Dimitris Pappas Φεβρουάριος 20, 2020 #3901 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 20, 2020 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Efialtis Φεβρουάριος 20, 2020 #3902 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 20, 2020 Για μας τους αδαείς τί κερδίζει από αυτό η Mercedes; 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotPeanut Φεβρουάριος 20, 2020 #3903 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 20, 2020 πριν 4 λεπτά, το μέλος Efialtis έγραψε: Για μας τους αδαείς τί κερδίζει από αυτό η Mercedes; Mercedes 2020 F1 steering wheel: Our first take on Mercedes' groundbreaking steering wheel system | Formula 1® 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
fatalara Φεβρουάριος 20, 2020 #3904 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 20, 2020 πριν 53 λεπτά, το μέλος beastie έγραψε: " Περί της υπόθεσης του τιμονιού της Mercedes (DAS - Dual axxis steering), ένα πρόχειρο σχέδιο (υποψία φυσικά ακόμη) από τον Scarbs που δείχνει την έξυπνη διάταξη. Μιλάμε για μια απλή διάταξη των ημίμπαρων του τιμονιού (άρα όχι κάτι διαφορετικό από την διάταξη του τιμονιού) και φυσικά δεν είναι εξάρτημα της ανάρτησης ώστε να δημιουργεί πρόβλημα κανονισμού για αλλαγές σε γωνιές. Εφόσον δεν υπάρχει κανονισμός που να υπαγορεύει μόνο την περιστροφή του τιμονιού, τότε δεν υπάρχει καμία παρανομία. H ίδια η Mercedes παραδέχθηκε πως είναι γνωστό στην FIA. " Γνωριζοντας τους κανονισμους εγω το βλεπω παρανομο. Ειναι κινητο τεχνητο βοηθημα... Το TOE ειναι ρυθμιση στο setup. Οι ρυθμισεις αυτες με το που γραψεις χρονο στην πρωτη περιοδο κατατακτηριων ειναι υπο καθεστως parc ferme. Το μονο εξαρτημα που επιτρεπεται να κινειται ειναι το drs, ολα τα αλλα πρεπει να ειναι σταθερα. Δεν το βλεπω να βγαζει χρονια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samael Φεβρουάριος 20, 2020 #3905 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 20, 2020 Πλάκα θα έχει...! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris Pappas Φεβρουάριος 20, 2020 #3906 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 20, 2020 (edited) Μέχρι τώρα,η FIA έχει εγκρίνει την σχεδιαση.Η MERC είναι σε συζητήσεις με την FIA από πέρυσι για το συγκεκριμένο design. Από ότι διαβάζω,επειδή είναι μέρος του steering, επιτρέπεται να αλλάζουν το toe. Βασικά επειδή στους κανονισμούς δεν υπάρχουν λεπτομέρειες όσο αφορά αυτό έτσι όλα είναι στον αέρα για δοκιμες-πειραματα. Αν ήταν κάτι περιορισμένο στην ανάρτηση δεν θα επιτρεπόταν επειδή δεν μπορείς να έχεις κάτι που να αλλάζει την ανάρτηση on the fly. https://www.motorsportmagazine.com/articles/single-seaters/f1/f1-testing-lewis-hamiltons-trick-das-steering-explained Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 20, 2020 από Dimitris Pappas Link to comment Share on other sites More sharing options...
