Jump to content



Χαλασε κ το Πλαισιο??


isaias1983

Recommended Posts

μα εγω δεν ειπα να καψει κανεις τιποτα. αλλα να παιρνεις σε αξια το 1/3 των χρηματων σου (σε ειδος ετσι) μετα απο 9 μηνες ενω εχει 10ετη εγγυηση αυτο τι ειναι? ας βαλουν οι εταιριες μια δικλειδα για ολους . ας πουμε 1 χρονο ή 2 εγγυηση και να υπαρχει αναλογικο ποσοστο στην αλλαγη. σου χαλασε μετα απο 1 χρονο? δικαιουσε τα μισα λεφτα π.χ για αλλαγη.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 88
  • Created
  • Last Reply
Τα προιόντα υπόκεινται και σε κάποια απαξίωση με την πάροδο του χρόνου...

Αν ηταν ετσι θα πέρναμε μια φορα pc και μετά θα είχαμε για πάντα καινούριο...

:beer:

Μόνο PC? Όλα καινούρια θα τα είχαμε :)

Μια φορά θα τα αγοράζαμε και θα είμαστα οκ. :D

Link to comment
Share on other sites

Η εγγύηση του κατασκευαστή είναι για αντικατάσταση με το ίδιο ή καλύτερο προϊόν. Αν κάνεις τον κόπο και διαβάσεις τους όρους της εγγύησης θα δεις ότι δε λέει πουθενά για πιστωτικό. Είναι τόσο ξεκάθαρο που δεν έχει νόημα το συζητάμε.

Το γεγονός ότι το Πλαίσιο προσφέρει στους πελάτες του κάποιες έξτρα διευκολύνσεις είναι πολύ θετικό αλλά σε καμία περίπτωση δε δεσμεύεται ότι θα το κάνει πάντα. Μην ξεχνάς ότι κανονικά η διαδικασία της εγγύησης είναι η διαπίστωση του προβλήματος και η αλλαγή της από την αντιπροσωπεία. Θα μπορούσε και το Πλαίσιο να σου λέει όπως κάνουν άλλα καταστήματα, άστη να τη στείλουμε στον κατασκευαστή και όταν μας στείλει νέα θα επικοινωνήσουμε μαζί σου.

Αντί λοιπόν να γκρινιάζεις για πράγματα που δεν έχουν καμία βάση, να ευχαριστείς το Πλαίσιο που υπάρχει και προσφέρει άμεσο RMA.

Link to comment
Share on other sites

Tο νέο άρθρο 5 του ν.2251/94 με το οποίο διέπονται εφεξής οι πωλήσεις καταναλωτικών αγαθών και οι εγγυήσεις.

Άρθρο 5 - Πώληση καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεις

1. Σε κάθε πώληση ο προμηθευτής οφείλει να παρέχει στον καταναλωτή γραπτώς, στην ελληνική γλώσσα ή με σύμβολα διεθνώς καθιερωμένα, σαφείς οδηγίες για την ασφαλή χρήση, διατήρηση, συντήρηση και πλήρη αξιοποίηση του προϊόντος και ενημέρωση για τους κινδύνους κατά τη χρήση και διατήρηση του. Εξαιρούνται τα απλά κατά την κατασκευή, τη χρήση και τη συντήρηση προϊόντα.

2. Κατά την πώληση, ο προμηθευτής οφείλει να ενημερώνει τον καταναλωτή για την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος είναι ο εύλογα αναμενόμενος χρόνος κατά τον οποίο το προϊόν θα μπορεί να χρησιμοποιείται σύμφωνα με τον προορισμό του, έστω και έπειτα από επισκευή ή αντικατάσταση ανταλλακτικών, εωσότου η φθορά από την τακτική χρήση καταστήσει το προϊόν άχρηστο ή την περαιτέρω χρήση του οικονομικά ασύμφορη.

