Jump to content



Μηχανοκίνητος Αθλητισμός


astrolabos

Recommended Posts

The Game Changer | The Buxton Blog

“Mate, everyone is complaining about the tyres. But the guy who wins… does he complain? No. You should ask them why they don’t complain when they do well, when the day before they were saying it was the end of the world. The only one who understands it is Kimi. He says it’s the same for everyone. If you don’t like it, **** off, do something else. He’s right. If you make the tyres more durable and you only have three stops in a race everyone will still try to make only two stops. It’s the same now as it was with Bridgestone. You always try to do one less stop. By complaining you only damage the sport. It’s the same for everyone. Get on with it and race.”
With the exception of Lotus the other teams have every reason to feel frustrated after the Grand Prix, as do their fans. Ferrari showed what was possible. It is now up to everyone else to react. For while it might not be achievable for everyone at every race to do what Ferrari did today, what they proved is that Formula 1’s greatest misconception is that doing so at all was impossible.
Link to comment
Share on other sites

Γλίτωσε την ποινή ο Αλόνσο - Αυτοκίνητο - F1 | sport-fm.gr: NovaΣΠΟΡ FM 94.6

Στημένο το πρωτάθλημα.

Γιατί είναι χαρτοπετσέτες.

δε μπορω να καταλαβω εσενα και τους υπολοιπους που δεν τους καθονται καλα τα πιρελια.

ειναι επιλογη του καθε οδηγου αν θα παει ταπα και θα μπει περισσοτερες φορες για αλλαγη ή

για φυλαξει λαστιχο ετσι ωστε να γλιτωσει ενα πιτ.

χθες χαρηκα πραγματικα τον ισπανο γιατι πραγματικα δε σκεφτηκε ποτε τα λαστιχα και απο την αρχη μεχρι το τελος εκανε qualy laps.

τι θελουμε? εποχες μπριτζεστον που ολες οι πιστες ηταν σαν το μονακο??

οπως ξεκιναγαν ετσι τελειωναν...

Link to comment
Share on other sites

Θέλε.

Οι 2 κατασκευαστές θα αυξήσουν το κόστος ΚΑΙ θα δημιουργήσουν ανισότητες στα ελαστικά μεταξύ των ομάδων, όπως είχε γίνει στο πρόσφατο παρελθόν.

Σου θυμίζω, ότι αυτά τα ελαστικά που παράγει η perelli, είναι αυτά που της ΖΗΤΗΘΗΚΑΝ.

Δε σημαίνει ότι δε μπορεί να φτιάξει καλύτερα ή να διαρκούν πιο πολύ...

Όλα αυτά είναι αποτέλεσμα του GP Canada 2010 (για το έτος δε βάζω και το χέρι μου στη φωτιά) που είχε γίνει μπέρδεμα με τα ελαστικά και όλοι γουστάραμε και ζητήσαμε μεγαλύτερο κενό ανάμεσα στις γόμες και διαφορά 2 γομών στους αγώνες.. ΑΝΝΝ θυμάσαι .. :)

Link to comment
Share on other sites

η red bull πιέζει να σκληρύνουν τα ελαστικά γιατί έτσι δεν την βολεύει.Ε ναι, τώρα που τρώμε την λούτσα και μας περνάνε σαν σταματημένους και οι πουστιές του απατεώνα του καράφλα τελειώσαν, πρέπει να βρούμε ποιος φταίει.η πιρέλι λέει σκέφτεται για αλλαγές από το σιλβερστόουν αλλά η λότους άρχισε ήδη να αντιδρά και λογικό είναι.Δεν μπορείς να αλλάζεις τα ελαστικά στην μέση της χρονιάς επειδή δεν βολεύει την ρέντ μπουλ και την μερσεντές.

Link to comment
Share on other sites

Γλίτωσε την ποινή ο Αλόνσο - Αυτοκίνητο - F1 | sport-fm.gr: NovaΣΠΟΡ FM 94.6

Στημένο το πρωτάθλημα.

Γιατί είναι χαρτοπετσέτες.

χαχαχααααα

έχουν πολύ πλάκα. Να ακυρώνουν και όσους μαζεύουν "γόμα", στον γύρο επιστροφής μετά την καρό, ρε...

