Jump to content



Μηχανοκίνητος Αθλητισμός


astrolabos

Recommended Posts

Πραγματικά μόνο η φερραρι μπορούσε να καταφέρει αυτό που έγινε στο Μονακό.

Από πρώτη θέση, τον έστειλαν 4η. Και σχετικά ένα ανετο 1-2, εκαναν 2-4.

Τον κατεστρεψαν τον μικρό 

Link to comment
Share on other sites

8 ώρες πριν, το μέλος slalom έγραψε:

Τι εννοεις?

Το ατυχημα του Grosjean ειχε αναπαραχθει παρα παρα πολυ , ακομα και απο ολα τα accounts της F1 στα ΜΚΔ , οπου δεν εχασαν την ευκαιρια να ευλογησουν τα γενια τους για τα μετρα ασφαλειας που εχουν λαβει, ποσο αποτελεσματικα ειναι κλπ κλπ. Και καλα εκαναν θα πω εγω. 

Αλλα το θεωρω υποκριτικο απο τη μια να κανεις αυτο που περιγραφω , και απο την αλλη να αρνεισαι να επανεξετασεις την ασφαλεια των street circuit και ειδικα του monaco. Και με το ατυχημα του Mick, νομιζω θα επρεπε να παρουν ενα μυνημα. Γιατι τωρα ηταν μονο ο Mick. Εαν ομως ηταν δυο μονοθεσια που μαχονταν, και ειχαν σκασει και τα 2 ταυτοχρονα εκει πανω, τοτε ποιος ξερει τι θα γινοταν...

 

Link to comment
Share on other sites

12 λεπτά πριν, το μέλος giorgos2187 έγραψε:

Το ατυχημα του Grosjean ειχε αναπαραχθει παρα παρα πολυ , ακομα και απο ολα τα accounts της F1 στα ΜΚΔ , οπου δεν εχασαν την ευκαιρια να ευλογησουν τα γενια τους για τα μετρα ασφαλειας που εχουν λαβει, ποσο αποτελεσματικα ειναι κλπ κλπ. Και καλα εκαναν θα πω εγω. 

Αλλα το θεωρω υποκριτικο απο τη μια να κανεις αυτο που περιγραφω , και απο την αλλη να αρνεισαι να επανεξετασεις την ασφαλεια των street circuit και ειδικα του monaco. Και με το ατυχημα του Mick, νομιζω θα επρεπε να παρουν ενα μυνημα. Γιατι τωρα ηταν μονο ο Mick. Εαν ομως ηταν δυο μονοθεσια που μαχονταν, και ειχαν σκασει και τα 2 ταυτοχρονα εκει πανω, τοτε ποιος ξερει τι θα γινοταν...

 

Τι θα γινοταν? Απλα θα ειχε περισσοτερα συντριμμια στην πιστα.

Το οτι εφυγε το πισω μερος του αυτοκινητου ειναι ασχετο, ισα ισα, που εγινε ακριβως αυτο που επρεπε να γινει για να μην δεχτει πιεση ο οδηγος. Το μονοκοκ ηταν αθικτο. Με τα φετινα μονοθεσια που ειναι πιο βαρια απο τα περσινα θα τα βλεπετε αυτα.

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, το μέλος giorgos2187 έγραψε:

Το ατυχημα του Grosjean ειχε αναπαραχθει παρα παρα πολυ , ακομα και απο ολα τα accounts της F1 στα ΜΚΔ , οπου δεν εχασαν την ευκαιρια να ευλογησουν τα γενια τους για τα μετρα ασφαλειας που εχουν λαβει, ποσο αποτελεσματικα ειναι κλπ κλπ. Και καλα εκαναν θα πω εγω. 

Αλλα το θεωρω υποκριτικο απο τη μια να κανεις αυτο που περιγραφω , και απο την αλλη να αρνεισαι να επανεξετασεις την ασφαλεια των street circuit και ειδικα του monaco. Και με το ατυχημα του Mick, νομιζω θα επρεπε να παρουν ενα μυνημα. Γιατι τωρα ηταν μονο ο Mick. Εαν ομως ηταν δυο μονοθεσια που μαχονταν, και ειχαν σκασει και τα 2 ταυτοχρονα εκει πανω, τοτε ποιος ξερει τι θα γινοταν...