3. Όταν παρέχεται εγγύηση στον καταναλωτή, ο προμηθευτής οφείλει να την παρέχει γραπτώς ή με άλλο τεχνικό μέσο αποτύπωσης που μπορεί να είναι διαθέσιμο και προσιτό στον καταναλωτή. Σε περίπτωση προμήθειας καινουργών προϊόντων με μακρά διάρκεια (διαρκή καταναλωτικά αγαθά), η παροχή γραπτής εγγύησης είναι υποχρεωτική. Η εγγύηση πρέπει να περιλαμβάνει με απλή, ευανάγνωστη και κατανοητή διατύπωση στην ελληνική γλώσσα τουλάχιστον την επωνυμία και τη διεύθυνση του εγγυητή, το προϊόν στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το ακριβές περιεχόμενό της, τη διάρκειά της, την τοπική έκταση ισχύος της, καθώς και τα δικαιώματα που παρέχει το εφαρμοστέο δίκαιο. Η εγγύηση πρέπει να είναι σύμφωνη με τους κανόνες της καλής πίστης και να μην αναιρείται από υπερβολικές ρήτρες εξαιρέσεων. Η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Ειδικά για τα προϊόντα τεχνολογίας αιχμής, η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με το χρόνο κατά τον οποίο αναμένεται ότι θα παραμένουν σύγχρονα από τεχνολογική άποψη, αν ο χρόνος αυτός είναι συντομότερος από την πιθανή διάρκεια ζωής τους.

4. Η παράβαση των διατάξεων της προηγούμενης παραγράφου δεν θίγει το κύρος της εγγύησης, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να επικαλεσθεί και να απαιτήσει την τήρησή της. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό.

5. Σε κάθε περίπτωση επιφυλάσσεται η εφαρμογή των διατάξεων του Αστικού Κώδικα για την ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα ή έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων. Εκ των προτέρων παραίτηση του καταναλωτή από την προστασία του κατά τις διατάξεις αυτές είναι άκυρη.

Σε διαφορά η οποία απορρέει από την πώληση καταναλωτικών αγαθών και φέρεται ενώπιον των ελληνικών δικαστηρίων, ανεξάρτητα από το εφαρμοστέο σε αυτή δίκαιο, εφαρμόζονται πάντοτε οι διατάξεις του ελληνικού δικαίου που διέπουν την πώληση καταναλωτικών αγαθών κατά την έκταση που παρέχουν μεγαλύτερη προστασία στον καταναλωτή.

6. Ο προμηθευτής καινουργών διαρκών καταναλωτικών αγαθών οφείλει να εξασφαλίζει στους καταναλωτές τη συνεχή παροχή τεχνικών υπηρεσιών για τη συντήρηση και επισκευή τους για χρονικό διάστημα ίσο με την πιθανή διάρκεια της ζωής τους. Επίσης, οφείλει να εξασφαλίζει στους καταναλωτές την ευχέρεια προμήθειας των ανταλλακτικών και άλλων τυχόν προϊόντων, που απαιτούνται για τη χρήση τους σύμφωνα με τον προορισμό τους, για όλη την πιθανή διάρκεια της ζωής τους.

Link to comment
Share on other sites

Κατα τη γνωμη μου το προβλημα δεν ξεκιναει απο αυτους που εχουν κανει το rma επαγγελμα, αλλα απο τις εταιριες. Οταν η εταιρια δεχεται να δωσει εγγηση 3, 5, 10 χρονια εγγυση για ενα προιον που ξερει οτι μετα απο 1 χρονο δεν θα παραγει και επομενως δεν θα εχει stock, στην ουσια σε δουλευει. Γιατι μονο για 1 χρονο μπορει να σου αντικαταστησει το προιον με το ιδιο, και αυτη ειναι η εννοια της εγγυησης για ολα τα προιοντα πλιν αυτα της πληροφορικης. Απο την στιγμη που φευγει απο την παραγωγη αρχιζουν τα παπατζιλικια του τυπου να σου δωσω της ιδιας αξιας, ή στην τελευταια τιμη που πουληθηκε κτλ.. Για μενα απο τη στιγμη που δεν μπορει να σου δωσει το ιδιο προιον θα πρεπει να σου δωσει ή τα λεφτα που εδωσες πισω ή προιον στα λεφτα που εδωσες. Δεν μπορει να σε υποχρεωσει να παρεις αλλο προιον ακομα και αν ειναι καλυτερο! Οπως επισης δεν μπορει να σου δωσει 30ε αντι για 200.

