Jump to content



Μηχανοκίνητος Αθλητισμός


astrolabos

Recommended Posts

Πολύ άτυχος ο Ricciardo σήμερα...

Πιο ατυχος απο τον Raikonnen δεν νομιζω να ταν.. Ξεκινησε 6ος μετα το ατυχημα και το pit επεσε 20ος.Παλι καλα (για αυτον) που απο τις εγκαταλειψεις ανεβηκε...

Sent from my Note II using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Πολύ ωραίο/χρήσιμο στατιστικό κατά την διάρκεια του αγώνα

WnnrTfT.png

Ωραία τα γραφήματα αλλά δείτε με τι φτάσαμε να ασχολούμαστε. Speed trap δεν είδα να δείχνει..

Σε λίγα χρόνια θα βλέπουμε γράφημα με το πόσο ισοτονικό ποτό έχει μείνει στον κάθε οδηγό μιας και θα το έχουν περιορίσει και αυτό. :fist:

Link to comment
Share on other sites

Μόνο Acropolis δεν λέγεται το αυτό...

Ή μάλλον, το όνομα ήταν εκεί, η χάρη όχι.

Ωραίο το γράφημα με τα % που έχουν καταναλώσει..αλλά κανείς εγγυάται ότι τα γεμίζουν τα ρεζερβουάρ.

Αλλιώς δε νομίζω τη williams χαζή να έχει καταναλώσει μόλις το 90%...

Προφανώς και αντί για 100λτ βάλανε λιγότερο..

Link to comment
Share on other sites

Ωραίο το γράφημα με τα % που έχουν καταναλώσει..αλλά κανείς εγγυάται ότι τα γεμίζουν τα ρεζερβουάρ.

Αλλιώς δε νομίζω τη williams χαζή να έχει καταναλώσει μόλις το 90%...

Προφανώς και αντί για 100λτ βάλανε λιγότερο..

Προφανώς θα δείχνει το ποσοστό που κατανάλωσαν σε σχέση με αυτό που είχαν κι όχι από τα max 100 κιλά καυσίμου που επιτρέπεται..

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως όχι.

Πως θα ξέρει η Φια πόσο καύσιμο έχουν μέσα?

Τι νόημα έχει να αφήσει σχεδόν 8λτ καυσίμου παραπάνω η williams?Μιλάμε για πάνω από 1 δευτερόλεπτο στο γύρο λόγο έξτρα βάρους..Εικάζω ότι είναι % από τα θεωρητικά 100kg καυσίμου..

Εσύ που βλέπεις και τις εκπομπές Sky f1, κάπου θα αναφερθεί..what the hell..

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=4805]paparoach[/MENTION] έστειλα κάπου μια ερώτηση κ περιμένω απάντηση..

About f1 politics:

"F1: Red Bull owner Dietrich Mateschitz warns team could quit after driver Daniel Ricciardo's Australian Grand Prix exclusion"

Ecclestone replied: “I wouldn't bet my money he won't leave the sport.

“He's rich enough and powerful enough to make his own decisions.”

:wall:

Link to comment
Share on other sites

ο ldm ας διώξει το ντομενικάλι με τον δικό μας πακετάκι μπας και δούμε άσπρη μέρα.Μόνο το μαλλί τον νοιάζει.

τους πήρε 10 χρόνια να καταλάβουν ότι η αροσήραγγα είναι γτπ, τώρα θα κάνει άλλα 10 να πετύχει ένα στήσιμο της προκοπής

Link to comment
Share on other sites

Παίζει.. μάλλον για να γίνει πιο ενδιαφέρον αγώνας.. σχεδόν 0 θεατές.. 0 πιθανότητες για βροχή.. μεγάλες έξοδοι.. τι να περιμένει κανείς από αυτόν τον αγώνα;

Στη μετάδοση άκουσα πως ο Horner "γκρινιάζει" πως το προβάδισμα που έχει η mercedes φέτος, είναι μεγαλύτερο από αυτό που είχε ποτέ η red bull.. :suicide2:

Link to comment
Share on other sites

cp από άλλο forum

Χαμός στο παρασκήνιο στο Μπαχρέιν, σύμφωνα με τον Ecclestone, όλες οι ομάδες πλην της Mercedes θέλουν αλλαγές στους κανονισμούς!

— Panos Seitanidis F1 (@SeitanF1) April 6, 2014

Σήμερα έχουν γίνει συζητήσεις επί συζητήσεων και συναντήσεις ανάμεσα σε "μεγάλα κεφάλια". Θα έχει πολύ ψωμί η μέρα...

