Jump to content



Μηχανοκίνητος Αθλητισμός


astrolabos

Recommended Posts

πάντως αν θυμάμαι καλά, μέσα στα πιτ θα πηγαίνουν μόνο με ρεύμα.. βάσει κανονισμών

[ame]www.youtube.com/watch?v=FkMh_PCfWTo[/ame]

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=248tdUdmcOY]2014 Mercedes Turbo V6 F1 Engine Sound - YouTube[/ame]

τελικά γίνεται και πιο άσχημο....

k064.png

Έγινε επεξεργασία από Delijohn
Link to comment
Share on other sites

Η όψη δε με χαλάει ιδιαίτερα αν και είναι χάλια,όμως δε γίνεται του γείτονα το 1000αρι GSXR να έχει καλύτερο ήχο από την F1. Ευτυχώς έχω καταφέρει να ακούσω από κοντά τους V10 σε Monza και Ουγγαρία.

Link to comment
Share on other sites

Ξεκόλλησε η υπέροχη μουτσούνα Oo

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=0kNLG7CyL6Q&feature=player_detailpage]Lewis Hamilton Mercedes Crash Footage F1 Jerez 2014 | Lewis Hamilton VIDEO Different Angles - YouTube[/ame]

O ήχος είναι όντως χάλια, κρίμα για αυτούς που δεν πρόλαβαν να ακούσουν τα V10 :(

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=BerDV0NGLQY&feature=player_detailpage]F1 Jerez 2014 - Kimi Raikkonen Testing Ferrari F14 T (Engine Sound) - YouTube[/ame]

Link to comment
Share on other sites

Οκ, η τεχνολογία βελτιώνεται , το downsizing + turbo είναι μια ένεση στους βενζινοκινητήρες οπότε η εξέλιξη αυτή θα έρθει και σε εμάς αλλά ως θεατής θέλω κάτι τέτοιο (ευτυχώς που 3 φορές στην ζωη μου το έχω ζήσει από κοντά και μια από αυτές στην Spa - το 3ο σχόλιο με αφήνει απόλυτα σύμφωνο) :

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=IpCubmx-Bw0]Ferrari Formula 1 - Spa Francorchamps 2012 [HD] Pure Sound - Rally TV - YouTube[/ame]

Link to comment
Share on other sites

Για τα νέα μονοθέσια κ τον ήχο, εξηγεί πολλά το παρακάτω απόσπασμα:

Μιλώντας για τα φετινά μονοθέσια ο Νίκο Ρόσμπεργκ είπε: «Δεν έχουν τόσο μεγάλη διαφορά από τα περσινά. Είναι πιο βαριά μου θυμίζουν τα περσινά στην αρχή του αγώνα που ήταν φορτωμένα καύσιμα. Η αεροδυναμική απόδοση είναι μειωμένη, ο κινητήρας διαφορετικός και οι 8 σχέσεις του κιβωτίου μακρύτερες. Εκεί που κατέβαζες 1η σ’ ένα πέταλο τώρα περνάς με 3η». Αρκετοί οδηγοί όπως ο Σούτιλ τονίζουν πως ο κινητήρας έχει ροπή από χαμηλά και δε χρειάζεται να εξαντλεί κανείς το όριο των στροφών: « Δε χρειάζεται πλέον να πλησιάζεις το όριο περιστροφής. Έχουμε 8 σχέσεις και ποτέ δε φτάνεις στον κόφτη στο τέλος της ευθείας. Μ’ αυτές τις σχέσεις μπορεί να πιάσεις τα 400km/h είναι πολύ διαφορετικά από πέρυσι που ο κινητήρας δούλευε ουσιαστικά μόνο από τις 15 – 18 χιλιάδες στροφές».
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.