Ο νομος οπως σωστα ειπε το παιδι πιο πανω λεει ιδιας χρηστικης αξιας. Ποιος ομως διασφαλιζει τι σημαινει αυτο? Μπορει καλλιστα καποιος να πει καρτες γραφικων ειναι ολες, την ιδια δουλεια κανουν, σου δινω μια σαπια και τελος. Αλλα εδω θελω να μου πει καποιος που εχει καταφυγει στον ΙΝΚΑ τι του ειπαν οτι δικαιουται.

Οσο για το Πλαισιο (και το καθε Πλαισιο) δεν νομιζω οτι οφειλουμε και ευχαριστω. Δεν το κανουν για την ψυχη της μανας τους, καταστημα ειναι. Μια χαρα πελατες κερδιζουν δινοντας αμεσο rma και μια χαρα διαφημιση ειναι. Δεν βγαινει κι αυτο κερδισμενο?

Link to comment
Share on other sites

Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό

αν καταλαβα καλα λοιπον αυτο που ισχυει κανονικα στην περιπτωση του φιλου μας ειναι η επιστροφη στην evga και η αντικατασταση της με μια ιδια καρτα ή η αλλαγη της με το επομενο μοντελο και με την εγγυση να μετραει κανονικα για τα επομενα χρονια σωστα?

Link to comment
Share on other sites

@_Chris_

Θα δεχόσουν όμως να πληρώνεις πχ 100 ευρώ ακριβότερα τις ίδιες κάρτες για να καλύψεις τα έξτρα έξοδα των κατασκευαστών για την κατασκευή και αποθήκευση των καρτών για τις εγγυήσεις; Πιο το πρόβλημα αν σου δώσουν καινούργια κάρτα ίδιων ή καλύτερων επιδόσεων;

Το θέμα δεν είναι τι λέμε εμείς αλλά τι λέει ο νόμος και οι όροι των εγγυήσεων των προϊόντων που αγοράζουμε. Επιστροφή χρημάτων δεν αναφέρεται πουθενά.

Μ'αρέσει πάντως που όλοι παρεδεχόμαστε ότι υπάρχουν επαγγελματίες του RMA και το βρίσκουμε φυσιολογικό να κάνουν κατάχρηση της συγκεκριμένης δυνατότητας. Στην τελική σε όποιον δεν αρέσει το Πλαίσιο ας πάει πχ στο E-shop.

Link to comment
Share on other sites

η αλλαγη της με το επομενο μοντελο

οταν λεει "νεο προιον" εννοει "αντικαταστατης"δηλ πχ μια αλλη λειτουργικη 8800...σε καμμια περιπτωση δεν υποχρεουται ο κατασκευαστης να σου κανει τσαμπε αναβαθμιση...

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι η αντιμετώπιση που έχει το Πλαίσιο σε τέτοια θέματα είναι πολύ καλή και αρκετές φορές παραπάνω από τα προβλεπόμενα, προς όφελος του πελάτη. Οι απαιτήσεις που έχει ο συγκεκριμένος που άρχισε το βαρύγδουπο thread, μάλλον αγγίζουν τα όρια της γυφτιάς - sorry κιόλας. :p

Link to comment
Share on other sites

Δικαιώματα του αγοραστή

Άρθρο 540

Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του: 1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες. 2. α μειώσει το τίμημα. 3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα.

Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή.

(Όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν 3043/2002)

Link to comment
Share on other sites

@_Chris_

Θα δεχόσουν όμως να πληρώνεις πχ 100 ευρώ ακριβότερα τις ίδιες κάρτες για να καλύψεις τα έξτρα έξοδα των κατασκευαστών για την κατασκευή και αποθήκευση των καρτών για τις εγγυήσεις; Πιο το πρόβλημα αν σου δώσουν καινούργια κάρτα ίδιων ή καλύτερων επιδόσεων;

.

Μηπως να τους πληρωσουμε και εξτρα λεφτα για το ρευμα των κλιματιστηκων τωρα που εχει ζεστη?

