troffeo Ιούλιος 17, 2016 #2821 Κοινοποίηση Ιούλιος 17, 2016 lol. O Rossi δεν έχει δει την πινακίδα για box... Άστο ....καταστροφή! Ο άλλος βέβαια έχει βάλει ήδη σλικ γιατί δεν είχε να χάσει τίποτα αφού ήταν πολύ πίσω, αλλά πιστεύω ότι εάν ο Rossi τους άκουγε και έμπαινε όταν του είπαν, ακόμα και με τα intermediate κάτι θα έκανε καλύτερο από την 8η θέση.... Τα ίδια και περσι στο Missano τα ίδια και φέτος και παπαλα οι ελπίδες.... Sent from my iPhone using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Ιούλιος 17, 2016 #2822 Κοινοποίηση Ιούλιος 17, 2016 35 minutes ago, Georgiadis Giorgos said: Οσο μιλατε κ συγκρινετε μηχανακια με μονοθεσια στη βροχη, τοσο δειχνετε το ποσο φανμπογια ειστε και την αγνια σας επι του αντικειμενου. Έχεις απόλυτο δίκιο. Δεν υπάρχει καμία σύγκριση. Οι μεν κάθονται σε ένα κουβούκλιο προστετευμένοι από τα περισσότερα χτυπήματα, έχουν 4 τεράστια λάστιχα να πατάνε στο έδαφος και ένα σκασμό ηλεκτρονικά να ελέγχουν πρόσφυση και γκάζι. Οι άλλοι, είναι εκτεθειμένοι σε άπειρους κινδύνους, το παραμικρό λάθος στη γραμμή ή στο φρενάρισμα σε στέλνει στην καλύτερη στην αμμοpαγίδα, με το κρεβάτι του νοσοκομείου να φλερτάσει ανά πάσα στιγμή, ενώ φυσικά οι αγώνες γίνονται κανονικά, χωρίς αδερφίστικες εκκινήσεις. Φαντάζομαι δεν έχεις προσπαθήσει ποτέ αν φρενάρεις μοτοσυκλέτα σε βρεγμένο οδόστρωμα μέσα σε στροφή... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Ιούλιος 17, 2016 #2823 Κοινοποίηση Ιούλιος 17, 2016 2 hours ago, Georgiadis Giorgos said: Οσο μιλατε κ συγκρινετε μηχανακια με μονοθεσια στη βροχη, τοσο δειχνετε το ποσο φανμπογια ειστε και την αγνια σας επι του αντικειμενου. Καλα σου λενε ρε Γιωργο..Τι συγκρινεις τωρα ; Σαφως ειναι μακραν δυσκολοτερο και πιο επικινδυνο το δικυκλο σε βροχη. Wizard,απο οσο ξερω..TC Και τα σχετικα τα εχουν και οι μοτοσυκλετες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Georgiadis Giorgos Ιούλιος 17, 2016 #2824 Κοινοποίηση Ιούλιος 17, 2016 Προσοχή!! Δε μίλησα για κίνδυνο!!! Τη λέξη υδρολίσθηση τη γνωρίζουμε? Γνωρίζουμε ότι η υδρολίσθηση στα μονοθέσια μπορεί να συμβεί και από τη "κοιλιά" του μονοθεσίου? Οπότε ερχόμαστε εμείς και λέμε (γυρνώντας πάλι στον αγώνα του Silverstone) ότι ο Bernd Maylander (οδηγός και αλυτάρχης του SC) είναι άσχετος.. αχα ότι πείτε!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
slalom Ιούλιος 17, 2016 #2825 Κοινοποίηση Ιούλιος 17, 2016 Παλαια βεβαια ειχανε ψηλοτερο ride height για οταν εβρεχε 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotPeanut Ιούλιος 17, 2016 #2826 Κοινοποίηση Ιούλιος 17, 2016 πριν 40 λεπτά, το μέλος Georgiadis Giorgos έγραψε: Προσοχή!! Δε μίλησα για κίνδυνο!!! Τη λέξη υδρολίσθηση τη γνωρίζουμε? Γνωρίζουμε ότι η υδρολίσθηση στα μονοθέσια μπορεί να συμβεί και από τη "κοιλιά" του μονοθεσίου? Οπότε ερχόμαστε εμείς και λέμε (γυρνώντας πάλι στον αγώνα του Silverstone) ότι ο Bernd Maylander (οδηγός και αλυτάρχης του SC) είναι άσχετος.. αχα ότι πείτε!! Ας τα ψηλώσουν 3 πόντους όταν έχει βροχή 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
