crio Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 13, 2008 #1 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 13, 2008 Επειδή συνήθως γράφουμε στα forums μόνο τις αρνητικές μας εμπειρίες είπα να κάνω τη διαφορά και να επαινέσω το πλαίσιο......Σήμερα παρήγγειλα έναν η/υ για έναν φίλο μου μέσω της ιστοσελιδας του πλαισιού....Η παραγγελία είχε πολλά πράγματα μέσα σε αυτά και ένα τροφοδοτικό cheftec 500w..14.16 ήρθε το αυτοματοποιημένο e-mail.15.11 λαμβάνω το ακόλουθο e-mailΑγαπητέ κύριε Χ*********ε Όπως αναγράφεται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα το προϊόν που έχετε επιλέξει με κωδικό 873446500WATT-24PIN CHIEFTECείναι κατόπιν παραγγελίας. Η αποστολή θα ολοκληρωθεί μόλις το παραλάβουμε στις κεντρικές μας αποθήκες. Σας ευχαριστούμε πολύ για την προτίμηση σας.Με εκτίμηση,ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS Α.Ε.Β.ΕΚων/νος Π********ςΤηλ 2102895000 Eorders@plaisio.grΝα λοιπόν γιατί το πλαίσιο είναι κορυφή..Μπράβο πολλά και παλι μπράβο...
johnny73 Αύγουστος 13, 2008 #2 Αύγουστος 13, 2008 συμφωνοι αλλα ποσταρησε ξανα οταν παραλαβεις το pc.
dubber Αύγουστος 13, 2008 #3 Αύγουστος 13, 2008 Γ@μιστερό το Πλαίσιο αλλά γιατί να το επαινούμε που κάνει σωστά αυτό που θα έπρεπε να κάνει σωστά?Κλασικό αυτοματοποιημένο mail για out of stock προϊόντα είναι.
unstoppable Αύγουστος 13, 2008 #4 Αύγουστος 13, 2008 To πλαισιο εχει πολλα καλα αλλα το συστημα για τις online παραγγελιες του δεν ειναι ενα απο αυτα!!! Τουλαχιστον στις 10-20 παραγγελιες αυτου του χρονου δεν εχω μεινει ικανοποιημενος.
spiderdim Αύγουστος 13, 2008 #5 Αύγουστος 13, 2008 μπραβο στο πλαισιο λοιπον...εγω ειμαι απο τα ατομα που δεν εχει κανενα παραπονο απο το πλαισιο αλλα πρεπει να θυμομαστε οτι ολοι κανουν λαθη...Θα προτεινα να μην κανετε τοσο κακα σχολια για το πλαισιο (και για το καθε πλαισιο) γιατι δεν θελει πολυ να μηνύσει το φορουμ για δυσφήμιση
Tsakonas Αύγουστος 13, 2008 #6 Αύγουστος 13, 2008 γιατι δεν θελει πολυ να μηνύσει το φορουμ για δυσφήμισηdude υπερβαλλεις...αλλο δυσφημηση (ο Μητσος ειναι απατεωνας,αλητης,κιναιδως) αλλο γνωμη (δεν με ικανοποιει το συστημα του πλαισιου) αλλο διηγηση γεγονοτος (πηγα χτες και δεν ειχαν αυτο το προιον)...οχι και να αυτολογοκρινομεθα...
johnny73 Αύγουστος 13, 2008 #7 Αύγουστος 13, 2008 που τα ειδες τα κακα σχολια φιλε μου? απλα συζητηση κανουμε.δηλαδη εαν κανεις μια παραγγελια π.χ και αντι σε μια εβδομαδα την παραλαβης σε 3! για οποιοδηποτε λογο τοτε αυτο ειναι κακο σχολιο? το παραπονο σου λες και μαλιστα θα εχεις και αποδειξεις γι αυτο!
