Jump to content



"Παραπονάκια" για την αγαπημένη μας αλυσίδα πληροφορικής.


Volrath

Recommended Posts

Είναι βέβαια λίγο "αργά" για να σας παραθέσω κάποιο "μικροπρόβλημα" που είχα όταν αγόρασα απο το Πλαίσιο πριν ένα 2μηνο το καινούριο μου μηχάνημα. Θα το κάνω όμως με το σκεπτικό ότι μπορεί να βοηθήσω κάποιον στο μέλλον να το αποφύγει.

Αφού λοιπόν έχω παραγγείλει το μηχάνημα, με ενημερώνουν ότι το πρωϊνό της τάδε ημέρας θα είναι έτοιμο. Πάω στην προκαθορισμένη ώρα/ημέρα, υπήρχε κάποιο "πρόβλημα" και έπρεπε να πάω το απόγευμα. Πηγαίνω το απόγευμα, και ώ μαγεία, ο υπολογιστής μου έτοιμος και πακεταρισμένος με όλα τα κουτάκια του (ξέρετε αυτές οι στιγμές με κάνουν να νοιώθω σαν 10χρόνο ανήμερα Χριστουγέννων μπροστά απο το δέντρο).

Όμως παρατήρησα ότι πάνω-πάνω είχε κουτί απο τροφοδοτικό που ΔΕΝ είχα παραγγείλει. Συγκεκριμένα είχα παραγγείλει ένα seasonic και ήταν chieftek. Όταν ήρθε ο πωλητής και του το αναφέρω μου λέει ότι "δεν έχουμε το συγκεκριμένο τροφοδοτικό που ζήτησα" και ότι το chieftek ήταν περισσότερα watt μπλα μπλα...έκοψε την τιμή..μπλα μπλα μπλα. Τον κόβω ομολογουμένως λίγο απότομα και του λέω ΞΕΧΑΣΕ ΤΟ. Πάμε για άλλο τροφοδοτικό. Μου λέει πάμε να δούμε ποια έχουμε διαθέσιμα. Πάμε στον τεχνικό - αυτό το σκηνικό έχει γέλιο - και μου λέει ότι το μόνο διαθέσιμο τροφοδοτικό που έχουν είναι...αυτό που είχα παραγγείλει!!! Αφού αλλάζει 52χρώματα ο πωλητής μου λέει να περιμένω κανά μισάωρο να το τοποθετήσουν. Έτσι κ έγινε.

Φόρτωμα το pc στο αμάξι, βούρ σπίτι, πρώτο πράγμα που έκανα, άνοιξα το κούτί να δώ άμα ήταν όλα "σωστά". 1η ματιά, σωστό τροφοδοτικό - μνήμες σωστές - όλα ωραία. Κοιτάζοντας λίγο πιο προσεκτικά πρόσεξα κάποιες "μεταλλικές" ατέλειες όμως στο πάνω μέρος του κουτιού, μπροστά απο το τροφοδοτικό. Τι είχε γίνει;

Το κουτί που είχα (δυστυχώς) παραγγείλει ήταν ένα chieftek aegis, καθαρά γιατί ήταν φτηνό και..πλατύ (ήθελα να είμαι σίγουρος ότι θα χώραγε την scythe). Αυτή η βλακεία για κουτί λοιπόν, έχει θέση για έναν 12ρη ανεμιστήρα στό πάνω μέρος του κουτιού, και έχει κάποια "εξογκώματα" για να τον κρατάνε στη θέση του. Αυτά τα εξογμώματα όμως περιορίζουν το πόσο "μακρύ" θα είναι το τροφοδοτικά (και πιστέψτε με δεν αφήνει κ ιδιαίτερο χώρο). Τι κάνανε οι mac'gyver λοιπόν για να χωρέσουν το τροφοδοτικό; Κόψανε αυτά τα εξογκώματα με τανάλια....

Δικό μου λάθος η επιλογή του κουτιού, ναι. Ίσως άμα μου το είχε αναφέρει ο πωλήτης εξ'αρχής θα άλλαζα απλά...κουτί..αλλά όχι. Πρώτα να μου πλασάρουν άλλο τροφοδοτικό, κ μετά καγκουριές χωρίς να μου το αναφέρουν.

Και πιο είναι το ωραίο της υπόθεσης; Ότι το άφησα να περάσει. Δε του έδωσα σημασία.