troffeo Ιούλιος 17, 2016 #2827 Κοινοποίηση Ιούλιος 17, 2016 Προσοχή!! Δε μίλησα για κίνδυνο!!! Τη λέξη υδρολίσθηση τη γνωρίζουμε? Γνωρίζουμε ότι η υδρολίσθηση στα μονοθέσια μπορεί να συμβεί και από τη "κοιλιά" του μονοθεσίου? Οπότε ερχόμαστε εμείς και λέμε (γυρνώντας πάλι στον αγώνα του Silverstone) ότι ο Bernd Maylander (οδηγός και αλυτάρχης του SC) είναι άσχετος.. αχα ότι πείτε!! Άσχετος φίλε μου σε καμία περίπτωση δεν είναι ένας υπέρ οδηγός, ιδιαίτερα εάν το λέμε εμείς οι "κοινοί θνητοί". Προσωπικά δεν είπα και δεν θα πω ποτέ κάτι τέτοιο. Απλώς πιστεύω ότι ο συγκεκριμένος και ο κάθε συγκεκριμένος οδηγός-αλυτάρχης, εκτελεί εντολές και δεν κάνει ποτέ του κεφαλιού του! Εδώ και οι ίδιοι οι οδηγοί ήθελαν αγώνα και όχι "αγώνα" σε διάφορες δηλώσεις τους, εκτός βέβαια και από τα παράπονα κάποιον ότι τους καθυστερούσε το SC....lol... ΥΓ. Δεν μπήκες στον κόπο να μου εξηγήσεις περί φανμποισμου και τι εννοούσες περί του ότι είμαστε έν ολίγης άσχετοι που συγκρίνουμε και τολμάμε να έχουμε άποψη! Εγώ θα μπω στον κόπο και θα σου πω ότι γνωρίζω από υδρολισθηση και στην θεωρία και δυστυχώς και στην πράξη. Επίσης συμφωνώ ότι το φαινόμενο μπορεί να δημιουργηθεί ακόμα κάθε από την κοιλιά του μονοθεσίου, αλλά πρόσεξε! ΠΡΩΤΑ θα δημιουργηθεί από τα ελαστικά του (τροχούς δηλαδή) αφού αυτά είναι σχεδιασμένα να έχουν πρόσφυση στο οδόστρωμα. Η κοιλιά το σασί το ψαλίδι κλπ θα είναι πάντα ΔΕΥΤΕΡΑ! Αναμένω. Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Georgiadis Giorgos Ιούλιος 17, 2016 #2828 Κοινοποίηση Ιούλιος 17, 2016 Φανμποισμος πάει στο ότι ο καθένας θα ευλογήσει τα μούσια του! Από τη στιγμή που πήραμε την απόφαση μέσα μας ότι το motogp, το nba , το Rf2, η nvdia κλπ. είναι καλύτερο από τον ανταγωνισμό, πάει τέλειωσε... Το σχόλιό μου περί υδρολίσθησης ήταν λίγο ειρωνικό, γιατί μένουμε σε ένα πράγμα και ξεχνάμε όλα τα υπόλοιπα!! Βρίσκουμε ένα λάθος και του βγάζουμε τα μάτια!! (όχι μόνο εδώ, μιλάω γενικά..) Όπως και να έχει.. Προσωπικά δε μαρέσει η εμπάθεια και όσο συνεχίζω και βλέπω τα ίδια και τα ίδια (σε σχόλια κάποιων thread) θα συνεχίσω να αντιδρώ ίσως πιο υπερβολικά από τα γούστα μου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
troffeo Ιούλιος 17, 2016 #2829 Κοινοποίηση Ιούλιος 17, 2016 Μια από τα ίδια περί αντιδράσεων! Στο το είναι καλύτερο κλπ προσωπικά έχω εκφράσει την άποψη μου, μαζί και την διαφωνία μου για όλους τους "εμμονικους" , όποτε μακρυά από εμενα. Πιστεύω απόλυτα στην ελευθερία της έκφρασης και αντιδρώ μόνο όταν με προσβάλει η άλλη άποψη, για αυτό και επέμενα στις επεξηγήσεις περί φανμποισμου κλπ. Απλά η άποψη μου είναι ότι πλέον η F1 είναι περισσότερο προστατευμένη, γιατί έτσι έχουν αποφασίσει τα "αφεντικά" της. Αύριο μπορεί, μακάρι όχι βέβαια, να είναι και το motogp σε αυτή τη θέση όποτε και θα έχω άλλη άποψη. Πάντως ευχαριστώ για την εξήγηση και όλα καλά! Sent from my iPhone using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