 


Ρε συ,  καμμια σχεση τα ατυχηματα μεταξυ τους.
Ο ενας περασε αναμεσα απο μπαριερες με ποσα χιλιομετρα, εμεινε στην φωτια για μισο λεπτο +  και τοτε εγινε το 8ο θαυμα.
Ο μικ, απλα εσκασε ουτε με πολλα χιλιομετρα ουτε επικινδυνα και εφυγε το πισω μερος του μονοθεσιου. Δε βλεπω τον λογο να πρεπει να εξεταστει παραπανω.
Εμενα περισσοτερο με ανησυχει ο τροπος που εφυγε. Το πως σε ευθεια διπλωσε το μονοθεσιο, παρα το οτι εφυγε το πισω μερος.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, το μέλος fatalara έγραψε:

Τι θα γινοταν? Απλα θα ειχε περισσοτερα συντριμμια στην πιστα.

H Η μπορει να ειχαν γινει μια ενιαια μαζα τα δυο μονοθεσια. Η μπορει το ενα να ειχε καβαλησει το αλλο. Η μπορει ενα ψαλιδι του ενος να ειχε καρφωθει μεσα στο κρανος του οδηγου του αλλου. Η μπορει να πρεπει να σταματησουμε να νομιζουμε οτι τα ξερουμε ολα, η μπορει να πρεπει να σταματησουμε να νομιζουμε οτι μπορουμε να τα προβλεπουμε ολα. Τα 'χουμε ξαναπει αυτα.

 

1 ώρα πριν, το μέλος fatalara έγραψε:

Το οτι εφυγε το πισω μερος του αυτοκινητου ειναι ασχετο, ισα ισα, που εγινε ακριβως αυτο που επρεπε να γινει για να μην δεχτει πιεση ο οδηγος. Το μονοκοκ ηταν αθικτο. Με τα φετινα μονοθεσια που ειναι πιο βαρια απο τα περσινα θα τα βλεπετε αυτα.

 

Δεν ειναι καθολου ασχετο μιας και αποδεικνυει το ποσο απαραιτητες ειναι οι εξοδοι διαφυγης, οι αμμοπαγιδες κλπ. Απλα απεδειχθη ποση ενεργεια απαρροφουν πριν την προσκρουση. Πραγματα για τα οποια περηφανευεται με καθε ευκαιρια η F1. Και ξαναλεω, πολύ καλά κάνουν.

 

17 λεπτά πριν, το μέλος GoMaR έγραψε:

Ρε συ,  καμμια σχεση τα ατυχηματα μεταξυ τους.
Ο ενας περασε αναμεσα απο μπαριερες με ποσα χιλιομετρα, εμεινε στην φωτια για μισο λεπτο +  και τοτε εγινε το 8ο θαυμα.
Ο μικ, απλα εσκασε ουτε με πολλα χιλιομετρα ουτε επικινδυνα και εφυγε το πισω μερος του μονοθεσιου. Δε βλεπω τον λογο να πρεπει να εξεταστει παραπανω.
Εμενα περισσοτερο με ανησυχει ο τροπος που εφυγε. Το πως σε ευθεια διπλωσε το μονοθεσιο, παρα το οτι εφυγε το πισω μερος.

 

Ισως δεν εγινα κατανοητος. Δεν συγκρινω τα ατυχηματα μεταξυ τους. Προφανως και ειναι εντελως διαφορετικα. Συγκρινω λιγο τη "σταση" της F1 και της FIA. Ενω λοιπον σε ενα σφοδροτατο ατυχημα αρπαξαν την παραμικρη ευκαιρια να ευλογησουν τα γενια τους για τα μετρα ασφαλειας που εχουν καταστησει το σπορ τοσο ασφαλες, και πολυ καλά έκαναν, τωρα δεν τους ειδα να αναπαραγουν ενα αλλο σφοδροτατο ατυχημα, το οποιο ομως θα επρεπε κατα τη γνωμη μου να εγειρει ξανα καποιες δευτερες σκεψεις για καποιες πιστες.

 

Anyway. Μπορει να λεω και μπαρουφες, αλλα εχω δικαιωμα να το κανω νομιζω. Εμενα προσωπικα, μου δημιουργηθηκε η απορια για το ποσο ασφαλης πιστα εναι πλεον το Μονακο. Και αν ειναι απλα αλλη μια πιστα της F1, τοτε γιατι δεν εχει ολα τα μετρα ασφαλειας που εχουν αλλες πιστες; Αποψη μου, την καταθετω, χωρις να επιμενω οτι ειμαι και απολυτα σωστος

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, το μέλος giorgos2187 έγραψε:

Και με το ατυχημα του Mick, νομιζω θα επρεπε να παρουν ενα μυνημα. Γιατι τωρα ηταν μονο ο Mick. Εαν ομως ηταν δυο μονοθεσια που μαχονταν, και ειχαν σκασει και τα 2 ταυτοχρονα εκει πανω, τοτε ποιος ξερει τι θα γινοταν...

