Jump to content



Δικαιώματα καταναλωτή


JdCZT

Recommended Posts

Eφόσον παραλαμβάνεις από το κατάστημα, είναι σαν να το αγοράζεις από το κατάστημα και πληρώνεις με τη τιμή καταστήματος. Στην ουσία, είναι απλά σαν να το "κράτησες" μέσω Internet. Το έχω κάνει πολλάκις κι είναι σίγουρο αυτό που σου λέω. Οι τιμές internet παίζουν μόνο αν σου έρθει σπίτι με κάποιο τρόπο. Το ίδιο και οι νόμοι περί αυτού.

παλια ισχυε αυτο, αλλα εδω και καποιο καιρο το εχει αλλαξει το Π , και οταν αγοραζεις κατι απο το site αλλα παραλαμβανεις στο καταστημα, χρεωνεσαι την τιμη Internet κανονικα...

Οποτε ειναι λιγο γκριζα περιοχη στο αν μετραει σαν ιντερνετικη αγορα... Πιστευω πως δεν μετραει αφου οπως λες ειναι απλα σαν να το "κρατας" μεσω internet....και θα προσθεσω εγω, σαν να παιρνεις και την "εκπτωση internet" μαζι...μεχρι εκει, αλλα αποκει και περα το παραστατικο και η πληρωμη γινονται επι τοπου στο καταστημα οποτε δεν καλυπτει και το πνευμα του νομου (οτι σου ερχεται κατι σπιτι και δεν εχεις τη δυνατοτητα να το δεις/ελεγξεις πριν το πληρωσεις...)

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω. Παντως παλαιοτερα που ειχα αγορασει (και πληρωσει) μεσω ιντερνετ αλλα το παραλαβα απο το καταστημα, μου δεχτηκαν κανονικα την επιστροφη ως αγορα μεσω ιντερνετ (πλαισιο και cosmote).

Aλλα στη προηγουμενη περιπτωση αφου που λετε φαινεται λογικο.

Link to comment
Share on other sites

Eφόσον παραλαμβάνεις από το κατάστημα, είναι σαν να το αγοράζεις από το κατάστημα και πληρώνεις με τη τιμή καταστήματος. Στην ουσία, είναι απλά σαν να το "κράτησες" μέσω Internet. Το έχω κάνει πολλάκις κι είναι σίγουρο αυτό που σου λέω. Οι τιμές internet παίζουν μόνο αν σου έρθει σπίτι με κάποιο τρόπο. Το ίδιο και οι νόμοι περί αυτού.

Εγω πάλι ζητησα καποια στιγμη στο καταστημα από μια κοπελα να μου χρεωσει ένα δισκο με τιμη Internet και το εκανε.

Αλλα με ηξερε και της ειπα ότι ειχα παρει και 3 χρωματιστα τονερ για τον εκτυπωτή και ότι μιας και ηρθα ηθελα να τα παρω όλα μαζι.

Link to comment
Share on other sites

2η κάρτα αγορασμένη από πλαίσιο και επίσης ελαττωματική!!!Στο pcb από πίσω δείχνει πως η κάρτα είχε πειραχτεί!!Αύριο θα έχουμε show !

τί εννοείς δείχνει ότι έχει πειραχτεί???(λείπει κάτι?)

Link to comment
Share on other sites

τί εννοείς δείχνει ότι έχει πειραχτεί???(λείπει κάτι?)

Δείχνει σαν να έχει γίνει νέα κόλληση στους πυκνωτές, θα ανεβάσω φώτο σε λίγο. Το θέμα είναι ότι η κάρτα δεν δίνει καν σημα,δοκιμάστηκε σε 2 πισι!η προηγούμενη έβγαζε amd driver has stopped.τυχαίο να ήμουν τόσο άτυχος 2 φορές συνεχομενες???

