Jump to content



Μηχανοκίνητος Αθλητισμός


astrolabos

Recommended Posts

Πόσοι δουλεύουν που δεν γνωρίζουμε στην προετοιμασία. 

SI201106200045_news.jpg?fit=crop&fm=pjpg
DIRTFISH.COM

WRC – The Acropolis has a fearsome reputation from the past, and its new route should reflect...

 

Έγινε επεξεργασία από Lakisss
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

Just now, giorgos2187 said:

Θεωρείς ότι δεν φταίει;

 

Ξανά φταίνε και οι δύο, αλλά ξανά περισσότερο εκείνος που τώρα βρέθηκε με τη ρόδα στο κεφάλι. Απλώς αυτή τη φορά το πολλάκις εξαμαρτείν δεν τον άφησε να συνεχίσει τον αγώνα του.

 

Επίσης, λαμπάδα στο halo από όλους τους οδηγούς. Με ό,τι έχει συμβεί στο μεταξύ, ελπίζω ότι έχουν αναθεωρήσει κι όσοι στην αρχή είχαν ενστάσεις.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια, εδω ειναι ποιος φταιει περισσοτερο.

Οι μλκιες του Ολλανδου θα τον κανουν να χασει το πρωταθλημα.
Και ναι φταιει περισσοτερο. Προκαλεσε ατυχημα. 

Δε θα μιλησω για την ποινη που πηρε, αλλα για το στυλ του. Τετοια λαθη θα τον οδηγησουν να χασει το πρωταθλημα.
Αν και βεβαια με την καταληξη τον συμφερει περισσοτερο ετσι.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ηταν εκτος γραμμης ο Max, και ηταν και πισω

 

Ο αγωνας (η πιστα) στην Ολλανδια σας αρεσε? μου ηταν αδιαφορος

 

Η Monza πιστευω ειναι ο καλυτερος αγωνας που μπορει να δει καποιος

Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος acct έγραψε:

Ξανά φταίνε και οι δύο, αλλά ξανά περισσότερο εκείνος που τώρα βρέθηκε με τη ρόδα στο κεφάλι.

 

Ε όχι, δεν είναι έτσι. Εδώ, να ξαναπώ ότι πρωτίστως φταινε οι γελοίοι κανόνες με τις εντελώς αδιανόητες χωροταξικές τους εφαρμογές. Έχω ξαναπεί ότι θα έπρεπε ο κανόνας να είναι απλός και καθαρός. Όταν τα αμάξια είναι δίπλα δίπλα, τότε και οι δύο υποχρεούνται να σέβονται το χώρο του άλλου μονοθεσιου. Είναι γελοίο να υπάρχει χώρος για 3 μονοθέσια, και 2 να τσεκάρουν μεταξύ τους και να ψάχνουμε την ευθυνη. (αυτό πάει κυρίως για το σιλβερστοουν)

 

Τώρα, όσο υπάρχει αυτή η γελοιότητα, τότε στο τέλος φταίει πάντα αυτός που είναι πίσω. Ο Lewis στην Αγγλία, ο Max σήμερα. Απλά. Το θέμα είναι ότι το πράγμα γίνεται επικίνδυνο. Ο ένας εσκασε στον τοίχο με 51g, ο άλλος έφαγε μια ροδα στο κεφάλι. Και δυστυχώς ο crashtappen εκτός του ότι παίζει επικίνδυνα, παίζει και ανήθικα όπως αποδείχθηκε σήμερα. Δεν περνάς από αυτό το S με sausage kerbs όντας στριμωγμένος, με τέρμα γκάζι. Ο Hamilton στο προηγούμενο ατύχημα τον πέτυχε ενώ και οι δύο πατούσαν 100% άσφαλτο, πίστα!

Έγινε επεξεργασία από giorgos2187
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 21 λεπτά, το μέλος giorgos2187 έγραψε:

Και δυστυχώς ο crashtappen εκτός του ότι παίζει επικίνδυνα, παίζει και ανήθικα όπως αποδείχθηκε σήμερα. Δεν περνάς από αυτό το S με sausage kerbs όντας στριμωγμένος, με τέρμα γκάζι.

Δεν ειχε νοημα, θα επρεπε να δωσει τη θεση πισω μετά

Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος slalom έγραψε:

Δεν ειχε νοημα, θα επρεπε να δωσει τη θεση πισω μετά

 

 

