Jump to content



Μηχανοκίνητος Αθλητισμός


astrolabos

Recommended Posts

το κουλό με αυτό με αυτό το μονοθέσιο, είναι πως το ένα ματζαφλάρι στη μύτη, είναι πιο μακρύ από το άλλο.. αυτό βοηθά για να είναι οκ με τους κανονισμούς κ το άλλο, απλά βοηθά να μπαίνει ο αέρας ανάμεσα..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

τι έχετε να πειτε εσεις οι γκρινιάριδες τόσο καιρό που τα κράζατε όλα ότι θα είναι αργά κλπ ιστορίες κακό, και τελικά είναι πολύ πιο γρήγορα στις ευθείες και λιγότερο από 2" από την pole position της περσινής σαιζόν στο Bahrain ?

Link to comment
Share on other sites

Ενώ με ενόχλησε που θα είναι πιο αργά τα μονοθέσια... αυτό που περιμένω να δω, είναι τι θα γίνει σε συνθήκες αγώνα.. σίγουρα θα έχουν τρέξει πολλές προσομοιώσεις αγώνα, αλλά νομίζω δεν θα είναι εύκολο να τρέξουν αγώνα με 100 κιλά καυσίμου μόνο. Θα αναγκάζονται να πηγαίνουν πιο συντηρητικά ίσως κάποιες στιγμές. Τα αυτοκίνητα θα εξαρτώνται πολύ από τη μονάδα/σύνολο ισχύος κι από κάποιο πιθανό πρόβλημα..

Επίσης για μένα η φόρμουλα 1 ήταν η ταχύτητα στις στροφές κι όχι στην ευθεία. Με την απουσία της κάθετης δύναμης από τα αεροδυναμικά βοηθήματα, θα δούμε άλλες ισορροπίες κι άλλου τύπου αγώνες.

Τα λάστιχα επίσης, που θα είναι πιο σκληρά και με λιγότερα marbles, θα είναι πιο συντηρητικής προσέγγισης ή απλά θα αντέχουν περισσότερο;

Τέλος θα έχει πολύ ενδιαφέρον η φάση με τις ταχύτητες, αφού αν δεν κάνω λάθος, το γρανάζωμα (:hehe: πουρναράκης speaking) θα γίνεται να αλλάξει 1-2 φορές το χρόνο!!

Link to comment
Share on other sites

Θα προσπαθήσω να σου απαντήσω με τις δικές μου απόψεις που έχω ΔΕΙ από τις δοκιμές.. (τις παρακολούθησα όσο μπορούσα anyway) αλλά και από άρθρα που έχω διαβάσει.

Να πω μόνο, ότι φέτος μεγάλο ρόλο παίζει και η ψύξη των μονοθεσίων..γιατί μιλάμε πλέον για απίστευτες θερμοκρασίες στο εσωτερικό..

1) Νομίζω ότι στο θέμα ταχύτητας δεν θα είναι το πρόβλημα τα 100kg/αγώνα αλλά τα 100lt/h .Δηλαδή μειώνεται εκτός από την ποσότητα ΚΑΙ η μέγιστη ροή καυσίμου. Όμως, λόγω ERS κλπ συστημάτων ηλεκτρονικών αρκετό ποσό ιπποδύναμης είναι ηλεκτρικό και όχι από καύσιμο.. Οπότε δε νομίζω να είναι τόσο εμφανής η διαφορά.

2) Ναι σίγουρα, το power unit πλέον έχει γίνει τραγικά πολύπλοκο και δες τι τραβάνε τα μονοθέσια με Renault αυτή τη στιγμή.

3) Η κάθετη δύναμη δεν έφυγε..απλά μειώθηκε. Μη νομίζεις ότι μειώθηκε 50% σε σύγκριση με πέρυσι. Το ότι μειώθηκε σημαίνει ότι μπορείς να ακολουθήσεις τον μπροστινό σου πιο κοντά σε μια στροφή, σε σύγκριση με το παρελθόν...

4) Υποτίθεται ότι φέτος θα έχουν λιγότερα marbles , έχουν τέτοια προσέγγιση. Επίσης σκληραίνουν λίγο οι γόμες αν δεν κάνω λάθος. Το θέμα είναι ότι με την turbo-ροπή θα γίνεται ένα πανηγυράκι στις εξόδους των στροφών..οπότε δε νομίζω να έχει τεράστια διαφορά από φέτος. Ότι θα έχει, θα έχει..τώρα το πόσο...

5) Το gearbox από 7άρι γίνεται 8άρι πλέον και ναι, δεν θα αλλάζει συχνά. Δεν θυμάμαι κάθε πόσο, αλλά οκ. Ίσως καλύτερα έτσι, θα αλλάζουν οι ισσοροπίες αγώνα με αγώνα ..

Για να κλείσω, οι διαφορά στις τελικές φέτος στα δοκιμαστικά με πέρυσι ήταν κάπου στα 20-25 χλμ/ώρα..

Μόνζα πολλοί πιστεύουν ότι θα πιάνουν 360 φέτος..

Link to comment
Share on other sites

μια χαρά τα παρακολουθείς..