Link to comment
Share on other sites

Απο το πλαισιο, οταν αγοραζεις μεσα απο το site και επιλεγεις παραλαβη απο καταστημα με τροπο πληρωμης αντικαταβολη στο καταστημα ως τι μετραει; αγορα μεσω ιντερνετ απο αποσταση; (αναγραφει οτι ειναι σε τιμη ιντερνετ) ή ως κανονικη αγορα;

Για να ξερω αν ισχυει ο νομος περι επιστροφης τις πρωτες 10 μερες χωρις αιτιολογια.

Στους όρους χρήσης γράφουν:

Βοήθεια και όροι χρήσης plaisio.gr

9. Δικαίωμα Επιστροφής

Μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν και να σας καταβάλλουμε το τίμημα αν μας κοινοποιήσετε γραπτώς μέσο της φόρμα επικοινωνίας http://www.plaisio.gr/contact.aspx ή τηλεφωνικά καλώντας στο Τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών στο τηλέφωνο χωρίς χρέωση από σταθερό στο 800 11 12345 και από κινητό στο 2102895000, την απόφαση σας αυτή εντός 20 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος από εσάς ή από τρίτο μέρος που θα υποδείξετε. Σε περίπτωση που παραγγείλετε παρτίδα προϊόντων η προθεσμία εκκινεί την στιγμή που θα παραλάβετε το τελευταίο προϊόν ή με την παράδοση του προϊόντος σε περίπτωση περιοδικών παροχών. Τέλος σε περίπτωση αγοράς ψηφιακού περιεχομένου το οποίο δεν είναι αποθηκευμένο σε σταθερή βάση, από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης. Με την άσκηση της υπαναχώρησης υποχρεούστε να επιστρέψετε σε εμάς το προϊόν στην άριστη κατάσταση στην οποία σας παραδόθηκε ή να μας παραδώσετε σαφείς και μη αμφισβητήσιμες αποδείξεις ότι το έχετε στείλει ασφαλώς εντός 20 ημερολογιακών ημερών από την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρηση από εσάς και εντός της ίδιας προθεσμίας υποχρεούμαστε να σας επιστρέψουμε τυχόν ποσά που μας έχετε καταβάλλει. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε πρέπει να συνοδεύονται από τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και τις αποδείξεις παραλαβής. Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής του προϊόντος δεν καλύπτονται από την Πλαίσιο Computers και επιβαρύνουν τον πελάτη. Στα επιστρεφόμενα από την Πλαίσιο Computers χρήματα δεν περιλαμβάνονται έξοδα αρχικής αποστολής σε εσάς αν υπερβαίνουν το κόστος καθολικής ταχυδρομικής υπηρεσίας.

Δεν δικαιούσθε υπαναχώρησης στις περιπτώσεις του άρθρου 3ιβ του ν.2251/94 και σε κάθε άλλη περίπτωση που αυτό προβλέπεται από τον νόμο ή την παρούσα σύμφωνα με το νόμο. Ενδεικτικά δεν δικαιούσθε άσκηση υπαναχώρησης σε προϊόντα όπως πχ ακουστικά, πλαστελίνη για λόγους υγιεινής, την προμήθεια σφραγισμένων ηχητικών εγγραφών ή σφραγισμένων εγγραφών βίντεο ή σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση και την προμήθεια ψηφιακού περιεχομένου μη παρεχόμενου πάνω σε υλικό μέσο, εάν η εκτέλεση ξεκίνησε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή και την επιβεβαίωση εκ μέρους του ότι χάνει έτσι το δικαίωμα του υπαναχώρησης.

Νομίζω σε καλύπτει, αφού δεσμεύονται μόνοι τους για 20 ημέρες.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Αγόρασα πριν 2 μέρες ένα Nokia Lumia 735. Εξαιρετική συσκευή.

Ήμουν πολύ ικανοποιημένος από τη χρήση και υποστήριξη Nokia από το 2000 μέχρι σήμερα, το E66 μου κλείνει σύντομα 5 χρονια σκληρής καθημερινής χρήσης. Το 735 επιστράφηκε χτες :bad:.

