Jump to content



Μηχανοκίνητος Αθλητισμός


astrolabos

Recommended Posts

Ο πιο βαρετός (όχι ότι οι υπόλοιποι δεν είναι) για εμένα αγώνας είναι στο Monaco. Οι αγώνες μοτοσυκλέτας έχουν θέαμα λόγω της φύσης της. Ο αναβάτης συμμετέχει περισσότερο στο φρενάρισμα, στο στρίψιμο. Στην φόρμουλα 1, έχεις βοηθήματα αεροδυναμικά που βεντουζάρουν το μονοθέσιο, τα λάθη διορθώνονται πολύ πιο εύκολα (π.χ. το γλύστριμα), οπότε η συμμετοχή του αναβάτη δεν είναι ίδια με τη συμμετοχή του αναβάτη στη μηχανή. Εκεί το λάθος παραμονεύει ανά πάσα στιγμή και μπορεί να κοστίσει. Παλιά στην φόρμουλα 1 με τα κανονικά κιβώτια ταχυτήτων και τα θηριώδη μοτέρ για την εποχή κάνανε τον αναβάτη να συμμετέχει πολύ περισσότερο. Σήμερα με τους κανονισμούς ασφαλείας και τα ηλεκτρονικά όπως αν δεν κάνω λάθος είπε και ο Λάουντα και μια μαιμού μπορεί να οδηγήσει μια φόρμουλα 1.

Ο Ρόζμπεργκ τελικά έχασε λόγω προβλήματος στα φρένα, ή οδηγικού λάθους;

Link to comment
Share on other sites

Tα lotus ποτέ δεν τα'χα για αξιόπιστα.. αλλά όχι κι έτσι  :D

 

Εδώ ο Ρικιάρντο πάει να το γκρεμίσει το μαγαζί μια και δεν τραβάει η δουλειά.. 

https://www.youtube.com/watch?v=JGk2L4m9xDw&feature=youtu.be

 

Εδώ ο Ρόζμπεργκ αν και "high", κατάφερε να πάρει την pole

cjKuAzn.jpg

HuQUl4Y.jpg

 

Και τέλος... ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ μέσα στη χρονιά.. αναρωτιέμαι γιατί  :rolleyes:

Εκτός από το όριο των 100kg/h για την αντλία καυσίμου, τώρα θα'χουμε και constant flow rate above 90kg/hr. Χμμμμμμμ  :rolleyes:

 

Κι ένα ενδιαφέρον fact, ο φετινός χρόνος της pole ήταν πιο αργός από το χρόνο της Caterham του Van der Gaard το 2013.  <_< Well done Bernie.

Έγινε επεξεργασία από Delijohn
Link to comment
Share on other sites

εγώ πάω να ρίξω έναν υπνάκο.. παραλίγο να κοιμηθώ στην καρέκλα..

 

τα συμβάντα στα pit

της Mclaren

http://www.gfycat.com/MediocreUnkemptDuckling

και της Renault

http://www.gfycat.com/HappyHeftyHamadryas

ευτυχώς γλίτωσε την "οικογένεια" με λίγο πάγο

TRHuU3A.jpg

 

 

το pitstop μιας ferrari σε αργή κίνηση.. δυστυχώς όχι από καλή γωνία

είχα την τύχη να δω στην ίδια πίστα κάτι ανάλογο το 2012 κι ήταν ΕΠΙΚΗ ΧΟΡΟΓΡΑΦΙΑ

Έγινε επεξεργασία από Delijohn
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Martin Brundle tests 18-inch Pirelli tyres on a GP2 car

 

λέει για 2 εταιρείες ελαστικών.. επίσης αν έρθουν πάλι ανεφοδιασμοί και 1-2 αλλαγές ακόμα στα αεροδυναμικά κ την ελευθερία, λέτε να "φτιάξει" το όλο θέμα;

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα προτιμούσα να τα άφηναν όλα ανοιχτά.

 

α) Αν θες βάλε 20 λιτρα την φορά και κάνε "5" ανεφοδιασμούς. Αν δεν θες, τίγκαρε το και μην βάζεις ποτέ.

β) Αν θες κάνε τον κινητήρα σου να σπάει κάθε αγώνα, αν θες να κρατάει όλη την σεζόν.

γ) Όχι 2, αλλά άπειρους διαθέσιμους κατασκευαστές των πάντων.

δ) Κατάργηση των ζώνων DRS και παπ@ριές. Το 99% των περασμάτων είναι στις ζώνες DRS και στα πιτ.

 

Αλλιώς δώστε το ΙΔΙΟ μονοθέσιο σε ολους, με λάστιχα που να αντέχουν ολόκληρο γύρο (παραλείπεις τον παράγοντα "κερδίζω λόγω γρηγορότερου pit stop") μπας και δούμε λίγο ξύλο

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Τι το θελα να παρακολουθήσω τον αγώνα στο Μονακό; Τυχαία η μερσεντές ή από λάθος lol έβαλε μέσα τον Χάμιλτον και τον έκαψε στεγνά για να βγάλει πρώτο τον Ρόζμπεργκ. Καλά κάνει ο κόσμος που παρακολουθεί f1 και λιγοστεύει. Τελικά ο 4ος έκοψε για να παράσει ο team mate του στον τερματισμό (μετά από εντολή από τα πιτς με 5 δευτερόλεπτα διαφορά!!!0; (άλλο και αυτό!!! παράγκα)

Έγινε επεξεργασία από Alexgk
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.