Εχει δεν εχει νόημα, ένας pure racer δεν τον απασχολεί. Θα βρει χώρο και θα το κάνει. Θα πιέσει. Μέχρι εκεί τον δικαιολογώ. Ούτε εγώ θα τον άφηνα απλά να περάσει μπροστά και να πάρει το s με την ησυχία του. Απλώς, άλλο το να πιεσεις ώστε να εκβιάσεις ένα λάθος του αντιπάλου σου, και άλλο να φαντάζεσαι ότι πάει θυσία εσύ πρέπει να περάσεις, και να πατάς πάνω σε κερμπ και sausage κερμπ που ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ότι θα σου κάνουν το μονοθέσιο μπαλαρίνα και θα το απογειώσουν. Σήμερα απλά ο Lewis του ξαναεδωσε να καταλάβει ότι μαγκιές σ εκείνον δεν περνάνε. Θες να βγεις εξω; Βγες; Θες να βγούμε και οι 2; Θα βγουμε. Αναλαμβάνω και το ρισκο να βγω μόνο εγώ. Αλλά με μαγκιτσες ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΣ! Τώρα ελπίζω να ξυπνήσει επιτέλους και η διοίκηση της red bull, να του πουν έτσι ωραία ότι αυτός κάνει αηδίες αλλά εκείνοι πληρώνουν, και να μπει επιτέλους κάποια στιγμή στη θέση του. 

 

Την επιθετική οδήγηση γουστάρω κι εγώ να τη βλέπω, δεν το κρύβω. Αλλά άλλο επιθετική οδήγηση και άλλο ανήθικη κι επικίνδυνη, πόσο δε μάλλον όταν γίνεται και συνήθεια.

Link to comment
Share on other sites

πριν 42 λεπτά, το μέλος giorgos2187 έγραψε:

Τώρα ελπίζω να ξυπνήσει επιτέλους και η διοίκηση της red bull, να του πουν έτσι ωραία ότι αυτός κάνει αηδίες αλλά εκείνοι πληρώνουν, και να μπει επιτέλους κάποια στιγμή στη θέση του. 

Μπαα προς το τελος της σαιζον, ισως

 

Ωρα να δω και το notebook, χασαμε το στριμ το απογευμα

Link to comment
Share on other sites

πριν 12 ώρες, το μέλος giorgos2187 έγραψε:

Ε όχι, δεν είναι έτσι. Εδώ, να ξαναπώ ότι πρωτίστως φταινε οι γελοίοι κανόνες με τις εντελώς αδιανόητες χωροταξικές τους εφαρμογές. Έχω ξαναπεί ότι θα έπρεπε ο κανόνας να είναι απλός και καθαρός. Όταν τα αμάξια είναι δίπλα δίπλα, τότε και οι δύο υποχρεούνται να σέβονται το χώρο του άλλου μονοθεσιου. Είναι γελοίο να υπάρχει χώρος για 3 μονοθέσια, και 2 να τσεκάρουν μεταξύ τους και να ψάχνουμε την ευθυνη. (αυτό πάει κυρίως για το σιλβερστοουν)

Ξεκαθαρος ειναι, απλα δεν γνωριζεις και πολλα απο τι σημαινει χωρος στους αγωνες. Εσυ μπορει να βλεπεις οτι θες, στην πιστα τα πραγματα ειναι συγκεκριμενα. Ο ορος αγωνιστικη γραμμη δεν εχει να κανει μονο με το ποσο γρηγορα θα πας. Εχει να κανει με ολη την κινηση του οχηματος στην πιστα. Ειναι η πιο ασφαλης γραμμη να κινηθεις ανεξαρτητου ταχυτητας και ειδικα σε εναν αγωνα η κινηση εκτος αυτης μπορει να εχει συνεπειες.

Με λιγα λογια, ο χωρος ειναι εκει που περνανε τα οχηματα. Ολο το υπολοιπο που βλεπεις ειναι αποθηκη σκονης και γομων απο τα λαστιχα. Αν θες να πας εκει be my guest.

Και παλι ομως χρειαζεται εξεταση. Π.χ Υπαρχει overlap? ποιος ειναι ιδανικα στην στροφη και ποιος παιρνει το apex? Ολα αυτα ειναι παλι μεσα στους κανονισμους γιαυτο και γινεται εξεταση.

Ενας οδηγος αγωνων οφειλει να τα γνωριζει αυτα και να πρατει αντιστοιχα. Αψυχολογητες ενεργιες τυπου χαμιλτον και βερσταπεν σε αγγλια ιταλια αντιστοιχα δειχνουν ασοβαρη αντιμετωπιση.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος fatalara έγραψε:

Ξεκαθαρος ειναι, απλα δεν γνωριζεις και πολλα απο τι σημαινει χωρος στους αγωνες. Εσυ μπορει να βλεπεις οτι θες, στην πιστα τα πραγματα ειναι συγκεκριμενα. Ο ορος αγωνιστικη γραμμη δεν εχει να κανει μονο με το ποσο γρηγορα θα πας. Εχει να κανει με ολη την κινηση του οχηματος στην πιστα. Ειναι η πιο ασφαλης γραμμη να κινηθεις ανεξαρτητου ταχυτητας και ειδικα σε εναν αγωνα η κινηση εκτος αυτης μπορει να εχει συνεπειες.