Γιατί το θυμήθηκα τώρα θα μου πείτε. Γιατί άρχησε ο #@$@#$ ανεμιστήρας του τροφοδοτικού να "συντονίζει" με το κουτί και να τρίζει σαν τα πλαστικά μιας alpha romeo του 80'. Είχα επιλέξει "αθορυβα" κομμάτια και πραγματικά οι ανεμιστήρες δεν ακούγονται καθόλου. Πως να ακουστούν άλλωστε μέσα απο αυτό το ΟΥΙΙΙΙ ΟΥΙΙΙΙΙ που κάνει το κουτί...

Ευχαριστώ για την υπομονή σας, όσοι καταφέρατε και διαβάσατε όλο αυτό το κατεβατό.

Link to comment
Share on other sites

LOL!!! Το κουτί έχει εγγύηση ή αυτή κόπηκε με την τανάλια; Θα μου πείτε "Ποιος κοιτάει την εγγύηση ενός case;" ή "Έχουν εγγύηση τα cases;".

Μάλλον το ίδιο σκέφτηκαν και στο Πλαίσιο.

Link to comment
Share on other sites

Ναι μου φαίνεται ότι λέει στην εγγύηση ξεκάθαρα: Warranty is void if for some stupid reason you use pliers οn the case.

(Μετάφραση: η εγγύηση χάνεται άμα για κάποιο ηλίθιο λόγο χρησιμοποιήσεις τανάλια στο κουτί-συγνώμη για την χρήση αγγλικών, απλά ήθελα να δώσω έμφαση)

Link to comment
Share on other sites

Βάλε ένα κομμάτι λάστιχο-σαμπρέλα να κρατάει κραδασμούς ανάμεσα στο κουτί και το τροφοδοτικό και τελείωσες.

So, έπιασε ένας τεχνικός και έκανε μία πατέντα για να σου βάλει στο κουτί που διάλεξες το τροφοδοτικό. ΟΚ ίσως λάθος κρίση, αλλά αναρωτιέμαι.

Γιατί δεν κατηγορείτε ποτέ τον τεχνικό, τον πωλητή, αλλά όλη την αλυσίδα και εταιρεία;

Αν αυτός ήταν εκεί πρώτη μέρα και μετά τον διώξανε, αντιπροσωπεύει αλυσίδα ολόκληρη;

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα, ακόμα και το θέμα να ήταν του ενός πωλητή, πάλι την εταιρία θα κατηγορήσω, και όχι το άτομο προσωπικά. Είναι δικό τους θέμα να έχουν "ικανούς" υπαλλήλους - ακόμα και για την μία μέρα που μπορεί να δούλεψε. Εδώ όμως έχουμε τουλάχιστον 2 (πωλητής που πήγε να μου σπρώξει το άλλο τροφοδοτικό και μου είπε ψέμματα και τον τεχνικό που έκανε την λαλακία και έκοψε το κουτί.

Δε το θεωρώ όμως τόσο "μεγάλο" πρόβλημα, αλλά άλλοι μπορεί να το θεωρήσουν, εξού κ το ανέφερα στο forum. Ακόμα και μετά απο αυτό πάλι από εκεί θα ψωνίσω γιατί είμαι σίγουρος ότι άμα το πήγαινα/πάω πίσω θα μου το αλλάξουν κατευθείαν.

Όσον αφορά το λάστιχο, το έχω σκεφτεί αυτό που λες, αλλά φοβάμαι μήπως λόγω της θερμοκρασίας η πατέντα που θα κάνω αρχίσει κ "μυρίζει"..Δεν είναι το πρόβλημα στις βίδες ή από πίσω εκεί που στηρίζεται οπότε μπορώ να βρώ και εμπορικές εφαρμογές (βίδες απο καοτσουκ, λαστιχένιο περιβλημα κτλ) αλλά από την μπροστινή μεριά, όπου κ ακουμπάει στα "εξογκώματα". Ίσως άμα το "λειανω" λίγο με το dremel να φτιάξει η κατάσταση. Πάντως ενίοτε με τον γνωστό τρόπο του "κοπανάω" το κουτί απο πάνω κανα 2 φορές φτιάχνει η κατάσταση...

...μέχρι τουλ. να ξεκολλήσει η scythe και πάρει και τον επεξεργαστή μαζί της :p

Link to comment
Share on other sites

Γιαννη σωστα το τοποθετει ο φιλος , δεν θα τρεχει να βρει εναν τεχνικο που μπορει και να εχει φυγει , με την εταιρια θα συννενοηθει. Δλδ αν η 4ΝΕΤ σου κλεισει κατα λαθος τη συνδεση θα παιρνεις τηλεφωνα να βρεις ποιος το εκανε ή θα παρεις στο Call desk να τους πεις και να βρεις λυση στο προβλημα?

