Jump to content



Μηχανοκίνητος Αθλητισμός


astrolabos

Recommended Posts

22 minutes ago, liakjim said:

Νομίζω ότι κάπου είδα βίντεο που τρακαρει το τρίκυκλο του...ότι να ναι.
Όσα δεν φτάνει η αλεπού?

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Δειξτο η σταματα να κουραζεις το πληκτρολογιο σου και εμας.:p

Link to comment
Share on other sites

Μιας κ το εξαντλησαμε αυτό.
Έχω δει το ρεπλει καμιά 20'αρια φορές.
Ακόμα δεν καταλαβαίνω γιατί ο Γκροζιαν επέμεινε τόσο πολύ στο γκάζι.
Ειλικρινά νομίζω ότι αν απλά διόρθωνε με ανάποδο και λίγο φρένο θα το έσωνε.
Έτσι γύρισε μέσα στην πίστα.



Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πολύ χαζό πραγματικά. Να κροσαρει λέει την πίστα απ τέρμα αριστερά σε τέρμα δεξιά, σε μεγάλο πλάτος και από πίσω όλοι μπούνια . Χαζό. Απλά χαζό.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

πριν 27 λεπτά, το μέλος liakjim έγραψε:

Ειλικρινά νομίζω ότι αν απλά διόρθωνε με ανάποδο και λίγο φρένο θα το έσωνε.

Ας το αφηνε απλα αναποδα στην πιστα. Δε θα χτυπαγε με κανενα

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

48 minutes ago, liakjim said:

Μιας κ το εξαντλησαμε αυτό.
Έχω δει το ρεπλει καμιά 20'αρια φορές.
Ακόμα δεν καταλαβαίνω γιατί ο Γκροζιαν επέμεινε τόσο πολύ στο γκάζι.
Ειλικρινά νομίζω ότι αν απλά διόρθωνε με ανάποδο και λίγο φρένο θα το έσωνε.
Έτσι γύρισε μέσα στην πίστα.


Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

 

Εννοειται πως ηταν τραγικο λαθος να πατησει γκαζι..Αυτο τον εφερε παλι στη πιστα μεσα.
Αν το αφηνε ελευθερο και με ελαχιστα φρενο, δε θα χε γινει τπτ πιστευω. 
Μπορει να παρει ποινη για αυτο;
 

Link to comment
Share on other sites

Πηρε ποινη 3 θεσεων στο grid και 2 ποντους το διπλωμα!:p

Το θεμα ειναι αλλο,οι Ιταλοι φωναζουν και κραζουν την Pirelli για την μαλλον προσυμφωνημενη αλλαγη στο ελαστικο.

Μειωση του παχους κατα 0.4mm στο πελμα σαν γιατρια στο υπερβολικο blistering που ειχαν στην νεοστρωμενη πιστα στις δοκιμες το χειμωνα.

Φεττελ και Κιμι δυσκολευτηκαν να "δουλεψουν' τα λαστιχα αντιθετως με την Μερκ.

Το αποτελεσμα για την Pirelli ηρθε,καθολου blistering και 10 απο τους 14 που τερματισαν,τερματισαν με 1 πιτστοπ.

Αλλα ο Φεττελ λεει οτι εγινε σκληροτερο το λαστιχο,η Pirelli το αρνειται. "The compound is exactly the same and the construction is exactly the same, the difference is the thickness," said Isola.

Αυτο που κοιτανε στην Φερραρι ειναι οτι αυτο το λαστιχο θα εχουν στο LeCastellet και Silver,οποτε ...:(

Πανω απο ολα η ασφαλεια λεει η Pirelli και δεν θελουν με τιποτε λαστιχα με υπερβολικο blistering με συνεπεια να σκανε σαν φουσκες.

Απο την αλλη εχουν δικιο,on camera να σκαει λαστιχο ειναι οτι χειροτερο για μια εταιρια.

Η Μερκ εσπρωξε πολυ την αλλαγη ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ.Τα σχολια δικα σας....

Γεγονος ειναι οτι το νεο λεπτοτερο λαστιχο ευννοει τις Μερκ. και θα ειναι μαλλον το turn point στο πρωταθλημα.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Βλέπω νέα εξήγηση ότι καταλαβαίνοντας πως το χάνει, προσπάθησε να κάνει επί τόπου πιρουετα 360 μοιρών και να συνεχίσει. Πιο λογικό.
Επίσης ενδιαφέροντα αυτά που λέει ο Φέτελ ότι απλά δεν είχαν την ταχύτητα αλλά και τα λάστιχα...



Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Το οποιο ξερεις τι σημαινει, μπορει να χρειαστει απλο setup work μεχρι νεα αναρτηση στη ferrari αλλα και σε οποιον αλλο εχει θεμα με τα νεα λαστιχα.

Να σου πω την αληθεια σε εποχες που δεν επιτρεπονται οι δοκιμες δεν επρεπε να γινονται τετοιες αλλαγες. 

 

Δεν λεω οτι η mercedes επιασε την pirelli και της ειπε φτιαξε το λαστιχο οπως μου αρεσει εμενα ΑΛΛΑ, η mercedes ειχε ολο το χειμωνα να δει και να φτιαξει το προβλημα οπως εκανε η ferrari. Η pirelli επρεπε να φερει το ελαστικο προς δοκιμη για ολες τις ομαδες και να χρισιμοποιηθει απο το silverstone και μετα οχι να το επιβαλει στον αγωνα γνωριζοντας απο τα δεδομενα οτι αυτο θα αλλαξει τις ισορροπιες. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τα λαστιχα με το λεπτοτερο πελμα θα τρεξουν στο Paul Ricard και στο Silverstone,οποτε την Κυριακη στο Μονακο θα δουμε μια Φερραρι απο τα παλια(4 πρωτοι αγωνες).

Στην Βαρκελωνη οι κοκκινοι ηταν γρηγοροι στο Q,οχι απιαστοι,αλλα σε ρυθμο αγωνα την Κυριακη καπου εχαναν 0.6 sec το γυρο λογω χαμηλης θερμοκρασιας του ταπητα,πιο κρυος απο το Σαββατο,και την ανικανοτητα,ποιου?,να ζεστανουν και να κρατησουν τα λαστιχα σε οπτιμουμ θερμ.

Λιγο ηθελε παραπανω προσοχη στο σεταπ και στο pitwall!

Φετος οι κοκκινοι αλλαξαν σε μεγαλο μεταξονιο,οπως Μερκ,οποτε το πλεονεκτημα που ειχαν σε αργες-κλειστες πιστες σαν Μονακο,φετος μαλλον το χανουν...

Απο την μια θα φοραν το λαστιχο που τους παει αλλα απο την αλλη χανουν το + του μεταξονιου που ειχαν.

Τοντ,Μπρον,Τομπαζης ολοι καποτε κοκκινοι τι κανουν?:p

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, fatalara said:

Ο ιδιος ο todd ειχε πει αν η ferrari θελει να φυγει ας το κανει.

Οι ανθρωποι ειναι επαγγελματιες δεν δενονται με τις ομαδες.

Ναι,εχουν περασει σε αλλα επιπεδα εξαρτησης,ΕΞΟΥΣΙΑ-POWER!

.....αρε Σουμι.....:(

Έγινε επεξεργασία από Dimitris Pappas
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.