Jump to content



Μηχανοκίνητος Αθλητισμός


astrolabos

Recommended Posts

Α ναι, μπήκε και η ταφόπλακα σε αυτό που λεγόταν F1.

Από του χρόνου θα έχουμε ηλεκτρικές σκούπες.

^^^^^

Πωωω πω έχω βαρεθεί να διαβάζω τη γκρίνια όλων για του χρόνου...

Αφήστε να έρθουν οι 2-3 πρώτοι αγώνες και μετά αν είναι κράζουμε όλοι μαζί..

Ηλεκτρικές σκούπες???

Γιατί ? ? ? Επειδή είναι turbo και δεν είναι V12?

Σωστά ..γιατί όλα τα οχήματα παραγωγής σε V12 στηρίζονται και έτσι γίνεται η εξέλιξη, με 20000+RPM που είχαμε πριν 2-3 χρόνια...

Ντάξει είπαμε...χαλαρώστε.

Πριν 3-4 χρόνια δε βλέπαμε προσπέρασμα για προσπέρασμα.

Τώρα όλα μας χαλάνε και μας ξινίζουν.

Δύο πράγματα είναι τα σίγουρα για του χρόνου:

-Το θέαμα των σπασμένων κινητήρων.

-Η απουσία των ωτοασπίδων από τις κερκίδες.

Link to comment
Share on other sites

Μόνο ο ήχος είναι χάλια, κάτι που στο ποστ που qoute-άρεις δεν λέω τίποτα για τον ήχο.

Κατά τα άλλα τι σε πείραξε?

Ότι τερμάτισαν 16 αυτοκίνητα από τα 22? Για ολοκαίνουρια σεζόν με τόσες αλλαγές, και λίγες εγκαταλήψεις είχαμε...

Για τα προσπεράσματα γιατί δεν μιλάς?

Που στην εποχή σουμάχερ τα μισά προσπεράσματα γίνονταν μέσα από τα πιτ με τις (άριστες) στρατηγικές του Ρος?

Link to comment
Share on other sites

Είναι κάτι νέο.. δεν ξέρω αν μου αρέσει περισσότερο ή λιγότερο, αυτό ίσως θα φανεί από τη μέση της χρονιάς και μετά. Σίγουρα ο ήχος χάθηκε.. αλλά ίσως έχουμε πιο πολλά καλά.. ίσως δούμε πιο έξυπνες κινήσεις από τις ομάδες, ακόμα κ την ώρα του αγώνα. Όποτε γίνεται ανακάτεμα της τράπουλας, καλό είναι! Π.χ. ποιον χάλασε το ότι πάει καλά η williams;

Link to comment
Share on other sites

Μόνο ο ήχος είναι χάλια, κάτι που στο ποστ που qoute-άρεις δεν λέω τίποτα για τον ήχο.

Κατά τα άλλα τι σε πείραξε?

Ότι τερμάτισαν 16 14 αυτοκίνητα από τα 22? Για ολοκαίνουρια σεζόν με τόσες αλλαγές, και λίγες εγκαταλήψεις είχαμε...

Για τα προσπεράσματα γιατί δεν μιλάς?

Που στην εποχή σουμάχερ τα μισά προσπεράσματα γίνονταν μέσα από τα πιτ με τις (άριστες) στρατηγικές του Ρος?

Το ηλεκτρικές σκούπες που είχα πει προφανώς πήγαινε για τον ήχο και στο οποίο έπεσα μέσα, όπως και για τις ωτοασπίδες. Για του κινητήρες προφανώς δεν έπεσα μέσα αν και είναι ακόμα νωρίς. Τερμάτισαν 14 από τους 22.

Αυτό που με έχει χαλάσει πραγματικά είναι ο ήχος και δεν είμαι ο μόνος. Κρίμα που δεν πρόλαβα να παρακολουθήσω αγώνα από κοντά.

Γιατί να πω για τα προσπεράσματα; Μια χαρά είναι το DRS και προσφέρει θέαμα από τότε που μπήκε. Άσχετα αν στην Αυστραλία είδαμε λίγα έως ελάχιστα.

Εγκυκλοπαιδικά και μόνο:

Australian GP Fastest Lap 2013: 1:29.274

Australian GPFastest Lap 2014: 1:32.478

Link to comment
Share on other sites

Στον ήχο μαζί σου, απαράδεκτος.

3 δευτερόλεπτα δεν είναι πάρα πολλά, αν σκεφτείς το downsize και την αεροδυναμική μείωση.

Σίγουρα θα μειωθεί και άλλο η διαφορά, γιατί η Αυστραλία είναι GP πόλης με λίγο κράτημα.

Επίσης διαφορά είναι ότι η Pirelli έφερε ένα κλικ πιο σκληρές γόμες φέτος, σε σύγκριση με πέρυσι για να είναι σίγουρη ότι δεν θα έχουμε μπαμ μπουμ.Δλδ σχεδόν 1sec είναι από τα ελαστικά.

Link to comment
Share on other sites

Στον ήχο μαζί σου, απαράδεκτος.

3 δευτερόλεπτα δεν είναι πάρα πολλά, αν σκεφτείς το downsize και την αεροδυναμική μείωση.

Σίγουρα θα μειωθεί και άλλο η διαφορά, γιατί η Αυστραλία είναι GP πόλης με λίγο κράτημα.

