GoMaR Ιούνιος 1, 2022 #4421 Ιούνιος 1, 2022 Πραγματικά μόνο η φερραρι μπορούσε να καταφέρει αυτό που έγινε στο Μονακό. Από πρώτη θέση, τον έστειλαν 4η. Και σχετικά ένα ανετο 1-2, εκαναν 2-4. Τον κατεστρεψαν τον μικρό
giorgos2187 Ιούνιος 1, 2022 #4422 Ιούνιος 1, 2022 On 31/5/2022 at 9:03 ΜΜ, το μέλος slalom έγραψε: Τι εννοεις? Expand Το ατυχημα του Grosjean ειχε αναπαραχθει παρα παρα πολυ , ακομα και απο ολα τα accounts της F1 στα ΜΚΔ , οπου δεν εχασαν την ευκαιρια να ευλογησουν τα γενια τους για τα μετρα ασφαλειας που εχουν λαβει, ποσο αποτελεσματικα ειναι κλπ κλπ. Και καλα εκαναν θα πω εγω. Αλλα το θεωρω υποκριτικο απο τη μια να κανεις αυτο που περιγραφω , και απο την αλλη να αρνεισαι να επανεξετασεις την ασφαλεια των street circuit και ειδικα του monaco. Και με το ατυχημα του Mick, νομιζω θα επρεπε να παρουν ενα μυνημα. Γιατι τωρα ηταν μονο ο Mick. Εαν ομως ηταν δυο μονοθεσια που μαχονταν, και ειχαν σκασει και τα 2 ταυτοχρονα εκει πανω, τοτε ποιος ξερει τι θα γινοταν...
fatalara Ιούνιος 1, 2022 #4423 Ιούνιος 1, 2022 On 1/6/2022 at 5:58 ΠΜ, το μέλος giorgos2187 έγραψε: Το ατυχημα του Grosjean ειχε αναπαραχθει παρα παρα πολυ , ακομα και απο ολα τα accounts της F1 στα ΜΚΔ , οπου δεν εχασαν την ευκαιρια να ευλογησουν τα γενια τους για τα μετρα ασφαλειας που εχουν λαβει, ποσο αποτελεσματικα ειναι κλπ κλπ. Και καλα εκαναν θα πω εγω. Αλλα το θεωρω υποκριτικο απο τη μια να κανεις αυτο που περιγραφω , και απο την αλλη να αρνεισαι να επανεξετασεις την ασφαλεια των street circuit και ειδικα του monaco. Και με το ατυχημα του Mick, νομιζω θα επρεπε να παρουν ενα μυνημα. Γιατι τωρα ηταν μονο ο Mick. Εαν ομως ηταν δυο μονοθεσια που μαχονταν, και ειχαν σκασει και τα 2 ταυτοχρονα εκει πανω, τοτε ποιος ξερει τι θα γινοταν... Expand Τι θα γινοταν? Απλα θα ειχε περισσοτερα συντριμμια στην πιστα. Το οτι εφυγε το πισω μερος του αυτοκινητου ειναι ασχετο, ισα ισα, που εγινε ακριβως αυτο που επρεπε να γινει για να μην δεχτει πιεση ο οδηγος. Το μονοκοκ ηταν αθικτο. Με τα φετινα μονοθεσια που ειναι πιο βαρια απο τα περσινα θα τα βλεπετε αυτα.