Αααα και αυτούς που έχουν μαζέψει πολλά μυγάκια (rip - να γίνεται καταμέτρηση και να μπεί όριο πχ 400 μυγάκια/κουνούπια) πάνω στο μονοθέσιο. Να μην αφήσουμε βέβαια και παραπονεμένους όσους τυχερούς έχουν μπεί στην αμμοπαγίδα και έχουν πάνω από 5 βότσαλα στα ψυγεία :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Οι κανονισμοι ειναι για ολους οι ιδιοι. Η προκληση ειναι ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ να εισαι πιο γρηγορος απο τους αλλους. Απλο.

However the stewards decided not to penalise Alonso, stating: “no further action was taken to be consistent with a previous decision made under similar circumstances.”

προφανως ο κανονισμος μπαζει μεσα στην γενικοτητα του, απλα υπάρχει για να καλυψει το απιθανο να αποκτησει καποιος πλεονεκτημα(βαρος μονοθεσιου στο ζυγισμα,οριο καυσιμου μετα τον τερματισμο κτλ)

παιδια,άλλο πραγμα να χανει την αποδοση του ενα ελαστικο και να οδηγει σε πολλα πιτ στοπ, και αλλο να γινεται επικινδυνο μεσα σε 10 γυρους και να φευγουν κοματια απο τα λινα και να καταρρέει η δομη του ολοκληρωτικα...ας βαλουν διπλη γομα τουλαχιστον για λογους ασφαλειας ξερω εγω..

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που έλεγα ποιο πάνω.ότι δεν βολεύει την ρεντ μπουλ το αλλάζουμε, δεν μαμιούνται αυτοί που έστησαν το μονοθέσιο για αυτά τα ελαστικά.κλάιν.

Link to comment
Share on other sites

Bas Loosers...

Δε το γυρνάνε στον κανονισμό με φουλ καύσιμα και 1 σετ ελαστικών τον αγώνα???

Μια χαρά σκληρά ήταν..

Θα βολεύεται πολύ καλά η RedBull και στ'αρχ@@%$% μας για τους υπόλοιπους...!

όοοοολε!

Link to comment
Share on other sites

το 2011 οταν η RBR ηταν απιαστη, η ferrari αποδεχόταν την ηττα και ελεγε οτι επρεπε να δουλεψει πιο σκληρα.(για οσους δεν θυμουνται, σε αγωνα, οταν εβαζε τη σκληρη γομα ετρωγε το ενα προσπερασμα μετα το αλλο).Τι επρεπε να κανει λοιπον;

Να τους αναγκασει να αλλάξουν τα λάστιχα;

Το τι συμβαινει σημερα το βλεπετε.

Ετσι ξεχωριζει μια πραγματικη ομαδα απο αλλες..

Link to comment
Share on other sites

Στον ίδιο αγώνα λοιπόν της Ισπανίας, το 11, ο Αλόνσο από 3η θέση πετάχτηκε στην εκκίνηση 1ος, περνώντας και τα 2 Red bull.

Στην μαλακή γόμα, ήταν πιο αργός,αλλά όχι τόσο ώστε να μπορούν να τον προσπεράσουν.

Όταν λοιπόν βάλανε την πιο σκληρή για να συνεχίσουν τον αγώνα, τον πέρασαν.

Long story short, σε αυτό τον αγώνα που οδηγούσε μέχρι τον 20ο γύρο, έφαγε γύρο από το νικητή.

Αυτή ήταν η διαφορά εκείνη τη στιγμή με τις γόμες...

Link to comment
Share on other sites

"Αίσχος! Αρκουδέηδες! Αλητεία!"

Και μετά λεν οτι την Ferrari χαϊδεύουν οι της FIA.... :TD:

Το θεωρώ απαράδεκτο να φέρνεις τα πάνω κάτω στο στήσιμο στη μέση του πρωταθλήματος.

Δε σέβονται τπτ? Χιλιάδες εργατοώρες φάγαν οι ομάδες για να καταφέρουν να φτάσουν εκεί που είναι σήμερα μετά από 5 αγώνες και 6+ μήνες προετοιμασία...

Link to comment
Share on other sites

Πάντως δεν αλλάζουν τις γόμες αλλά τον σκελετό λένε.

Τώρα who knows..

Το συζητάνε όμως και για τις γόμες...

*Εκτός αν πήραν οριστική απόφαση και δε το πήρα χαμπάρι.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.