Επίσης διαφορά είναι ότι η Pirelli έφερε ένα κλικ πιο σκληρές γόμες φέτος, σε σύγκριση με πέρυσι για να είναι σίγουρη ότι δεν θα έχουμε μπαμ μπουμ.Δλδ σχεδόν 1sec είναι από τα ελαστικά.

+ του ότι έκαψαν τα 2/3 της περσινής βενζίνης !!!
Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει πόση βενζίνη καίνε.

Μακάρι να ήταν 110λτ τον αγώνα και 110λτ/ώρα η ροή για να μην τα πνίγανε τόσο κατά τη διάρκεια του αγώνα και πήγαιναν με cruise control.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι ακριβώς αυτά έγραψα περιληπτικά πιό πάνω. Δυσφημίζει το όνομα της F1. Είπαμε, τα τελευταία χρόνια είχε μια καμπή, μια έλλειψη ενδιαφέροντος, αλλά αυτοί προσπαθούν να την καταστρέψουν.

Ευτυχώς, στα MotoGP οι κανόνες είναι οι ίδιοι. Θα έχουμε κάτι να δούμε φέτος.

Link to comment
Share on other sites

από το πρωί φαίνεται η μέρα και στα motogp φαίνεται να έχουμε καυτό πρωταθλημα φέτος. οι 12 πρ'ωτοι στα δοκιμαστικά μέσα σε μισό δευτερόλεπτο:

1 93 Marc MARQUEZ SPA Repsol Honda Team Honda 338.6 1'54.507

2 19 Alvaro BAUTISTA SPA GO&FUN Honda Gresini Honda 340.1 1'54.564 0.057 / 0.057

3 38 Bradley SMITH GBR Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 336.5 1'54.601 0.094 / 0.037

4 4 Andrea DOVIZIOSO ITA Ducati Team Ducati 340.9 1'54.644 0.137 / 0.043

5 99 Jorge LORENZO SPA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 332.9 1'54.661 0.154 / 0.017

6 26 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team Honda 339.9 1'54.703 0.196 / 0.042

7 6 Stefan BRADL GER LCR Honda MotoGP Honda 338.5 1'54.871 0.364 / 0.168

8 35 Cal CRUTCHLOW GBR Ducati Team Ducati 337.9 1'54.888 0.381 / 0.017

9 41 Aleix ESPARGARO SPA NGM Forward Racing Forward Yamaha 326.2 1'54.986 0.479 / 0.098

10 46 Valentino ROSSI ITA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 336.7 1'55.096 0.589 / 0.110

11 29 Andrea IANNONE ITA Pramac Racing Ducati 341.8 1'55.127 0.620 / 0.031

12 44 Pol ESPARGARO SPA Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 336.2 1'55.152 0.645 / 0.025

Link to comment
Share on other sites

BTW για τους γκρινιάριδες, και το motoGP έχει περιορισμούς στο καύσιμο.Πέρυσι είχαν 21kg καυσίμου (νομίζω KG όχι Lt ) και φέτος έχουν 20. Κάποτε βάζανε 24+.

Όχι τόσο επιθετική μείωση, όσο της Φ1 , αλλά και πάλι πέρυσι, ο Ρόσσι με το που τελείωσε ο αγώνας, στην 1η στροφή έμεινε από καύσιμο..δλδ πάλι όριο είναι..

Πάντως όντως φανταστικός αγώνας...Αυτή η 3η στροφή η αριστερή έκαψε πολύ κόσμο με τα κρύα ελαστικά!

Link to comment
Share on other sites

Πάντως όντως φανταστικός αγώνας...Αυτή η 3η στροφή η αριστερή έκαψε πολύ κόσμο με τα κρύα ελαστικά!
Δεν νομίζω να ήταν τα κρύα ελαστικά το θέμα. Ο Lorenzo δεν είναι χτεσινός ούτε κάποιος που "πιέζεται" ούτε λόγω ζήλου (κοιτα μπαμπά είμαι πρώτος στον αγώνα) κάνει τέτοια λάθη. Χωρίς να θέλω να τον υπερασπιστώ μου φαίνεται ότι το τόσο καλό μπροστινό που έφτιαξε η bridgestone με το που φτάσει σε κάποιο peak του κρατήματός του και το ξεπεράσει έστω για ελάχιστο σε στέλνει, δεν σου αφήνει κανένα περιθώριο ούτε προειδοποιεί. Το είδαμε και σε δοκιμαστικά αυτό αλλά και στην μέση του αγώνα όπου τα λάστιχα μόνο κρύα δεν είναι.

Όλα φαίνονται υπέροχα από τον πρώτο κιόλας αγώνα, θα έχουμε θέαμα και μάχες. Αν βρούνε και τα ducati τρόπο να βελτιώσουν την συμπεριφορά τους με σκληρά λάστιχα, γιατί στα δοκιμαστικά με μαλακά δεν πάνε και άσχημα, ώστε να μπεί και αυτή η καταπληκτική μοτοσυκλέτα με τους πολλούς και πολύ καλούς και πιστούς φίλους και τους ταλαντούχους οδηγούς ζεστά στο πρωτάθλημα θα έχουμε ένα από τα καλύτερα πρωταθλήματα των τελευταίων ετών.

Αντίθετα με την Φ1 που μόνο απογοήτευση ήταν ο 1ος αγώνας.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.