Jump to content



Μηχανοκίνητος Αθλητισμός


astrolabos

Recommended Posts

Καλα τι λεμε τωρα.  Θα εστριβε κανεις απο τοσο δεξια ποτε σε αυτη τη στροφη? Οπως και να ειχε εκει που εφτασαν κ οι 2 κανεις δεν γλυτωνε την αμμοπαγιδα... Δεν θα προλαβαιναν να φρεναρουν...

Link to comment
Share on other sites

πριν 1 λεπτό, το μέλος icy20 έγραψε:

Καλα τι λεμε τωρα.  Θα εστριβε κανεις απο τοσο δεξια ποτε σε αυτη τη στροφη? Οπως και να ειχε εκει που εφτασαν κ οι 2 κανεις δεν γλυτωνε την αμμοπαγιδα... Δεν θα προλαβαιναν να φρεναρουν...

Φυσικά και στρίβεις. Φόρτωσε το Assetto Corsa και τρέξε την πίστα. Είναι πολύ φαρδιά , η αγωνιστική είναι τέρμα αριστερά, αλλά η φόρα του Χάμιλτον ήταν τόσο μεγαλύτερη που θα πέρναγε και θα είχε χρόνο να ξανα πάει αριστερά για την στροφή.

 

Ο Ροσμπεργκ , έπρεπε με το που δει αμάξι στα δεξιά του με overlapped κατάσταση, να δώσει ένα πλάτος και όχι να προκαλέσει ατύχημα.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ο Rosberg φταίει αν πρέπει να διαλέξω έναν από τους δύο... 

Πολύ καλή ανάλυση:

 

Τώρα πρέπει να τσακωθούν οι δυό τους σε 3-4 αγώνες ακόμα και να μείνει μακριά από τους πρωτοπόρους ο Kvyat και θα έχουμε ένα πολύ ωραίο πρωτάθλημα.

Έγινε επεξεργασία από FrOsT
Link to comment
Share on other sites

Εγώ βλέπω ότι ο Χάμιλτον ξεκίνησε τις δηλώσεις του (αφού τα άκουσε) με απολογία προς τους ανθρώπους της ομάδας εκεί κ στο εργοστάσιο που κατέστρεψε την προσπάθειά τους. Αυτό τα λέει όλα. Είναι τοοοοοσο καλό παιδί... με συγκίνησε.

Ο εγωισμός του δεν χώρεσε στο χορτάρι και καλά να πάθει. Αν υπήρχε τοίχος, δεν θα έκανε καν την κίνηση. Την έκανε απλά επειδή έκανε κακό υπολογισμό. Και κατέστρεψε και τον δικό του αγώνα και του Ρόσμπεργκ. To ότι πήγαινε 17kph πιο γρήγορα δεν σημαίνει ότι μπορεί να τον περάσει οπουδήποτε. Για να αξιώσει χώρο δίπλα στο μονοθέσιο, πρέπει να'σαι ήδη δίπλα.. ο χάμιλτον όταν ήταν ήδη δίπλα, ήταν στο χορτάρι. Χρησιμοποίησε την απουσία του τοίχου για να χωθεί.. 

Α κι ένα βιντεάκι από το παρελθόν που δεν σας ενδιαφέρει... 

 

Τέλος, δεν με ενδιαφέρει να αλλάξω σε κανέναν γνώμη. Συμφωνώ με κάποιους του χώρου που εκτιμώ αρκετά κι αυτό μου αρκεί.

Εσείς φτάνει που παίζετε Assetto Corsa και ξέρετε.. κι εγώ παίζω super mario παρεμπιπτόντως. 

Link to comment
Share on other sites

Μη μπερδευεις τα πραγματα.Εγωιστης ειναι ο αλλος που δεν αφηνει χωρο και εκτοπιζει το μονοθεσιο εκτος αγωνιστικου χωρου.
Σε αντιθεση με τον χαμιλτον που σεβαστηκε την προσπαθεια προσπερασης του Ροσμπεργκ στη πρωτη στροφη.

Δε ξερω τους οδηγους.Δε με νοιαζει η ιστορια τους.Εγω κρινω μονο αυτο που βλεπω.

Και δε καταλαβα το τελευταιο σου σχολιο..Σου εχουμε δωσει την εντυπωση οτι το παιζουμε ξερολες λογω AC?

