Jump to content



Μηχανοκίνητος Αθλητισμός


astrolabos

Recommended Posts

πριν 18 ώρες, το μέλος fatalara έγραψε:

 

Ε τοτε να βγαλουν και το κρανος...

Τι ειναι αυτα που λετε; Δεν εχουμε 1980 αλλα 2018 και η τεχνολογια εχει προχωρησει. 

Εισαι σιγουρος οτι αν ρωτουσες τον bianchi να το βαλει θα σου ελεγε οχι μαν ειναι ασχημο προτιμω να πεθανω; Ελεος

 

 

και επειδή έχει προχωρήσει η τεχνολογία μπορούσαν να έχουν κάτι που είναι ταυτόχρονα και όμορφο.

Το halo δουλεύει; λογικά ναι. Είναι ωραίο στο μάτι; όχι. 

Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος Lamogio έγραψε:

 

και επειδή έχει προχωρήσει η τεχνολογία μπορούσαν να έχουν κάτι που είναι ταυτόχρονα και όμορφο.

Το halo δουλεύει; λογικά ναι. Είναι ωραίο στο μάτι; όχι. 

Εχεις την εντυπωση οτι αν υπηρχε κατι πιο ομορφο δεν θα το εβαζαν?

Με την τεχνολογια που υπαρχει δυο τροποι υπαρχουν να προστατευτεις η το halo η windscreen. Το δευτερο ζαλιζει τους οδηγους λογο της παραμορφωσης που κανει αρα το halo ειναι μονοδρομος.

Το αν ειναι ωραιο η οχι δεν εχει καμια απολυτως σημασια, αυτο που προεχει ειναι η ασφαλεια των οδηγων και μετα το αν αρεσει σε εσενα η εμενα. 

Μετα ποτε δεν ξερεις πως θα εξελιχθει ενα πραγμα στην φορμουλα 1, π.χ απο την πρωτη φορα που μπηκε σε μονοθεσιο ειναι 7 κιλα ελαφρυτερο, του χρονου μπορει να εχει διαφορετικο σχημα αν και δυσκολο γιατι πρεπει να καλυπτει συγκεκριμενα σημεια.

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος fatalara έγραψε:

Εχεις την εντυπωση οτι αν υπηρχε κατι πιο ομορφο δεν θα το εβαζαν?

Με την τεχνολογια που υπαρχει δυο τροποι υπαρχουν να προστατευτεις η το halo η windscreen. Το δευτερο ζαλιζει τους οδηγους λογο της παραμορφωσης που κανει αρα το halo ειναι μονοδρομος.

Το αν ειναι ωραιο η οχι δεν εχει καμια απολυτως σημασια, αυτο που προεχει ειναι η ασφαλεια των οδηγων και μετα το αν αρεσει σε εσενα η εμενα. 

Μετα ποτε δεν ξερεις πως θα εξελιχθει ενα πραγμα στην φορμουλα 1, π.χ απο την πρωτη φορα που μπηκε σε μονοθεσιο ειναι 7 κιλα ελαφρυτερο, του χρονου μπορει να εχει διαφορετικο σχημα αν και δυσκολο γιατι πρεπει να καλυπτει συγκεκριμενα σημεια.

 

 

 

Μακάρι να το βελτιώσουν για να είναι ευχαριστημένες όλες οι πλευρές. 

Link to comment
Share on other sites

Έχω μια ιδέα. Να τροποποιήσουν λίγο το halo, βάζοντας κάποια ελαφρά pillars προς το το πλάι, για να μην εμποδίζεται πολύ και η προς τα εμπρός οπτική των οδηγών και της κάμερας. Μετά μπορούν να βάλουν κι ένα τζαμάκι να κλείνει τα κενά και μια οροφή για καλύτερη αεροδυναμική από πάνω απ το halo. Και μετά να μετονομαστεί σε LMP-A και όλα κομπλε.

Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος konnos έγραψε:

Έχω μια ιδέα. Να τροποποιήσουν λίγο το halo, βάζοντας κάποια ελαφρά pillars προς το το πλάι, για να μην εμποδίζεται πολύ και η προς τα εμπρός οπτική των οδηγών και της κάμερας. Μετά μπορούν να βάλουν κι ένα τζαμάκι να κλείνει τα κενά και μια οροφή για καλύτερη αεροδυναμική από πάνω απ το halo. Και μετά να μετονομαστεί σε LMP-A και όλα κομπλε.

Δεν μπορει να μπει τπτ στο πλαι γιατι κρυβει τις στροφες, μπροστα δεν τους ενδιαφερει το ξεχνουν οι περισσοτεροι.

 

 

Link to comment
Share on other sites

to halo ειναι εδώ και λογικά θα μείνει...

Ισως να δουν νέα σημεία για τις on board καμερες... ωστε να βλέπουμε κάτι...

στα υπόλοιπα πλάνα δεν με χαλάει (ομορφια ή μη).
 

Link to comment
Share on other sites

πριν 20 λεπτά, το μέλος l2phile έγραψε:

https://www.formula1.com/en/latest/headlines/2018/3/software-glitch-cost-hamilton-victory--mercedes.html

 

Πως το έχουν κανει το αθλημα ρε μώτεν? Δηλαδή στους υπόλοιπους γύρους γιατί δεν τον πέρασε;

 

Φύλαγε τα ρούχα του. 3 κινητήρες έχουν φέτος για 21 αγώνες... 