GoMaR Ιούνιος 1, 2022 #4424 Ιούνιος 1, 2022 On 1/6/2022 at 5:58 ΠΜ, το μέλος giorgos2187 έγραψε: Το ατυχημα του Grosjean ειχε αναπαραχθει παρα παρα πολυ , ακομα και απο ολα τα accounts της F1 στα ΜΚΔ , οπου δεν εχασαν την ευκαιρια να ευλογησουν τα γενια τους για τα μετρα ασφαλειας που εχουν λαβει, ποσο αποτελεσματικα ειναι κλπ κλπ. Και καλα εκαναν θα πω εγω. Αλλα το θεωρω υποκριτικο απο τη μια να κανεις αυτο που περιγραφω , και απο την αλλη να αρνεισαι να επανεξετασεις την ασφαλεια των street circuit και ειδικα του monaco. Και με το ατυχημα του Mick, νομιζω θα επρεπε να παρουν ενα μυνημα. Γιατι τωρα ηταν μονο ο Mick. Εαν ομως ηταν δυο μονοθεσια που μαχονταν, και ειχαν σκασει και τα 2 ταυτοχρονα εκει πανω, τοτε ποιος ξερει τι θα γινοταν... Expand Ρε συ, καμμια σχεση τα ατυχηματα μεταξυ τους. Ο ενας περασε αναμεσα απο μπαριερες με ποσα χιλιομετρα, εμεινε στην φωτια για μισο λεπτο + και τοτε εγινε το 8ο θαυμα. Ο μικ, απλα εσκασε ουτε με πολλα χιλιομετρα ουτε επικινδυνα και εφυγε το πισω μερος του μονοθεσιου. Δε βλεπω τον λογο να πρεπει να εξεταστει παραπανω. Εμενα περισσοτερο με ανησυχει ο τροπος που εφυγε. Το πως σε ευθεια διπλωσε το μονοθεσιο, παρα το οτι εφυγε το πισω μερος. 1
giorgos2187 Ιούνιος 1, 2022 #4425 Ιούνιος 1, 2022 On 1/6/2022 at 6:31 ΠΜ, το μέλος fatalara έγραψε: Τι θα γινοταν? Απλα θα ειχε περισσοτερα συντριμμια στην πιστα. Expand H Η μπορει να ειχαν γινει μια ενιαια μαζα τα δυο μονοθεσια. Η μπορει το ενα να ειχε καβαλησει το αλλο. Η μπορει ενα ψαλιδι του ενος να ειχε καρφωθει μεσα στο κρανος του οδηγου του αλλου. Η μπορει να πρεπει να σταματησουμε να νομιζουμε οτι τα ξερουμε ολα, η μπορει να πρεπει να σταματησουμε να νομιζουμε οτι μπορουμε να τα προβλεπουμε ολα. Τα 'χουμε ξαναπει αυτα. On 1/6/2022 at 6:31 ΠΜ, το μέλος fatalara έγραψε: Το οτι εφυγε το πισω μερος του αυτοκινητου ειναι ασχετο, ισα ισα, που εγινε ακριβως αυτο που επρεπε να γινει για να μην δεχτει πιεση ο οδηγος. Το μονοκοκ ηταν αθικτο. Με τα φετινα μονοθεσια που ειναι πιο βαρια απο τα περσινα θα τα βλεπετε αυτα. Expand Δεν ειναι καθολου ασχετο μιας και αποδεικνυει το ποσο απαραιτητες ειναι οι εξοδοι διαφυγης, οι αμμοπαγιδες κλπ. Απλα απεδειχθη ποση ενεργεια απαρροφουν πριν την προσκρουση. Πραγματα για τα οποια περηφανευεται με καθε ευκαιρια η F1. Και ξαναλεω, πολύ καλά κάνουν. On 1/6/2022 at 7:56 ΠΜ, το μέλος GoMaR έγραψε: Ρε συ, καμμια σχεση τα ατυχηματα μεταξυ τους. Ο ενας περασε αναμεσα απο μπαριερες με ποσα χιλιομετρα, εμεινε στην φωτια για μισο λεπτο + και τοτε εγινε το 8ο θαυμα. Ο