Διάβασα προσεκτικά τη γραπτή εγγύηση που είχε μέσα, στα Ελληνικά. Ακολουθεί η επιστολή που συνόδεψε το κινητό πίσω στο Πλαίσιο (εξυπηρετικότατοι, εύκολη επιστροφή) για να προωθηθεί στον κατασκευαστή:

...

Ανοίξαμε τη συσκευασία του και πραγματοποιήσαμε έλεγχο DOA. Το τηλέφωνο λειτουργεί, όμως για να ενεργοποιηθεί απαιτεί την επιβεβαίωση αποδοχής των όρων χρήσης.

Κατά το διάβασμα του εντύπου εγγύησης που συνοδεύει τη συσκευή (έντυπο με τίτλο Γρήγορη έναρξη) διαπιστώσαμε ότι:

Η εταιρία που παρέχει την υποστήριξη είναι πλέον η Microsoft Mobile Oy(MMO) και όχι η Nokia. Η MMO που παρέχει την εγγύηση του κατασκευαστή έχει θέσει σε αυτήν όρους που περιορίζουν τα δικαιώματα του καταναλωτή σύμφωνα με την Ελληνική νομοθεσία. Συγκεκριμένα, αναφέρει εκτός των άλλων:

«Τα αρχικά ή ανταλλακτικά μέρη ή τα Προϊόντα αντικατάστασης που παρέχονται στα πλαίσια της παρούσας Εγγύησης θα καλύπτονται από την παρούσα Εγγύηση για το υπόλοιπο χρονικό διάστημα της αρχικής περιόδου ισχύος της εγγύησης ή για εξήντα(60) ημέρες από την ημερομηνία επισκευής ή αντικατάστασης, όποιο από τα δύο χρονικά διαστήματα είναι μεγαλύτερο.»

Αυτό είναι παράνομο, διότι σύμφωνα με την Ελληνική νομοθεσία (Ν.2251/1994, Άρθρο 5, παρ. 4 όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει), «Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό.»

Επιπλέον, ενώ η συσκευή απαιτεί το λογισμικό του κατασκευαστή για να λειτουργήσει, ο κατασκευαστής δηλώνει ότι η εγγύηση δεν ισχύει «…Εάν δεν έχετε εγκαταστήσει τις πιο πρόσφατες ενημερώσεις λογισμικού που διατίθενται δημόσια για το Προϊόν σας εντός εύλογου χρονικού διαστήματος από την κυκλοφορία τους»,ενώ παράλληλα «…Δεν εγγυάται ότιτο λογισμικό που έχει προεγκατασταθεί εκ μέρους της στο Προϊόν (ή οιμεταγενέστερες ενημερώσεις και αναβαθμίσεις του)... ότι η λειτουργία του θα είναι αδιάλειπτη ή χωρίς σφάλματα ή ότι τυχόν σφάλματα θα είναι αποκαταστάσιμα ή ότι θα αποκατασταθούν». Ο κατασκευαστής αναιρεί την εγγύηση καλής λειτουργίας αφού θέτει ως προϋπόθεση αυτής την εγκατάσταση από το χρήστη ανανεώσεων λογισμικού του πρώτου και για τις οποίες δεν εγγυάται την καλή λειτουργία τους!

Για τους παραπάνω λόγους, απορρίψαμε τους όρους χρήσης του προϊόντος και το τηλέφωνο δεν ενεργοποιείται. Κατά συνέπεια το προϊόν επιστρέφεται στην αρχική του άριστη κατάσταση με δικά μας μεταφορικά έξοδα στο πλησιέστερο κατάστημα το συντομότερο δυνατόν.

...

Παρακαλούμε να μεταβιβάσετε το παρόν μήνυμα στην κατασκευάστρια εταιρία ή τον τοπικό της αντιπρόσωπο για τη συμμόρφωσή τους με την Ελληνική νομοθεσία.