Η ψύξη είναι σημαντική ΑΛΛΑ έρχεται σε αντίθεση με έναν άλλον παράγοντα κι αυτός είναι η αεροδυναμική. Όσα μονοθέσια στένεψαν πίσω "όλο το powertain" για να έχουν περισσότερο χώρο για να εκμεταλλευτούν αεροδυναμικά τον πίσω άξονα κ τις αναρτήσεις του, έχουνε θέμα. Π.χ. αν δεις όλα τα renault powered μονοθέσια, έχουν θέμα λόγω παραγωγής υπερβολικής ζέστης. Ποιο είχε τα λιγότερα βοηθήματα; Η caterham.. γιατί; Γιατί από αεροδυναμική είναι χάλια ΕΝΩ την ίδια στιγμή παίρνει πιο πολύ αέρα πίσω/μέσα της... σε συνέντευξη στο skyf1 είδα πως το εξηγούσαν και με κατόψεις των πίσω μισών 3-4 μονοθεσίων κι είναι ολοφάνερο πόσο στενή είναι πίσω η red bull. Θα σου έβαζα κ screenshot αλλά έχω σβήσει τα βιντεάκια.

1. Έχεις δίκιο για τον περιορισμό του fuel flow κι απορώ κι εγώ αν θα τους κάνει τόσο ζημιά όσο λένε.. έχε να κάνει με τα διαφορετικά "μείγματα" που μπορούν να χρησιμοποιούν οι οδηγοί με βάσει το αν πάνε συντηρητικά σε κάποιο stint ή κυνηγάνε μια προσπέραση π.χ... νομίζω όμως πως θα είναι εμφανής η διαφορά κ φοβάμαι ότι θα έχουμε κι εγκαταλείψεις λόγω τέλους καυσίμου.. έστω σε μικρές ομάδες.

2. Πάρα πολύ! Τόσο που κάποιοι αρχηγοί ομάδων ήδη γκρινιάζουν πως για κάθε ζημιά, διόρθωση που απαιτείται, χρειάζονται κ πολλαπλάσιες ώρες για να τη διορθώσουν! Είναι κ το πακετάρισμα τέτοιο που το βγάλε και ξαναβάλε, μέχρι να φτάσουν στο σημείο που θέλουν, θέλει ώρα. Επίσης θεωρώ πως η έξτρα ιπποδύναμη, θα χρησιμοποιείται όχι τόσο στις ευθείες ή για τελική, αλλά για να γεμίζει τα "κενά" του κανονικού κινητήρα κ να υπάρχει σταθερή ροπή από χαμηλά.

3. H κάθετη δύναμη μειώθηκε περίπου 10-15%. Αυτή η μείωση όσο μικρή κι αν φαίνεται, είναι πολύ μεγάλη!! Τόσο καιρό όλοι γκρίνιαζαν ότι όλα εξαρτώνται από την αεροδυναμική. Τώρα έχουν πιο πολύ δύναμη, περισσότερη ροπή, πιο βαρύ μονοθέσιο αλλά λιγότερη δύναμη να το πιέζει προς τα κάτω. Αυτό είναι πολύ σοβαρό. Τους το χαλάει πάρα πολύ.. κι όχι μόνο όταν ακολουθούν κάποιον.. δε θα μπορούν να πάρουν μια στροφή με τα ίδια χιλιόμετρα με πριν, αλλά με 10-20-30χλμ λιγότερα.. άρα τι να το κάνω το ότι θα πηγαίνουν με 360 στην ευθεία, όταν στις στροφές θα χάνουν; Θυμάσαι τι γινόταν όταν κάποιοι πήγαιναν να κάνουν γύρο με ανοιχτό drs για να κυνηγήσουν χρόνους; Μετά από 5-10-20 εξόδους, τους το απαγόρευσαν.. πόσο μάλλον όταν μιλάμε μείον 10-15% downforce.. κι όχι μόνο πίσω.. αλλά ΚΑΙ μπροστά..

4. Το κακό είναι ότι θα τρώγονται τα πίσω στις στροφές κ θα αναγκάζονται να αλλάζουν το brake balance και να φρενάρουν πιο πολύ με τα μπροστά.. που αυτό είναι καταστροφικό για την ισορροπία του μονοθεσίου πριν τη στροφή.

5. Από 30 γρανάζια επέλεγαν 7 πριν το εκάστοτε 3ήμερο. Τώρα έχουν 8 γρανάζια για 8 ταχύτητες για όλο το χρόνο. ΜΟΝΟ για φέτος, θα μπορούν να αλλάξουν μια φορά. Παραπάνω τρώνε ποινή. Τώρα αν αυτή θα αξίζει την αλλαγή, θα δείξει.. πάντως θα είναι κουλό να έχουμε ίδιες ταχύτητες σε Monza και Suzuka και Monaco. :fun:

ουφ πολλά έγραψα.. κι όποιος λέει πολλά, τα μισά είναι χαζά :sarcastic:

Link to comment
Share on other sites

Kobayashi: GP2 faster than Caterham (Autosport)

We are not in race conditions here, but if we were in race conditions I think I should bring a GP2 car.

Fuel consumption ‘a big challenge’ (ESPN)

Jenson Button: I finished the grand prix distance, but in testing it’s relatively easy to do because you just drive around really slow. I think we are all going to find it tricky and there is a lot of fine tuning that’s needed from everyone.
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.