HotPeanut Μάρτιος 17, 2014 #2021 Κοινοποίηση Μάρτιος 17, 2014 Α ναι, μπήκε και η ταφόπλακα σε αυτό που λεγόταν F1.Από του χρόνου θα έχουμε ηλεκτρικές σκούπες. ^^^^^Πωωω πω έχω βαρεθεί να διαβάζω τη γκρίνια όλων για του χρόνου... Αφήστε να έρθουν οι 2-3 πρώτοι αγώνες και μετά αν είναι κράζουμε όλοι μαζί.. Ηλεκτρικές σκούπες??? Γιατί ? ? ? Επειδή είναι turbo και δεν είναι V12? Σωστά ..γιατί όλα τα οχήματα παραγωγής σε V12 στηρίζονται και έτσι γίνεται η εξέλιξη, με 20000+RPM που είχαμε πριν 2-3 χρόνια... Ντάξει είπαμε...χαλαρώστε. Πριν 3-4 χρόνια δε βλέπαμε προσπέρασμα για προσπέρασμα. Τώρα όλα μας χαλάνε και μας ξινίζουν. Δύο πράγματα είναι τα σίγουρα για του χρόνου:-Το θέαμα των σπασμένων κινητήρων. -Η απουσία των ωτοασπίδων από τις κερκίδες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paparoach Μάρτιος 17, 2014 #2022 Κοινοποίηση Μάρτιος 17, 2014 Μόνο ο ήχος είναι χάλια, κάτι που στο ποστ που qoute-άρεις δεν λέω τίποτα για τον ήχο.Κατά τα άλλα τι σε πείραξε?Ότι τερμάτισαν 16 αυτοκίνητα από τα 22? Για ολοκαίνουρια σεζόν με τόσες αλλαγές, και λίγες εγκαταλήψεις είχαμε...Για τα προσπεράσματα γιατί δεν μιλάς? Που στην εποχή σουμάχερ τα μισά προσπεράσματα γίνονταν μέσα από τα πιτ με τις (άριστες) στρατηγικές του Ρος? Link to comment Share on other sites More sharing options...
papajim Μάρτιος 17, 2014 #2023 Κοινοποίηση Μάρτιος 17, 2014 Πάντως ο ήχος θα μπορούσε να 'ναι και χειρότερος. Οπότε καλά είμαστε... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delijohn Μάρτιος 17, 2014 #2024 Κοινοποίηση Μάρτιος 17, 2014 Είναι κάτι νέο.. δεν ξέρω αν μου αρέσει περισσότερο ή λιγότερο, αυτό ίσως θα φανεί από τη μέση της χρονιάς και μετά. Σίγουρα ο ήχος χάθηκε.. αλλά ίσως έχουμε πιο πολλά καλά.. ίσως δούμε πιο έξυπνες κινήσεις από τις ομάδες, ακόμα κ την ώρα του αγώνα. Όποτε γίνεται ανακάτεμα της τράπουλας, καλό είναι! Π.χ. ποιον χάλασε το ότι πάει καλά η williams; Link to comment Share on other sites More sharing options...
gpl Μάρτιος 17, 2014 #2025 Κοινοποίηση Μάρτιος 17, 2014 για αυτό έκαναν μύτες σαν σκούπες, να ταιριάζει με τον ήχο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotPeanut Μάρτιος 18, 2014 #2026 Κοινοποίηση Μάρτιος 18, 2014 Μόνο ο ήχος είναι χάλια, κάτι που στο ποστ που qoute-άρεις δεν λέω τίποτα για τον ήχο.Κατά τα άλλα τι σε πείραξε?Ότι τερμάτισαν 16 14 αυτοκίνητα από τα 22? Για ολοκαίνουρια σεζόν με τόσες αλλαγές, και λίγες εγκαταλήψεις είχαμε...Για τα προσπεράσματα γιατί δεν μιλάς? Που στην εποχή σουμάχερ τα μισά προσπεράσματα γίνονταν μέσα από τα πιτ με τις (άριστες) στρατηγικές του Ρος?Το ηλεκτρικές σκούπες που είχα πει προφανώς πήγαινε για τον ήχο και στο οποίο έπεσα μέσα, όπως και για τις ωτοασπίδες. Για του κινητήρες προφανώς δεν έπεσα μέσα αν και είναι ακόμα νωρίς. Τερμάτισαν 14 από τους 22.Αυτό που με έχει χαλάσει πραγματικά είναι ο ήχος και δεν είμαι ο μόνος. Κρίμα που δεν πρόλαβα να παρακολουθήσω αγώνα από κοντά.Γιατί να πω για τα προσπεράσματα; Μια χαρά είναι το DRS και προσφέρει θέαμα από τότε που μπήκε. Άσχετα αν στην Αυστραλία είδαμε λίγα έως ελάχιστα.Εγκυκλοπαιδικά και μόνο:Australian GP Fastest Lap 2013: 1:29.274Australian GPFastest Lap 2014: 1:32.478 Link to comment Share on other sites More sharing options...
