Wizard! Οκτώβριος 24, 2011 #861 Κοινοποίηση Οκτώβριος 24, 2011 Mark has tried to straighten it, to keep it on until the two tires grip again.Αυτό ακριβώς. Από τη στιγμή που "πιάνουν" τα λάστιχα, δεν τίθεται θέμα να τον έχει πλακώσει. Απλά κρεμάστηκε για να την κρατήσει μέσα, αλλά βγήκε τόσο έξω που δε μπορούσε να το μαζέψει μετά. Λογική εξέλιξη, όταν έχεις βγει τόσο έξω, η μηχανή να πάρει πολύ κλειστή τη στροφή και να "κόψει" σχεδόν κάθετα την πίστα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VasPoly Οκτώβριος 24, 2011 #862 Κοινοποίηση Οκτώβριος 24, 2011 Γι αυτο το εκανα post τπ βρηκα σημερα το πρωι.Απο τις εμπειριες μου και οπως εβλεπα το βιντεο εμενα μου φαινοταν οτι απο την αρχη τον πλακωσε και δεν μπορουσε να την πεταξει και να φυγει.Την στιγμη που βρηκαν τα λαστιχα προσφυση ηταν πλεον αργα δυστυχως.Αλλα αν το διαβασες ολο ηταν ο μονος που ετρεχε με σκληρη γομα γι αυτο και η γλιστρα τοσο νωρις δεν ειχαν ζεσταθει καλα ακομα τα λαστιχα.Διαβασα και την δηλωση του rossi δεν ανεφερε τπτ οτι τα παραταει.Ηταν οδηγος με παθος λιγο θερμοκεφαλος αλλα ειχε πολλα ακομα να δειξει.R.I.P. (που λενε και στο χωριο μου) και μακαρι να ειναι ο τελευταιος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotPeanut Οκτώβριος 24, 2011 #863 Κοινοποίηση Οκτώβριος 24, 2011 Οι τραγικές συμπτώσεις για Σιμοντσέλι και Κάτο - Contra.gr - Live Sports Magazine Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotPeanut Οκτώβριος 26, 2011 #864 Κοινοποίηση Οκτώβριος 26, 2011 MSFREE | Υπάρχουν ευθύνες Link to comment Share on other sites More sharing options...
VasPoly Οκτώβριος 26, 2011 #865 Κοινοποίηση Οκτώβριος 26, 2011 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=RiM2mCgFLpk]Marco Simmoncelli transfer at ambulance Rip Super Sic - YouTube[/ame]Δεν λεω οτι θα μπορουσε να αλλαξει το αποτελεσμα αν δεν ειχαν γινει αυτα αλλα ΕΛΕΟΣ και ντροπη των υπευθυνων της πιστας.Σε κατι τετοιες μεταφορες ειναι η διαφορα που κανει εναν ανθρωπο να μπορει να περπατησει μετα απο ατυχημα και στο να μεινει αναπηρος!Αν οχι να βγει απο το προγραμμα των αγωνων αυτη η πιστα τουλαχιστον να εκπαιδευσουν αυτους που θα ειναι εκει και θα μεριμνουν για την ασφαλεια των οδηγων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotPeanut Οκτώβριος 26, 2011 #866 Κοινοποίηση Οκτώβριος 26, 2011 (edited) ΓΤΠ απλά.Η F1 τα τελευταία χρόνια είναι πολύ μπροστά σε κάτι τέτοια πράγματα. Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 26, 2011 από honda22 Link to comment Share on other sites More sharing options...
performer Οκτώβριος 26, 2011 #867 Κοινοποίηση Οκτώβριος 26, 2011 επειδή έβλεπα το ντοκιμαντέρ για τον Senna τις προάλλες, αναφέρει ότι έπειτα από το θάνατο του δεν έχει σημειωθεί άλλος στην f1. Link to comment Share on other sites More sharing options...