ProPitsiriko$ Αύγουστος 13, 2008 #8 Αύγουστος 13, 2008 Θα προτεινα να μην κανετε τοσο κακα σχολια για το πλαισιο (και για το καθε πλαισιο) γιατι δεν θελει πολυ να μηνύσει το φορουμ για δυσφήμιση Aμα ηταν ετσι φιλε θα ''τρεχαμε'' στα δικαστηρια...Πολλα παλικαρια απο εδω μεσα δουλευουν σε Πλαισιο-Multirama...
crio Αύγουστος 14, 2008 Author #10 Αύγουστος 14, 2008 Γ@μιστερό το Πλαίσιο αλλά γιατί να το επαινούμε που κάνει σωστά αυτό που θα έπρεπε να κάνει σωστά?Κλασικό αυτοματοποιημένο mail για out of stock προϊόντα είναι. Δεν ξέρω γι αυτό ρωτάω.Τα αυτοματοποιημένα Mail έρχονται με όνομα και επώνυμο? Μοιάζει σαν να κοίταξαν την παραγγελία μου. Αλλά και αυτοματοποιημένο να είναι πάλι είναι πολύ καλό. Όπως όταν πας σε ένα μαγαζί και κάνεις λογαριασμό 100€ και σε κερνάνε φρουτο.Ξέρεις ότι το έχεις πληρωσει εις 8πλουν αλλα και πάλι λες μπράβο. Και σε e-shop, αλλά δεν το λένε Και καλά κάνουν....!!!!!:tongue::tongue:
Qlim4X Αύγουστος 14, 2008 #11 Αύγουστος 14, 2008 Δεν ξέρω γι αυτό ρωτάω.Τα αυτοματοποιημένα Mail έρχονται με όνομα και επώνυμο?Μοιάζει σαν να κοίταξαν την παραγγελία μου.Αλλά και αυτοματοποιημένο να είναι πάλι είναι πολύ καλό.Όπως όταν πας σε ένα μαγαζί και κάνεις λογαριασμό 100€ και σε κερνάνε φρουτο.Ξέρεις ότι το έχεις πληρωσει εις 8πλουν αλλα και πάλι λες μπράβο.Και καλά κάνουν....!!!!!:tongue::tongue:αχαχαχαχααυτό ακριβώς κάνανε σε μια ταβέρνα με λογαριασμό 160ευρο
Daytime Dreamer Αύγουστος 14, 2008 #12 Αύγουστος 14, 2008 Εχουμε φτασει στο απελπιστικο (εαν το καλοσκεφτειτε) σημειο να λεμε μπραβο εαν καποιος κανει σωστα την δουλεια του σε αυτην την χωρα, που σε αυτη την περιπτωση ειναι το πλαισιο με το οποιο δεν εχω απολυτως κανενα προβλημα. Ισα-ισα που σε σχεση με τον ανταγωνισμο ειναι πιστευω το καλυτερο. Το Ελλαντα για εμενα λαμβανει συντομα τελος ... σε ενα χρονο περιπου φευγω για UK. Πραγματικα δεν αντεχεται αλλο η κατασταση εδω περα Sorry για το OT αλλα επρεπε να το πω!
yanni Αύγουστος 14, 2008 #13 Αύγουστος 14, 2008 Καλά ρε παιδιά, έλεος. Επειδή ήρθε ένα ενημερωτικό mail δίνουμε συγχαρητήρια; Όπως αναφέρθηκε, κάτσε να παραλάβεις τον Η/Υ. Πάντως στην δική μου τελευταία παραγγελία μέσο internet από το Πλαίσιο πριν κάτι μήνες δεν ήρθε ΠΟΤΕ ενημερωτικό mail ούτε τηλεφώνημα για την ημέρα/ώρα παραλαβής. Και εκεί που νόμιζα ότι κάτι είχε πάει στραβά ή ότι με είχαν γράψει, τσουπ το προϊόν την μεθεπόμενη της παραγγελίας!!!
tasatva Αύγουστος 14, 2008 #14 Αύγουστος 14, 2008 Στο πλαίσιο αξίζουν συγχαρητήρια για άλλους λόγους και όχι για την απλή ενημέρωση για τις παραγγελίες μας. Αυτό οφείλουν να το κάνουν !!!
