Jump to content



Μηχανοκίνητος Αθλητισμός


astrolabos

Recommended Posts

Πεθαινω για Formula αν και δεν προλαβαινω να το δω καθε Κυριακη οπαδος τις red bull παρακαλω για motogp με ξενερωνει δεν ξερω γιατι κατι του λειπει.

και ενα παραπανω WRC

Για δοκίμασε να διαβάσεις λίγο για τους αναβάτες στο motogp. Την προϊστορία που έχουν, τις έχθρες/φιλίες. Άρχισε να συμπαθείς/αντιπαθείς κάποιες ομάδες και θα δεις οτι γίνεται πολύ πιο απολαυστικό όταν το βλέπεις απο μέσα το άθλημα. Αλλιώς απλά περιμένεις πότε θα πέσει κάποιος για να χαρείς...

Link to comment
Share on other sites

Άμα πάει καλά η ομάδα φέτος, τότε ποιος μοιάζεται για τη σχεδίαση. :p
Καταργήθηκε ο αεροδιαχύτης.

Και στην McLaren ισχύουν οι ίδιοι κανόνες αλλά δεν έκαναν τέτοιο τερατούργημα.

McLaren-MP4-27.jpg

Προτιμώ να βγει τελευταία με αυτόν τον νούναρο μονοθέσιο, παρά πρώτη με το σκαλοπάτι.

Link to comment
Share on other sites

Αυτονόητο από άποψη αεροδυναμικής μπορεί να μην είναι (δεν ξέρω, δεν λέω), αλλά από άποψη βιασμού των ματιών μας είναι.

δλδ πρεπει να φτιαχνουν τα μονοθεσια με βαση την ομορφια?

μαλλον δεν εχεις μυρουδια τι παει να πει f1..

Link to comment
Share on other sites

Αυτονόητο από άποψη αεροδυναμικής μπορεί να μην είναι (δεν ξέρω, δεν λέω), αλλά από άποψη βιασμού των ματιών μας είναι.

Θέλω να δω κάποιο βίντεο για το πως λειτουργεί αεροδυναμικά αυτό το σκαλοπάτι στη Ferrari. Είμαι πάρα πολύ περίεργος. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Θέλω να δω κάποιο βίντεο για το πως λειτουργεί αεροδυναμικά αυτό το σκαλοπάτι στη Ferrari. Είμαι πάρα πολύ περίεργος. :rolleyes:
“The nose has a rather ungainly shape on the top. That is the result of the regulation which requires us to have the nose quite low, and an aerodynamic desire to have the lower part of the chassis as high as possible.

“So even though it is aesthetically not very pleasing, we believe it is the most efficient aerodynamic solution to that area of the car.

Link to comment
Share on other sites

wrc τη εποχη της λασπης..

μενει γνωστος οδηγος στο δρομο απο διαφορικο με το ford escort και ειδοποιουν να φερουν.

αργει να ερθει οπωτε εκει που κοιταζονται περναει ενας με ενα capri.τον σταματανε εξηγουν τι γινετε λεει οκ .σε 2 λεπτα εχουν ξυλωσει το διαφορικο το κοτσαρουν στο αγωνιστικο και ξανα στον αγωνα.ο περαστικος μενει με το capri και με τις ευχαριστιες του team οτι θα αποζημιωθει πληρως.

Link to comment
Share on other sites

wrc τη εποχη της λασπης..

μενει γνωστος οδηγος στο δρομο απο διαφορικο με το ford escort και ειδοποιουν να φερουν.

αργει να ερθει οπωτε εκει που κοιταζονται περναει ενας με ενα capri.τον σταματανε εξηγουν τι γινετε λεει οκ .σε 2 λεπτα εχουν ξυλωσει το διαφορικο το κοτσαρουν στο αγωνιστικο και ξανα στον αγωνα.ο περαστικος μενει με το capri και με τις ευχαριστιες του team οτι θα αποζημιωθει πληρως.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=Pkw8TkRix0k]The Story of the MK II Ford Escort (Opening Teaser) - YouTube[/ame]

6:00 και μετα

αν και δεν το δειχνει ακριβως ψαχνω να το βρω την σκηνη καλυτερα.

Έγινε επεξεργασία από 2cpu
Link to comment
Share on other sites

Τον έχω διαβάσει τον κανόνα, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι όλοι πρέπει να ακολουθήσουν την ίδια τακτική. :hm:

Προφανώς, αν κάτι βλέπουν ότι αποδίδει καλύτερα θα το χρησιμοποιήσουν.

Έχω, όμως, την εντύπωση ότι θα επηρεαστούν οι σχεδιασμοί των μονοθεσιών από τις επιλογές κάποιον ομάδων... :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.