Jump to content



Recommended Posts

Μόλις τώρα, το μέλος honda22 έγραψε:

Ver θες πολύ ξύλο. 

Spoiler

Νομίζω , επειδή το έβαλα σε αργή κίνηση, ότι ο μικρός βλέπει τον δεξιό καθρέπτη. Ο Ρικάρντο πίσω του άλλαξε πολύ γρήγορα δεξιά αριστερά και όταν ήρθε πάλι δεξιά, ο μικρος δεν τον είδε . Όλα έγιναν πολύ γρήγορα, δεν υπήρχε περιθώριο αντίδρασης.

 

Όλα τα υπόλοιπα συμβάντα μεταξύ τους , ήταν επίσης καθαρά. Επιθετικά αλλά καθαρά. 

 

Αγωνιστικό συμβάν για μένα.

 

(edited)
πριν 17 λεπτά, το μέλος liakjim έγραψε:
  Reveal hidden contents

Νομίζω , επειδή το έβαλα σε αργή κίνηση, ότι ο μικρός βλέπει τον δεξιό καθρέπτη. Ο Ρικάρντο πίσω του άλλαξε πολύ γρήγορα δεξιά αριστερά και όταν ήρθε πάλι δεξιά, ο μικρος δεν τον είδε . Όλα έγιναν πολύ γρήγορα, δεν υπήρχε περιθώριο αντίδρασης.

 

Όλα τα υπόλοιπα συμβάντα μεταξύ τους , ήταν επίσης καθαρά. Επιθετικά αλλά καθαρά. 

 

Αγωνιστικό συμβάν για μένα.

 

 

 

Έγινε επεξεργασία από honda22
Spoiler

Εν τω μεταξύ όσο το βλέπω, τόσο πάω για Ρικάρντο. Ακόμα και αν ο μικρός δεν ήταν εκεί, θα έκανε overshoot την στροφή. 50-50.

 

Και η επίμαχη φάση :

 

Spoiler

Βάλτε το στο 1/4.

 

Ο Ρικάρντο, πάει δεξιά , μετά αριστερά κ μετά θέλει να πάει δεξιά αλλά πλέον φτάσαμε στο φρενάρισμα και έχασε αερουναμική πίεση , οπότε απλά δεν πρόλαβε να πάει δεξιά που ήθελε.

Ξεκάθαρα racing incident.

 

https://streamable.com/p8rj9

 

Μονο που ο μπροστινος οφειλει να αλλαξει μια φορα μονο γραμμη για να αμυνθει

  • Like 3
1 hour ago, slalom said:

Μονο που ο μπροστινος οφειλει να αλλαξει μια φορα μονο γραμμη για να αμυνθει

ε ναι.. αυτός έκανε σλάλομ (username checks out κλπ :D )

  • Like 1
  • Haha 2
πριν 20 λεπτά, το μέλος akis_z80 έγραψε:

ε ναι.. αυτός έκανε σλάλομ (username checks out κλπ :D )

Πες τα γιατι ωρες ωρες αμφιβαλω γιαυτα που βλεπω.

Δεν πειράζει , υπάρχουν οι κριτές για να βοηθήσουν όσουν δεν βλέπουν.



Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Ναι αλλά διαβάσατε το σκεπτικό; Ο Βερστάπεν έφταιγε αλλά ο Ρικάρντο έκανε την κίνηση αργά!

Σώπα καλέ κυρία, με 330 την ώρα και έναν συνοδηγό που δείχνει άκρως ανταγωνιστικός ως επιθετικός μόνιμα, μήπως έπρεπε να του κάνει αίτηση με μεγαρόσημο;

Άλλαξε πορεία 2 φορές, τα υπόλοιπα είναι π@π@ριές

Τη δήλωση Λάουντα τη διαβάσατε;

  • Like 2

Ακριβως. Του που θα παει ο πισω οριζετε απο το που θα παει ο μπροστα αν ο μπροστα κανει σλαλομ ο πισω θα τον μαζεψει. Μιλαμε για διαφορα 20 χιλιομετρων στην τελικη στο συγκεκριμενο σημειο λογο slip stream και DRS. Δεν υπαρχει κανενα περιθωριο αντιδρασης μολις χασεις την πιεση μπροστα.

Τον χαιδευουν ξεκαθαρα.

