Passenger57 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 7, 2008 #1 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 7, 2008 Εχω άξαφνα πρόβλημα με την βάση της samsung215tw οθόνης. Συγκεκριμένα ο Βραχίονας που ευθύνεται για το πάνω-κατω και το tilt της οθόνης έχει χαλαρώσει τελείως και η οθόνη πέφτει προς τα εμπρός.Δεν την πίεσα ποτέ και δεν έσπασε κάτι. Αν αφαιρέσω τις βίδες και αφήσω μόνο την βάση υπάρχει περίπτωση να το κατσαβιδιάσουμε κάπως ...να κάνω κατι να επιδιορθωθεί?
BeetleJuice Σεπτέμβριος 9, 2008 #2 Σεπτέμβριος 9, 2008 παρε τηλ στο σερβις και αναφερε τοη οθονη εχει ακομα εγγυηση?οτι σου πουν στειλε μου ενα πμ να δω τι μπορω να κανω εγω , εκει δουλευω (οχι στο σερβις ομως)γιατι δεν τους στελνεις την βαση να στην αλλαξουν ας πουμεκανε τα κουμαντα σου και ενημερωσε με
Passenger57 Σεπτέμβριος 9, 2008 Author #3 Σεπτέμβριος 9, 2008 Μπορώ να στείλω μόνο την Βάση? Πρέπει να επικοινωνήσω με το πλαίσιο που την πήρα η κατευθείαν με την εταιρεία? Δέχονται μόνο την βάση? Μπορείς να με καθοδηγήσεις κ να μου δώσεις κ ενα τηλέφωνο?
BeetleJuice Σεπτέμβριος 9, 2008 #4 Σεπτέμβριος 9, 2008 φυσικα θα σε βοηθησωμιλησα εγω με τον υπευθυνοο συγκεκριμενος βραχιονας καμια φορα το παθαινει αυτο που λεςθα σου στειλουμε νεο βραχιοναεπικοινωνησε με το σερβις στο τηλεφωνο 210-67 54 690 ΜΗΝ το σκαλισεις μονος σου δεν θα καταφερεις κατιΜΗΝ στειλεις ολη την οθονη δεν υπαρχει λογοςσε ενημερωνω οτι εισαι λιγο ατυχος γιατι εχει γινει ηδη μια τετοια πραγγελια βασης αρα αν το ηξερα νωριτερα θα φτανανε 2 ταυτοχρονα , δεν πειραζειθα περιμενεις ομως λιγο για να σου ερθει γιατι ελλαδα δεν στοκαρεται τετοιο πραγμακανονισε τα μονος σου απο δω και περααν συναντησεις δυσκολια στειλε μου μυνημα απο δω (δλδ μην αναφερεις εμενα αν και θα θυμηθουν οτι εχω μιλησει για καποιον με βραχιονα απο πατρα)οτι αλλο θες εδω ειμαστε
Passenger57 Σεπτέμβριος 9, 2008 Author #5 Σεπτέμβριος 9, 2008 Φιλαράκι σε ευχαριστώ πάρα πολύ. Ανέλπιστη βοήθεια.Να'σαι καλά! Θα πάρω το πρωί τηλέφωνο.Σε ευχαριστώ και πάλι!!!
BeetleJuice Σεπτέμβριος 9, 2008 #6 Σεπτέμβριος 9, 2008 ευχαριστησε με οταν με το καλο λυθει το προβληματο αποτελεσμα μετραει σε αυτααν και δεν νομιζω να σου κανουν ντραβαλακερνας τεντουρα αμα πανε ολα καλα
Passenger57 Σεπτέμβριος 15, 2008 Author #7 Σεπτέμβριος 15, 2008 Μπράβο στο service της samsung. Μου είπαν ότι θα μου στείλουν καινούργια βάση χωρίς άλλες διατυπώσεις.Εύγε! Άψογοι....εξυπηρετήθηκα σε 5 λεπτακια!
BeetleJuice Σεπτέμβριος 15, 2008 #8 Σεπτέμβριος 15, 2008 Μπράβο στο service της samsung. Μου είπαν ότι θα μου στείλουν καινούργια βάση χωρίς άλλες διατυπώσεις.Εύγε! Άψογοι....εξυπηρετήθηκα σε 5 λεπτακια! χαιρομαι ! αν αργησει να ξερεις ειναι λογω του οτι στελνεται απο κορεα απευθειας οτι αλλο θες βαρα αδερφε,εδω ειμαστε
Passenger57 Οκτώβριος 21, 2008 Author #9 Οκτώβριος 21, 2008 Τελικά δεν έχω καθόλου νέα αν και έχει περάσει 1,5 μήνας από τότε που πήρα τηλέφωνο και κράτησαν τα στοιχεία μου...
BeetleJuice Οκτώβριος 21, 2008 #10 Οκτώβριος 21, 2008 Τελικά δεν έχω καθόλου νέα αν και έχει περάσει 1,5 μήνας από τότε που πήρα τηλέφωνο και κράτησαν τα στοιχεία μου...βρε παρε ενα τηλ να δεις τι γινεται στο σερβις κ στειλε μου πμπρεπει να ειναι προιον που δεν εισαγεται πλεον οποτε πρεπει να περιμενει το εργοστασιο να κανει παραγγελια για να σου στειλει
Passenger57 Οκτώβριος 31, 2008 Author #11 Οκτώβριος 31, 2008 Μου είπαν πως επειδή το έχουν παραγγείλει δεν έχει έρθει ακόμα...ελπίζω να έρθει...περιμενω. Επίσης ελπίζω να μην πληρώσω τίποτα...
Passenger57 Νοέμβριος 28, 2008 Author #12 Νοέμβριος 28, 2008 Λοιπόν έχουν περάσει 2,5 μήνες και δέν έχω κανένα νέο απο την βάση.Το μόνιτορ έχει βγεί ( περασε το χρόνο ) εκτός εγγύησης. Οποτε πήρα τηλέφωνο μου είπαν πως την έχουν παραγγείλει...αλλά...2,5 μήνες; Μου φαίνεται πως πρέπει να ζητήσω την βοήθειά σου!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.