Jump to content



Μηχανοκίνητος Αθλητισμός


astrolabos

Recommended Posts

Εντομεταξυ το παρακολουθουσα live...και βλεπω που ηταν ετσι ακουνητος κατω,χωρις κρανος και επαθα σοκ...ο σχολιαστης χαμπαρι δεν πηρε. Λεει και σε καποια στιγμη, "δεν πρεπει να ειναι κατι σοβαρο...του εβγαλαν και το κρανος"...και λεω ενταξει δεν ειδα καλα...αλλα σκατα...

RIP

Link to comment
Share on other sites

μέχρι στιγμής έχω βρει αυτό το site που έχει και κάποιες foto

Marco Simoncelli dead after Malaysian MotoGP crash | Mail Online

όποιος έχει δει κανένα βίντεο με περισσότερες λήψεις (να μην έχει μόνο αυτήν απο πίσω) ας το στίλει με pm

αλλά παιδιά πριν τον πατήσουν είχε φύγει τελείως από την σέλα

Link to comment
Share on other sites

βρήκα άλλη μία λήψη

Σκοτώθηκε ο Marco Simoncelli [w/video] - AutoBlog.gr

δείτε το μεσαίο βίντεο δείχνει που φεύγει από την σέλα

εδιτ

μήπως έπαθε κάποια ανακοπή γιατί δεν έκανε τίποτα να επαναφέρει την μηχανή ή να την αφήσει

Link to comment
Share on other sites

βρήκα άλλη μία λήψη

Σκοτώθηκε ο Marco Simoncelli [w/video] - AutoBlog.gr

δείτε το μεσαίο βίντεο δείχνει που φεύγει από την σέλα

εδιτ

μήπως έπαθε κάποια ανακοπή γιατί δεν έκανε τίποτα να επαναφέρει την μηχανή ή να την αφήσει

Διεσχισε το πλατος της πιστας 2 φορες οντας εκτος σελας....Ειδικα στο τελος που συγκλινει παλι δεξια, δεν ηξερε οτι στην εσωτερικη θα ερχονται πολλοι αναβατες...?Οντως δεν βγαζει νοημα.

Link to comment
Share on other sites

Πω...τώρα που είδα το βίντεο δείχνει και απ΄ ότι κρίνω μάλλον ένας εκ των 2 ερχόμενων οδηγών (πιθανόν ο ρόσι) πρέπει να τον βρίσκει στο κεφάλι...λογικά πρέπει να έσπασε αυχένα οπότε ακαριαίος θάνατος...τι να πεις..νέο παιδί...έιχα και εγώ την προηγούμενη δευτέρα δυνατό ατύχημα με μηχανή...είναι τα γα****να επικύνδυνα ακόμα και αν δεν φταίς... :rip::rip:

Link to comment
Share on other sites

Διεσχισε το πλατος της πιστας 2 φορες οντας εκτος σελας....Ειδικα στο τελος που συγκλινει παλι δεξια, δεν ηξερε οτι στην εσωτερικη θα ερχονται πολλοι αναβατες...?Οντως δεν βγαζει νοημα.

Αν και αυτά δεν εξηγούνται, ας κάνω μία ταπεινή εκτίμηση...

Νομίζω ότι το λάθος ήταν που δεν άφησε από την πρώτη στιγμή την μηχανή, όταν κατάλαβε ότι έχασε το πίσω λάστιχο. Μάλλον έκανε απέλπιδα προσπάθεια να το σώσει.

Στη συνέχεια η λογική λέει ότι η μηχανή και ο αναβάτης θα φύγουν αριστερά εκτός πίστας.

Δυστυχώς γι' αυτόν το πίσω λάστιχο ξαναπάτησε και ανάγκασε την μηχανή να κινηθεί δεξιά.

Ότι και να έκανε εκεί η μηχανή θα τον παρέσερνε μαζί του, δηλ. δεξιά.

Στα ms. ενός ατυχήματος δυστυχώς δεν υπολογίζεις πάντα αν έρχονται άλλοι πίσω σου...

Το κράνος είναι ένα μεγάλο θέμα που πρέπει να διερευνηθεί.

Κόπηκαν οι ιμάντες? Έσπασε το κούμπωμα?

edt:

Δείτε εδώ το κράνος στο 0.29-0.30sec.