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω κάτι?

Άμα κάποιος αγόραζε μνήμες που σήμερα έχουν ας πόυμε 30€ για τον χ,ψ λόγο.

Και αυτές μετά απο 2 μήνες του χαλάγανε(ή τις χάλαγε μόνος του :p) και για χ,ψ λόγο πάλι είχανε 100€.

Θα ζητούσε νέες μνήμες?ή πιστωτικό στην τρέχουσα τιμή?

Με το χέρι στην καρδιά απαντήστε σας παρακαλώ :D

Γιατί,οκ να σου χαλάσει κάτι...αλλά πολλοί τα χαλάνε μόνοι τους για να ζητήσουν πιστωτικό και όχι για να πάρουν κάτι άλλο που θα τους εξυπηρετήσει :)

Και γιατί αυτό το θέμα με το πιστωτικό γίνεται πάντα με το Πλαίσιο και δεν έχει ακουστεί για άλλα μαγαζιά? :D:D:D

Link to comment
Share on other sites

@_Chris_

Θα δεχόσουν όμως να πληρώνεις πχ 100 ευρώ ακριβότερα τις ίδιες κάρτες για να καλύψεις τα έξτρα έξοδα των κατασκευαστών για την κατασκευή και αποθήκευση των καρτών για τις εγγυήσεις; Πιο το πρόβλημα αν σου δώσουν καινούργια κάρτα ίδιων ή καλύτερων επιδόσεων;

Το θέμα δεν είναι τι λέμε εμείς αλλά τι λέει ο νόμος και οι όροι των εγγυήσεων των προϊόντων που αγοράζουμε. Επιστροφή χρημάτων δεν αναφέρεται πουθενά.

Μ'αρέσει πάντως που όλοι παρεδεχόμαστε ότι υπάρχουν επαγγελματίες του RMA και το βρίσκουμε φυσιολογικό να κάνουν κατάχρηση της συγκεκριμένης δυνατότητας. Στην τελική σε όποιον δεν αρέσει το Πλαίσιο ας πάει πχ στο E-shop.

Δεν θα μου αρεσε αλλα θα το δεχομουν γιατι ειναι πιο τιμιο. Γιατι δεν λενε οι κατασκευαστριες εταιριες 6 μηνες - 1 χρονο εγγυηση και λενε 3?

Δεν λεω οτι δεν βγαινεις κερδισμενος να σου δωσει μια πιο καινουρια και καλυτερη καρτα, αλλα μπορει για καποιο λογο να θελει καποιος τη συγκεκριμενη που διαλεξε η να εχει ακουσει κατι ασχημο για την υποτιθεμενη καλυτερη ή πολυ απλα επειδη δεν ασχολειται με υπολογιστες να μην ξερει αν ειναι καλυτερη η οχι. Ασε που απο τη στγμη που δεχεσαι να μπεις στη λογικη να συμβιβαστεις με αλλη καρτα αρχιζουν αλλες ιστοριες. Στο παιδι εδω του λενε αλλης εταιριας καρτα, σε αλλον μπορει να πουνε 9600gt και οχι 9800gt και σε αλλον οποια καρτα θες αξιας 50 ευρω κτλ... Οτι βολευει το καθε μαγαζι την δεδομενη στιγμη.

Οσο για τους επαγγελματιες του rma, ποτε δεν ειμουν γιατι δεν το βρισκω ηθικο. Απο την αλλη δεν ειναι και παρανομο.. Και αν προσεξες το post μου δεν ριχνω την ευθυνη στα μαγαζια αλλα στις εταιριες. Τα μαγαζια ως μεσαζοντες κοιτανε και αυτα το συμφερον τους και καλα κανουν. Και φυσικα και θα επιλεξω το μαγαζι με την πιο επαγγελματικη συμπεριφορα, οχι για να κανω rma καθε 3 και λιγο. Αλλα για να μην εχω ιστοριες ΑΝ ποτε τυχει κατι.

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα των εγγυήσεων έχει ξεφτιλιστεί προ πολλού.