Μα δεν ηταν κατι τρομερο ανεξαρτητα απο το ειδος της πιστας

 

2 ώρες πριν, το μέλος fatalara έγραψε:

Το οτι εφυγε το πισω μερος του αυτοκινητου ειναι ασχετο, ισα ισα, που εγινε ακριβως αυτο που επρεπε να γινει για να μην δεχτει πιεση ο οδηγος.

Αυτο ηταν ενα μετρο που πηρανε για ατυχηματα τυπου Grosjean, το ειπαν κιολας

 

59 λεπτά πριν, το μέλος GoMaR έγραψε:

Εμενα περισσοτερο με ανησυχει ο τροπος που εφυγε. Το πως σε ευθεια διπλωσε το μονοθεσιο, παρα το οτι εφυγε το πισω μερος.

Γιατι εχει μονο το ονομα

  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, το μέλος giorgos2187 έγραψε:

H Η μπορει να ειχαν γινει μια ενιαια μαζα τα δυο μονοθεσια. Η μπορει το ενα να ειχε καβαλησει το αλλο. Η μπορει ενα ψαλιδι του ενος να ειχε καρφωθει μεσα στο κρανος του οδηγου του αλλου. Η μπορει να πρεπει να σταματησουμε να νομιζουμε οτι τα ξερουμε ολα, η μπορει να πρεπει να σταματησουμε να νομιζουμε οτι μπορουμε να τα προβλεπουμε ολα. Τα 'χουμε ξαναπει αυτα.

Η να μαθουμε 5 πραγματακια παραπανω και να μην λεμε οτι ναναι.

 

2 ώρες πριν, το μέλος giorgos2187 έγραψε:

Εμενα προσωπικα, μου δημιουργηθηκε η απορια για το ποσο ασφαλης πιστα εναι πλεον το Μονακο. Και αν ειναι απλα αλλη μια πιστα της F1, τοτε γιατι δεν εχει ολα τα μετρα ασφαλειας που εχουν αλλες πιστες;

Τα μετρα ασφαλειας πανε αναλογα με την πιστα. Στην στροφη αυτη τα μονοθεσια περνουν με αυτην την ταχυτητα και υπαρχει Techpro τοιχος που να μπορει να ανταπεξελθει στις απαιτησεις. Και αυτο εγινε.

Ακομα, το μονοθεσιο κοπηκε εκει που επρεπε για να βγει ο οδηγος με την ελαχιστη καταπονηση. Και αυτο εγινε.

Ο συνδυασμος αυτος επιτρεπει τους αγωνες στο Μονακο.

 

Υπαρχουν νουμερα που ελεγχονται σε καθε περιστατικο, δεν πανε με το ματι, ''α βλεπω πολλα συντριμμια, κατσε να κοψω το Μονακο''.

Παραδειγμα, 22G ηταν η προσκρουση και στην Jeddah ηταν 33.

 

20G ειναι ενα μαρκαρισμα στο Rugby. 100 ενα κροσε στα μουτρα.

Έγινε επεξεργασία από fatalara
Link to comment
Share on other sites

23 λεπτά πριν, το μέλος fatalara έγραψε:

Η να μαθουμε 5 πραγματακια παραπανω και να μην λεμε οτι ναναι.

Οντως.

 

24 λεπτά πριν, το μέλος fatalara έγραψε:

Τα μετρα ασφαλειας πανε αναλογα με την πιστα. Στην στροφη αυτη τα μονοθεσια περνουν με αυτην την ταχυτητα και υπαρχει Techpro τοιχος που να μπορει να ανταπεξελθει στις απαιτησεις. Και αυτο εγινε.

Ακομα, το μονοθεσιο κοπηκε εκει που επρεπε για να βγει ο οδηγος με την ελαχιστη καταπονηση. Και αυτο εγινε.

Ο συνδυασμος αυτος επιτρεπει τους αγωνες στο Μονακο.