μικ, απλα εσκασε ουτε με πολλα χιλιομετρα ουτε επικινδυνα και εφυγε το πισω μερος του μονοθεσιου. Δε βλεπω τον λογο να πρεπει να εξεταστει παραπανω. Εμενα περισσοτερο με ανησυχει ο τροπος που εφυγε. Το πως σε ευθεια διπλωσε το μονοθεσιο, παρα το οτι εφυγε το πισω μερος. Expand Ισως δεν εγινα κατανοητος. Δεν συγκρινω τα ατυχηματα μεταξυ τους. Προφανως και ειναι εντελως διαφορετικα. Συγκρινω λιγο τη "σταση" της F1 και της FIA. Ενω λοιπον σε ενα σφοδροτατο ατυχημα αρπαξαν την παραμικρη ευκαιρια να ευλογησουν τα γενια τους για τα μετρα ασφαλειας που εχουν καταστησει το σπορ τοσο ασφαλες, και πολυ καλά έκαναν, τωρα δεν τους ειδα να αναπαραγουν ενα αλλο σφοδροτατο ατυχημα, το οποιο ομως θα επρεπε κατα τη γνωμη μου να εγειρει ξανα καποιες δευτερες σκεψεις για καποιες πιστες. Anyway. Μπορει να λεω και μπαρουφες, αλλα εχω δικαιωμα να το κανω νομιζω. Εμενα προσωπικα, μου δημιουργηθηκε η απορια για το ποσο ασφαλης πιστα εναι πλεον το Μονακο. Και αν ειναι απλα αλλη μια πιστα της F1, τοτε γιατι δεν εχει ολα τα μετρα ασφαλειας που εχουν αλλες πιστες; Αποψη μου, την καταθετω, χωρις να επιμενω οτι ειμαι και απολυτα σωστος
slalom Ιούνιος 1, 2022 #4426 Ιούνιος 1, 2022 On 1/6/2022 at 5:58 ΠΜ, το μέλος giorgos2187 έγραψε: Και με το ατυχημα του Mick, νομιζω θα επρεπε να παρουν ενα μυνημα. Γιατι τωρα ηταν μονο ο Mick. Εαν ομως ηταν δυο μονοθεσια που μαχονταν, και ειχαν σκασει και τα 2 ταυτοχρονα εκει πανω, τοτε ποιος ξερει τι θα γινοταν... Expand Μα δεν ηταν κατι τρομερο ανεξαρτητα απο το ειδος της πιστας On 1/6/2022 at 6:31 ΠΜ, το μέλος fatalara έγραψε: Το οτι εφυγε το πισω μερος του αυτοκινητου ειναι ασχετο, ισα ισα, που εγινε ακριβως αυτο που επρεπε να γινει για να μην δεχτει πιεση ο οδηγος. Expand Αυτο ηταν ενα μετρο που πηρανε για ατυχηματα τυπου Grosjean, το ειπαν κιολας On 1/6/2022 at 7:56 ΠΜ, το μέλος GoMaR έγραψε: Εμενα περισσοτερο με ανησυχει ο τροπος που εφυγε. Το πως σε ευθεια διπλωσε το μονοθεσιο, παρα το οτι εφυγε το πισω μερος. Expand Γιατι εχει μονο το ονομα 1
fatalara Ιούνιος 1, 2022 #4427 Ιούνιος 1, 2022 (edited) On 1/6/2022 at 8:19 ΠΜ, το μέλος giorgos2187 έγραψε: H Η μπορει να ειχαν γινει μια ενιαια μαζα τα δυο μονοθεσια. Η μπορει το ενα να ειχε καβαλησει το αλλο. Η μπορει ενα ψαλιδι του ενος να ειχε καρφωθει μεσα στο κρανος του οδηγου του αλλου. Η μπορει να πρεπει να σταματησουμε να νομιζουμε οτι τα ξερουμε ολα, η μπορει να πρεπει να σταματησουμε να νομιζουμε οτι μπορουμε να τα προβλεπουμε ολα. Τα 'χουμε ξαναπει αυτα. Expand Η να μαθουμε 5 πραγματακια παραπανω και