Shadowjump Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 7, 2008 #1 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 7, 2008 Επειδη η κοπελα μου θελει να χρησιμοποιησει τον υπολογιστη της για Autodesk Inventor (προγραμμα του AutoCAD για δημιουργια 3D μηχανικων τμηματων), ποια καρτα ειναι καλυτερη για την δουλεια? Το λεω απο αποψης συμβατοτητας. Ξερω οτι η 4850 ειναι πιο γρηγορη στα παιχνιδια και επειδη παιζει και κανα παιχνιδακι που και που γι αυτο μπηκα στο δηλημμα του ποια καρτα να διαλεξω.Ευχαριστω.
dubber Σεπτέμβριος 7, 2008 #2 Σεπτέμβριος 7, 2008 Από τη στιγμή που καμία από τις 2 δεν εκμεταλλεύται κατά κάποιο τρόπο το πρόγραμμα (αν δεν κάνω λάθος) πάρε την πιο φτηνή. Στην πραγματικότητα θα σου έλεγα να πάρεις την πιο φτηνή γενικά.
whitesnake Σεπτέμβριος 7, 2008 #4 Σεπτέμβριος 7, 2008 Έχω την αίσθηση ότι το Inventor δε χρησιμοποιεί την GPU αλλά μόνο τη CPU, όπως κάνει το απλό autocad, για το rendering. Οπότε δεν πρόκειται να τη βοηθήσει σε κάτι οποιαδήποτε κάρτα και να πάρεις. Άρα πάρε 4850 για παιχνίδια Edit: είχα πολλή ώρα ανοιχτό το tab και με προλάβανε
mech5107 Σεπτέμβριος 7, 2008 #6 Σεπτέμβριος 7, 2008 Αν δεν κάνει render, σαν πρόγραμμα δεν έχει διαφορά είτε είσαι με Quadro, είτε με 4850, είτε με G35.O CPU θα κάνει την δουλειά. Ακόμα και σε render θα την παλέψει...Τι ακριβώς θέλει να κάνει?
Candyman Σεπτέμβριος 8, 2008 #7 Σεπτέμβριος 8, 2008 1. Το rendering υπολογίζεται μόνο από την cpu. 2. Το working viewport, στα περισσότερα CAD/3D προγράμματα είναι 3d accelerated (είτε σε OpenGl που είναι το σύνηθες, είτε σε D3D).3. To Autocad inventor τρέχει σε OpenGL (αν και υποστηρίζει και D3D, η Autodesk προτείνει σαν default το ΟpenGL).4. Oι Nvidia τα πάνε σαφώς καλύτερα από τις ATi σε OpenGL.Υ.Γ. Kατά την άποψη μου, MHN πάρεις την πιο φτηνή vga! Πάρε αυτή που θα σε καλύπτει για την χρήση που θες να κάνεις.
Candyman Σεπτέμβριος 8, 2008 #9 Σεπτέμβριος 8, 2008 Διαβάστε βρε παιδιά πρώτα το documentation του προγράμματος πριν προτείνετε κάτι:# DirectX 10 issue: When using DX10 (Vista), lines that should be solid may appear dashed. If the object is rotated, the lines will change from dashed to solid, to dashed. Workaround: Switch to DX9. 1. Nvidia does NOT have this issue. 2. ATI fixed these issues in driver package version 8.502 posted on July 16, 2008. However, it introduced address space leak that can lead to Inventor crash. We highly recommend to only use DX9 mode in Vista for all ATI cards. We'll keep you posted when a fix is made available by the vendor.
dubber Σεπτέμβριος 8, 2008 #10 Σεπτέμβριος 8, 2008 Αυτό δεν το έκανε ο ενδιαφερόμενος, γιατί να το κάνουμε εμείς?Επίσης, το παραπάνω, δεν είναι κάποιος σοβαρός λόγος ώστε να μην πάει σε ATi
ribo Σεπτέμβριος 8, 2008 #11 Σεπτέμβριος 8, 2008 Γενικά οι ATI δεν τα πάνε τόσο καλά από πλευράς οδηγών σε 3D εφαρμογές που κάνουν χρήση OpenGL. Τώρα γιά τις λίγες και πολύ σύγχρονες εφαρμογές που κάνουν χρήση Direct3D, ανατρέχεις στο site του κατασκευαστή και βλέπεις τι προτείνει.