Γιατί άμα όλες οι εταιρίες έχουν το ίδιο προϊόν

πχ μνήμη ddr2 στα 800MHz

Ψάχνουν να βρούν κάτι άλλο να διαφοροποιηθούν...οπότε απο τον 1 χρόνο εγγύηση, πάμε στα 2 μετά στα 3 στα 5 στα 7 και πάει λέγοντας..:)

Link to comment
Share on other sites

ας πουμε οτι καποιος παίρνει μια agp καρτα τώρα και μεσα σε ενα χρόνο του χαλάει και ως ειναι φυσικο δεν εχουν να του δώσουν άλλη agp, τι γίνεται οεο? θα του δώσουν pciE η θα του κοψουν πιστωτικο ???

Link to comment
Share on other sites

4. Η παράβαση των διατάξεων της προηγούμενης παραγράφου δεν θίγει το κύρος της εγγύησης, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να επικαλεσθεί και να απαιτήσει την τήρησή της. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό

εγώ πάλι αυτό το βρίσκω λάθος..η εγγύηση για ποιό λόγο πρέπει να ανανεώνεται ??...αγοράζω μια asus..μου χαλάει..το κατάστημα μου την αντικαθιστά και ΘΑ μου την αντικαθιστά για τους υπόλοιπους 36 μήνες (αν έχει πχ 3 χρόνια εγγύηση) από την ημερομηνία αγοράς...that's it.

αυτό δεν είναι ''παραθυράκι'' αλλά ολόκληρη ''τζαμαρία'' του νόμου

καις/χαλάς/καταστρέφεις το hardware λίγο πριν το τέλος της εγγύησης και αυτομάτως η εγγύηση μετατρέπεται σε lifetime...μαγκιά:TD:

Link to comment
Share on other sites

εκεινα που πρεπει μαλλον να ξεκαθαριστουν ειναι τα εξης:

1) δεν εχουμε τιποτα με την εν λογο αλυσιδα (ισα-ισα ειναι απο τις καλυτερες (να μην πω η καλυτερη)

2) ειναι πλεον καιρος να σταματησουμε (οσοι ακομα το κανουν) να αγοραζουμε καρτες γραφικων με το που θα κυκλοφορησουν. (ειναι πλεον εξαιρετικα ασυμφορο!) και απλα θα πρεπει να περιμενουμε την 'απαντηση' της μιας ή της αλλης εταιριας για να πεσουν οι τιμες)

3) στην συγκεκριμενη περιπτωση και μετα απο οσα ειδαμε και ειπωθηκαν ο φιλος μας θα παρει μια 9800gt και θα τελειωσει η ιστορια (δυστυχως και προς γνωση ολων των υπολοιπων)

4) τελικα οσες αποψεις και να ακουστουν δεν νομιζω οτι θα αλλαξει κατι αλλο. γι αυτο προτεινω να τελειωσει εδω η συζητηση (εαν συμφωνειτε ολοι). ας μας απαντησει μονο το παιδι τι εγινε τελικα να δουμε εαν ισχυσε αυτη η εκδοχη. (εαν γινει οτιδηποτε διαφορετικο -προς το καλυτερο-θα ειναι μονο απο το καταστημα που θα εξυπηρετηθει.

καλη αλλαγη φιλε μου!

Link to comment
Share on other sites

να κάνω μία ερώτηση και εγώ επι του θέματος?

σε υποκατάστημα πλαισίου μου είπαν σε συζήτηση ότι αν φέρει κάποιος χαλασμένη 8800gtx θα του την αντικαταστήσουν με 9800GT γιατί μου είπε ότι είναι ισάξιες.

ευτυχώς ήταν απλά μία συζήτηση και όχι συμβάν...

τί γνώμη έχετε για αυτό?

ποιός καθορίζει ποιά κάρτα είναι καλύτερη απο την άλλη?

και ποιός θα μου εγγυηθεί ότι δεν θα υπάρξουν ασυμβατότητες (νέες 4870Χ2 με μητρικές DFI)?

ΥΓ: ποτέ δεν έχω εκμεταλλευτεί RMA για προσωπικό όφελος.

Απλά απαιτώ πάντα ότι αγοράζω να δουλεύει 100% (ούτε καν 99.99%) !!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.