να μην λεμε οτι ναναι. On 1/6/2022 at 8:19 ΠΜ, το μέλος giorgos2187 έγραψε: Εμενα προσωπικα, μου δημιουργηθηκε η απορια για το ποσο ασφαλης πιστα εναι πλεον το Μονακο. Και αν ειναι απλα αλλη μια πιστα της F1, τοτε γιατι δεν εχει ολα τα μετρα ασφαλειας που εχουν αλλες πιστες; Expand Τα μετρα ασφαλειας πανε αναλογα με την πιστα. Στην στροφη αυτη τα μονοθεσια περνουν με αυτην την ταχυτητα και υπαρχει Techpro τοιχος που να μπορει να ανταπεξελθει στις απαιτησεις. Και αυτο εγινε. Ακομα, το μονοθεσιο κοπηκε εκει που επρεπε για να βγει ο οδηγος με την ελαχιστη καταπονηση. Και αυτο εγινε. Ο συνδυασμος αυτος επιτρεπει τους αγωνες στο Μονακο. Υπαρχουν νουμερα που ελεγχονται σε καθε περιστατικο, δεν πανε με το ματι, ''α βλεπω πολλα συντριμμια, κατσε να κοψω το Μονακο''. Παραδειγμα, 22G ηταν η προσκρουση και στην Jeddah ηταν 33. 20G ειναι ενα μαρκαρισμα στο Rugby. 100 ενα κροσε στα μουτρα. Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 1, 2022 από fatalara
giorgos2187 Ιούνιος 1, 2022 #4428 Ιούνιος 1, 2022 On 1/6/2022 at 10:32 ΠΜ, το μέλος fatalara έγραψε: Η να μαθουμε 5 πραγματακια παραπανω και να μην λεμε οτι ναναι. Expand Οντως. On 1/6/2022 at 10:32 ΠΜ, το μέλος fatalara έγραψε: Τα μετρα ασφαλειας πανε αναλογα με την πιστα. Στην στροφη αυτη τα μονοθεσια περνουν με αυτην την ταχυτητα και υπαρχει Techpro τοιχος που να μπορει να ανταπεξελθει στις απαιτησεις. Και αυτο εγινε. Ακομα, το μονοθεσιο κοπηκε εκει που επρεπε για να βγει ο οδηγος με την ελαχιστη καταπονηση. Και αυτο εγινε. Ο συνδυασμος αυτος επιτρεπει τους αγωνες στο Μονακο. Expand Η διαφωνια μου και ο προβληματισμος μου ειναι οτι ενω ολα αυτα που λες ισχυουν, παρολα αυτα οι "υπολογισμοι" που γινονται, αποδεχομαστε οτι ειναι σωστοι μεχρι να αποδειχθει το αναποδο. Καποτε ας πουμε ηταν "υπολογισμενο" οτι τα μονοθεσια μπορουν να φερνουν γυρω γυρω στην πιστα ενω ενας γερανος απομακρυνει ενα μονοθεσιο. Υπολογισμενο ηταν, συμφωνα με τους κανονισμους γινοταν, αλλα να, σκοτωθηκε ο bianchi. Αυτο που λεω, δεν ειναι οτι ειναι λαθος εκ βαθρων οι κανονισμοι και τα μετρα ασφαλειας. Ειναι οτι ΙΣΩΣ θα επρεπε καποια πραγματα να τα σκεφτουν παλι, χωρις να μενουμε στο "το υπολογισαμε, αρα δουλευει". Για να μην πουμε οτι τελικα δεν δουλευει μετα απο καποιο τραγικο συμβαν. Αλλωστε, το θεμα της ασφαλειας των street circuit, εχει τεθει απο πολλους, οχι μονο απο εμενα. Απλα εγω ειμαο σ αυτους που πιστευουν οτι ποτε δεν θα ειναι τοσο ασφαλη οσο οι αγωνες που γινονται σε πιστα. Δεν ομιλω για 100% ασφαλεια μιας και αυτο δεν επιτυγχανεται.