Οι αγωνοδικες βλέπουν πράγματα που εμείς αγνοούμε πχ κάμερες, τηλεμετρια κτλ

 

Προσωπικά βλέπω το εξής :

Ο Ρικάρντο πλησιάζει από αριστερά, μετά πάει δεξιά για να μπλοφάρει, κλείνει δεξιά ο μικρός για να μπλοκάρει (μια κίνηση) και μετά ο Ρικάρντο πάει αμέσως αριστερά.

Προσέξτε τώρα τί υποθέτω.

Ο μικρός κοιτάει τον δεξιό καθρέφτη, είναι σίγουρος ότι ο Ρικάρντο θα του έρθει από δεξιά. Πλέον έχουμε φτάσει στο σημείο φρεναρίσματος οπότε τοποθετεί το μονοθέσιο για να στρίψει (2η κίνηση μεν αλλά πολύ μικρή).

Ο Ρικάρντο από πίσω ενώ δείχνει ότι πάει δεξιά, πάει αριστερά για δεύτερη μπλόφα και θέλει να ξαναπάει δεξιά.

Ο Μαξ όμως ήδη ξεκινάει να φρενάρει, βάλε και την απώλεια πίεσης του αέρα, χάνει τα φρένα και δεν πάει ποτέ δεξιά.

 

Για μένα η απόφαση είναι ολοσωστη.

 

Έχει το μεγαλύτερο μερίδιο ο Μαξ αλλά φταίει και ο Ρικάρντο.

 

Βάλτε ότι όλα αυτά γίνονται απίστευτα γρήγορα και έχουμε το αποτέλεσμα.

 

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

 

 

  • Like 1
Μία ώρα πριν, το μέλος liakjim έγραψε:

Οι αγωνοδικες βλέπουν πράγματα που εμείς αγνοούμε πχ κάμερες, τηλεμετρια κτλ

 

Προσωπικά βλέπω το εξής :

Ο Ρικάρντο πλησιάζει από αριστερά, μετά πάει δεξιά για να μπλοφάρει, κλείνει δεξιά ο μικρός για να μπλοκάρει (μια κίνηση) και μετά ο Ρικάρντο πάει αμέσως αριστερά.

Προσέξτε τώρα τί υποθέτω.

Ο μικρός κοιτάει τον δεξιό καθρέφτη, είναι σίγουρος ότι ο Ρικάρντο θα του έρθει από δεξιά. Πλέον έχουμε φτάσει στο σημείο φρεναρίσματος οπότε τοποθετεί το μονοθέσιο για να στρίψει (2η κίνηση μεν αλλά πολύ μικρή).

Ο Ρικάρντο από πίσω ενώ δείχνει ότι πάει δεξιά, πάει αριστερά για δεύτερη μπλόφα και θέλει να ξαναπάει δεξιά.

Ο Μαξ όμως ήδη ξεκινάει να φρενάρει, βάλε και την απώλεια πίεσης του αέρα, χάνει τα φρένα και δεν πάει ποτέ δεξιά.

 

Για μένα η απόφαση είναι ολοσωστη.

 

Έχει το μεγαλύτερο μερίδιο ο Μαξ αλλά φταίει και ο Ρικάρντο.

 

Βάλτε ότι όλα αυτά γίνονται απίστευτα γρήγορα και έχουμε το αποτέλεσμα.

 

Δηλαδη ολα τα αλλα προσπερασματα στο συγκεκριμενο σημειο εγιναν λαθος?

Επρεπε ο μπροστινος να κανει οχταρια

O ανώριμος, επικίνδυνος και αποδεδειγμένα ακατάλληλος mad Max έχει βρεθεί αριστερά από αλλαγή γραμμής αρκετά μέτρα πριν το συμβάν απ' ότι θυμάμαι. Δεν βρήκα βίντεο να δείχνει το συμβαν από αρκετά πριν.

Από κει και πέρα τώρα και οι δύο μπαίνουν σε μια διαδικασία ανεξήγητων σλάλομ που απαγορεύονται για τον μικρό (ακόμα και για να τοποθετηθεί  πριν τη στροφή), αλλά δε δικαιολογούνται για τον Riccardo. Είχε φορά να κάτσει απλώς δεξιά και να προσπεράσει. 

Για μένα το φταίξιμο είναι κυρίως του verstappen (κατά ένα 85%) ας πούμε αλλά ευθύνη έχει και ο riccardo

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.