Jump to content



Δικαιώματα καταναλωτή


JdCZT

Recommended Posts

Ερωτησης: σημερα με πηρε η αδερφη μου τηλεφωνο οτι εφυγε το πλαινο κουμπι εντασης απο το iphone 3g (δεν εχει πεσει κατω και δεν εχει κανενα σημαδι). Εψαξα και βρηκα την αποδειξη και ειμαστε εντος 2ετιας. Απ οσο ξερω ομως η apple λεει ενα χρονο εγγυηση. Τη Δευτερα που θα παω vodafone τι να τους πω αν μου πουνε οτι εχει 1χρονο εγγυηση;

Με κάθε αγορά κινητού, pad ή netbook από το vodafone.gr έχεις 24 μήνες εγγύηση από τον κατασκευαστή του, βάσει των όρων εγγύησης που παρέχει για τη συσκευή. Σε περίπτωση που έχεις διαλέξει Apple iPhone τότε η εγγύησή του κινητού σου είναι για 12 μήνες από την αγορά του. Για να μπορέσεις να εξυπηρετηθείς και να ισχύει η εγγύησή σου πρέπει να έχεις κρατήσει την απόδειξη της αγοράς σου, που θα σου παραδοθεί μαζί με την παραγγελία σου.
Έγινε επεξεργασία από FANISTELROOY
Link to comment
Share on other sites

Δες εδω http://www.cpusers.gr/attachment.php?attachmentid=4467&d=1243505384

το αρθρο 554. Τωρα το ψαχνω σε αλλα φορουμ και λενε οτι ισχυει 2 χρονια εγγυηση βαση αυτου που σου δινω.

Καποιος Τσακωνας να βοηθησει;

Τι πρέπει να κάνεις για τη διετή εγγύηση;

1. Κατεβάζεις το νόμο 3043/2002 και το έχεις μαζί σου.

2. Πηγαίνεις στο κατάστημα. Τους εξηγείς το πρόβλημα. Τους ζητάς επισκευή δωρεάν ή, αν δεν επισκευάζεται, αντικατάσταση δωρεάν!

3. Τους εξηγείς ότι, σύμφωνα με το νόμο, ο πωλητής έχει ευθύνη για τα ελαττώματα των προϊόντων που πούλησε.

Όχι η αντιπροσωπεία, όχι ο αγοραστής, όχι ο θεός. Μην σε στείλουν στη Sony, από το κατάστημά τους το αγόρασες, εκεί απευθύνεσαι.

4. Τους εξηγείς ότι, σύμφωνα με το νόμο, η ευθύνη για τα ελαττώματα είναι δύο (2) χρόνια από τη στιγμή της αγοράς. Ανεξαρτήτως εγγύησης του κατασκευαστή (για την οποία ευθύνεται ο κατασκευαστής, όχι ο πωλητής).

5. Εάν σου κάνουν τον δύσκολο, τους εξηγείς ευγενικά αλλά επίμονα ότι θα πας:

- στη Γ.Γ. Καταναλωτή

- στο ΙΝΚΑ και την ΕΚΠΟΙΖΩ

- στο δικηγόρο σου για εξώδικο και αγωγή αποζημίωσης.

Link to comment
Share on other sites

ο νομος λεει οτι εχεις 2 χρονια για να πας πισω προιον που ειχε ελλειψη χαρακτηριστικου που διαφημιζοταν . Αν σου πουν οτι πχ ειχε 5mp καμερα και εσυ καταλαβεις 2 χρονια μετα οτι ειχε 2 τοτε μπορεις να το πας. Η εγγυηση πρεπει απλα να ειναι ευλογη με το ειδος του προιοντος χωρις να λεει διαρκεια. Αν η apple λοιπον σου λεει 1 χρονο + 2 με apple care και εσυ δεν εχεις το apple care τοτε τι να κανει ο πωλητης? :)

Λαθος τους παντως το λιγοτερο 2 επρεπε να ειναι. Βεβαια εαν ολα πανε στα 2 ετη εγγυηση θα ανεβει και η τιμη των συσκευων γιατι μην ξεχνατε ηδη την πληρωνουμε με την αγορα.