papajim Οκτώβριος 26, 2011 #868 Κοινοποίηση Οκτώβριος 26, 2011 Παιδιά μη ξεχνάτε ότι στην F1 ο οδηγός είναι προστατευμένος από όλο σχεδόν το μονοθέσιο ενώ στο motogp προστατεύεται μόνο από τη στολή... :...: Δε θα διαφωνήσω όμως στο ότι η F1 είναι πολύ μπροστά σε θέματα ασφαλείας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
performer Οκτώβριος 26, 2011 #869 Κοινοποίηση Οκτώβριος 26, 2011 Παιδιά μη ξεχνάτε ότι στην F1 ο οδηγός είναι προστατευμένος από όλο σχεδόν το μονοθέσιο ενώ στο motogp προστατεύεται μόνο από τη στολή...έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτό, ήθελα να το αναφέρω μάλιστα.στο μόνο θα μπορούσαν να βελτιωθούν στο motogp είναι από το ατύχημα και μετά.αρκεί να δείτε πως συμπεριφέρθηκαν στην f1 σε 2 ατυχήματα που μου έρχονται στο μυαλό..massa/Ουγγαρία 2009perez/Μονακό 2011 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotPeanut Οκτώβριος 26, 2011 #870 Κοινοποίηση Οκτώβριος 26, 2011 Παιδιά μη ξεχνάτε ότι στην F1 ο οδηγός είναι προστατευμένος από όλο σχεδόν το μονοθέσιο ενώ στο motogp προστατεύεται μόνο από τη στολή...Δεν μιλάω για ασφάλεια αλλά για την αντίδραση των υπεύθυνων σε περίπτωση ατυχήματος. Σκάνε τα medical cars, αλητάρχες κτλ.. σε χρόνο dt.Στο Motogp ίσως επειδή οι πτώσεις είναι συχνές και συνήθως χωρίς τπτ το σοβαρό, το έχουν παρει στο χαλαρό το θέμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
papajim Οκτώβριος 26, 2011 #871 Κοινοποίηση Οκτώβριος 26, 2011 [MENTION=6133]honda22[/MENTION] Έχεις δίκιο σε αυτό και δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για το πως αντέδρασαν. Μετά κατάλαβα που αναφερόσουν στο quote σου.Για το θέμα ασφαλείας ήθελα να πω το εξής: Στην F1 είχαν τη δυνατότητα να προχωρήσουν τόσο πολύ και κάθε φορά να αυξάνουν την ασφάλεια του μονοθέσιου, γιατί δεν επιβαρύνει τόσο τον οδηγό. Στο motogp για να φτάσουν την ασφάλεια της F1 θα πρέπει οι αναβάτες να φοράνε στολή στυλ "robocop", γεγονός που φαντάζει αδύνατο. Δε λέω ότι δε μπορούν να γίνουν βελτιώσεις στην παρεχόμενη προστασία από τη στολή, αλλά σε καμία περίπτωση δε θα παρέχουν μεγαλύτερη ή παρόμοια ασφάλεια με αυτή των μονοθεσιών της F1. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VasPoly Οκτώβριος 26, 2011 #872 Κοινοποίηση Οκτώβριος 26, 2011 Στα moto gp οτι ’μετρο ασφαλειας’ και να παρουν τετοια ατυχηματα θα ειναι ή θανατηφορα ή τουλαχιστον με σοβαρο τραυματισμο.Στην F1 και γενικοτερα στους αγωνες αυτοκινητου ο οδηγος ειναι μεσα σε ενα κλουβι στο 90% των περιπτωσεων τον προστατευει κατα την διαρκεια του ατυχηματος αλλα μετα το ατυχημα πρεπει να βγει απο εκει μεσα οσο το δυνατο πιο γρηγορα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
l2phile Οκτώβριος 29, 2011 #873 Κοινοποίηση Οκτώβριος 29, 2011 Ωραία πίστα φαίνεται ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotPeanut Οκτώβριος 30, 2011 #874 Κοινοποίηση Οκτώβριος 30, 2011 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=5eT6LuTBj34&feature=related]Felipe Massa Flexi Wing - Round 17 - India GP 2011 [HQ] - YouTube[/ame]@1:04[ame=http://www.youtube.com/watch?v=8ZnHVRgO8Rw]Ferrari driver Felipe Massa crash in qualifying - YouTube[/ame][ame=http://www.youtube.com/watch?v=S1_W86lQwsk]Felipe Massa damages his suspension - F1 2011 India - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
papajim Οκτώβριος 30, 2011 #875 Κοινοποίηση Οκτώβριος 30, 2011 [MENTION=6133]honda22[/MENTION] Τι ακριβώς θέλεις να πεις/δείξεις με τα παραπάνω video; Ότι ο Massa χτύπαγε συνέχεια στα σαμαράκια ή ότι δεν είναι σωστά τοποθετημένα; Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotPeanut Οκτώβριος 30, 2011 #876 Κοινοποίηση Οκτώβριος 30, 2011 Στο πρώτο είναι μια καινούρια πτέρυγα που δοκιμάζει η φεραρι για το νεο μονοθέσιο. Το είπαν ότι θα είναι ελαστική αλλά ρε παιδί μου πολύ τραμπάλα η πτέρυγα.Ο μασσα δεν την παλεύει άλλο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
performer Οκτώβριος 30, 2011 #877 Κοινοποίηση Οκτώβριος 30, 2011 [MENTION=6133]honda22[/MENTION] Τι ακριβώς θέλεις να πεις/δείξεις με τα παραπάνω video; Ότι ο Massa χτύπαγε συνέχεια στα σαμαράκια ή ότι δεν είναι σωστά τοποθετημένα;και από τα 2 θα λεγα γω..απο την αλλη δεν ειχε καποιος αλλος οδηγος προβλημα το τριημερο.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Νοέμβριος 2, 2011 #878 Κοινοποίηση Νοέμβριος 2, 2011 Mr Bean while Massa crashes....[ame=http://www.youtube.com/watch?v=gBxKx0MdP-0]Massa and Hamilton Crash Indian GP Mr Bean Rowan Atkinson Funny Face - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Νοέμβριος 3, 2011 #879 Κοινοποίηση Νοέμβριος 3, 2011 ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
performer Νοέμβριος 6, 2011 #880 Κοινοποίηση Νοέμβριος 6, 2011 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=LwxstosxqOw&feature=player_embedded]Valencia pay tribute to Marco Simoncelli - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now