Jump to content



Πρόβλημα με την βάση της Samsung 215tw


Passenger57

Recommended Posts

Εχω άξαφνα πρόβλημα με την βάση της samsung215tw οθόνης. Συγκεκριμένα ο Βραχίονας που ευθύνεται για το πάνω-κατω και το tilt της οθόνης έχει χαλαρώσει τελείως και η οθόνη πέφτει προς τα εμπρός.Δεν την πίεσα ποτέ και δεν έσπασε κάτι. Αν αφαιρέσω τις βίδες και αφήσω μόνο την βάση υπάρχει περίπτωση να το κατσαβιδιάσουμε κάπως ...να κάνω κατι να επιδιορθωθεί?

screen1kg8.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

παρε τηλ στο σερβις και αναφερε το

η οθονη εχει ακομα εγγυηση?

οτι σου πουν στειλε μου ενα πμ να δω τι μπορω να κανω εγω , εκει δουλευω (οχι στο σερβις ομως)

γιατι δεν τους στελνεις την βαση να στην αλλαξουν ας πουμε

κανε τα κουμαντα σου και ενημερωσε με

Link to comment
Share on other sites

Μπορώ να στείλω μόνο την Βάση? Πρέπει να επικοινωνήσω με το πλαίσιο που την πήρα η κατευθείαν με την εταιρεία? Δέχονται μόνο την βάση? Μπορείς να με καθοδηγήσεις κ να μου δώσεις κ ενα τηλέφωνο?

Link to comment
Share on other sites

φυσικα θα σε βοηθησω

μιλησα εγω με τον υπευθυνο

ο συγκεκριμενος βραχιονας καμια φορα το παθαινει αυτο που λες

θα σου στειλουμε νεο βραχιονα

επικοινωνησε με το σερβις στο τηλεφωνο 210-67 54 690

ΜΗΝ το σκαλισεις μονος σου δεν θα καταφερεις κατι

ΜΗΝ στειλεις ολη την οθονη δεν υπαρχει λογος

σε ενημερωνω οτι εισαι λιγο ατυχος γιατι εχει γινει ηδη μια τετοια πραγγελια βασης αρα αν το ηξερα νωριτερα θα φτανανε 2 ταυτοχρονα , δεν πειραζει

θα περιμενεις ομως λιγο για να σου ερθει γιατι ελλαδα δεν στοκαρεται τετοιο πραγμα

κανονισε τα μονος σου απο δω και περα

αν συναντησεις δυσκολια στειλε μου μυνημα απο δω (δλδ μην αναφερεις εμενα αν και θα θυμηθουν οτι εχω μιλησει για καποιον με βραχιονα απο πατρα)

οτι αλλο θες εδω ειμαστε

Link to comment
Share on other sites

Μπράβο στο service της samsung. Μου είπαν ότι θα μου στείλουν καινούργια βάση χωρίς άλλες διατυπώσεις.Εύγε! Άψογοι....εξυπηρετήθηκα σε 5 λεπτακια!

χαιρομαι !

αν αργησει να ξερεις ειναι λογω του οτι στελνεται απο κορεα απευθειας

οτι αλλο θες βαρα αδερφε,εδω ειμαστε ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Τελικά δεν έχω καθόλου νέα αν και έχει περάσει 1,5 μήνας από τότε που πήρα τηλέφωνο και κράτησαν τα στοιχεία μου...

βρε παρε ενα τηλ να δεις τι γινεται στο σερβις κ στειλε μου πμ

πρεπει να ειναι προιον που δεν εισαγεται πλεον οποτε πρεπει να περιμενει το εργοστασιο να κανει παραγγελια για να σου στειλει

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Λοιπόν έχουν περάσει 2,5 μήνες και δέν έχω κανένα νέο απο την βάση.Το μόνιτορ έχει βγεί ( περασε το χρόνο ) εκτός εγγύησης. Οποτε πήρα τηλέφωνο μου είπαν πως την έχουν παραγγείλει...αλλά...2,5 μήνες; Μου φαίνεται πως πρέπει να ζητήσω την βοήθειά σου!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.