Έγινε επεξεργασία από GoMaR
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ο Ρόσμπεργκ είναι πρώτος και δεν έχει κανένα λόγο να κάνει στην άκρη. Εγωισμό έχουν όλοι. Ο Χάμιλτον για μένα έχει μεγαλύτερο εγωισμό (σε λάθος στιγμή) όταν απαιτεί χώρο ενώ δεν τον δικαιούται. Γνώμη μου.. κάποιοι άλλοι θεωρούν ότι τον δικαιούται και ας νομίζουν ό,τι θέλουν. Αγώνας είναι... γιατί να χαρίσει κάστανα.. επειδή το έκανε ως τώρα.. ε φέτος άλλαξε στάση και καλά έκανε.. δεν του ρίχνει γύρο ο χάμιλτον να βγουν κ μπλε σημαίες ώστε να περάσει εύκολα κι αναίμακτα. Όποιος θέλει να περάσει, ας περάσει, όπως νομίζει. Το ότι ο Χάμιλτον έκανε λάθος υπολογισμό κ θεώρησε ότι εκεί χωρούσε, είναι δικό του πρόβλημα.. κ το κατάλαβε καλά όταν ήδη είχε πάρει την απόφαση να χωθεί από δεξιά. Ο Ρόσμπεργκ είχε ήδη αλλάξει πορεία προς τα δεξιά κι είναι ολοφάνερο πως ο Χάμιλτον μόνο από το χορτάρι θα περνούσε. Δεν καταλαβαίνω γιατί έπρεπε να αποδεχτεί τον πίσω του ο Ρόσμπεργκ ενώ ήταν ήδη στο χορτάρι κ να του δώσει χώρο;; Ή έπρεπε να υπολογίσει τη διαφορά ταχύτητας και να σκεφτεί ότι όπως με πλησιάζει από πίσω, θα πάει χορτάρι, οπότε ας δώσω χώρο, μη με πουν κι εγωιστή που δε θέλω να με περνάνε;

 

Κι εγώ αυτό που βλέπω κρίνω και προσπαθώ με επιχειρήματα δικά μου κι άλλων ειδικών να στηρίξω τη γνώμη μου (μας). Το ότι κοιτάω το backround των δύο οδηγών και το παρελθόν τους, με βοηθά να καταλάβω γιατί έχουν αυτή την έχθρα και γιατί ο Χάμιλτον θεωρούσε πως έπρεπε να τον αφήσουν.. Όπως έχει γίνει και στο παρελθόν να λέει η ομάδα στον Χάμιλτον να αφήσει τον Ρόσμπεργκ να περάσει λόγω διαφορετικής στρατηγικής, ελαστικών και συνθηκών (χωρίς να τον απειλεί να του φάει θέση) και ο Χάμιλτον να λέει εγώ τρέχω και δεν με νοιάζει, ας έρθει να με περάσει αν μπορεί.  Το ίδιο ακριβώς περιστατικό με χώρο και με πέταγμα εκτός πίστας, έχει γίνει τουλάχιστον 3 φορές. Απλά πάντα οποιος ήταν μπροστά "δεν έφταιγε". 

 

Ξερόλα δεν είπα κανέναν. Πολλοί του χώρου είπαν μετά το συμβάν ότι κακώς πήγε να περάσει από εκεί ο Χάμιλτον γιατί από εκεί δεν περνάς.. (άσχετο αν μετά τα 10000 replay και με δεδομένη διαφορά των 17kmh o χαμ το ψυχανεμίστηκε). Όταν βγαίνει ο καθένας κ λέει ότι ναι γινόταν να περάσει κ βάλ'το στο AC να το δεις.. λες κι ό,τι γίνεται στο AC, γίνεται κ στην πραγματικότητα, ε τι να συζητάμε; Είναι επιχείρημα; Τι πάει να πει θααα πέρναγε και θαααα προλάβαινε να στρίψει; Είναι τουλάχιστον αστείο να αναφέρουμε το AC.. 

 

Link to comment
Share on other sites

Ή δεν είσαι αντικειμενικός ή στερείσαι βασικές γνώσεις αγωνιστικής συμπεριφοράς.

Το δεύτερο φτιάχνεται εύκολα.

Επίσης δείχνει πόσο βρώμικος είναι ο χώρος της F1.

Υ.Γ. Το AC το ανέφερα ώστε να δεις πόσο φαρδιά πίστα είναι μιας και είναι laserscanned . Θα δεις ότι η πίστα είναι πολύ φαρδιά και ότι ο Ροσμπεργκ κλείστηκε αδικαιολόγητα δεξιά. Ο χώρος ήταν claimed από τον Χαμιλτον.

Καλή συνέχεια. Πορευσου όπως θες.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Η αναφορα στο AC εγινε γιατι μπορεις να δεις την πιστα και να αξιολογισεις αν οντως σε επαιρνε να στριψεις με ενα μονοθεσιο.Πιστεψε με,ΜΠΟΡΕΙΣ να το κανεις.Επισης οι αγωνες που παιζουμε ,τα cups και τα Πρωταθληματα βασιζονται πανω σε γενικους κανονες (και συμπεριφορας)

Ξερεις ποσα τετοια συμβαντα εχουμε αναλυσει στο AC?  Ναι,παρομοιαζουν λιγο την πραγματικοτητα.Εξομοιωτης ειναι και απο τους καλυτερους (αν οχι ο καλυτερος) αλλα δε νομιζω ο Δημητρης να το ειπε με σκοπο να το παιξει πιλοτος γιατι παιζει AC.

