Jump to content



Μηχανοκίνητος Αθλητισμός


astrolabos

Recommended Posts

Καμία σχέση, απλά κομπλάρανε με άξονα μια ηλεκτρική μονάδα στο τουρμπο

δεν διαφωνώ για αυτό που είπες για το video της renault ... αν παρατηρήσεις το video της mercedes φαίνεται να είναι η ηλεκτρική μονάδα μέσα στο turbo(ανάμεσα στις 2 φτερωτές) και όχι εξωτερικά - πλάγια (όπως στης renault που εκεί φαίνεται ξεκάθαρα η θέση της ηλεκτρικής μονάδας)....

anyway πιθανά είναι θέμα επιλογών του κάθε εργοστασίου για τον τύπο της ηλεκτρικής μονάδας με περιορισμούς μόνο στην παραγόμενη ισχύ/ροπή και ίσως βάρος

Link to comment
Share on other sites

δεν διαφωνώ για αυτό που είπες για το video της renault ... αν παρατηρήσεις το video της mercedes φαίνεται να είναι η ηλεκτρική μονάδα μέσα στο turbo(ανάμεσα στις 2 φτερωτές) και όχι εξωτερικά - πλάγια (όπως στης renault που εκεί φαίνεται ξεκάθαρα η θέση της ηλεκτρικής μονάδας)....

anyway πιθανά είναι θέμα επιλογών του κάθε εργοστασίου για τον τύπο της ηλεκτρικής μονάδας με περιορισμούς μόνο στην παραγόμενη ισχύ/ροπή και ίσως βάρος

Δεν είναι μέσα στο τουρμπο, πάλι κομπλαρισμένη με άξονα είναι, απλά αντί το τουρμπο να είναι από την μια πλευρά όπως στην renault είναι και στις δυο χωρισμένο.

Έτσι όπως το περιγράφεις είναι σαν οι φτερωτές να εκτελούσαν και χρέη ροτορα και το κέλυφος στατορα. εξαιρετικά δύσκολο έως ακατόρθωτο.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι μέσα στο τουρμπο, πάλι κομπλαρισμένη με άξονα είναι, απλά αντί το τουρμπο να είναι από την μια πλευρά όπως στην renault είναι και στις δυο χωρισμένο.

Έτσι όπως το περιγράφεις είναι σαν οι φτερωτές να εκτελούσαν και χρέη ροτορα και το κέλυφος στατορα. εξαιρετικά δύσκολο έως ακατόρθωτο.

σε καμία περίπτωση δεν ισχυρίζομαι πως οι φτερωτές εκτελούν χρέη ρότορα και το κέλυφος στάτορα (δικό μου λάθος διατύπωσης)....

πιστεύω πως το κέφυλος που στηρίζεται ο στάτορας της ηλεκτρικής μονάδας και το κέλυφος του turbo είναι το ίδιο τεμάχιο (μόνο στην mercedes) nope λάθος κατανόηση από εμένα

αυτό που εννούσα είναι ότι ο ρότορας της ηλεκτρικής μονάδας και οι φτερωτές του turbo συναρμολογούνται σε κοινό άξονα

σε κάθε περίπτωση το τελικό αποτέλεσμα είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον σαν κατασκευή ειδικά σε ότι αφορά το ηλεκτρικού μέρους λόγω της θερμοκρασίας λειτουργείας του turbo

Link to comment
Share on other sites

Tι αλλάζει στις κατατακτήριες δοκιμές.

- Κάθε οδηγός που περνά στο Q3 θα έχει στη διάθεσή του ένα επιπλέον σετ από το μαλακότερο ελαστικό, το οποίο μετά το τέλος των κατατακτηρίων θα επιστρέφεται στην Pirelli. (Έτσι, δεν θα έχουν να σκεφτούν την οικονομία ελαστικών για τον αγώνα).

- Οι οδηγοί της πρώτης 10άδας θα είναι υποχρεωμένοι να εκκινήσουν τον αγώνα με το σετ ελαστικών με το οποίο σημείωσαν τον καλύτερο χρόνο τους στο Q2. (Μέχρι σήμερα έπρεπε να εκκινήσουν με τα ελαστικά που σημείωσαν τον καλύτερο χρόνο τους στο Q3.

- Η διάρκεια του Q3 αυξάνεται από 10 σε 12 λεπτά και ταυτόχρονα η διάρκεια του Q1 μειώνεται από 20 σε 18 λεπτά. (Έτσι, οι οδηγοί στο Q3 θα έχουν αρκετό χρόνο για να κάνουν δύο χρονομετρημένες προσπάθειες).

πηγή: msfree

Link to comment
Share on other sites

Κάνε υπομονή λίγο μετά τον αγώνα, μια και είναι και νωρίς και το βάζεις να κατέβει σε HD από skyf1. Βγαίνει σε πολλά μέρη για κατέβασμα. Ελπίζω να μην είναι παράνομο αυτό που γράφω :whistle2:

Είδα στα πεταχτά το fp1 και κράτησα μερικά πράγματα.

Ένα είναι πως ο Horner είναι σχεδόν τρομοκρατημένος και δήλωσε πριν ξεκινήσουν πως μπορεί να μην καταφέρουν ΚΑΝ να τρέξουν την κυριακή. Επίσης είπε πως το μονοθέσιο είναι εντελώς καινούριο εσωτερικά και πως είναι το 4ο ή το 5ο σασί που δοκιμάζουν!

Και μερικά screenshot από την μετάδοση!

WBTSRlW.png

Ενδιαφέρον στοιχείο για τα χιλιόμετρα που έχουν τρέξει! Να σημειωθεί πως αναφέρθηκε πως η mercedes έχει θέμα με το power train το οποίο είναι αρκετά ευαίσθητο και δεν έχει καμία σχέση με το καλύτερα "δεμένο" σύστημα της williams. Κουλό, αλλά το είπαν!

MyyrMOM.png

Μια με το τρομερό "πακετάρισμα" των Ταύρων... wow!

h9Xl8Mb.jpg

O μια ζωή κλαψιάρης πάει πάλι στην κόκκινη ομάδα για να πάρει λίγη δόξα, αντί να πάει στον φίλο του Massa...

tEAcvni.png

Επίσης νέο γραφικό για τη μηχανή, το οποίο μου φάνηκε πολύ όμορφο. Να σημειωθεί πως ο button ζήτησε αλλαγές στο τιμόνι του γιατί δεν έβλεπε καθαρά, όσα ήθελε. Είπαν πως θα πάνε μάλλον σε οθόνες με μεγαλύτερο contrast! :p

LATRnqQ.png

Άλλο γραφικό έχουμε και για τις δυνάμεις g που δέχεται ο πιλότος..

oMG78li.jpg

Τέλος εδώ είναι ο Maldonado μπαίνοντας όπως όπως στα πιτ, μια και είδε ξαφνικά καπνό στο μπροστινό μέρος του μονοθεσίου και χέστηκε πάνω του :tongue:

g11uX6F.png

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.