Φαίνεται ότι έχει κοπεί η μία μεριά του ιμάντα από το εσωτερικό του κράνους.

Το κούμπωμα φαίνεται να είναι ακόμα δεμένο άν διακρίνω σωστά.

http://www.liveleak.com/view?i=4f1_1319362211

Έγινε επεξεργασία από Lakisss
Link to comment
Share on other sites

Δεν διαφωνω...αλλα βλεπεις ας πουμε και τον Εντ και τον Ροσσι μεσα σε ελαχιστα μετρα και κλασματα να πλακωνονται στα φρενα και να προσπαθουν να κανουν μανουβρα για να τον αποφυγουν και τον Μαρκο να μην κανει απολυτως τπτ. Χωρια που ο Ροσσι στεκεται και ορθιος, πραγμα που δειχνει τι εμπειρια εχουν οι αναβατες... Και στην αρχη που φευγει το αριστερο ποδι του Μαρκο απο την σελα, ενω το ψιλοακουμπαει στο πισω μερος της μηχανης για ελαχιστα δευτερα...δεν προσπαθει να το κολλησει πανω στην σελα μηπως και ξανασηκωθει, αφου ηθελε να το σωσει...Απλα το αφηνει στον αερα...Δεν βγαζει νοημα.

Τεσπα παλι καλα που δεν πλαγιασε και ο Εντ, θα επεφτε πανω σε αυτον ο ροσσι και θα ειχαμε κιαλλα....

Έγινε επεξεργασία από Kosmos
Link to comment
Share on other sites

και τον Μαρκο να μην κανει απολυτως τπτ.

Κάνεις πολύ μεγάλο λάθος, όπως κι όσοι υποστηρίζουν ότι δεν έκανε τίποτα ή λιποθύμησε, ή είχε πάθει ανακοπή, ή, ή, ή...

1. Διαβάστε την επίσημη ανακοίνωση. Εν συντομία, υπέκυψε στα τραύματά του, σε σπονδυλική στήλη, αυχένα και κρανίο.

2. Ο Μάρκο, σε χνάρια του Rossi και με την προτροπή του, ενώ ΟΛΟΙ οι άλλοι οδηγοί του έλεγαν να ηρεμήσει, συνέχιζε να οδηγεί επιθετικά με αποτέλεσμα να πέφτει συνέχεια. Το ίδιο έκανε και σήμερα στον 2ο (!!!!) γύρο. Δε μπορούσε να αφήσει τον Bautista να περάσει και να τον περάσει αργότερα, ήθελε "εδώ και τώρα".

3. Όταν, από τις βλακείες" του έφυγε η μηχανή, ακολούθησε άλλο ένα μάθημα από [ειρωνεία]τον κορυφαίο, τον ανεπανάληπτο, τον φοβερό, τον υπεροδηγό[/ειρωνεία] Rossi, που κρατάει τη μανέτα με το συμπλέκτη όταν πέφτει ώστε να μη σβήσει το μοτέρ κι έτσι να συνεχίσει και να πάρει βαθμούς. Το έχει κάνει αρκετές φορές, κι αυτό προσπάθησε να κάνει ο Marco σήμερα. Είχε χάσει τον έλεγχο, γιατί όταν σέρνεσαι δεν υπάρχει περίπτωση να ανέβεις πάλι, και κρατούσε τη μανέτα και κατά συνέπεια το μηχανάκι, ώστε να μη σβήσει και να μπει να συνεχίσει μετά.

Τα αποτελέσματα, τα είδατε...

Όσον αφορά στο κράνος, τι να πω...;

AGV... Ιταλικές βλακείες... Αν δεν τα προωθούσε ο Rossi δε θα τα πούλαγαν ούτε στα Supermarkets. Έχουν δει τρομερά ατυχήματα τα μάτια μου και κράνος είχε να φύγει πολλά χρόνια. Επίσης, με τόσο μαλλί, το κράνος δεν εφαρμόζει σωστά στο κρανίο, κινείται και τα είχε ανάλογα αποτελέσματα σε μια σφοδρή κρούση. Απορώ πως τον άφηναν... Κάποια τέτοια περιστατικά γίνονται και μετά αλλάζουν οι κανόνες ασφαλείας.

Edit: Μέχρι και στην επίσημη ανακοίνωση του HRC το λέει...