Οσο για το συμβαν, αν θες να γινω πιο ελαστικος και παιρνοντας υποψιν το στυλ των οδηγων τοτε ο Ροσμπεργκ εφοσον γνωριζε το επιθετικο στυλ του Χαμιλτον, θα μπορουσε να μην φερθει τοσο εγωιστικα , να αφησει τον απαιτουμενο χωρο , να κρατησει την εσωτερικη ο Χαμ και μετα στην εξοδο της επομενης στροφης ας τον περνουσε.
Τωρα τι καταφεραν ; Να καταστραφει ο αγωνας και στους δυο.
Οδηγος δε γινεσαι παντα βασει κανονων αλλα ψυχολογωντας και τον αντιπαλο σου.


Επισης αυτο που βλεπω λογω της προσπερασης του Ροσ στην πρωτη στροφη , δεν ηταν πανω στην αγωνιστικη μετα το "S" με σκοπο να χανει τελικη στην παρατεταμενη δεξια.
 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 11 λεπτά, το μέλος GoMaR έγραψε:

Οσο για το συμβαν, αν θες να γινω πιο ελαστικος και παιρνοντας υποψιν το στυλ των οδηγων τοτε ο Ροσμπεργκ εφοσον γνωριζε το επιθετικο στυλ του Χαμιλτον, θα μπορουσε να μην φερθει τοσο εγωιστικα , να αφησει τον απαιτουμενο χωρο , να κρατησει την εσωτερικη ο Χαμ και μετα στην εξοδο της επομενης στροφης ας τον περνουσε.
Τωρα τι καταφεραν ; Να καταστραφει ο αγωνας και στους δυο.
Οδηγος δε γινεσαι παντα βασει κανονων αλλα ψυχολογωντας και τον αντιπαλο σου.


Επισης αυτο που βλεπω λογω της προσπερασης του Ροσ στην πρωτη στροφη , δεν ηταν πανω στην αγωνιστικη μετα το "S" με σκοπο να χανει τελικη στην παρατεταμενη δεξια.
 

Οδηγοί είναι και οι δύο. Καλύτεροι από ό,τι είμαστε και θα γίνουμε ποτέ. Καλύτεροι από όσο πάει το μυαλό μας. Μπορεί ο Ρόσμπεργκ να μην είναι το ίδιο γρήγορος με τον Χάμιλτον, χωρίς να το λέω με σιγουριά, μια και δεν ξέρω αν είχαν πάντα τα ίδια ακριβώς μονοθέσια ή όπως τους βόλευαν.

Αυτό που συμφωνώ μαζί σου είναι ότι ψυχολογούν τον αντίπαλο κ γνωρίζουν πώς θα αντιδράσει.. ακριβώς γι'αυτό, θεωρώ πως ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ καλά έκανε ο Ρόσμπεργκ. Επειδή ο Χάμιλτον όσο είναι μαζί, πάντα του φερόταν με τον ίδιο τρόπο. Έτσι ξεκαθάρισε σε πολλές στιγμές ποιος θα πάρει το πρωτάθλημα και ποιος θα'ναι το νο2. Φέτος άλλαξαν οι ρόλοι.. καλώς ή κακώς.. ατυχώς ή επίτηδες από κάποιες σκοτεινές δυνάμεις.. κι ο Χάμιλτον πρέπει να καταλάβει πως ο νο2 (μέχρι πρότινος) δεν είναι υποχρεωμένος να του ανοίγει πόρτα. Δεν τον υποχρεώνει κανένας νόμος.. γι'αυτό κ δεν τιμωρήθηκε, ούτε από τους αγωνοδίκες, ούτε από την ομάδα του. Αν αυτό δείχνει για σένα εγωισμό του ρόσμπεργκ, ναι, να το δεχτώ.. είναι ο εγωισμός του πρώτου (και σε πόντους) που θέλει να γίνει φέτος πρωταθλητής. Ο εγωισμός του Χάμιλτον να χωθεί εκεί που δε χώραγε τι σου δείχνει; Μήπως ένας τύπο που φέτος δε μπορεί να χωνέψει το ότι είναι 2ος; Μήπως ένας τύπο που'χε μάθει να'χει το πρώτο λόγο σε όλα κ να βρίσκει κάποια πράγματα πιο εύκολα; Δικές μου σκέψεις.. 