— Panos Seitanidis F1 (@SeitanF1) April 6, 2014

είδαν νωρίς το φιάσκο που πάει να γίνει, όπως τότε με την μπρον.όλος τυχαίος πάλι με τον ίδιο.....

Link to comment
Share on other sites

cp από άλλο forum

είδαν νωρίς το φιάσκο που πάει να γίνει, όπως τότε με την μπρον.όλος τυχαίος πάλι με τον ίδιο.....

Την Brawn GP εννοείς;

Ναι, αυτή η κυριαρχία του ενός κάνει κακό στο θέαμα.

Γιατί δεν μπορεί μια φορά να είναι ισάξιες 2 ομάδες και να παλευουν στα ίσια; Δεν μπορώ να το καταλάβω αυτό. Όλη την ώρα μόνο μια ομάδα θα κάνει το μπαμ.

Link to comment
Share on other sites

η ιστορία της brawn επαναλαμβάνεται απλά

ήταν γνωστό ότι η mercedes ηταν(και είναι) μπροστά στην εξέλιξη των v6 και γενικότερα του φετινού της μονοθεσίου ....

το ότι είχε παρατήσει το περσινό δεύτερο σκέλο ήταν προφανές , δεν χρειάζεται και πολύ σκέψη , είχαν σχεδόν έξτρα 6 μήνες εξέλιξη ....

το ότι οι γάλλοι κυρίως(renault) και οι ιταλοί πίναν καφέδες χαλαρά είναι επίσης προφανές ... Το θεωρώ χαζό να αλλάξουν τους κανονισμούς έτσι απότομα αλλά από την άλλη η red bull έχει 2 ομάδες και πολλά $$ ... οπότε θα δούμε (η ferrari δεν θεωρώ ότι έχει ουσιαστικό πάτημα στον ecclestone αντίθετα όμως στην FIA κάνει ότι θέλει σχεδόν...)

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=6133]honda22[/MENTION] ναι την Brawn GP λέω.

αν δεν αλλάξουν τα πράγματα η f1 θα γίνει ένα τσίρκο.Θα είναι 20 μαλάκες μέσα σε μια πίστα και θα γυρίζουν γύρω γύρω χωρίς ενδιαφέρον και να μην ασχολείται κανείς.ήδη δεν ασχολείται κανείς με την f1.Δεν έχει ενδιαφέρον όλο αυτό το πράγμα.όποιος έχει καλό μονοθέσιο γίνεται πρωταθλητής.εδώ πάει για πρωτάθλημα κάποιος ρόσμπεργκ.για όνομα.Ακούει ο άλλος ρόσμπεργκ και κλάνει στα γέλια.εδώ θα μου πήρε ο μπάτον ο άσχετος και παραλίγο να πάει ο γουέμπερ που μέχρι πριν μερικά χρόνια δεν είχε νίκη.

:rip:

Link to comment
Share on other sites

cp από άλλο forum

είδαν νωρίς το φιάσκο που πάει να γίνει, όπως τότε με την μπρον.όλος τυχαίος πάλι με τον ίδιο.....

με ποιον ίδιο;

Την Brawn GP εννοείς;

Ναι, αυτή η κυριαρχία του ενός κάνει κακό στο θέαμα.

Γιατί δεν μπορεί μια φορά να είναι ισάξιες 2 ομάδες και να παλευουν στα ίσια; Δεν μπορώ να το καταλάβω αυτό. Όλη την ώρα μόνο μια ομάδα θα κάνει το μπαμ.

4 χρόνια που κάνει ότι θέλει η red bull με τον Vettel δεν τους πείραξε; 4 χρόνια είναι από άλλο πλανήτη..

Το ότι το πλήθος ζητωκραύγαζε στην Μελβούρνη τη στιγμή μου "έμεινε" ο Vettel ΔΕΝ τους χάλασε; Νομίζω το πλήθος ακουγόταν ξεκάθαρα πόσο πανικό έκανε..

Συμφωνώ πως πρέπει να ανακατεύουν την τράπουλα και να το κάνουν καλά. Όχι απλά με αλλαγή των κανονισμών. Είναι τραγικό να βλέπεις κάποιους να κάνουν περίπατο και οι κάμερες να ασχολούνται με τις θέσεις 3-10..

η ιστορία της brawn επαναλαμβάνεται απλά

ήταν γνωστό ότι η mercedes ηταν(και είναι) μπροστά στην εξέλιξη των v6 και γενικότερα του φετινού της μονοθεσίου ....

το ότι είχε παρατήσει το περσινό δεύτερο σκέλο ήταν προφανές , δεν χρειάζεται και πολύ σκέψη , είχαν σχεδόν έξτρα 6 μήνες εξέλιξη ....