Simoncelli was one of the sport's rising stars, a charismatic 24-year-old who rode with his heart. He was as passionate on the track as he was off, and sometimes that got him in trouble. His was an aggressive style that didn't always suit the venue, but he was maturing as a rider. This season he earned his first two MotoGP podiums and his first two MotoGP pole positions. Only a week ago, he finished a career best second in MotoGP race at the Australian Grand Prix, taking the runner-up spot to Casey Stoner (Repsol Honda RC212V) with a brilliant last lap pass of Andrea Dovizioso (Repsol Honda RC212V).
Έγινε επεξεργασία από Wizard!
Link to comment
Share on other sites

Δεν εβγαλα κανενα συμπερασμα...Ειπα μου φανηκε παραξενο γιατι βλεπεις τους αλλους 2 αναβατες να λειτουργουν ενστικτοδως(περιλαμβανει και το πατημα του συμπλεκτη αλλα ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ) να προσπαθουν να το αποφυγουν να κανουν μανουβρες και φρενα μεσα σε κλασματα και ο μακαριτης εχει διασχισει 2 φορες την πιστα και δεν κανει τπτ αλλο απο το να παταει συμπλεκτη...και στο προηγουμενο ποστ αναφερα οτι θα επρεπε να ξερει οτι καποιος θα τον εβρισκε πανω στην εσωτερικη που ειναι δυσκολα τα πραγματα.Χωρια που στο βιντεο φαινεται να κραταει το κεφαλι του ψηλα οσο σερνεται η μηχανη για να μην βρει στην ασφαλτο, πραγμα που σημαινει οτι μαλλον ειχε τις αισθησεις του...Πιο πολυ συμφωνω με αυτο που λες παρα διαφωνω.Παρολα αυτα σιγουρος μονο με αυτα που βλεπω απο χαμηλης ποιοτητας βιντεο δεν μπορω να ειμαι...

Link to comment
Share on other sites

Εγω με αυτο που ειδα πιστευω οτι δεν μπορουσε να αφησει την μηχανη.Εχασε το πισω με αποτελεσμα να "πεσει" η μηχανη πανω του απο εκει και περα η δεξια του μερια ηταν πλακωμενη οποτε το μονο πραγμα που μπορουσε να κανει ηταν να περιμενει που θα σκασει για να σταματησει.οτι ζημια εγινε ηταν απο τον edwards ο rossi χτυπησε πανω στην μηχανη του edwards.

Οσο για το κρανος θα συμφωνησω για το μαλλι αφανα αλλα να προσθεσω οτι σε εκεινη την στροφη η ταχυτητα του edwards πρεπει να ηταν μεταξυ 150-180.

Τον χτυπησε απο την κατω μερια του κεφαλιου/κρανους (σαγονι) οποτε για εμενα ειναι καπως λογικο να κοπει ο υμαντας μιλαμε για τρομακτικες δυναμεις ρε παιδια....

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=20173]VasPoly[/MENTION] κάποια πράγματα μάλλον δεν τα παρατήρησες σωστά, ή έδωσες πολύ σημασία στα λεγόμενα του Δ.Δ. που θεωρεί το Rossi θεό κι ότι δε φταίει ποτέ...

Η παρακάτω εικόνα καταρρίπτει εντελώς τη θεωρία σου. Η μηχανή είναι όρθια, όπως φαίνεται κι στο video από την onboard κάμερα του Bautista. Άρα ΔΕΝ του εγκλώβισε το πόδι από κάτω. Επίσης, φαίνεται καθαρά ότι ο Edwards τον βρίσκει στα πόδια, ενώ ο Rossi του πατάει πλάτη-αυχένα-κεφάλι.

post-173-1416075570,7866_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Για το αν τον χτυπησε ο rossi η οχι απο το βιντεο οπως το ειδα δεν φαινοταν επαφη αλλα με αυτη την φωτο φαινεται οτι οντως εχει επαφη και με τους δυο (πολυ ασχημο χτυπημα)

Η μηχανη απο την onboard αν δεις εχει πεσει πανω του και απο αυτη την φωτο φαινεται ακομα καλυτερα.Η φωτο ειναι τραβηγμενη δεκατα μετα την επαφη με τους δυο αναβατες.Δες που ειναι το ποδι του και που ειναι η μηχανη.Η συγκρουση την ισιωσε δεν ηταν ισια πιο πριν.Τωρα για το αν κρατουσε τον συμπλεκτη η οχι αυτο μονο η τηλεμετρια μπορει να το δειξει.