 

Η διαφωνια μου και ο προβληματισμος μου ειναι οτι ενω ολα αυτα που λες ισχυουν, παρολα αυτα οι "υπολογισμοι" που γινονται, αποδεχομαστε οτι ειναι σωστοι μεχρι να αποδειχθει το αναποδο. Καποτε ας πουμε ηταν "υπολογισμενο" οτι τα μονοθεσια μπορουν να φερνουν γυρω γυρω στην πιστα ενω ενας γερανος απομακρυνει ενα μονοθεσιο. Υπολογισμενο ηταν, συμφωνα με τους κανονισμους γινοταν, αλλα να, σκοτωθηκε ο bianchi. 

Αυτο που λεω, δεν ειναι οτι ειναι λαθος εκ βαθρων οι κανονισμοι και τα μετρα ασφαλειας. Ειναι οτι ΙΣΩΣ θα επρεπε καποια πραγματα να τα σκεφτουν παλι, χωρις να μενουμε στο "το υπολογισαμε, αρα δουλευει". Για να μην πουμε οτι τελικα δεν δουλευει μετα απο καποιο τραγικο συμβαν. Αλλωστε, το θεμα της ασφαλειας των street circuit, εχει τεθει απο πολλους, οχι μονο απο εμενα. Απλα εγω ειμαο σ αυτους που πιστευουν οτι ποτε δεν θα ειναι τοσο ασφαλη οσο οι αγωνες που γινονται σε πιστα. Δεν ομιλω για 100% ασφαλεια μιας και αυτο δεν επιτυγχανεται.

Link to comment
Share on other sites

10 λεπτά πριν, το μέλος giorgos2187 έγραψε:

Καποτε ας πουμε ηταν "υπολογισμενο" οτι τα μονοθεσια μπορουν να φερνουν γυρω γυρω στην πιστα ενω ενας γερανος απομακρυνει ενα μονοθεσιο. Υπολογισμενο ηταν, συμφωνα με τους κανονισμους γινοταν, αλλα να, σκοτωθηκε ο bianchi.

Δεν ηταν υπολογισμενο. Δεν υπηρχε προιστορια με αντιστοιχο συμβαν για να υπολογιστει κατι τετοιο. Στα 100 χρονια που γινονται αγωνες δεν ειχε φυγει κανεις με το κρανος σε ενα εμποδιο 10 τονων, ειδικα σε καθεστως safety car. 

Αντιθετως, κρας τεστ γινονται συνεχεια.

 

Τα 254g που δεχτηκε ο Bianchi δεν θα τα δεις σε νορμαλ συνθηκες, ποσο μαλλον σε πιστες τυπου Μονακο που οι ταχυτητες ειναι μικροτερες. 

Π.χ, το verstapen hamilton περισυ ηταν δυο φορες πιο δυνατο και απο τα δυο του σουμαχερ.

Και με αμμοπαγιδες και λαστιχα και vga και απολα.

Δεν εχουν μεινει και πολλα που μπορουν να γινουν και δεν μπορουν και να αντιμετωπιστουν και ολα.

Θετεις καποιες προδιαγραφες και παιρνεις ενα ρισκο.

Αυτη ειναι η φυση του μηχανοκινητου αθλητισμου.

 

Καλυτερα να εστελνα το παιδι μου F1 παρα σε Αμερικανικο σχολειο.

Link to comment
Share on other sites

30 λεπτά πριν, το μέλος fatalara έγραψε:

Καλυτερα να εστελνα το παιδι μου F1 παρα σε Αμερικανικο σχολειο.

Μωρε σ αυτο θα συμφωνησουμε. Τωρα στα αλλα απλα το βλεπουμε διαφορετικα. Οκ, το μεμονωμενο ατυχημα του mick μπορει να το βλεπω υπερβολικα. Αλλα πραγματικα δε θελω να σκεφτω τι μπορει να γινοταν αν επεφταν ταυτοχρονα δυο μονοθεσια εκει.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Toyota στο Le Mans τα τελευταία χρόνια -> 

 

lazy-bored.gif

 

Σταμάτησε για λίγο το #7 αλλά 30 δεύτερα αργότερα back in business

 

Του χρόνου είναι που ξαναμπαίνει Πεζώ κ το κακό συναπάντημα ? 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

8 λεπτά πριν, το μέλος Thresh86 έγραψε:

Toyota στο Le Mans τα τελευταία χρόνια -> 

 

lazy-bored.gif

 

Σταμάτησε για λίγο το #7 αλλά 30 δεύτερα αργότερα back in business

 

Του χρόνου είναι που ξαναμπαίνει Πεζώ κ το κακό συναπάντημα ? 

 

 

 

 

 

 

Ναι.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.