fatalara Ιούνιος 1, 2022 #4429 Ιούνιος 1, 2022 On 1/6/2022 at 11:03 ΠΜ, το μέλος giorgos2187 έγραψε: Καποτε ας πουμε ηταν "υπολογισμενο" οτι τα μονοθεσια μπορουν να φερνουν γυρω γυρω στην πιστα ενω ενας γερανος απομακρυνει ενα μονοθεσιο. Υπολογισμενο ηταν, συμφωνα με τους κανονισμους γινοταν, αλλα να, σκοτωθηκε ο bianchi. Expand Δεν ηταν υπολογισμενο. Δεν υπηρχε προιστορια με αντιστοιχο συμβαν για να υπολογιστει κατι τετοιο. Στα 100 χρονια που γινονται αγωνες δεν ειχε φυγει κανεις με το κρανος σε ενα εμποδιο 10 τονων, ειδικα σε καθεστως safety car. Αντιθετως, κρας τεστ γινονται συνεχεια. Τα 254g που δεχτηκε ο Bianchi δεν θα τα δεις σε νορμαλ συνθηκες, ποσο μαλλον σε πιστες τυπου Μονακο που οι ταχυτητες ειναι μικροτερες. Π.χ, το verstapen hamilton περισυ ηταν δυο φορες πιο δυνατο και απο τα δυο του σουμαχερ. Και με αμμοπαγιδες και λαστιχα και vga και απολα. Δεν εχουν μεινει και πολλα που μπορουν να γινουν και δεν μπορουν και να αντιμετωπιστουν και ολα. Θετεις καποιες προδιαγραφες και παιρνεις ενα ρισκο. Αυτη ειναι η φυση του μηχανοκινητου αθλητισμου. Καλυτερα να εστελνα το παιδι μου F1 παρα σε Αμερικανικο σχολειο.
giorgos2187 Ιούνιος 1, 2022 #4430 Ιούνιος 1, 2022 On 1/6/2022 at 11:38 ΠΜ, το μέλος fatalara έγραψε: Καλυτερα να εστελνα το παιδι μου F1 παρα σε Αμερικανικο σχολειο. Expand Μωρε σ αυτο θα συμφωνησουμε. Τωρα στα αλλα απλα το βλεπουμε διαφορετικα. Οκ, το μεμονωμενο ατυχημα του mick μπορει να το βλεπω υπερβολικα. Αλλα πραγματικα δε θελω να σκεφτω τι μπορει να γινοταν αν επεφταν ταυτοχρονα δυο μονοθεσια εκει.
giorgos2187 Ιούνιος 11, 2022 #4431 Ιούνιος 11, 2022 Ο 3ος θάνατος στο Isle of Man TT 2022 WWW.MOTOTRITI.GR ... ........................
fatalara Ιούνιος 11, 2022 #4432 Ιούνιος 11, 2022 Οσοι θελετε να δειτε le mans, στο twitch κανουν streaming 1
Thresh86 Ιούνιος 12, 2022 #4434 Ιούνιος 12, 2022 Toyota στο Le Mans τα τελευταία χρόνια -> Σταμάτησε για λίγο το #7 αλλά 30 δεύτερα αργότερα back in business Του χρόνου είναι που ξαναμπαίνει Πεζώ κ το κακό συναπάντημα ?
HotPeanut Ιούνιος 12, 2022 #4435 Ιούνιος 12, 2022 On 12/6/2022 at 4:57 ΜΜ, το μέλος Thresh86 έγραψε: Toyota στο Le Mans τα τελευταία χρόνια -> Σταμάτησε για λίγο το #7 αλλά 30 δεύτερα αργότερα back in business Του χρόνου είναι που ξαναμπαίνει Πεζώ κ το κακό συναπάντημα ? Expand Ναι.
shattered Ιούλιος 10, 2022 #4438 Ιούλιος 10, 2022 όσο "αγαπάμε" την φερράρι άλλο τόσο καρδιακούς θα μας κάνει μια ζωή τα εύκολα να τα κάνει δύσκολα ....
HotPeanut Ιούλιος 10, 2022 #4439 Ιούλιος 10, 2022 Έχουμε ξαναπεί, Ιταλία + αξιοπιστία δεν πάνε μαζί. 1
GFFermari Ιούλιος 10, 2022 #4440 Ιούλιος 10, 2022 On 10/7/2022 at 3:54 ΜΜ, το μέλος HotPeanut έγραψε: Έχουμε ξαναπεί, Ιταλία + αξιοπιστία δεν πάνε μαζί. Expand 2
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now