Link to comment
Share on other sites

Πως να αισθάνονται αλήθεια ο Edwards/Rossi τώρα...

Τρομερό να συνειδητοποιείς ότι έστω και αν προσπάθησες, συνετέλεσες στον θάνατο κάποιου.

Κάπου διάβασα μια δήλωση του Rossi ότι θα σταματήσει τους αγώνες. Δεν τη βρίσκω πάλι, οπότε δεν ξέρω αν ήταν μούφα.

Η συγκρουση την ισιωσε δεν ηταν ισια πιο πριν.Τωρα για το αν κρατουσε τον συμπλεκτη η οχι αυτο μονο η τηλεμετρια μπορει να το δειξει.

Μήπως δεν έχεις οδηγήσει ποτέ μοτοσυκλέτα; Μήπως δεν έχεις πέσει ποτέ; Αν μη μοτοσυκλέτα (των 180+ κιλών) περάσει την κλίση την οποία πέφτει, δε σηκώνεται ΠΟΤΕ μετά. Μια ρόδα που θα την ακουμπήσει και γυρίζει προς τα κάτω (Edwards), δεν υπάρχει καμία περίπτωση στον κόσμο να σηκώσει τη μηχανή απάνω. H μοτοσυκλέτα του έστριβε κανονικά και δεν είχε πέσει πάνω του. Ο Marco είχε πέσει και την κρατούσε ακόμα.

Link to comment
Share on other sites

Για τον rossi καπου το διαβασα και εγω αν και το βλεπω σαν μουφα προς το παρον.

Μηπως δεν βλεπουμε το ιδιο βιντεο?Και εχω πεσει με πολλα χλμ και εχω μηχανη....

Μα εγω βλεπω οτι δεν πηγαινε να την σωσει...Αν φυγει εφυγε αυτο το ξερουμε ολοι ποσο μαλλον αυτοι οι οδηγοι.

Εγω αυτο που βλεπω ειναι οτι του γλιστρισε για ακομα μια φορα αντι ομως να φυγει αριστερα γλιστρωντας οπως εχουμε δει χιλιαδες φορες σε τετοιες πτωσεις μπροστα η μηχανη και πισω ο αναβατης ο simoncelli εμποδιζε την μηχανη να πεσει τελειως με το φαιρινγκ και οι ροδες της ειχαν ακομα επαφη με την ασφαλτο οποτε τον πηγε οπου ηθελε και αυτος ηταν ανυμπορος να την ελενξει για το που θα παει και ανυμπορος να φυγει απο πανω της και να την αφησει.

Και σου ξαναλεω κοιτα απο την onboard που ειναι το ποδι του την στιγμη που γλιστραει και χανει τον ελεγχο.

Link to comment
Share on other sites

"E' stata una vera fatalitΰ". Dramma Sic, le spiegazioni della Honda

Marco Simoncelli has ended his life with a gesture to Simoncelli. A wave of competitive spirit, all courage, generosity and instinct, as it has done throughout his career. You are not resigned to the bike that was unloading on the ground in a slip that would have gotten out of hand a race started great. He's got the physique, his long, long legs, he put his knee to straighten the bike trying to keep it standing.

"The acquisition of data that we have tested - say, when questioned, the Engineer Hokubu reposnsabile strategies Honda HRC board - indicates that it was a real fatality. Mark's bike lost grip front and back simultaneously tending to leave for the outside of the curve. Mark has tried to straighten it, to keep it on until the two tires grip again. gas was completely closed and no e-strategy in this condition occurs. the tires grip shooting suddenly have further thrown the pilot inward curve and the handlebars turned to the right hung with Marco, has meant that the bike continues its trajectory towards the inside of the track. "

The rest speaks of Hayden avoids it by a hair and Edwards and Rossi who fail to do so.

It should be noted that Simoncelli was the only rider to have chosen the harder tire provided by Bridgestone. An investment in the final race that could lead to some difficulties in the early laps. Anomaly that is coupled with the choice of all the other drivers who opted for the soft. If the shade with 34 degrees and 54 degrees on the asphalt is the common choice of the rubber's used for so-called "soft" is someone who can explain to us why Raza conditions must be met to have a sense of the hard rubber used etc. safely absurd? The subject was placed in the most tragic possible. Now to be addressed.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.