Jump to content



Μηχανοκίνητος Αθλητισμός


astrolabos

Recommended Posts

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=AeemlgJkjUs]YouTube - Nelson Piquet vs. Ayrton Senna[/ame]

Με αποκορύφωμα, ισως την καλύτερη προσπέραση EVER στην F1... Τάδε έφη Nelson Piquet προσπερνάει στο 2 και κάτι τον αείμνηστο...

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Αύριο προμηνύεται καλός αγώνας....

http://sport24.gr/Sports/Motorsport/Formula1/astamathth_h_red_bull_kai_o_fetel.443854.html

1. Φέτελ, Red Bull,1:18.773

-2. Γουέμπερ, Red Bull,1:19.184

3. Αλόνσο, Ferrari, 1:19.987

4. Μάσα, Ferrari, 1:20.331

5. Χάμιλτον, McLaren,1:20.499

6. Ρόσμπεργκ, Mercedes GP,1:21.082

7. Πετρόφ, Renault, 1:21.229

8. Κούμπιτσα, Renault, 1:21.328

9. Ντε Λα Ρόσα, Sauber, 1:21.411

10. Χούλκενμπεργκ, Williams, 1:21.710

11. Μπάτον, McLaren

12. Μπαρικέλο, Williams

ελπίζω να δούμε χαμό....

Link to comment
Share on other sites

Τι να πω; για τις μαγκιές του σούμι που θα σκότωνε το μπαρικελο ή για το ότι ο φετελ εκλεψε λιγουλάκι κάνοντας το μονοθέσιο τρακτερ μόλις του είπαν ότι βγήκε αυτοκόνητο ασφαλείας;

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Αυτο ακριβώς εννοώ οταν λεω οτι το άθλημα έχει γίνει "αποστειρωμένο". Ο αείμνηστος αυτά τα έκανε για πλάκα. Και οχι μόνο δεν του έλεγε κανείς τίποτα, αλλα δείτε τι έλεγε και ο ίδιος

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=ko94oniszuA&search=Senna]YouTube - Ayrton Senna interviewed by Jackie Stewart[/ame]

Ποτέ δεν ήμουν φαν του Σουμι, αλλα ίσως αυτου του είδους "βρωμικου" θεάματος χρειάζεται η F1... (Εφ'οσον τεχνολογικά την έκαναν σκάκι)...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

γιατί Μήτσε?

για να γίνουν κι άλλοι σαν τον Ayrton και να τους φωνάζουμε ''αείμνηστους''?

εντάξει.......στάνταρ είμαι ο πιο αποστειρωμένος οδηγός που γνωρίζεις......αλλά μήπως πρέπει η συμπεριφορά των οδηγών να είναι λιγότερο προκλητική για να μην χρειαζόταν να έχουμε όλα αυτά τα safety measures?

θέλω να πω.......αν οι οδηγοί ήταν πιο ορθολογιστές και δεν έκλειναν τον αντίπαλο στη μπαριέρα....θα είχαμε όλη αυτή την οργάνωση και κορυφαία ασφάλεια σήμερα ωστέ να τα χώνει με 200 στις μπαριέρες και να έχει απλά ένα πονοκέφαλο?

Link to comment
Share on other sites

Πρώτον, ο Σέννα πήγε απο άσχετη αιτία. Δευτερον, η F1 δεν αντιπροσωπεύει την οδηγική συμπεριφορά των οδηγών στους δρόμους. Τρίτον, αν θές την γνώμη μου, το παιχνίδι που παίζεται εναντίον του θεάματος στην F1, εχει δυο κερδισμένους. Τον Μπέρνι και τις κατασκευαστριες, που βρίσκουν δικαιολογίες για να ξοδέψουν ΔΙΣ. Δεν θα μπορούσαν πχ να είχαν κρατήσει τους θηριώδεις υπερτροφοδοτούμενους των 1200+ αλόγων; Έπρεπε να δαπανησουν 700.000.000.000.000 ευρώ για να καταλήξουν τελικά σε πετσοκομένους κινητήρες φλωμωμένους με ηλεκτρονικά βοηθήματα;; Πηγαίντε πάιξτε PS3 στην τελική κ. Μπαρικέλο.

Προσωπικά δεν μου καίγεται καρφί για την ασφάλεια των οδηγών. Πληρώνονται 100.000 την ημέρα (call me Alonso) και το ξέρουν οτι το άθλημα ενέχει κίνδυνους. Εμενα με ενδιαφέρει το ΘΕΑΜΑ. Κατι που δεν βλέπω καθε μερα μιας και τα τελευταια 8 χρονια βλέπουμε ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ.

Αυτο που λές, το να ειναι η συμπεριφορά των οδηγών λιγότερο προκλητική για να μην χρειάζονται ολα αυτα τα μέτρα ασφαλείας, ειναι το ίδιο σαν να λες οτι σιγα σιγα πρέπει να καταργήσουμε και το τάκλιν στο ποδόσφαιρο γιατι... ειναι επικίνδυνο...

Ελπίζω σε 20 χρόνια απο τώρα να είμαστε ακόμα εδώ να ανοίξουμε ένα poll για το ποιος θυμάται τον Φέτελ και ποιός τον Μάνσελ... Και δεν θα είναι τυχαίο.

We want unconditional F1. Βάλτε ενα όριο 1200 άλογα, αφηστε τις εταιρίες να δείξουν who is who και ποιός οδηγός έχει αντερα και ποιός κρύβεται πίσω απο τα ηλεκτρονικά.

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.