Jump to content



S.T.A.L.K.E.R - Clear Sky: πείτε τα όλα


neuromancer

Recommended Posts

Τις βίδες γιατί τις έχει? :sick:

Χε χε χε !!! :D Για να τις πετάει μπροστά σε πιθανά anomalies ώστε να βρίσκει που ακριβώς είναι και να μην πέφτει μέσα !!!!

Πάντως ειδικά στο Clear Sky κάποια anomalies έχουν ένα ξεχωριστό δέλεαρ, αφού μέσα σε αυτά πιθανόν να υπάρχουν artifacts. Βεβαια, δεν είναι ανάγκη να μπει κανείς μέσα (και να χτυπηθεί) για να το διαπιστώσει αφού και έξω από αυτές έστω κοντά ο detector μπορεί να βρει αν υπάρχουν ή όχι... :spell:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 288
  • Created
  • Last Reply

@honda22

Τις βίδες τις πετάς προς το μέρος μια ανωμαλίας που δεν φαίνεται καλά για να δεις αν όντως είναι. Δεν βρίσκω να πολυχρειάζεται....

Ερώτηση:

Πήγα βόρεια του στρατοπέδου που είναι βόρεια του Agroprom και βοήθησα κάτι παλληκάρια μέσα σε ένα βάλτο που τους την έπεσαν οι renegates (αν θυμάμαι καλά) και πήρα καλά δωράκια (νέα στολή :jump1:, άφθονο ammo από τους νεκρούς, κτλ). Επίσης καλές δουλείες και στο στρατόπεδο (η περιοχή είναι γεμάτη mutants, σκυλιά και μεταλαγμένα ζώα).

Μάζεψα καραβιές όπλα και τα πούλησα στον τοπικό trader και τσίμπισα επιτέλους τον αναβαθμισμένο detector αλλά δεν έχω καταλάβει πως βρίσκω artifacts. π.χ. στην ταράτσα σε ένα κτήριο σε αυτό το στρατόπεδο έχει μια μεγάλη κατακόρυφη ανωμαλία. Ανέβηκα στην ταράτσα και υπάρχει μια ...θολούρα - ο detector χτυπάει σαν τρελός. Αν πλησιάσω πολύ αρχίζω και έχω παραισθήσεις (θολή όραση, κτλ) και τελικά θάνατο αλλά artifact δε βρήκα. Επίσης και με τον παλιό detector στην περιοχή που δείχνει το video παραπάνω (είναι βόρεια αυτού του στρατοπέδου) βρήκα ανωμαλίες αλλά όταν πλησίαζα με έκαναν κομμάτια. Atrifact δεν έχω δει ακόμη ούτε για δείγμα.

Έκτός από το πλήκτρο Ο, πρέπει να κάνω "τίποτις" άλλο ?

Link to comment
Share on other sites

@neuromancer

μα γιαυτο ακριβως τον λογο υπαρχουν οι βιδες γιατι αναμεσα σε μια ανωμαλια υπαρχει 'μονοπατι' που σου επιτρεπει να μπεις μεσα και να πιασεις το artifact χωρις να χανεις πολυ ενεργεια. για εμενα ειναι πολυ χρησιμες στο θεμα να βρισκω artifact χωρις ζημια.

οχι δεν χρειαζετε να κανεις τιποτα αλλο μονο το πλήκτρο Ο πατας. οταν βρει artifact κοντα σου θα αναψει 4 πρασινες γραμμουλες και θα σου δειχνει προς πια κατευθυνση ειναι περιπου και οσο πιο πολυ θα πλησιαζεις τοσο πιο γρηγορα θα χτυπα, και μολις φτασεις αρκετα κοντα τοτε θα ξεπεταχτει το artifact απο το εδαφος και θα το πιασεις με το πληκτρο F.

συνηθως οπου υπαρχει ανωμαλια εχεις και 50-50 πιθανοτητες και να υπαρχει artifact, ετσι εχω καταλαβει.

Link to comment
Share on other sites

Σα να μου λες να το ξαναπαίξω από την αρχή... εδώ παίζεται αν θα το συνεχίσω... έπεσε πολύ δουλειά.

