shattered Μάρτιος 12, 2014 #1981 Κοινοποίηση Μάρτιος 12, 2014 Καμία σχέση, απλά κομπλάρανε με άξονα μια ηλεκτρική μονάδα στο τουρμποδεν διαφωνώ για αυτό που είπες για το video της renault ... αν παρατηρήσεις το video της mercedes φαίνεται να είναι η ηλεκτρική μονάδα μέσα στο turbo(ανάμεσα στις 2 φτερωτές) και όχι εξωτερικά - πλάγια (όπως στης renault που εκεί φαίνεται ξεκάθαρα η θέση της ηλεκτρικής μονάδας)....anyway πιθανά είναι θέμα επιλογών του κάθε εργοστασίου για τον τύπο της ηλεκτρικής μονάδας με περιορισμούς μόνο στην παραγόμενη ισχύ/ροπή και ίσως βάρος Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓιαγκΤ Μάρτιος 12, 2014 #1982 Κοινοποίηση Μάρτιος 12, 2014 δεν διαφωνώ για αυτό που είπες για το video της renault ... αν παρατηρήσεις το video της mercedes φαίνεται να είναι η ηλεκτρική μονάδα μέσα στο turbo(ανάμεσα στις 2 φτερωτές) και όχι εξωτερικά - πλάγια (όπως στης renault που εκεί φαίνεται ξεκάθαρα η θέση της ηλεκτρικής μονάδας)....anyway πιθανά είναι θέμα επιλογών του κάθε εργοστασίου για τον τύπο της ηλεκτρικής μονάδας με περιορισμούς μόνο στην παραγόμενη ισχύ/ροπή και ίσως βάροςΔεν είναι μέσα στο τουρμπο, πάλι κομπλαρισμένη με άξονα είναι, απλά αντί το τουρμπο να είναι από την μια πλευρά όπως στην renault είναι και στις δυο χωρισμένο. Έτσι όπως το περιγράφεις είναι σαν οι φτερωτές να εκτελούσαν και χρέη ροτορα και το κέλυφος στατορα. εξαιρετικά δύσκολο έως ακατόρθωτο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TifoziF1 Μάρτιος 12, 2014 #1983 Κοινοποίηση Μάρτιος 12, 2014 ρώτορες/στάτορες/φτερωτές/ηλ.μονάδες/magneti-marelli* και άλλα τέτοια τσουμπλέκια. Κάτι μου λέει ότι οι bookmakers θα χεστούν στο τάληρο φέτος. :hehe: * ferrari 1990-2000 Link to comment Share on other sites More sharing options...
shattered Μάρτιος 12, 2014 #1984 Κοινοποίηση Μάρτιος 12, 2014 Δεν είναι μέσα στο τουρμπο, πάλι κομπλαρισμένη με άξονα είναι, απλά αντί το τουρμπο να είναι από την μια πλευρά όπως στην renault είναι και στις δυο χωρισμένο. Έτσι όπως το περιγράφεις είναι σαν οι φτερωτές να εκτελούσαν και χρέη ροτορα και το κέλυφος στατορα. εξαιρετικά δύσκολο έως ακατόρθωτο.σε καμία περίπτωση δεν ισχυρίζομαι πως οι φτερωτές εκτελούν χρέη ρότορα και το κέλυφος στάτορα (δικό μου λάθος διατύπωσης).... πιστεύω πως το κέφυλος που στηρίζεται ο στάτορας της ηλεκτρικής μονάδας και το κέλυφος του turbo είναι το ίδιο τεμάχιο (μόνο στην mercedes) nope λάθος κατανόηση από εμένααυτό που εννούσα είναι ότι ο ρότορας της ηλεκτρικής μονάδας και οι φτερωτές του turbo συναρμολογούνται σε κοινό άξονασε κάθε περίπτωση το τελικό αποτέλεσμα είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον σαν κατασκευή ειδικά σε ότι αφορά το ηλεκτρικού μέρους λόγω της θερμοκρασίας λειτουργείας του turbo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Μάρτιος 12, 2014 #1985 Κοινοποίηση Μάρτιος 12, 2014 Ο εναλλάκτης από το turbo πως ανακτά ενέργεια ? Αυτό δεν κατάλαβα. Δεν ανακτά. :tongue: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delijohn Μάρτιος 13, 2014 #1986 Κοινοποίηση Μάρτιος 13, 2014 Tι αλλάζει στις κατατακτήριες δοκιμές.- Κάθε οδηγός που περνά στο Q3 θα έχει στη διάθεσή του ένα επιπλέον σετ από το μαλακότερο ελαστικό, το οποίο μετά το τέλος των κατατακτηρίων θα επιστρέφεται στην Pirelli. (Έτσι, δεν θα έχουν να σκεφτούν την οικονομία ελαστικών για τον αγώνα).- Οι οδηγοί της πρώτης 10άδας θα είναι υποχρεωμένοι να εκκινήσουν τον αγώνα με το σετ ελαστικών με το οποίο σημείωσαν τον καλύτερο χρόνο τους στο Q2. (Μέχρι σήμερα έπρεπε να εκκινήσουν με τα ελαστικά που σημείωσαν τον καλύτερο χρόνο τους στο Q3.- Η διάρκεια του Q3 αυξάνεται από 10 σε 12 λεπτά και ταυτόχρονα η διάρκεια του Q1 μειώνεται από 20 σε 18 λεπτά. (Έτσι, οι οδηγοί στο Q3 θα έχουν αρκετό χρόνο για να κάνουν δύο χρονομετρημένες προσπάθειες).πηγή: msfree Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos* Μάρτιος 13, 2014 #1987 Κοινοποίηση Μάρτιος 13, 2014 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=hFHmYFlbFn8&feature]Transforming Formula One: 2014 Rules Explained (Full Version) - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotPeanut Μάρτιος 13, 2014 #1988 Κοινοποίηση Μάρτιος 13, 2014 Link to comment Share on other sites More sharing options...