paparoach Μάρτιος 18, 2014 #2027 Κοινοποίηση Μάρτιος 18, 2014 Στον ήχο μαζί σου, απαράδεκτος.3 δευτερόλεπτα δεν είναι πάρα πολλά, αν σκεφτείς το downsize και την αεροδυναμική μείωση.Σίγουρα θα μειωθεί και άλλο η διαφορά, γιατί η Αυστραλία είναι GP πόλης με λίγο κράτημα.Επίσης διαφορά είναι ότι η Pirelli έφερε ένα κλικ πιο σκληρές γόμες φέτος, σε σύγκριση με πέρυσι για να είναι σίγουρη ότι δεν θα έχουμε μπαμ μπουμ.Δλδ σχεδόν 1sec είναι από τα ελαστικά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TifoziF1 Μάρτιος 18, 2014 #2028 Κοινοποίηση Μάρτιος 18, 2014 Στον ήχο μαζί σου, απαράδεκτος.3 δευτερόλεπτα δεν είναι πάρα πολλά, αν σκεφτείς το downsize και την αεροδυναμική μείωση.Σίγουρα θα μειωθεί και άλλο η διαφορά, γιατί η Αυστραλία είναι GP πόλης με λίγο κράτημα.Επίσης διαφορά είναι ότι η Pirelli έφερε ένα κλικ πιο σκληρές γόμες φέτος, σε σύγκριση με πέρυσι για να είναι σίγουρη ότι δεν θα έχουμε μπαμ μπουμ.Δλδ σχεδόν 1sec είναι από τα ελαστικά.+ του ότι έκαψαν τα 2/3 της περσινής βενζίνης !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
paparoach Μάρτιος 18, 2014 #2029 Κοινοποίηση Μάρτιος 18, 2014 Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει πόση βενζίνη καίνε.Μακάρι να ήταν 110λτ τον αγώνα και 110λτ/ώρα η ροή για να μην τα πνίγανε τόσο κατά τη διάρκεια του αγώνα και πήγαιναν με cruise control. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maverick22 Μάρτιος 18, 2014 #2030 Κοινοποίηση Μάρτιος 18, 2014 μεγάλο fail Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delijohn Μάρτιος 18, 2014 #2031 Κοινοποίηση Μάρτιος 18, 2014 εξηγεί και λίγο για το πακετάρισμα.. [ame=http://www.youtube.com/watch?v=anLDCVD6v1s]Mercedes F1 engine secrets with Craig Scarborough - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Μάρτιος 20, 2014 #2032 Κοινοποίηση Μάρτιος 20, 2014 Δεν άρεσε στους Αυστραλούς το Κυριακάτικο Grand Prix. Μπορεί να κινηθούν νομικά οι διοργανωτές για τον άσχημο ήχο των μονοθεσίων - AutoBlog.grΝομίζω ότι ακριβώς αυτά έγραψα περιληπτικά πιό πάνω. Δυσφημίζει το όνομα της F1. Είπαμε, τα τελευταία χρόνια είχε μια καμπή, μια έλλειψη ενδιαφέροντος, αλλά αυτοί προσπαθούν να την καταστρέψουν.Ευτυχώς, στα MotoGP οι κανόνες είναι οι ίδιοι. Θα έχουμε κάτι να δούμε φέτος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThorLite Μάρτιος 21, 2014 #2033 Κοινοποίηση Μάρτιος 21, 2014 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=YWZG1nhgwgg]TT 2013 - On Bike Lap - Michael Dunlop - Supersport Race 2 - Lap 3 - YouTube[/ame]Ίσως πρέπει να μπει στα Αξιόλογα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TifoziF1 Μάρτιος 22, 2014 #2034 Κοινοποίηση Μάρτιος 22, 2014 από το πρωί φαίνεται η μέρα και στα motogp φαίνεται να έχουμε καυτό πρωταθλημα φέτος. οι 12 πρ'ωτοι στα δοκιμαστικά μέσα σε μισό δευτερόλεπτο:1 93 Marc MARQUEZ SPA Repsol Honda Team Honda 338.6 1'54.507 2 19 Alvaro BAUTISTA SPA GO&FUN Honda Gresini Honda 340.1 1'54.564 0.057 / 0.0573 38 Bradley SMITH GBR Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 336.5 1'54.601 0.094 / 0.0374 4 Andrea DOVIZIOSO ITA Ducati Team Ducati 340.9 1'54.644 0.137 / 0.0435 99 Jorge LORENZO SPA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 332.9 1'54.661 0.154 / 0.0176 26 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team Honda 339.9 1'54.703 0.196 / 0.0427 6 Stefan BRADL GER LCR Honda MotoGP Honda 338.5 1'54.871 0.364 / 0.1688 35 Cal CRUTCHLOW GBR Ducati Team Ducati 337.9 1'54.888 0.381 / 0.0179 41 Aleix ESPARGARO SPA NGM Forward Racing Forward Yamaha 326.2 1'54.986 0.479 / 0.09810 46 Valentino ROSSI ITA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 336.7 1'55.096 0.589 / 0.11011 29 Andrea IANNONE ITA Pramac Racing Ducati 341.8 1'55.127 0.620 / 0.03112 44 Pol ESPARGARO SPA Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 336.2 1'55.152 0.645 / 0.025 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotPeanut Μάρτιος 23, 2014 #2035 Κοινοποίηση Μάρτιος 23, 2014 Γιατί είχα την εντύπωση ότι φέτος δεν θα είχαμε ακρόπολις;Edit: Καλά την είχα, θα γίνει αλλά δεν θα μετράει για το πρωτάθλημα του WRC. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TifoziF1 Μάρτιος 23, 2014 #2036 Κοινοποίηση Μάρτιος 23, 2014 όσοι δεν είδατε τον σημερινό αγώνα motogp, βρείτε τον, δείτε τον !!:crazy_pilot: Link to comment Share on other sites More sharing options...