slalom Ιούλιος 17, 2016 #2830 Κοινοποίηση Ιούλιος 17, 2016 πριν 48 λεπτά, το μέλος troffeo έγραψε: ΠΡΩΤΑ θα δημιουργηθεί από τα ελαστικά του (τροχούς δηλαδή) αφού αυτά είναι σχεδιασμένα να έχουν πρόσφυση στο οδόστρωμα. Η κοιλιά το σασί το ψαλίδι κλπ θα είναι πάντα ΔΕΥΤΕΡΑ! Τα λαστιχα λογω αεροδυναμικου φορτιου εχουν προσφυση. Η κοιλια θα το ανασηκωσει στο πολυ νερο Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Ιούλιος 17, 2016 #2831 Κοινοποίηση Ιούλιος 17, 2016 4 hours ago, Georgiadis Giorgos said: Όπως και να έχει.. Προσωπικά δε μαρέσει η εμπάθεια και όσο συνεχίζω και βλέπω τα ίδια και τα ίδια (σε σχόλια κάποιων thread) θα συνεχίσω να αντιδρώ ίσως πιο υπερβολικά από τα γούστα μου. Κι εμένα προσωπικά δε μου αρέσει όπως έχει καταντήσει η F1 και όσο συνεχίζω να βλέπω τα ίδια και τα ίδια χωρίς ουσιαστικό θέαμα, θα συνεχίσω να αντιδρώ όσο υπερβολικά θέλω. Όποιος δε θέλει να με διαβάζει, υπάρχει και το ignore. @GoMaR To video είναι κακό, αλλά δε βρήκα άλλο, είναι και σημερινό βλέπεις. Στο 0:33 θα δεις ότι με το που ακουμπάει τη λευκή γραμμή, το μηχανάκι φεύγει. Το TC είναι σχεδόν ανύπερκτο στις μηχανές, προσωπικά δεν έχω καταλάβει που χρησιμοποιείται, ίσως μόνο στην είσοδο της στροφής ώστε να μειώνει το drift Link to comment Share on other sites More sharing options...
troffeo Ιούλιος 17, 2016 #2832 Κοινοποίηση Ιούλιος 17, 2016 (edited) @Wizard! Ηλεκτρονικά βοηθήματα σαφώς και υπάρχουν και στο Motogp Εδώ ο marquez το παρακάνει πάνω στην γραμή η οποία είναι ικανή να σε στείλει ακόμα και στο στεγνό, πόσο μάλλον στον βρεγμένο. Θυμίσου σε περσινό αγώνα τον marquez να χτυπάει στον πίσω τροχό τον Pedrosa και από αυτή την σύγκρουση να κόβεται το καλώδιο του Traction με αποτέλεσμα στην επόμενη στροφή, ο Pedrosa να κάνει ένα μεγαλοπρεπέστατο highsiding και να έχει άσχημη πτώση. Είναι αδύνατον, εκτός του Rossi, να κουμαντάρεις 260+ άλογα σε μηχανή με βάρος ~160kg!!! Ο Rossi έχει μια ικανότητα παραπάνω από τους υπόλοιπους στον χειρισμό του δεξιού του χεριού, αν και τελευταία κάνει αρκετά και αχρείαστα λάθη.... Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 17, 2016 από troffeo Link to comment Share on other sites More sharing options...
troffeo Ιούλιος 18, 2016 #2833 Κοινοποίηση Ιούλιος 18, 2016 περι υδρολίσθησης... Ο ΕΝΑΣ Ayrton το 1988, με λάστιχα, αυτοκίνητο και βοηθήματα 1988 στο Silverstone, με βροχή, χωρίς SC!!! Δείτε στο 4:15 την εκκίνηση! Απλά Respect!!! Αυτή είναι η διαφορά με το "σήμερα" 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Ιούλιος 18, 2016 #2834 Κοινοποίηση Ιούλιος 18, 2016 δε καταλαβαίνω τι διαφορετικό έκανε ο σενα σε αυτό το βίντεο.πιστεύω ότι όλοι οι οδηγοί είναι το ίδιο άξιοι και ότι έχουν π@παρια για τέτοιες συνθήκες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
troffeo Ιούλιος 18, 2016 #2835 Κοινοποίηση Ιούλιος 18, 2016 Ναι ΟΚ δεν έχει κάνει κάτι εδώ, αλλά γενικά είχε τον τίτλο του rain man ! Το βίντεο το ανέβασα για την κουβέντα που έχει ξεκινήσει από το φετινό silverstone και το SC που οδήγησε τον αγώνα λόγω βροχής Sent from my iPhone using Tapatalk Ναι ΟΚ δεν έχει κάνει κάτι εδώ, αλλά γενικά είχε τον τίτλο του rain man ! Το βίντεο το ανέβασα για την κουβέντα που έχει ξεκινήσει από το φετινό silverstone και το SC που οδήγησε τον αγώνα λόγω βροχής Sent from my iPhone using Tapatalk Ναι ΟΚ δεν έχει κάνει κάτι εδώ, αλλά γενικά είχε τον τίτλο του rain man ! Το βίντεο το ανέβασα για την κουβέντα που έχει ξεκινήσει από το φετινό