Candyman Σεπτέμβριος 8, 2008 #12 Σεπτέμβριος 8, 2008 Αυτό δεν το έκανε ο ενδιαφερόμενος, γιατί να το κάνουμε εμείς?Επίσης, το παραπάνω, δεν είναι κάποιος σοβαρός λόγος ώστε να μην πάει σε ATiΤο ότι κρασάρει το πρόγραμμα δεν είναι σημαντικός λόγος για εσένα; Okay πάω πάσο! Πάντως πληροφοριακά, για εμένα είναι σημαντικότατος λόγος...ATI fixed these issues in driver package version 8.502 posted on July 16, 2008. However, it introduced address space leak that can lead to Inventor crash.
webhunter Σεπτέμβριος 8, 2008 #13 Σεπτέμβριος 8, 2008 Εμένα με ATi δεν μου έχει crasharei ποτέ το Inventor...Και το open GL στις ATι είναι πολύ καλύτερο από ότι στις nVidia. Από εκεί και πέρα, το blur το έβλεπα με μια 9800 GTX και όχι με την 4850.
ribo Σεπτέμβριος 8, 2008 #14 Σεπτέμβριος 8, 2008 Εμένα με ATi δεν μου έχει crasharei ποτέ το Inventor...Και το open GL στις ATι είναι πολύ καλύτερο από ότι στις nVidia. Από εκεί και πέρα, το blur το έβλεπα με μια 9800 GTX και όχι με την 4850.Σύμφωνα με την Autodesk (AutoCad, Revit) , Rhinoceros, Google SketchUp κλπ δεν πάει η ATI.
yanni Σεπτέμβριος 8, 2008 #15 Σεπτέμβριος 8, 2008 Δεν ξέρω τι θα σε πείσουν στο τέλος να αγοράσεις, NVidia ή ATI, αλλά αφού δεν πολύ μετράει η ισχύς της gpu θα σου πρότεινα απλά να αγοράσεις ότι θα αγόραζε κάποιος άσχετος με forums!!! Μια απλή passive με μπόλικη μνήμη κάρτα π.χ. 3650 με 512ΜΒ. Πιθανόν η ησυχία να μετράει περισσότερο από τον αριθμό των shaders για την κοπελιά σου.Τώρα αν το "κανα παιχνιδάκι" είναι επιπέδου Crysis.... ε καλύτερα την 4850.
PetrosD Σεπτέμβριος 8, 2008 #16 Σεπτέμβριος 8, 2008 Το ότι κρασάρει το πρόγραμμα δεν είναι σημαντικός λόγος για εσένα; Okay πάω πάσο! Πάντως πληροφοριακά, για εμένα είναι σημαντικότατος λόγος...+1Στη δουλειά μου δουλεύω ένα πρόγραμμα που crashάρει κάθε μια με μιάμιση ώρα περίπου. Φαντάσου να δουλεύεις και να κρασάρει 5-7 φορές στο 8ωρό! Πρέπει να σώζω και να το κλείνω και να το ξανανοίγω. Για να κάνω save κάνει περίπου 20 δευτερόλεπτα, οπότε δεν κάνω συχνά (κάθε 2-3 λεπτά θα ήθελα). Για να το κλείσω και να το ξανανοίξω κάνει 4 λεπτά. Μερικές φορές παρασύρομαι με τη δουλειά και δεν καταλαβαίνω ότι περνά η ώρα χωρίς να έχω σώσει. Σήμερα μου κράσαρε και έχασα 20 λεπτά δουλειάς οπότε φαντάζεστε καντήλια που άκουσε.Άρα: ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ. Άκου λέει με ΑΤΙ κρασάρει... Να πά να γ@... η ΑΤΙ άμα κρασάρει.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.