TifoziF1 Μάρτιος 14, 2014 #1989 Κοινοποίηση Μάρτιος 14, 2014 στα 2α δοκιμαστικά φαίνεται ότι Mercedes>Ferrari & RedBull>all Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotPeanut Μάρτιος 14, 2014 #1990 Κοινοποίηση Μάρτιος 14, 2014 Ο ήχος της Ferrari παίζει να είναι ο καλύτερος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Μάρτιος 14, 2014 #1991 Κοινοποίηση Μάρτιος 14, 2014 Κάτι μου λέει ότι οι bookmakers θα χεστούν στο τάληρο φέτος.Αυτό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ponaei8anasi Μάρτιος 14, 2014 #1992 Κοινοποίηση Μάρτιος 14, 2014 Ξερουμε αν θα δειξει κανεις την κυριακη το Grand Prix? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bassplayer Μάρτιος 14, 2014 #1993 Κοινοποίηση Μάρτιος 14, 2014 ο alpha... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ponaei8anasi Μάρτιος 14, 2014 #1994 Κοινοποίηση Μάρτιος 14, 2014 ο alpha...Live η @@? Link to comment Share on other sites More sharing options...
performer Μάρτιος 14, 2014 #1995 Κοινοποίηση Μάρτιος 14, 2014 @@. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ponaei8anasi Μάρτιος 14, 2014 #1996 Κοινοποίηση Μάρτιος 14, 2014 Σε κανα stream θα το βρουμε και αυτο @@? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delijohn Μάρτιος 14, 2014 #1997 Κοινοποίηση Μάρτιος 14, 2014 Κάνε υπομονή λίγο μετά τον αγώνα, μια και είναι και νωρίς και το βάζεις να κατέβει σε HD από skyf1. Βγαίνει σε πολλά μέρη για κατέβασμα. Ελπίζω να μην είναι παράνομο αυτό που γράφω :whistle2: Είδα στα πεταχτά το fp1 και κράτησα μερικά πράγματα. Ένα είναι πως ο Horner είναι σχεδόν τρομοκρατημένος και δήλωσε πριν ξεκινήσουν πως μπορεί να μην καταφέρουν ΚΑΝ να τρέξουν την κυριακή. Επίσης είπε πως το μονοθέσιο είναι εντελώς καινούριο εσωτερικά και πως είναι το 4ο ή το 5ο σασί που δοκιμάζουν! Και μερικά screenshot από την μετάδοση! Ενδιαφέρον στοιχείο για τα χιλιόμετρα που έχουν τρέξει! Να σημειωθεί πως αναφέρθηκε πως η mercedes έχει θέμα με το power train το οποίο είναι αρκετά ευαίσθητο και δεν έχει καμία σχέση με το καλύτερα "δεμένο" σύστημα της williams. Κουλό, αλλά το είπαν! Μια με το τρομερό "πακετάρισμα" των Ταύρων... wow! O μια ζωή κλαψιάρης πάει πάλι στην κόκκινη ομάδα για να πάρει λίγη δόξα, αντί να πάει στον φίλο του Massa... Επίσης νέο γραφικό για τη μηχανή, το οποίο μου φάνηκε πολύ όμορφο. Να σημειωθεί πως ο button ζήτησε αλλαγές στο τιμόνι του γιατί δεν έβλεπε καθαρά, όσα ήθελε. Είπαν πως θα πάνε μάλλον σε οθόνες με μεγαλύτερο contrast! Άλλο γραφικό έχουμε και για τις δυνάμεις g που δέχεται ο πιλότος.. Τέλος εδώ είναι ο Maldonado μπαίνοντας όπως όπως στα πιτ, μια και είδε ξαφνικά καπνό στο μπροστινό μέρος του μονοθεσίου και χέστηκε πάνω του :tongue: Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven_g20 Μάρτιος 14, 2014 #1998 Κοινοποίηση Μάρτιος 14, 2014 Οι αλλαγές της Formula 1 για το 2014 -Για όσουν δεν γνωρίζουν για τις αλλαγές τις έχει στο παραπάνω λινκ αρκετά αναλυτικά... Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotPeanut Μάρτιος 15, 2014 #1999 Κοινοποίηση Μάρτιος 15, 2014 Ότι να' ναι στα qual. Link to comment Share on other sites More sharing options...
l2phile Μάρτιος 15, 2014 #2000 Κοινοποίηση Μάρτιος 15, 2014 Από το να βλέπω στρατιωτάκια να ακούνε εντολές όλη την ώρα, το προτιμώ αυτό. Έχει και γέλιο :dance3:Ράικονεν λακαμα... Ωραίοι οι Ρικιάρντο - Μάγκνουσεν Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now