MADKiller7 Αύγουστος 14, 2008 #15 Αύγουστος 14, 2008 Yπερβολικος επαινος για μια τυπικη διαδικασια,ενα απλο ενημεροτικο e-mail.Τωρα το λες κορυφη,στο πρωτο στραβωμα να δουμε τι θα το πεις.Το εχουν και αλλα καταστηματα αυτο το συστημα,σε μερικα παιρνουν και τηλεφωνο για οτιδηποτε προβλημα υπαρξει.
Spanaks Αύγουστος 14, 2008 #16 Αύγουστος 14, 2008 Αν ήθελαν να είναι "σωστοί" θα σου δίναν την επιλογή να σου στείλουν ότι υπάρχει σε στοκ και τα υπόλοιπα αργότερα...(μου το χει κάνει το e-shop... χεχεχεχε)
racer Αύγουστος 14, 2008 #17 Αύγουστος 14, 2008 Αν ήθελαν να είναι "σωστοί" θα σου δίναν την επιλογή να σου στείλουν ότι υπάρχει σε στοκ και τα υπόλοιπα αργότερα... Σε 'μένα το έκαναν
tasatva Αύγουστος 14, 2008 #18 Αύγουστος 14, 2008 Πιστεύω οτι θα τον πάρουν τηλ και θα του δώσουν αυτή την επιλογή, εκτός άν πρόκειται να το έχουν τις επόμενες 2-3 μέρες οπότε δέν θα υπάρξει και πολύ καθυστέρηση
Teodor_ch Αύγουστος 14, 2008 #19 Αύγουστος 14, 2008 μισό ρε συ. θα τους πούμε μπράβο επειδή σε ενημέρωσαν ότι κάτι δεν ήταν σε στοκ? όταν πάς σε ταβέρνα και σου λένε δεν έχουν ένα ορεκτικό τους λές ευχαριστώ? Εννοείται ότι πρέπει να ενημερώσουν! Θέλω φωτογραφία απο το pc όταν σου το στείλουν Είδα απο το πλαίσιο (μισο βιδωμένους σκληρούς σε Lian Li (ο δίσκος είχε στραβο-τοποθετηθεί), καλώδια να είναι στην τσίτα, fans/fan controllers να μήν παίρνουν ρεύμα, να λείπουν πράγματα απο το κουτί (κλειδί/πανάκι Lian Li, καλώδια επεκτάσεις απο modular psu)). Δε λέω ότι είναι όλο το πλαίσιο έτσι, αλλά το μπράβο θα το πώ όταν αλλάξουν για πάντα και σε όλους. Όσο υπάρχουν τέτοια περιστατικά μπράβο απο μένα δε θα πάρει κανείς.. Να μή μιλήσω για τη χάλια μεταφορική και το προσωπικό που έχουν στο Ηράκλειο Κρήτης ("γιατί δεν αλλάζεις τον E6300 σε Ε6400 που είναι Core 2 Duo?" (απο ******* που διάβαζε στο σύστημα...). Αφού ξέρω τί μου γίνεται μικρό το κακό. Αλλά δεν οφείλουμε όλοι να ξέρουμε
johnny73 Αύγουστος 14, 2008 #20 Αύγουστος 14, 2008 Εχουμε φτασει στο απελπιστικο (εαν το καλοσκεφτειτε) σημειο να λεμε μπραβο εαν καποιος κανει σωστα την δουλεια του σε αυτην την χωρα, που σε αυτη την περιπτωση ειναι το πλαισιο με το οποιο δεν εχω απολυτως κανενα προβλημα. Ισα-ισα που σε σχεση με τον ανταγωνισμο ειναι πιστευω το καλυτερο.+1 :clap: για ολα!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.