Link to comment
Share on other sites

Αρθ. 540. - Δικαιώματα του αγοραστή.

Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του: 1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες. 2. να μειώσει το τίμημα. 3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή. (Όπως το άρθρο αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν. 3043/2002 ΦΕΚ 192Α/21-08-2002)

Αρθ. 541. - Νέα μείωση του τιμήματος ή αναστροφή της πώλησης - αν ανακαλυφθεί και άλλο ελάττωμα.

Ο αγοραστής μπορεί, αν διαπιστωθεί αργότερα και άλλο ελάττωμα, να ασκήσει εκ νέου ένα από τα δικαιώματα του προηγούμενου άρθρου. Το ίδιο ισχύει και όταν λείπει συνομολογημένη ιδιότητα. (Όπως το άρθρο αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν. 3043/2002 ΦΕΚ 192Α/21-08-2002)

Αρθ. 554. - Παραγραφή.

Τα δικαιώματα του αγοραστή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας παραγράφονται μετά την πάροδο πέντε ετών για τα ακίνητα και δύο ετών για τα κινητά.

Eδω λεει για ελαττωμα! Εγω εχω ελαττωματικο κουμπι.

Link to comment
Share on other sites

Eδω λεει για ελαττωμα! Εγω εχω ελαττωματικο κουμπι.

"Ως πραγματικό ελάττωμα λογίζεται η ύπαρξη ή έλλειψη ορισμένης ιδιότητας του πράγματος, η οποία έχει ως αποτέλεσμα το τελευταίο να μην ανταποκρίνεται τελικά στον σκοπό της σύμβασης. "

αρα οπως ειπα τι ιδιοτητα θα πεις πως δεν ειχε?

επισης

"το πωληθέν πράγμα να έχει ήδη παραδοθεί στον αγοραστή και η ύπαρξη του ελαττώματος ή έλλειψη της ιδιότητας να υφίσταται κατά το χρόνο μετάθεσης του κινδύνου στον αγοραστή, δηλαδή κατά το χρόνο παράδοσης του πράγματος.

Το ελάττωμα ή η έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας που διαπιστώνεται μέσα σε έξι μήνες από την παράδοση του πράγματος τεκμαίρεται ότι υπήρχε κατά την παράδοση, εκτός κι αν αυτό δεν συμβιβάζεται με τη φύση του πράγματος που πωλήθηκε"

Οποτε οπως βλεπεις, δυστυχως, δεν ισχυει το 2 χρονια εγγυηση για ολα. Παρολα αυτα πες εσυ αυτο που νομιζεις και μακαρι να στο φτιαξουνε. Και εγω θεωρω απαραδεκτο να εχουν 1 χρονο εγγυηση τετοια μηχανηματα. Ο imac mου ειχε φτασει 2.500 ευρω και για να εχω πανω απο 1 ετος εγγυηση ηθελαν αλλα 150 ευρω.... Τεσπα...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Να ρωτήξω εγώ κάτι άλλο...

Σε καινούργιο laptop εντοπίζεται, 4-5 μέρες μετά την παραλαβή του, minor κατασκευαστική ατέλεια (κακή συναρμογή των πλαστικών σε ένα σημείο της οθόνης). Σε επικοινωνία με το customer support της εταιρείας και μετά από την αποστολή των σχετικών φωτογραφιών, η εταιρεία λέει: "DOA αντικατάσταση από το κατάστημα που το πήρατε ή, αν δεν είναι εφικτό, πείτε μας να έρθουμε να το παραλάβουμε και να το επισκευάσουμε εμείς".

Με δεδομένο ότι έχουν περάσει ελάχιστες μέρες από την παραλαβή του laptop (14 ημέρες από την ηλεκτρονική παραγγελία αλλά μόλις 6 ημέρες από την παραλαβή του), θεωρώ ότι από άποψη ημερομηνιών είμαστε ΟΚ.