Έχεται κάνει join σε καμμιά ομάδα? Εγώ όχι ακόμη αν και μια ομάδα στο garbage (εκεί που είναι παρκαρισμένα πολλά οχήματα, δίπλα το ύψωμα με τα παλιοσίδεραοι bandids με θεωρούν εχθρό και αν πλησιάσω μου λένε να την κάνω. Αν τους αγνοήσω μου την πέφτουν.

Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση:

Πήγα βόρεια του στρατοπέδου που είναι βόρεια του Agroprom και βοήθησα κάτι παλληκάρια μέσα σε ένα βάλτο που τους την έπεσαν οι renegates (αν θυμάμαι καλά) και πήρα καλά δωράκια (νέα στολή :jump1:, άφθονο ammo από τους νεκρούς, κτλ). Επίσης καλές δουλείες και στο στρατόπεδο (η περιοχή είναι γεμάτη mutants, σκυλιά και μεταλαγμένα ζώα).

Μάζεψα καραβιές όπλα και τα πούλησα στον τοπικό trader και τσίμπισα επιτέλους τον αναβαθμισμένο detector αλλά δεν έχω καταλάβει πως βρίσκω artifacts. π.χ. στην ταράτσα σε ένα κτήριο σε αυτό το στρατόπεδο έχει μια μεγάλη κατακόρυφη ανωμαλία. Ανέβηκα στην ταράτσα και υπάρχει μια ...θολούρα - ο detector χτυπάει σαν τρελός. Αν πλησιάσω πολύ αρχίζω και έχω παραισθήσεις (θολή όραση, κτλ) και τελικά θάνατο αλλά artifact δε βρήκα. Επίσης και με τον παλιό detector στην περιοχή που δείχνει το video παραπάνω (είναι βόρεια αυτού του στρατοπέδου) βρήκα ανωμαλίες αλλά όταν πλησίαζα με έκαναν κομμάτια. Atrifact δεν έχω δει ακόμη ούτε για δείγμα.

Έκτός από το πλήκτρο Ο, πρέπει να κάνω "τίποτις" άλλο ?

Για τον detector το Ο αρκεί, αν βρεθεί artifact o detector κάνει μπιπ μπιπ όλο και πιο έντονα όσο πλησιάζεις μέχρι που ξεπετιέται ξαφνικά το artifact και το παίρνεις. Όσο για την ένδειξη στον πρώτο detector που σου δίνει το παιχνίδι απλά ακούς το επαναλαμβανόμενο μπιπ όσο πλησιάζεις. Στον επόμενο υπάρχουν εκτός του ήχου και οι τέσσερις πράσινες γραμούλες που σου δείχνουν και κατεύθυνση ενώ στον επόμενο (τον πήρα από τον επιστήμονα στο bunker του Yantar) πιο κιριλέ υπάρχει ένα πράσινο στίγμα ΄με ήχο και σε κατευθύνει.

Τώρα στο κτίριο του στρατοπέδου που λες στην σκεπή δεν βρήκα κάτι και γω, απλά τη θανάσιμη λαδί θολούρα που σε σκοτώνει σχεδόν γρήγορα. Artifacts όμως και μάλιστα δύο μαζεμένα υπάρχουν στο κτίριο αυτό αλλά μέσα στον πρώτο όροφο (ανεβαίνεις κανονικά απ' τις εξωτερικές σκάλες) στο βάθος της αίθουσας με τις αστραπές. Εκεί θέλει τρέξιμο και medi-kits για την βγάλεις καθαρή.

Γενικά στο στρατόπεδο αυτό με λίγη υπομονή μπορείς να βγάλεις καλό χρήμα (με αποστολές με mutants ή σκοτώνοντας και loot-άροντας bandits που κάθε τρεις και λίγο την πέφτουν από την πίσω είσοδο. Έτσι έκανα και μετά πήγα στο διπλανό Yantar και τσίμπησα τη σούπερ στολή από το γερο-επιστήμονα trader.

Τώρα είμαι κάπου εκεί στη Yantar σκοτώνοντας ζομπι στρατιώτες, μαζεύοντας λεία και μετά στο Agroprom για ρευστοποίηση !!! :D

Γενικά.... ΠΟΡ-ΡΩ-ΣΗ !!!!! :happy2:

Link to comment
Share on other sites

Ρε μαγκες τα save σε ποιον φακελο αποθηκευονται στα vista?

