Jump to content



Μηχανοκίνητος Αθλητισμός


astrolabos

Recommended Posts

βρηκα μερα να παω και εγω βολτα στο Μαντσεστερ...

το νινι και καραβι σερνει..ποσο μαλλον οταν ειναι x2 :shutup:

εχασα εναν απο τους καλυτερους φετινους αγωνες απο οτι διαβαζω...

bonus

ερωτηση μετα το ατυχημα,νυστερι και καπακι τερματισμο 5η θεση στο assen...

Δημοσιογράφος: "You're a hero"

Jorge Lorenzo: "No, heroes are those who work hard just to reach the end of each month. I get paid to do these things."

Έγινε επεξεργασία από sofix
Link to comment
Share on other sites

Tέτοιο φιάσκο με λάστιχα είχα να δω απο Indianapoli με Michelin back in 2005...

Πρέπει να δράσουν γρήγορα γιατί θα κλάψουν μανούλες στο τέλος...

Πολύ έντονος αγώνας μ'αυτά κ μ'αυτά, κρίμα για το μαυρούκο όμως γιατί άξιζε την πρωτιά. :hm:

O Felipe ειναι ο ποιο ανισόρροπος οδηγός της τελευταίας 20τίας, ή θα πάει γ@μιόντας ή θα τον περνάν και οι Marussia...

Κρίμα που δεν ανέβηκε πόντιουμ, το είχε χθές...

Meme για καζούρα στη Pirelli και όχι μόνο :p

post-119-1416077510,9638_thumb.jpg

post-119-1416077511,034_thumb.jpg

post-119-1416077513,4217_thumb.jpg

post-119-1416077513,4739_thumb.jpg

post-119-1416077513,5401_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Kαρφιά όχι, μάπα κατασκευή μπορεί.

Κακές γλώσσες λεν οτι το νέο bonding method ήταν σε beta φάση...

Teams scupper Pirelli’s plans to change construction | Adam Cooper's F1 Blog

13 June 2013

"Pirelli has finally admitted defeat in its attempts to change to Kevlar-belted rear tyres from the British GP, due to ongoing opposition from some teams.

The intention was to use the switch to last year’s construction in an attempt to address the delamination issue, but instead Pirelli has changed its production process – in other words the method of bonding."

British Grand Prix: Pirelli promises investigation after Silverstone failures | F1 News | Jun 2013 | Crash.Net

30 June 2013

"As he had following Friday's failure, Pirelli motorsport director Paul Hembery insisted that the issue had nothing to do with previous delamination problems, or the revised bonding method introduced for the Silverstone weekend. Instead, he blamed a 'cut in the inner sidewall'."

Άντε να πείσεις τώρα οτι στα κεραμίδια νιάου νιάου κάνει ο σκύλος που μαθαίνει ξένες γλώσσες Paul...

Τετάρτη έχουν meeting στο Παρίσι με την FIA, για να δούμε ποια θα είναι η επίσημη εξήγηση...

Link to comment
Share on other sites

η κατασταση ειναι ακρως επικινδυνη και σοβαρη ..η πιρελι τα εχει κανει σκατα φετος, ουτε τα βασικα..

τραγικα λαθη και τραγικη διαχειρηση των προβληματων..

για να δουμε τι θα πει και η ΦΙΑ...λεμε τωρα..

Link to comment
Share on other sites

Παρακαλείτε ο κος Chroma την επόμενη φορά που θα τον συναντήσουμε να μας κάνει προσομοίωση ari vatanen στο pikes peak... μας έχει λείψει....

Link to comment
Share on other sites

η πιρελλι μας λεει οτι για ολα φταινε οι ομαδες ,οι ρυθμισεις καθως και τα κερμπ..μαλιστα

δηλαδη κορυφαιες ομαδες πηραν το ρισκο να βαλουν "αναποδα" τα πισω λαστιχα ή απλα ειναι ασχετοι και δεν ηξεραν οτι εχουν στη διαθεση τους ασυμμετρη γομα και ποια τα ορια της?

Link to comment
Share on other sites

Δε ξέρω τι καταλάβατε εσείς, αλλά εγώ κατάλαβα οτι η Pirelli παραδέχτηκε με πολύ έμμεσο τρόπο οτι τα νεα ελαστικά(το bonding method που λέγαμε) δεν είναι το ίδιο ανθεκτικά με τα παλιά.

Με τα όρια που τους θέτει στις γωνίες πάντως τους σκίζει, τα πάνω κάτω στη γεωμετρία στον επόμενο αγώνα!

Προβλέπω ανατρεπτικό GP Γερμανίας!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.