fatalara Φεβρουάριος 20, 2020 #3907 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 20, 2020 Ο κανονισμος απαγορευει οποιοδηποτε κινητο βοηθημα υπαρχει πανω στο αυτοκινητο πλην του drs. Θα εχει πλακα να δουμε την εξηγηση του γιατι ειναι νομιμο ενω αλλα κινητα μερη δεν ειναι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris Pappas Φεβρουάριος 20, 2020 #3908 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 20, 2020 (edited) Το DAS,dual axis steering,εχει να κανει με το alignment οχι την αναρτηση.Το τιμονι ειναι κινητο μερος,επιτρεπεται γιατι εχει να κανει με το steering. Βεβαια αν το ψαξουν λιγο ισως βρουν και και κατι στην αναρτηση και το καταργησουν,μεχρι ωρας βγαζουν λαδι την Merc. 10.4.1 ...more than two... Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 20, 2020 από Dimitris Pappas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Etern4L Φεβρουάριος 20, 2020 #3909 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 20, 2020 Μία βόλτα από το dashboard του αγωνιστικού μας αυτοκινήτου. Κάντε ένα subscribe αν σας αρέσει το υλικό μας, βοηθάει το κανάλι να ανέβει. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotPeanut Φεβρουάριος 20, 2020 #3910 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 20, 2020 πριν 1 ώρα, το μέλος Samael έγραψε: Πλάκα θα έχει...! Αν μείνει η κολώνα του τιμονιού στο χερι κανενός να δω ποση πλακα θα έχει. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
acct Φεβρουάριος 20, 2020 #3911 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 20, 2020 Ξεκίνησα να γράφω μια κουβέντα με αφορμή το customer car της Racing Point (γιατί περί αυτού πρόκειται) και τελικά άλλαξα γνώμη. Όμως, μετά και τη νέα συζήτηση για το τιμόνι της Merc, αναρωτιέμαι πώς οραματίζονται το σπορ τα επόμενα χρόνια οι ιθύνοντες και οι ίδιες οι ομάδες. Ας φανταστούμε δύο άκρα στους κανονισμούς. Το ένα είναι το one-design, όπου όλα τα αυτοκίνητα είναι πρακτικά πανομοιότυπα και η νίκη καθορίζεται από την οδηγική ικανότητα των πιλότων και τη στρατηγική των ομάδων. Το άλλο άκρο είναι η σχεδόν ανεξέλεγκτη ενσωμάτωση τεχνολογίας, αρκεί να φέρνει βελτιώσεις στους χρόνους. Το πρόβλημα με το δεύτερο μοντέλο είναι ότι ωφελούνται ευθέως οι ομάδες που μπορούν να δαπανήσουν τα περισσότερα λεφτά. Ακόμη και τα spending caps είναι αναποτελεσματικά, γιατί η τεχνική βάση και το προσωπικό στα οποία έχουν πρόσβαση οι παγιωμένες ομάδες είναι εκτός συναγωνισμού. Η δεύτερη περίπτωση πρόσκαιρα είναι διασκεδαστική, γιατί παράγει εντυπωσιακά οχήματα και ενδιαφέροντες χρόνους. Μακροπρόθεσμα, καταντά το σπορ αδιάφορο για όλους εκτός τις δύο ομάδες που διαγκωνίζονται για την πρώτη θέση. Οι ευρηματικές λύσεις που κινούνται στα όρια των κανονισμών (ή λίγο έξω από αυτά) τείνουν προς αυτήν την περίπτωση. Τέτοια θεωρώ και τη νέα πατέντα της Mercedes. Τα τελευταία χρόνια έχω πάψει να παρακολουθώ F1 και ο λόγος είναι ότι δεν μπορώ να θυμηθώ αγώνα που δεν κρίθηκε στα pits, από την επιλογή ελαστικών ή με κάποιον άλλο ευτελή τρόπο. Προσωπικά θα προτιμούσα να εισφέρουν όλες οι ομάδες σε ένα κοινό R&D Pool, να μοιράζονται όλες τα αποτελέσματα της έρευνας και να τρέχουν με σχεδόν πανομοιότυπα αυτοκίνητα, μηχανικά και αεροδυναμικά. Συμφωνώ ότι κι αυτή η επιλογή έχει προβλήματα, αλλά τουλάχιστον θα επέστρεφε το θέαμα στην πίστα. Εναλλακτικά, να ξεχειλώσουμε τους κανονισμούς, μέχρι να αρχίσουμε να βλέπουμε χόβερκραφτ και αεριωθούμενα με ground effect. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Efialtis Φεβρουάριος 20, 2020 #3912 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 20, 2020 3 hours ago, honda22 said: Αν μείνει η κολώνα του τιμονιού στο χερι κανενός να δω ποση πλακα θα έχει. Το αυτό. Μην από αστοχία υλικού σε καμιά σύγκρουση ω μη γένητω και χτυπήσει τον οδηγό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samael Φεβρουάριος 20, 2020 #3913 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 20, 2020 Εμένα δε με πολυνοιάζει τι ευρηματική πατέντα θα βρεί η κάθε ομάδα για φέτος, αρκεί να έχει θέαμα και κόντρες το πρωτάθλημα επιτέλους... Μακάρι όλες να έχουν απο ενα άσσο στο μανίκι μπας και δούμε καμια κόντρα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris Pappas Φεβρουάριος 21, 2020 #3914 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 21, 2020 Link to comment Share on other sites More sharing options...