Μπορεί, όμως, το κατάστημα να αγνοήσει τον κατασκευαστή και να αρνηθεί το DOA θεωρώντας ότι το πρόβλημα είναι ασήμαντο και δεν χρήζει αντικατάστασης;

Link to comment
Share on other sites

Ναι, υπάρχουν τα πάντα.

Mπορώ να πω για DOA κι αν μου τα μασήσουν θα το γυρίσω στο "δεν μου κάνει, sorry".

Απλά δεν το έχουν βρει αλλού το συγκεκριμένο (με τη χρηματοδότηση που θέλουν) και θα πρέπει να ξαναμπω (εγώ) σε διαδικασία παραγγελίας. :S

Link to comment
Share on other sites

Πήγαινε και επίστρεψέ το.Το πολύ πολύ βγάλε και φωτοτυπία τον διάλογο που είχες από τα e-mail και δειξ'τον τους.Από κει και πέρα αν σου τα μασάνε κι άλλο τότε ή επικοινωνείς με την εταίρια και τους λες την ιστορία και το πρόβλημα που σου δημιουργεί το κατάστημα και θα σε εξυπηρετήσουν οι ίδιοι ή αλλιώς επικαλέισαι την ιντερνετική αγορά του και ζητάς επιστροφή και πίστωση των χρημάτων σου.Να δεις πως θα ξυνίσουν οι φάτσες τους τότε και αν θα στο φτιάξουν!!!

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήξω εγώ κάτι άλλο...

Σε καινούργιο laptop εντοπίζεται, 4-5 μέρες μετά την παραλαβή του, minor κατασκευαστική ατέλεια (κακή συναρμογή των πλαστικών σε ένα σημείο της οθόνης). Σε επικοινωνία με το customer support της εταιρείας και μετά από την αποστολή των σχετικών φωτογραφιών, η εταιρεία λέει: "DOA αντικατάσταση από το κατάστημα που το πήρατε ή, αν δεν είναι εφικτό, πείτε μας να έρθουμε να το παραλάβουμε και να το επισκευάσουμε εμείς".

Με δεδομένο ότι έχουν περάσει ελάχιστες μέρες από την παραλαβή του laptop (14 ημέρες από την ηλεκτρονική παραγγελία αλλά μόλις 6 ημέρες από την παραλαβή του), θεωρώ ότι από άποψη ημερομηνιών είμαστε ΟΚ.

Μπορεί, όμως, το κατάστημα να αγνοήσει τον κατασκευαστή και να αρνηθεί το DOA θεωρώντας ότι το πρόβλημα είναι ασήμαντο και δεν χρήζει αντικατάστασης;

αρχηγε μου,στις αγορες εξ αποστασεως,ειναι αδιαφορο αν υπαρχει ελαττωμα η οχι εντος του 14ημερου.Ξυπνησα στραβα και δεν το θελω παει και τελειωσε.Αν σου πουν μα μου Tsak them...

Link to comment
Share on other sites

Επιστροφη χρηματων απ οσο ξερω.

Εγω θα σου προτινα μην το πας για doa γιατι θα αρχισουν τα μα-μου. Απο την αρχη επιστροφη γιατι δεν σου κανει.

Sent from my HTC HD2 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Καλησπέρα και από μένα,

Είχα πάει σκληρό δίσκο για service λόγω προβλήματος και έγινε αντικατάσταση με καινούργιο.

Μπορώ να αρνηθώ την παραλαβή του καινούργιου δίσκου και να ζητήσω πιστωτικό ή λεφτά πίσω? Εφόσον αυτό γίνεται, η επιστροφή θα γίνει στην τελευταία τιμή που είχε ο παλιός δίσκος ή στην τωρινή τιμή του καινούργιου δίσκου που γίνεται αντικατάσταση?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.