Εψαξα εγγραφα,documents and settings κ στον φακελο του παιχνιδιου κ δεν βρηκα τπτ...παιζει να ειναι καπου εκει κ να μην το ειδα?:hmm:

Link to comment
Share on other sites

Thanks neuro...τωρα αυτο το κουφο πως γινεται?

Εμπαινα στο All Users κ δεν μου εβγαζε φακελο Documents..ενω πατησα να φαινονται τα κρυφα..τεσπα εκανα copy ολο το path που μου εδωσες κ τα βρηκε..:cool:

Honda ετσι στα γρηγορα που το ψαξα παει για αυριο η Τεταρτη..

Δεν πειραζει καλυτερα να αργησει για να γινει καλη δουλεια..;)

Link to comment
Share on other sites

ειμαι στο Level: Limansk και οταν τελειωνω με αυτο το level παω στο επομενο που ειναι το Deserted hospital και μολις ξεκιναει αυτο το Level μετα απο 10 δευτερολεπτα crasharei! κλεινει το παιχνιδι μονο του ουτε μηνυμα ουτε τιποτα! εκανα τα παντα και δεν λεει να μην crasharei!!! πωωωωωωωω ρε φιλε :(

ενημερωτικα η ημερομηνια του παιχνιδιου ειναι september 19 2011

Link to comment
Share on other sites

Κυκλοφόρησε το καινούριο patch 1.5.05 :T:

Το πιο σημαντικό είναι....

Official Change-log for Patch 1.5.05

1.5.04 saved games will be compatible with patch 1.5.05. :clap::clap::clap:

Οπότε... no problem με την έως τώρα πρόοδο στο παιχνίδι, αφού δεν χάνεται τίποτα (αυτό αφορά φυσικά μόνο όσους παίζουν ήδη με το 1.5.04 περασμένο, πιστεύω οι περισσότεροι..) :smoke:

ΙΔΟΥ ΚΑΙ Ο ΠΛΗΡΗΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΤΩΝ ΑΛΛΑΓΩΝ ΣΤΟ 1.5.05:

Game changes

- Fixed an error which prevented the guide from leading the player to the Cordon. This was caused by the fact that the autosave function failed to save all data, and once such a saved game was loaded, the game became impossible to complete. If this error occurred, it was necessary to restart the game from the beginning.

- Fixed a bug with secondary objectives (Deliver item), which caused the arrow to point to the wrong NPC after a save/load.

- Changed the reward for lowering the bridge in the Red Forest.

- Changed the reward for killing bandits at the Freedom base filling station.

- Fixed the Freedom technician’s dialogue. After accepting a secondary objective, it became impossible to undertake/complete objectives to find flash drives.

- Fixed an error, which caused the situation to be displayed incorrectly in the PDA Faction War section.

- Fixed an error, which caused the number of grenades for the grenade launcher attachment to be saved incorrectly following modifications.

- Fixed an error, which caused FPS to fall when the cursor was moved over headings on the PDA map.

- Fixed an error, which sometimes caused the game to crash to desktop when the game was saved during an NPC death animation sequence.

- Fixed an error, which caused carried weight to be calculated incorrectly when a suit was upgraded or artifacts attached.

- Fixed an error, which sometimes caused faction strength to be displayed incorrectly in the PDA statistics.

- Fixed an error, which caused the game to crash following the loading of a saved game due to incorrect saving of monster animations and armed NPC grenades.

- Fixed an error, which sometimes caused ammo to be displayed incorrectly after searching bodies.

- Fixed an error, which sometimes caused individual NPCs to be enemies, while the rest of their faction was neutral or friendly.

- Fixed several minor HUD, inventory, PDA and main menu errors.

- Minor rebalancing of trade and items that pop out of dead bodies.

- Fixed a problem, which allowed the player to leave the Zone in the water part of the game (first visit to the Swamps).

- Changed the process for rewards given for joining factions.

- Changed rewards for destroying faction bases.

- Fixed game crashes during conversations with enemy technicians.

- Added ability to upgrade GP 37 with the help of Freedom and Bandit technicians.

Multiplayer

- Added ability to ban and kick players from the game using their GUID (serial number), in addition to name and IP.

- Fixed several errors in multiplayer chat, including the fact that the following letters could not be entered in some circumstances: A, Z, X, C, V.

