευαστών;; Πάρτε μια τράκα κι άλλη φορά τα λεφτά μπροστά... πολύ εύκολα τράκαρε ενώ άλλες φορές έχει αποφύγει πολύ χειρότερα! :...:

edit: ωωωχ τώρα είδα ότι το ανέφερες παραπάνω!:D

Έγινε επεξεργασία από Delijohn
Link to comment
Share on other sites

Ναι αυτό με τον κίμι το είδα και εγώ στο live...που έδειξε και replay από το ατύχημά του...

Κάτι έσπασε στο όλο θέμα τιμόνι--στρίψιμο με την επαφή, στη δεξιά ρόδα.

Αλλά πολύ εύκολα για Κίμι τράκαρε.Στο Skyf1 είπε ότι είχε να εγκαταλείψει από τον 1ο γύρο στο indianapolis 2006.. (τότε με τα λάστιχα michelin ήταν???))

Link to comment
Share on other sites

Στο Skyf1 είπε ότι είχε να εγκαταλείψει από τον 1ο γύρο στο indianapolis 2006.. (τότε με τα λάστιχα michelin ήταν???))

Αυτό ήταν το 2005.

The race also marked the anniversary of the tyre controversy a year earlier, when 14 cars withdrew before the race began because of safety concerns about the supply of Michelin tyres provided to them – which had resulted in crashes during practice.
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.