fatalara Απρίλιος 30, 2018 #3182 Απρίλιος 30, 2018 Αλλος απαραδεκτος αυτος, και την επαθε μια εβδομαδα μετα τη δηλωση οτι ειναι ετοιμος για τιτλο.
GeoF1 Απρίλιος 30, 2018 #3183 Απρίλιος 30, 2018 60 40 ric's fault for me.Αλλωστε και ο Μαξ να ηταν απο πισω σημερα θα διαβάζαμε οτι ο Τρελλός ολλανδός εμβολισε τον τιμ μειτ του..Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1
fatalara Απρίλιος 30, 2018 #3184 Απρίλιος 30, 2018 Θελω να μπω μια φορα να σας κανω τα ιδια στο assetto σε αγωνα για cup... τοτε θα αρχισετε ολοι τα κανει σλαλομ.
liakjim Απρίλιος 30, 2018 #3185 Απρίλιος 30, 2018 Θελω να μπω μια φορα να σας κανω τα ιδια στο assetto σε αγωνα για cup... τοτε θα αρχισετε ολοι τα κανει σλαλομ. Racing incident είπε και αυτός. Φαντάζομαι το είδες.Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
fatalara Απρίλιος 30, 2018 #3186 Απρίλιος 30, 2018 (edited) Ολα ειναι racing incident... Το ποιος φταιει για το incident το ακουσες? Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 30, 2018 από fatalara
liakjim Απρίλιος 30, 2018 #3187 Απρίλιος 30, 2018 Μάλλον χρειάζεται να διαβάσεις τι σημαίνει racing incident...Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
giorgos2187 Απρίλιος 30, 2018 #3188 Απρίλιος 30, 2018 Στο 3.56 φαίνεται ο verstappen να αλλάζει λωρίδα λίγο μετά την έξοδο της τελευταίας στροφής. Οφείλει να καθίσει εκεί. Αντιθέτως αλλάζει πορεία άλλες δύο φορες! Ο δε Riccardo φταίει έστω και λίγο διότι είχε αρκετή φορα για να τον περάσει από δεξιά. Υπολογίζω ότι θα προλάβαινε και να προσπεράσει αλλά και να στρίψει πρώτος και να αμυνθεί ώστε να μην ξαναχασει τη θέση του.
bassplayer Απρίλιος 30, 2018 #3189 Απρίλιος 30, 2018 (edited) On 29/4/2018 at 6:34 PM, liakjim said: Και η επίμαχη φάση : Hide contents Βάλτε το στο 1/4. Ο Ρικάρντο, πάει δεξιά , μετά αριστερά κ μετά θέλει να πάει δεξιά αλλά πλέον φτάσαμε στο φρενάρισμα και έχασε αερουναμική πίεση , οπότε απλά δεν πρόλαβε να πάει δεξιά που ήθελε. Ξεκάθαρα racing incident. https://streamable.com/p8rj9 ο Max αλλαξε γραμμη πριν το βιντεο, δεν μπορει να αλλαξει δευτερη φορα την γραμμη του... Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 30, 2018 από bassplayer
fatalara Απρίλιος 30, 2018 #3190 Απρίλιος 30, 2018 Μία ώρα πριν, το μέλος liakjim έγραψε: Μάλλον χρειάζεται να διαβάσεις τι σημαίνει racing incident... Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Ολες οι φασεις που γινονται πανω στο αγωνιστικο κομματι ειναι racing insident, ακομα και οι ''ποινες'' που επεφταν εδω στην F1 θεωρουνται racing insident. Ολα τα χτυπηματα που εγιναν στον αγωνα ειναi R I εκτος απο ενα που την εφαγε ετσι και αλλιως την ποινη του. 10 δευτερα αν θυμαμαι καλα.
schumifer Απρίλιος 30, 2018 #3191 Απρίλιος 30, 2018 Αν και αντιλαμβάνομαι το μικρό ποσοστό σφάλματος που πέφτει στο Ρικ, να θυμίσω ποιον προσπαθούσε να περάσει και τι χαρακτήρα έχει δείξει ο μικρός της παρέας στους τελευταίους αγώνες. Ο Ρικ πιθανόν να φοβόταν ότι από την εξωτερική απλά θα τον στρίμωγνε στις μπαριέρες
schumifer Μάϊος 2, 2018 #3193 Μάϊος 2, 2018 KW: No. Max Verstappen -- the man for whom the Verstappen rule was named, don't forget -- was weaving under braking. Daniel kept it clean, and was unlucky to have to pay for his teammate's sins. But Max is signed up long-term, and Daniel's sniffing around at the end of this year, so the team need to be as diplomatic as possible. MH: Yes - but I'd say it was 70 percent Verstappen and 30 Ricciardo. Max's two moves were more than marginal and Daniel -- even allowing for his phenomenal control under braking -- probably wouldn't have made it round the corner. Saying that, RB probably urged their drivers to put their hands up, not to argue in front of the stewards and avoid further penalties. A smart move. LE: Sure, Ricciardo was being aggressive by attacking on the inside, but it was Verstappen who caused the collision by making a second move under braking once his teammate had committed. Back in 2016 the "Verstappen rule" was introduced to the regulations to specifically outlawed such behaviour, and for good reason. Although moving under braking is no longer detailed in the sporting regs, it doesn't make the practice any less dangerous. Had Verstappen not made that final movement back to the inside, the accident wouldn't have happened. NS: Yes. As the stewards' verdict said, Max Verstappen's indecisive drift right and then left triggered Ricciardo's move, but the Australian's attempt looked uncharacteristically clumsy -- he barrelled in when the gap to the left did not appear big enough for a pass.
wargasm Μάϊος 5, 2018 #3195 Μάϊος 5, 2018 Blancpain Livehttps://www.blancpain-gt-series.com/watch-live 1
Dimitris Pappas Μάϊος 5, 2018 #3196 Μάϊος 5, 2018 (edited) Εδω τρεχουν οι πρωταθλητες! https://www.fiawec.com/en/live Έγινε επεξεργασία Μάϊος 5, 2018 από Dimitris Pappas
Dimitris Pappas Μάϊος 7, 2018 #3199 Μάϊος 7, 2018 (edited) Δειτε αυτον τον αγωνα! Έγινε επεξεργασία Μάϊος 7, 2018 από Dimitris Pappas 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now