 

Ο λόγος που τον έφτασε ο Χάμιλτον μετά το πρώτο S ήταν το ότι είχε λάθος ρύθμιση στη μηχανή, με αποτέλεσμα να πηγαίνει πιο αργά. Αν δεις το κόκκινο λαμπάκι (πίσω) του Ρόσμπεργκ αναβοσβήνει, σε αντίθεση με του Χάμιλτον. Αυτό σημαίνει πως ο Ρόσμπεργκ ήταν σε harvesting engine mode και γι'αυτό ο Χάμιλτον αποφάσισε να επιτεθεί. Ήξερε πως πάει πιο γρήγορα κ θεώρησε πως θα του αφήσει χώρο.. κακό του κεφαλιού του.. κι εκείνος θα μπορούσε να περιμένει να περάσει λίγο πιο μετά.. είναι αγώνας όμως κι οι αποφάσεις παίρνονται σε κλάσματα.. 

 

Τέλος, το ότι ο Ρόσμπεργκ άλλαζε engine mode δευτερόλεπτα πριν, τον βοηθά να πει ότι συγγνώμη δεν τον είδα, έγινε κατά λάθος. Και πάλι δεν θα τον τιμωρούσαν. Αντ'αυτού το λέει ξεκάθαρα πως ήξερε πού είναι ο Χάμιλτον όλη την ώρα και τον έκλεισε εν γνώσει του, μια και ήταν αναφαίρετο δικαίωμά του. Οι μόνοι που του ρίχνουν φταίξιμο είναι τα βρετανικά μέσα.. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1. Οι οδηγοί δύο ομάδων έχουν τα ίδια μονοθέσια!!!! Αυτό που αλλάζει είναι το setup. Μην αναπαράγουμε τις μαμακίες που λένε κάποιοι δημοσιογράφοι!! Οι Mercedes δεν έδωσε ποτέ τέτοιο δικαίωμα.

2. Στο συμβάν έφταιγε ο Hamilton, αλλά δεν έφταιγε αρκετά ώστε να μην θεωρηθεί αγωνιστικό συμβάν!!!

3. Είχε δικαίωμα στη γραμμή που πήγε να πάρει μόνο αν η μπροστά αριστερά ρόδα ήταν πιο μπροστά απο την πίσω δεξιά ρόδα του Rosberg.

 

4. Στο σχόλιο για το AC. Στους αγώνες μας τους ίδιους κανόνες έχουμε όσον αφορά τα αγωνιστικά συμβάντα. Δεν είπε κανείς ότι έχουμε τις ίδιες ικανότητες με PRO οδηγούς. Αλλά οι κανονισμοί είναι ίδιοι. 

 

ΥΓ. : και να του άφηνε την γραμμή ο Rosberg, ο Hamilton δεν θα μπορούσε να βγει μπροστά από το Rosberg στην έξοδο της στροφής. Θα έβγαινε μπροστά μόνο αν έστελνε το Rosberg εκτός αγωνιστικής γραμμής/εκτός πίστας. Όπως είχε κάνει και στην Αμερική πέρυσι.  Στην καλυτερη περίπτωση να βγαίνανε μαζί στην έξοδο της στροφής, όπου και πάλι θα είχε πλεονέκτημα ο Rosberg αφού θα είχε την εσωτερική στη στροφή 5.

Έγινε επεξεργασία από Georgiadis Giorgos
Link to comment
Share on other sites

1. Δε γνωριζω δε με νοιαζει

4.Συμφωνω

 

2-3 : Πως βρε εξυπνε θα παει η μπροστα αριστερα ροδα  πιο μπροστα αν τον εκτοπιζει εκτος αγωνιστικου χωρου ΕΦΟΣΟΝ ειχε πολυ* παραπανω ταχυτητα ο χαμ;

Εξηγησε μου το αυτο.

Υ.Γ Δε θα προλαβαινε να μπει μπροστα του.Θα εμπαινε στην εσωτερικη και οπως ειπα,θα τον περναγε ο Ροσ στην εξοδο λογω σωστης γραμμης.

* Απο δικο του λαθος Μη το ξεχναμε αυτο! (και λαθος γραμμη στην παρατεταμενη και λαθος επιλογη engine mode)

Έγινε επεξεργασία από GoMaR
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ειναι αγωνιστικο συμβαν, αλλα αν θελουμε να ριξουμε ευθυνες...

 

Ο Ροσμπεργκ φταιει απο την αρχη γιατι του εδωσε δικαιωμα με το φωτακι που αναβοσβηνε

Εκανες μαλακια? κανε την παπια, παιξε σωστα και μη βγαζεις τον αλλο εξω που βρεθηκε διπλα σου. Γιατι και απο αριστερα να πηγαινε, παλι θα τον εβγαζε εξω

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.