- Fixed a large number of various errors which caused client and server crashes in the multiplayer.

- Added IP filter (for games in certain subnets).

Fixed the following script crashes:

- smart_terrain.script:227: attempt to index local 'obj' (a nil value)

- smart_terrain.script:1003: attempt to index field '?' (a nil value)

- sim_combat.script:950: attempt to index a nil value

- sim_board.script:688: attempt to index local 'obj' (a nil value)

- smart_terrain.script:288: attempt to call method 'clear_smart_terrain' (a nil value)

- bind_monster.script:72: attempt to index field '?' (a nil value)

- xr_effects.script:1607: attempt to index field '?' (a nil value)

- ! [LUA][ERROR] ERROR: There is no task with entity_id(_g.script:973: bad argument 2 to 'format' (string expected, got nil))

- ! [LUA][ERROR] ERROR: error. val_smart_terrain_5_0_freedom_antenna(_g.script:973: bad argument 2 to 'format' (string expected, got nil))

- fixed crash (task_objects.script:2231: attempt to call global 'blowout_hit_with_pp_and_cam_effectors' (a nil value))

- fixed crash (ERROR: Invalid AI map at kamp point [mar_smart_terrain_6_8_kamp_1](_g.script:973: bad argument 2 to 'format' (string expected, got nil)))

- fixed crash (sim_combat.script:429: attempt to index local 'comander' (a nil value))

- fixed crash (task_objects.script:580: attempt to concatenate field 'id' (a nil value))

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν διορθώνει τίποτα το patch γιατί δεν το έχω το παιχνίδι πάρει(ακόμα) αλλά στο gamespot αναφέρεται ότι υπάρχουν πάρα πολλά bugs που ταλαιπωρούν τον παίχτη:

http://www.gamespot.com/pc/action/stalkerclearsky/review.html

Link to comment
Share on other sites

Ρε παίδες, εκεί στο Aprogrom μεταξύ των δύο στρατοπαίδων (των Duty και των Loner) δίπλα σε μία δεξαμενή με ένα στήλο και μία air anomaly υπάρχει ένα δέντρο και πάνω σε ένα παρακλάδι του υπάρχει ένα backpack (φαίνεται κοιτώντας προς τα πάνω και δεξιά πάνω σε ένα χοντρό παρακλάδι) ...

Εχει καταφέρει κανείς ν' ανέβει σ' αυτό το ρημάδι το δέντρο ???

Το τί πηδήματα έχω κάνει, το τί φόρες έχω πάρει, μέχρι και στην anomaly έχω μπει μπας και με πετάξει ψηλά (θεωρητικά αυτό κάνει, αλλά σε κάνει και... κομμάτια), αλλά ΤΙΠΟΤΑ !!!!!

Αν έχει κανείς καταφέρει κάτι, ας μου πει και μένα έναν τρόπο... ΤΗΑΝΧ ;)

Link to comment
Share on other sites

Παληκαρια ειμαι στο Aprogrom Research...κ πρεπει να παρω το pda απο ενα πτωμα που βρισκεται εδω κατω..γιατι δεν παει ομως?

Πρεπει να κανω κ τιποτα αλλο?:hmm:

xrengine200810011347368rl8.th.png

Δεν νομίζω ότι το πτώμα και το PDA θα το πάρεις μπαίνοντας από το σημείο αυτό που δείχνεις στη φωτό. Από κει έμπαινες στο προηγούμενο παιχνίδι (δεν είχε τότε το καπάκι) για το κρυσφήγετο του Strelok. Αν πρέπει να μπεις οπωσδήποτε στα underground υπόγεια πρέπει μόνο μέσω της στοάς (main mission) κάπου μεταξύ Garbage και Aprogrom Research (όπως μπάίνεις από Garbage στην αριστερή πλευρά στα 2/3 της διαδρομής προς το Aprogrom Research), ή .... μπάινοντας από τη δεξαμενή που υπάρχει μεταξύ των δύο στρατοπαίδων (ανεβαίνοντας πάνω της και τριγυρνώντας θα σου βγάλει μήνυμα για αλλαγή level), που ουσιαστικά είναι το σημείο εξόδου από το underground.

Eλπίζω να βοήθησα κάπως. :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.