Link to comment
Share on other sites

Από την στιγμή που προσελήφθη ο εν λόγο τεχνικός την ευθύνη την έχει αυτός που τον προσέλαβε και κατ' επέκταση η εταιρία.

Ο τεχνικός που δεν χρησιμοποιεί τανάλια πριν έρθει ΠΡΩΤΑ σε επαφή με τον πελάτη, λογικά κοστίζει στην εταιρία 100 και βάλε € περισσότερα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω, δεν είναι εύκολο να διαχωρίσεις το "εταιρία" από το "υπάλληλοι", στην ουσία το ένα είναι το άλλο. Άτυχες στιγμές υπάρχουν παντού, απλά διαφωνώ με το στιγματισμό και τις γενικότητες.

Link to comment
Share on other sites

Όπως ένας υπάλληλος που θα σε εξυπηρετήσει θα σε οδηγήσει εν μέρη να διαμορφώσεις θετική άποψη για μια εταιρία, έτσι η εταιρία στιγματίζεται από την λάθος συμπεριφορά κάποιου άλλου υπαλλήλου. Στα threads που γίνονται θετικές ή αρνητικές αναφορές σε κάποιο κατάστημα, ΠΑΝΤΑ αναφέρεται το όνομα του καταστήματος. Σχεδόν ποτέ δεν γίνονται θετικά ή αρνητικά σχόλια προς συγκεκριμένα άτομα.

Link to comment
Share on other sites

Εάν ο τεχνικός δεν κόψει με τανάλια; αλλά σταματήσει για περαιτέρω οδηγίες, επιβαρύνει χρονικά την δουλειά καθιστώντας την ασύμφορη.

Αν έχει ικανότητες να κόψει την λαμαρίνα με τεχνικό τρόπο χωρίς να φαίνεται, δεν κάθετε να δουλέψει με τα λεφτά που δίνει το μαγαζί.

Η λύση θα ήταν να χρεώνεται η εργασία με την ώρα, αλλά τότε δεν θα γούσταρε κανένας.

Link to comment
Share on other sites

επιβαρύνει χρονικά την δουλειά καθιστώντας την ασύμφορη

αμ...αν πηγαινε ο τοπικ σταρτερ και του λεγανε, "οχι τωρα,ελα σε κανα διημερο"...παλι σιχτηροθρεντ δεν θα βγαινε?

Link to comment
Share on other sites

Μήπως, λέω τώρα, μήπως αν ειδοποιούσαν τον πελάτη ότι το εν λόγο PSU δεν μπορεί να τοποθετηθεί στο κουτί χωρίς τανάλιες;

Αλλά τι λέω. Και να χάσουν τον πελάτη;

Τι λέτε βρε παιδιά; Σε λίγο θα διαβάσω ότι πρέπει να πει και ευχαριστώ που αν γύρναγε το κουτί πίσω θα τον βρίζανε κιόλας διότι το κατέστρεψε εσωτερικά, πιθανόν με κάποια... τανάλια.

Link to comment
Share on other sites

Η λύση θα ήταν να μου είχαν πει πρίν βάλουν το chieftek ότι ξέρεις κύριε, το κουτί που διαλέξατε έχει αυτό το πρόβλημα με το τροφοδοτικό που διαλέξατε. Μπορείτε να α)διαλέξετε άλλο κουτί β)διαλέξετε άλλο τροφοδοτικό γ) να κάνουμε πατέντα για να χωρέσουμε το τροφοδοτικό στο κουτί σας.

Και ειλικρινά δεν θα ήταν θέμα η καθυστέρηση γιατί δεν θα ήταν δικό τους λάθος. Θα ήταν καθαρά δικό μου που δεν διάβασα κάπου ότι το κουτί έχει αυτό το πρόβλημα και ότι

το τροφοδοτικό που θέλω δε χωράει. (Που διάβασα δήλαδη ένα review κάπου αλλά δεν ανέφερε τέτοιο πρόβλημα αλλά λέμε..)

Link to comment
Share on other sites

Η λύση θα ήταν να μου είχαν πει πρίν βάλουν το chieftek ότι ξέρεις κύριε, το κουτί που διαλέξατε έχει αυτό το πρόβλημα με το τροφοδοτικό που διαλέξατε. Μπορείτε να α)διαλέξετε άλλο κουτί β)διαλέξετε άλλο τροφοδοτικό γ) να κάνουμε πατέντα για να χωρέσουμε το τροφοδοτικό στο κουτί σας.