beastie Φεβρουάριος 21, 2020 #3915 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 21, 2020 22 hours ago, fatalara said: Ο κανονισμος απαγορευει οποιοδηποτε κινητο βοηθημα υπαρχει πανω στο αυτοκινητο πλην του drs. Θα εχει πλακα να δουμε την εξηγηση του γιατι ειναι νομιμο ενω αλλα κινητα μερη δεν ειναι. Αεροδυναμικό βοήθημα. το Toe ουτε αεροδυναμικό είναι αλλά ούτε και μέρος της ανάρτησης. ηδη η FIA που το γνώριζε λογικά πολυ καιρό πριν το έχει απαγορευσει στους κανονισμούς του 2021 βάζοντας έξτρα άρθρο. Αυτό ειναι και στοιχείο για την φετινή του νομιμότητα. φετος: 2021: 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
beastie Φεβρουάριος 21, 2020 #3916 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 21, 2020 20 hours ago, acct said: Ξεκίνησα να γράφω μια κουβέντα με αφορμή το customer car της Racing Point (γιατί περί αυτού πρόκειται) και τελικά άλλαξα γνώμη. Όμως, μετά και τη νέα συζήτηση για το τιμόνι της Merc, αναρωτιέμαι πώς οραματίζονται το σπορ τα επόμενα χρόνια οι ιθύνοντες και οι ίδιες οι ομάδες. Ας φανταστούμε δύο άκρα στους κανονισμούς. Το ένα είναι το one-design, όπου όλα τα αυτοκίνητα είναι πρακτικά πανομοιότυπα και η νίκη καθορίζεται από την οδηγική ικανότητα των πιλότων και τη στρατηγική των ομάδων. Το άλλο άκρο είναι η σχεδόν ανεξέλεγκτη ενσωμάτωση τεχνολογίας, αρκεί να φέρνει βελτιώσεις στους χρόνους. Το πρόβλημα με το δεύτερο μοντέλο είναι ότι ωφελούνται ευθέως οι ομάδες που μπορούν να δαπανήσουν τα περισσότερα λεφτά. Ακόμη και τα spending caps είναι αναποτελεσματικά, γιατί η τεχνική βάση και το προσωπικό στα οποία έχουν πρόσβαση οι παγιωμένες ομάδες είναι εκτός συναγωνισμού. Η δεύτερη περίπτωση πρόσκαιρα είναι διασκεδαστική, γιατί παράγει εντυπωσιακά οχήματα και ενδιαφέροντες χρόνους. Μακροπρόθεσμα, καταντά το σπορ αδιάφορο για όλους εκτός τις δύο ομάδες που διαγκωνίζονται για την πρώτη θέση. Οι ευρηματικές λύσεις που κινούνται στα όρια των κανονισμών (ή λίγο έξω από αυτά) τείνουν προς αυτήν την περίπτωση. Τέτοια θεωρώ και τη νέα πατέντα της Mercedes. Τα τελευταία χρόνια έχω πάψει να παρακολουθώ F1 και ο λόγος είναι ότι δεν μπορώ να θυμηθώ αγώνα που δεν κρίθηκε στα pits, από την επιλογή ελαστικών ή με κάποιον άλλο ευτελή τρόπο. Προσωπικά θα προτιμούσα να εισφέρουν όλες οι ομάδες σε ένα κοινό R&D Pool, να μοιράζονται όλες τα αποτελέσματα της έρευνας και να τρέχουν με σχεδόν πανομοιότυπα αυτοκίνητα, μηχανικά και αεροδυναμικά. Συμφωνώ ότι κι αυτή η επιλογή έχει προβλήματα, αλλά τουλάχιστον θα επέστρεφε το θέαμα στην πίστα. Εναλλακτικά, να ξεχειλώσουμε τους κανονισμούς, μέχρι να αρχίσουμε να βλέπουμε χόβερκραφτ και αεριωθούμενα με ground effect. Για αυτό υπάρχουν αγώνες "ενιαίου". H f1 ειναι το πεδίο όπου τα μεγάλα μυαλά προσπαθούν να εφευρίσκουν τεχνολογίες που θα είναι νόμιμες και θα δώσουν ένα πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού. Αν ήταν να δουλευουν ολα τα R&D σε συνεργασία δεν θα έβρισκαν πραγματικά τίποτα νέο γιατί δεν θα είχε νόημα (ολοι θα το είχαν) Οσο για το budget cap, αλλά και τους πολυ "κλειστους" κανονισμούς οι δυνατότητες για νέες τεχνολογίες εχουν μειωθεί αρκετά. Μακάρι να υπήρχε μεγαλύτερη ελευθερία και ίσως να βλέπαμε πιο εύκολα ανατροπές στην κυριαρχία των μεγάλων ομάδων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris Pappas Φεβρουάριος 29, 2020 #3917 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 29, 2020 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris Pappas Μάρτιος 4, 2020 #3918 Κοινοποίηση Μάρτιος 4, 2020 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris Pappas Μάρτιος 5, 2020 #3919 Κοινοποίηση Μάρτιος 5, 2020 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Μάρτιος 5, 2020 #3920 Κοινοποίηση Μάρτιος 5, 2020 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now