το ότι οι γάλλοι κυρίως(renault) και οι ιταλοί πίναν καφέδες χαλαρά είναι επίσης προφανές ... Το θεωρώ χαζό να αλλάξουν τους κανονισμούς έτσι απότομα αλλά από την άλλη η red bull έχει 2 ομάδες και πολλά $$ ... οπότε θα δούμε (η ferrari δεν θεωρώ ότι έχει ουσιαστικό πάτημα στον ecclestone αντίθετα όμως στην FIA κάνει ότι θέλει σχεδόν...)

η εξέλιξη των κινητήρων έχει ήδη παγώσει.. σε αυτό που έχει προβάδισμα η mercedes είναι στο πακετάρισμα των πραγμάτων που είναι πίσω από τον οδηγό σαν σύνολο, στην καλύτερη χρήση του υβριδικού συστήματος και στο ότι πετυχαίνει καλύτερη φόρτιση/χρήση από κάθε άλλη ομάδα.. άρα ΚΑΙ softwarικό θέμα..

επίσης η φερράρι είναι η μόνη ομάδα που με το έτσι θέλω παίρνει περισσότερα λεφτά από τον ecclestone κι έχει δικαίωμα να ασκήσει βέτο ανά πάσα στιγμή στον μπάρμπα μπέρνι σε ότι αφορά θέματα κανονισμών κλπ κλπ κλπ..

[MENTION=6133]honda22[/MENTION] ναι την Brawn GP λέω.

αν δεν αλλάξουν τα πράγματα η f1 θα γίνει ένα τσίρκο.Θα είναι 20 μαλάκες μέσα σε μια πίστα και θα γυρίζουν γύρω γύρω χωρίς ενδιαφέρον και να μην ασχολείται κανείς.ήδη δεν ασχολείται κανείς με την f1.Δεν έχει ενδιαφέρον όλο αυτό το πράγμα.όποιος έχει καλό μονοθέσιο γίνεται πρωταθλητής.εδώ πάει για πρωτάθλημα κάποιος ρόσμπεργκ.για όνομα.Ακούει ο άλλος ρόσμπεργκ και κλάνει στα γέλια.εδώ θα μου πήρε ο μπάτον ο άσχετος και παραλίγο να πάει ο γουέμπερ που μέχρι πριν μερικά χρόνια δεν είχε νίκη.

:rip:

Είναι ήδη 20 άκυροι που τρέχουν, αν σκεφτείς πως έγινε ΚΑΙ ΠΑΛΙ ελαστικό το όριο του 107%.

Οι τελευταίοι οδηγοί απλά είναι κινητά εμπόδια πολλές φορές..

Ακυρώνεις όμως τον Ρόσμπεργκ, τον Μπάτον και τον Γουέμπερ.. οδηγούς που είναι απίστευτα αδικημένοι και έχουν δείξει πολλές φορές την αξία τους. Ήθελα να'ξερα ποιους θεωρείς καλούς τότε.. γιατί αν θεωρείς ότι αξίζει μόνο ο Αλόνσο ή ο Χάμιλτον, τι να πω.. βλέπεις άλλο σπορ ή δε βλέπεις πολλά χρόνια το σπορ.

Έγινε επεξεργασία από Delijohn
Link to comment
Share on other sites

η εξέλιξη των κινητήρων έχει ήδη παγώσει.. σε αυτό που έχει προβάδισμα η mercedes είναι στο πακετάρισμα των πραγμάτων που είναι πίσω από τον οδηγό σαν σύνολο, στην καλύτερη χρήση του υβριδικού συστήματος και στο ότι πετυχαίνει καλύτερη φόρτιση/χρήση από κάθε άλλη ομάδα.. άρα ΚΑΙ softwarικό θέμα..

όπως ακριβώς αναφέρεις μπορεί η μηχανική εξέλιξη των κινητήρων να έχει παγώσει, ωστόσο software updates επιτρέπονται(και είναι το ζουμί της εξέλιξης αυτήν την στιγμή , θεωρώ την αεροδυναμική βελτίωση όχι τόσο σημαντική) . Ήταν λάθος και η δικιά μου διατύπωση (μάλλον θα έπρεπε να γράψω powertrain αντί v6).

Επί της ουσίας συμφωνούμε , η mercedes έχει το πάνω χέρι αυτή την στιγμή διότι έχει καλύτερο πακέτο software-hybrid parts-engine και ικανούς οδηγούς / ομάδα υποστήριξης. Θα ήταν αστείο να μιλάμε για μαγικό μονοθέσιο δίχως σοβαρό οδηγό

Έγινε επεξεργασία από shattered
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.