Link to comment
Share on other sites

 
Φύλαγε τα ρούχα του. 3 κινητήρες έχουν φέτος για 21 αγώνες... 
Τα μονοθέσια είναι πολύ επιρρεπή στο dirt air του μπροστινού.
Τόσο από θέμα ψύξης, όσο και αεροδυναμικής απόδοσης.
Βάλε και την πίστα που έχει μόνο μια γραμμή , δεν απορείς γιατί δεν υπάρχουν προσπεράσεις.
Βασικά προσωπικά βλέπω φόρμουλα γιατί εκτιμώ την τεχνολογία πίσω από αυτές.
Αλλά έχει χαλάσει το θέαμα. Έλλειψη ήχων και χάλια κανονισμοί.
Αν θέλετε θέαμα δείτε motogp.

Ο αγώνας πάντως είχε ένα κάποιο ενδιαφέρον μετά το vsc.
Κρίμα για τις haas.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

πριν 12 ώρες, το μέλος GeoF1 έγραψε:

Το halo δε θα εσωζε τον Jules Bianchi.

Κατα δηλωση Φια

 

Τον Surtis ναι

 

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

 

 

Ποτε δεν εχει πει κατι τετοιο η fia...

Ο bianchi πεθανε απο χτυπημα στο κεφαλι επειδη βρηκε στο κατω μερος του γερανου, αν ηταν το halo εκει θα χτυπουσε το halo πανω στο γερανο και οχι το κεφαλι του.

Γιαυτο ξεκινησε και ολη η ιστορια.

Αυτο το ειπαν καποιοι οδηγοι που δεν τους αρεσε το halo και δεν βασιστηκε απολυτως πουθενα.

Link to comment
Share on other sites

πριν 7 ώρες, το μέλος GeoF1 έγραψε:

Αν βρεις στο pre show του αγωνα απο sky δες τι λεει ο ted kravitz στο αφιέρωμα που κανουν στο halo.

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Εδειξε καποιον επισημο απο την fia να το λεει;

Έγινε επεξεργασία από fatalara
Link to comment
Share on other sites

Λεει ξεκαθα τι ειπε η Φια....

Οτι εξετασε 17 ατυχηματα και στα 15 θα επαιζε πολυ θετικο ρολο. Στα αλλα 2 οχι. Και αναφερει και τον Μπιανκι.

Ε ναι προφανως δεν εχω δηλωση του Charlie...

 

Τεσπα ο καθενας να πιστευει οτι θελει.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites



Λεει ξεκαθα τι ειπε η Φια....
Οτι εξετασε 17 ατυχηματα και στα 15 θα επαιζε πολυ θετικο ρολο. Στα αλλα 2 οχι. Και αναφερει και τον Μπιανκι.
Ε ναι προφανως δεν εχω δηλωση του Charlie...
 
Τεσπα ο καθενας να πιστευει οτι θελει.


Η προσωπική άποψη του Charlie θα είχε την ίδια βαρύτητα από μηχανολογικης πλευράς με την άποψη του κυρ Μήτσου του ταξιτζή.


Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ναι , τι;

Επειδή αρχίζω και παρεξηγουμαι.
Το πρόβλημα της συμπεριφοράς ενός αντικειμένου που αποτελείται από συνθετικά υλικά ή και οπουδήποτε υλικό σε σύγκρουση είναι τρομερά εξειδικευμένο.
Ούτε ο Charlie ούτε το sky sports μπορούν να το προσεγγίσουν.
Προσωπικά είμαι πεπεισμένος ότι το halo είναι το βέλτιστο μέσο προστασίας με τα δεδομένα που υπάρχουν και με το χρονοδιάγραμμα που είχαν.
Οπτικά εξακολουθεί και είναι εμετός.
Ελπίζω στο μέλλον να βελτιωθεί και εκεί.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 53 λεπτά, το μέλος GeoF1 έγραψε:

Λεει ξεκαθα τι ειπε η Φια....

Οτι εξετασε 17 ατυχηματα και στα 15 θα επαιζε πολυ θετικο ρολο. Στα αλλα 2 οχι. Και αναφερει και τον Μπιανκι.

Ε ναι προφανως δεν εχω δηλωση του Charlie...

 

Τεσπα ο καθενας να πιστευει οτι θελει.

Δεν υπαρχει ο καθενας πιστευει οτι θελει, υπαρχουν facts και μπουρδες.

https://www.fia.com/news/accident-panel

 

9.          Bianchi’s helmet struck the sloping underside of the crane. The magnitude of the blow and the glancing nature of it caused massive head deceleration and angular acceleration, leading to his severe injuries.

11.       It is not feasible to mitigate the injuries Bianchi suffered by either enclosing the driver’s cockpit, or fitting skirts to the crane. Neither approach is practical due to the very large forces involved in the accident between a 700kg car striking a 6500kg crane at a speed of 126kph. There is simply insufficient impact structure on a F1 car to absorb the energy of such an impact without either destroying the driver’s survival cell, or generating non-survivable decelerations.

 

Αυτα 4 χρονια πριν, τωρα εχεις halo. Συμπερασμα, το halo ΠΡΕΠΕΙ να ειναι εκει και ΠΡΕΠΕΙ να εξελιχθει ωστε να αντεχει αυτες τις δυναμεις.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.