gpl Μάρτιος 23, 2014 #2037 Κοινοποίηση Μάρτιος 23, 2014 είδα τους τελευταίους 6 γύρους, νταξ δεν υπήρχε αυτό που είδα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Μάρτιος 24, 2014 #2038 Κοινοποίηση Μάρτιος 24, 2014 είδα τους τελευταίους 6 γύρους, νταξ δεν υπήρχε αυτό που είδα. Έχασες το καλύτερο, τη σαβούρδα του Lorenzo στον 1ο γύρο Link to comment Share on other sites More sharing options...
paparoach Μάρτιος 24, 2014 #2039 Κοινοποίηση Μάρτιος 24, 2014 BTW για τους γκρινιάριδες, και το motoGP έχει περιορισμούς στο καύσιμο.Πέρυσι είχαν 21kg καυσίμου (νομίζω KG όχι Lt ) και φέτος έχουν 20. Κάποτε βάζανε 24+.Όχι τόσο επιθετική μείωση, όσο της Φ1 , αλλά και πάλι πέρυσι, ο Ρόσσι με το που τελείωσε ο αγώνας, στην 1η στροφή έμεινε από καύσιμο..δλδ πάλι όριο είναι..Πάντως όντως φανταστικός αγώνας...Αυτή η 3η στροφή η αριστερή έκαψε πολύ κόσμο με τα κρύα ελαστικά! Link to comment Share on other sites More sharing options...
TifoziF1 Μάρτιος 24, 2014 #2040 Κοινοποίηση Μάρτιος 24, 2014 Πάντως όντως φανταστικός αγώνας...Αυτή η 3η στροφή η αριστερή έκαψε πολύ κόσμο με τα κρύα ελαστικά!Δεν νομίζω να ήταν τα κρύα ελαστικά το θέμα. Ο Lorenzo δεν είναι χτεσινός ούτε κάποιος που "πιέζεται" ούτε λόγω ζήλου (κοιτα μπαμπά είμαι πρώτος στον αγώνα) κάνει τέτοια λάθη. Χωρίς να θέλω να τον υπερασπιστώ μου φαίνεται ότι το τόσο καλό μπροστινό που έφτιαξε η bridgestone με το που φτάσει σε κάποιο peak του κρατήματός του και το ξεπεράσει έστω για ελάχιστο σε στέλνει, δεν σου αφήνει κανένα περιθώριο ούτε προειδοποιεί. Το είδαμε και σε δοκιμαστικά αυτό αλλά και στην μέση του αγώνα όπου τα λάστιχα μόνο κρύα δεν είναι. Όλα φαίνονται υπέροχα από τον πρώτο κιόλας αγώνα, θα έχουμε θέαμα και μάχες. Αν βρούνε και τα ducati τρόπο να βελτιώσουν την συμπεριφορά τους με σκληρά λάστιχα, γιατί στα δοκιμαστικά με μαλακά δεν πάνε και άσχημα, ώστε να μπεί και αυτή η καταπληκτική μοτοσυκλέτα με τους πολλούς και πολύ καλούς και πιστούς φίλους και τους ταλαντούχους οδηγούς ζεστά στο πρωτάθλημα θα έχουμε ένα από τα καλύτερα πρωταθλήματα των τελευταίων ετών. Αντίθετα με την Φ1 που μόνο απογοήτευση ήταν ο 1ος αγώνας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now