Και ειλικρινά δεν θα ήταν θέμα η καθυστέρηση γιατί δεν θα ήταν δικό τους λάθος. Θα ήταν καθαρά δικό μου που δεν διάβασα κάπου ότι το κουτί έχει αυτό το πρόβλημα και ότι

το τροφοδοτικό που θέλω δε χωράει. (Που διάβασα δήλαδη ένα review κάπου αλλά δεν ανέφερε τέτοιο πρόβλημα αλλά λέμε..)

Το γνωρίζανε όμως απο την αρχή ότι δέν ταίριαζαν, ή το αντιμετώπισαν αφού τους προέκυψε το πρόβλημα όπως, όπως?.

Ο πελάτης δέν βλέπει τίποτα άλλο πίσω από τον πάγκο ενός καταστήματος παρα μόνο έναν άνθρωπο του καταστήματος.

Όταν φωνάξεις τον μαστροΓιώργο (υδραυλικό της γειτονιάς) δέν ευθύνεται για αυτόν η IDEAL εάν κάνει ζημιά αλλά ο ίδιος.

Link to comment
Share on other sites

Όταν φωνάξεις τον μαστροΓιώργο (υδραυλικό της γειτονιάς) δέν ευθύνεται για αυτόν η IDEAL εάν κάνει ζημιά αλλά ο ίδιος.

Αν στον στείλει η IDEAL ποιος ευθύνεται;

Στο άλλο thread που λέμε μπράβο στο Πλαίσιο επειδή έστειλε ένα απλό ενημερωτικό e-smail γιατί δεν λέμε το μπράβο ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στον υπάλληλο;

Και εγώ είμαι ευχαριστημένος από το Πλαίσιο, τα μέγιστα, αλλά κάπου πρέπει να είμαστε και αντικειμενικοί. Δεν μπορούμε να δίνουμε συγχαρητήρια στο κατάστημα την ίδια στιγμή που αφήνουμε αιχμές για τους υπαλλήλους του. Προσωπικά το θεωρώ παράλογο.

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα για να μου βάζουν το chieftek ενώ είχαν ετοιμοπαράδοτο αυτό που είχα ζητήσει προφανώς το ξέρανε το πρόβλημα. Οπότε *θεωρητικά* ζητάω chieftek+seasonic μου βάζουν chieftek + chieftek γιατί δε χωρούσε αυτό που ζήτησα, τους λέω όχι στο chieftek psu, μου βάζουν το seasonic με την μόντα.

Όλα αυτά χωρίς

α)να με ρωτήσουν για το chieftec PSU πριν το βάλουν.

β)να με ενημερώσουν για το πρόβλημα.

γ)να με ρωτήσουν για την μόντα.

Link to comment
Share on other sites

Αν στον στείλει η IDEAL ποιος ευθύνεται;

Στο άλλο thread που λέμε μπράβο στο Πλαίσιο επειδή έστειλε ένα απλό ενημερωτικό e-smail γιατί δεν λέμε το μπράβο ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στον υπάλληλο;

Και εγώ είμαι ευχαριστημένος από το Πλαίσιο, τα μέγιστα, αλλά κάπου πρέπει να είμαστε και αντικειμενικοί. Δεν μπορούμε να δίνουμε συγχαρητήρια στο κατάστημα την ίδια στιγμή που αφήνουμε αιχμές για τους υπαλλήλους του. Προσωπικά το θεωρώ παράλογο.

Δεν παίρνω θέση (τώρα) για το συγκεκριμένο κατάστημα ερώτηση έκανα, και απαντώ στον ΓιανκΤ

Link to comment
Share on other sites

Γιατί το θυμήθηκα τώρα θα μου πείτε. Γιατί άρχισε ο #@$@#$ ανεμιστήρας του τροφοδοτικού να "συντονίζει" με το κουτί και να τρίζει σαν τα πλαστικά μιας alpha romeo του 80'.

Το πιθανότερο είναι ότι για τον συντονισμό που λες φταίει ο σκληρός και όχι τα φουρφούρια. Στο λέω από προσωπική εμπειρία (Chieftec case έχω).

Για να σιγουρευτείς, βγάλε το δίσκο από τη θέση του και λειτούργησέ το λίγη ώρα έτσι (με κλειστό το κουτί - πρόσεχε που θα ακουμπίσεις το δίσκο μην βραχυκυκλώσεις τίποτα).

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.