Με λιγα λογια, ο χωρος ειναι εκει που περνανε τα οχηματα. Ολο το υπολοιπο που βλεπεις ειναι αποθηκη σκονης και γομων απο τα λαστιχα. Αν θες να πας εκει be my guest.

Και παλι ομως χρειαζεται εξεταση. Π.χ Υπαρχει overlap? ποιος ειναι ιδανικα στην στροφη και ποιος παιρνει το apex? Ολα αυτα ειναι παλι μεσα στους κανονισμους γιαυτο και γινεται εξεταση.

Ενας οδηγος αγωνων οφειλει να τα γνωριζει αυτα και να πρατει αντιστοιχα. Αψυχολογητες ενεργιες τυπου χαμιλτον και βερσταπεν σε αγγλια ιταλια αντιστοιχα δειχνουν ασοβαρη αντιμετωπιση.

 

Ηλία τι λες; Ο χώρος είναι μόνο η αγωνιστική γραμμη;;; Δηλαδή όλες οι προσπεράσεις, όλα τα βουτηγματα στα φρενα, όλα τα overlapping πάνω σε στροφές, γίνονται ενώ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ μονοθέσια είναι μέσα στην αγωνιστική γραμμη 100%; Εδώ ο νορις χθες προσπέρασε με μισό αμάξι πάνω στο χώμα, ο άλμπον πέρσυ πατώντας μισό αμάξι στο γρασίδι. Η αγωνιστική γραμμη είναι η ταχύτερη και η ασφαλέστερη με τέρμα γκάζι. Όχι ότι δεν μπορείς να κάνεις ένα step back πατώντας εκτός αυτής. Οι δύο αποφάσεις σε Βρετανία Ιταλία δείχνουν ότι το σκεπτικό είναι (στο τελος) η ευθύνη  Να πάει σε αυτόν που είναι πίσω, έστω και ελάχιστα. Hamilton στο Silverstone,  Crashtappen στη Monza. 

Link to comment
Share on other sites

πριν 58 λεπτά, το μέλος giorgos2187 έγραψε:

Ηλία τι λες; Ο χώρος είναι μόνο η αγωνιστική γραμμη;;;

Ακριβως. Οποιος εχει την αγωνιστικη γραμμη το overlap και το apex κανει κουμαντο. Στο προσπερασμα στοχος σου ειναι το overlap και το apex. Αν εχεις αυτα τα δυο, στην εξοδο θα εχεις και την αγωνιστικη γραμμη. Ολα τα αλλα ειναι οικοπεδο, δεν υπαρχει κανενας λογος να εισαι εκει και το μονο σιγουρο ειναι οτι θα χασεις τοσο χρονο που δεν θα κανεις τιποτα στο τελος. Με λιγα λογια δεν υπαρχει χωρος να αγωνιστεις.

 

Μία ώρα πριν, το μέλος giorgos2187 έγραψε:

Δηλαδή όλες οι προσπεράσεις, όλα τα βουτηγματα στα φρενα, όλα τα overlapping πάνω σε στροφές, γίνονται ενώ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ μονοθέσια είναι μέσα στην αγωνιστική γραμμη 100%;

Οχι. Γιαυτο και αυτος που κανει το προσπερασμα ειναι υπαιτιος σε περιπτωση συγκρουσης εκτος και εχει αποκτησει αρκετο overlap που το φταιξιμο να πηγαινει στον αλλο οδηγο για μη σεβασμο των οριων.

 

 

Μία ώρα πριν, το μέλος giorgos2187 έγραψε:

Εδώ ο νορις χθες προσπέρασε με μισό αμάξι πάνω στο χώμα, ο άλμπον πέρσυ πατώντας μισό αμάξι στο γρασίδι.

Με ευθυνη δικη τους. Αν εκει υπηρχε συγκρουση αυτοι θα την πληρωναν την νυφη.

 

Δεν καταλαβαινω τι θες να ξεκαθαριστει. Ο μπροστα ειναι μπροστα και εχει δικαιωμα στην αγωνιστικη γραμμη.  Ο πισω πρεπει να βρει τροπο να αποκτησει χωρο που θα του δωσει δικαιωμα στην αγωνιστικη γραμμη. Αν στην προσπαθεια του αυτη προκαλεσει ατυχημα φταιει, τελεια και παυλα.

Το πλατος του δρομου δεν εχει καμια σημασια. Το αν υπαρχει χωρος οριζεται απο τον τροπο που κινουνται τα οχηματα στην αγωνιστικη γραμμη. Αν προκαλεσεις ατυχημα εκτος αυτης χωρις να εχεις τα τρια παραπανω υπερ σου τρως την ποινη σου. Απλα πραγματα.

 

Link to comment
Share on other sites

Εντυπωσιακός από το οκτώ του. 

Kalle-Rovanpera-then-and-now-1.jpg
WWW.MOTORONE.GR

Από το Toyota Starlet στο Yaris WRC, με το οποίο κέρδισε τον εθνικό μας αγώνα

 

  • Like 4
  • Wow 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.