silverstone και το SC που οδήγησε τον αγώνα λόγω βροχής Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Ιούλιος 18, 2016 #2836 Κοινοποίηση Ιούλιος 18, 2016 (edited) 9 hours ago, troffeo said: @Wizard! Ηλεκτρονικά βοηθήματα σαφώς και υπάρχουν και στο Motogp Εδώ ο marquez το παρακάνει πάνω στην γραμή η οποία είναι ικανή να σε στείλει ακόμα και στο στεγνό, πόσο μάλλον στον βρεγμένο. Θυμίσου σε περσινό αγώνα τον marquez να χτυπάει στον πίσω τροχό τον Pedrosa και από αυτή την σύγκρουση να κόβεται το καλώδιο του Traction με αποτέλεσμα στην επόμενη στροφή, ο Pedrosa να κάνει ένα μεγαλοπρεπέστατο highsiding και να έχει άσχημη πτώση. Είναι αδύνατον, εκτός του Rossi, να κουμαντάρεις 260+ άλογα σε μηχανή με βάρος ~160kg!!! Ο Rossi έχει μια ικανότητα παραπάνω από τους υπόλοιπους στον χειρισμό του δεξιού του χεριού, αν και τελευταία κάνει αρκετά και αχρείαστα λάθη.... Δεν το παρακάνει καθόλου. Έγινε ολόκληρη συζήτηση επ αυτού εχθές στο BT Sports (UK) και εξηγούσε ο Colin Edwards, ότι τα ηλεκτρονικά στο MotoGP έχουν βοηθητικό κι όχι διορθωτικό ρόλο. Πέφτει, με το που πατάει ο πίσω τροχός τη λευκή γραμμή κι όχι γιατί το παρακάνει. Είπε μάλιστα ο Colin, ότι σε ανάλογες συνθήκες οι γραμμές είναι τα πιό επικίνδυνα σημεία όλης της πίστας. Στο ατύχημα με τους Marquez και Pedrosa, που ήταν πριν 2 χρόνια btw , ο Danni είχε ήδη παραπάνω γκάζι από ότι έπρεπε. Παραπάνω όμως είναι και το 101%, αλλά και το 150%. Και στο 101% να είσαι, όταν οδηγείς στο όριο, κάνει σημαντική διαφορά, έτσι, όταν ξαφνικά κόβεται ο έλεγχος, βρίσκεσαι πάνω από το όριο. Επίσης, αν παρακολουθήσεις την τηλεμετρία, είναι πολύ προφανές όταν δείχνει Yamaha & Honda μαζί, ότι και ο Rossi και ο Lorenzo το μαστιγώνουν το μηχανάκι στην έξοδο, αλλά τους κρατάνε τα ηλεκτρονικά, κάτι που η Yamaha, όσο και να διατείνεται ότι δεν, τα χρησιμοποιεί πάρα πολύ. To κορυφαίο δε, ήταν ο Rossi Lover (γνωστός κι ως Διατσίδης...), εξυμνούσε τον Rossi που άνοιγε τόσο νωρίς το γκάζι, χωρίς να καταλαβαίνει ότι τονίζοντάς το, είναι σα να λέει ότι στηρίζεται στα ηλεκτρονικά. Και μια που η συζήτηση ξεκίνησε για το ανύπαρκτο θέαμα της F1, δείτε τον τελευταίο γύρο του φετεινού Mugello να γελάσει λίγο το χειλάκι σας... Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 18, 2016 από Wizard! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Georgiadis Giorgos Ιούλιος 24, 2016 #2837 Κοινοποίηση Ιούλιος 24, 2016 6h of Nurburgting!!! (άργησα λίγο) Βλέπετε από εδώ: http://video.eurosport.de/wec/video-live.shtml Ακούτε από εδώ: http://radiolemans.0157.org/nplayer.php enjoy!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billys Ιούλιος 24, 2016 #2838 Κοινοποίηση Ιούλιος 24, 2016 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billys Ιούλιος 26, 2016 #2839 Κοινοποίηση Ιούλιος 26, 2016 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Georgiadis Giorgos Ιούλιος 29, 2016 #2840 Κοινοποίηση Ιούλιος 29, 2016 17:30 ώρα Ελλάδος το Σάββατο ξεινάει ο αγώνας 24 ώρες Spa του πρωταθλήματος Blancpain GT Series!! http://blancpain-gt-series.com/ Φωτογραφίες από τη παρέλαση που έγινε!! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now