Αναφέρω τα παραπάνω γιατί οι περισσότεροι δε γνωρίζουν ότι κάθε ανταλλακτικό που αντικαθίσταται αποκτά υποχρεωτικά ολόκληρη την αρχική εγγύηση σύμφωνα με το νόμο. Γι' αυτό και συμφέρει κιόλας να αγοράζει κανείς ολόκληρα συστήματα με μεγάλη εγγύηση αντί για επιμέρους κομμάτια.

Παλιότερα, χρειάστηκε να αντικαταστήσω ένα σκληρό δίσκο σε server γνωστού κατασκευαστή με 3 χρόνια εγγύηση. Ο δίσκος αντικαταστάθηκε εντός 3ετίας και ο νέος ξαναέσκασε αφού είχε περάσει η αρχική 3ετία και μου είπαν ότι "έχει λήξει η εγγύηση". Όταν επικαλέστηκα τη νομοθεσία, είπαν αρχικά ότι το ανταλλακτικό είναι refurbished. Ρώτησα "είναι δηλαδή υποδεέστερος του αρχικού;" (που θα ήταν παράνομο). Η απάντηση άλλαξε: "όχι, έκανα λάθος, είναι καινούριος, αλλά ως ανταλλακτικό έχει x μήνες εγγύηση". Μετά από 3-4 ανταλλαγές email και με τους δικηγόρους τους, η απάντηση ήταν με λίγα λόγια ότι "δε συμφωνούμε με την ερμηνεία του νόμου, αλλά επειδή είστε καλός πελάτης θα τον αντικαταστήσουμε". Δηλαδή (με δικά μου λόγια) δεν παραδεχόμαστε ότι είμαστε παράνομοι, αλλά για να μη μας πας στα δικαστήρια και το μάθουν όλοι, θα τον αλλάξουμε.

Έγινε επεξεργασία από asot
Link to comment
Share on other sites

[MENTION=30391]asot[/MENTION] Συμφωνώ απόλυτα με τα σχόλιά σου και επικροτώ την απόφαση να επιστρέψεις τη συσκευή. Βέβαια, θεωρώ ότι αν σε κάλυπτε, μπορούσες να την κρατήσεις. Στην περίπτωση που είχε πρόβλημα, θα μπορούσες απλά να απαιτήσεις τη συμμόρφωσή τους με τη νομοθεσία. Δεν ξέρω πόσοι ακόμη θα πρέπει να κάνουν το ίδιο με σένα, για να λάβουν το μήνυμα...

Link to comment
Share on other sites

Επειδή έχω φάει πολύ χρόνο και κόπο για να διεκδικώ το δίκιο μου και σε αυτή τη χώρα δυστυχώς χρειάζεται μάχη για το αυτονόητο, όταν μπορώ το αποφεύγω εξαρχής και δηλώνω τη δυσαρέσκειά μου (μπας και αλλάξει κάτι). Θα φάω πολύ περισσότερο χρόνο εκ των υστέρων για να "μάθω" την κάθε εταιρία να είναι νόμιμη και δεν είναι σίγουρο ότι θα θελήσουν να συμμορφωθούν.

Και φυσικά να τρέχω στα δικαστήρια για ένα ****κινητό, προτιμώ να το αποφύγω. Έλεγα να δώσω στο WP μια ευκαιρία, ίσως μετά από μερικά χρόνια...

Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι ότι ακόμη κι οι εξωδικαστικές διαδικασίες είναι χρονοβόρες. Μια περιπέτεια μου που απαίτησε διαμεσολάβηση του Συνηγόρου του Καταναλωτή επιλύθηκε μετά από 14 μήνες και μπόλικη αλληλογραφία. Δεν είναι και να σου γίνει συνήθεια... ;)

Link to comment
Share on other sites

Μια ερώτηση για ένα σχετικό θέμα με το παραπάνω. Έχω ένα ποντίκι το οποίο αγόρασα πριν περίπου 3 χρόνια με τριετή εγγύηση. Το ποντίκι παρουσίασε πρόβλημα δύο φορές με τον διακόπτη του αριστερού κουμπιού και αλλάχτηκε μέσω της αντιπροσωπείας της εταιρίας στην Ελλάδα. Η δεύτερη αλλαγή έγινε τον Αύγουστο ή Σεπτέμβριο που μας πέρασε. Στην τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με την αντιπροσωπεία για να γίνει η αλλαγή μου ανέφερε ότι πρόλαβα ακριβώς καθώς σε μερικές ημέρες η εγγύηση του αρχικού προϊόντος λήγει παρόλο που έχει γίνει ήδη μια φορά αντικατάσταση.

Σύμφωνα με τα λεγόμενα σας παραπάνω αυτό που μου ανέφερε για λήξη της εγγύησης ισχύει ή ανανεώνεται η εγγύηση σε κάθε αλλαγή που γίνεται στο προϊόν μου από την αντιπροσωπεία?

Η αλλαγή του προϊόντος έγινε και τις δύο φορές μέσω την αντιπροσωπείας καθώς το κατάστημα αγοράς μου τα μάσαγε την πρώτη φορά που τους κάλεσα για να τους ενημερώσω για το πρόβλημα. Δεν το κυνήγησα τότε γιατί ξεμπέρδεψα με ένα τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία που βρίσκεται Ελλάδα.

Σε περίπτωση που μου τύχει ξανά το ίδιο πρόβλημα δικαιούμαι τη χρήση εγγύησης?

Link to comment
Share on other sites

Ο νόμος λέει ότι ανανεώνεται η εγγύηση ως προς το προϊόν ή το ανταλλακτικό που αντικαθίσταται (ότι αλλάζεται δλδ), οπότε ναι σύμφωνα με το νόμο η εγγύηση θα έπρεπε να ανανεωθεί αυτόματα.

Στην πράξη οι περισσότεροι δεν κάνουν κάν αυτό που είπε ο [MENTION=376]YDinopoulos[/MENTION]... Θα χρειαστείς πολύ κόπο (ίσως και δικηγόρο) για να εφαρμόσεις το νόμο κατά γράμμα.

Link to comment
Share on other sites

Με αφορμή την πονεμένη ιστορία του μέλους Anir(του χάλασε μια gtx 580 και επέμενε το κατάστημα να του δώσουν μια κατά πολύ φθηνότερη, πλην ανώτερη gtx 670), που μόνο που δεν του κόψανε την καρωτίδα εδώ μέσα, να πω και γω την εμπειρία μου.

Αγόρασα μια 7870 περίπου πριν δυο χρόνια από το e-shop και από την πρώτη στιγμή είδα σχετικά υψηλές θερμοκρασίες. Νόμιζα τότε ότι έφταιγε η "μάπα ψύκτρα", αλλά για στοκ λειτουργία δεν με ένοιαζε. Αργότερα με την χρήση που της έκανα παρατήρησα σταδιακή αύξηση θερμοκρασιών. Πάλι το απέδωσα σε άλλες αιτίες όπως η σκόνη μιας και τα φανάκια δούλευαν νορμάλ. Μέχρι που το τελευταίο διάστημα η κάρτα χτύπαγε κόκκινο ρίχνοντας ρολόγια. Τελικά το ένα φανάκι είχε χαλάσει ολοκληρωτικά, όπως μου είπαν από το service του e-shop.

Μου στέλνουν λοιπόν μήνυμα ότι η κάρτα δεν παίρνει επισκευή και μου προτείνουν την καλύτερη 270X από την ίδια μάρκα. Προσέξτε την διατύπωση του sms που μου έστειλαν. Μου πρότειναν άλλη κάρτα. Δεν με υποχρέωσαν να την πάρω. Πολύ προσεκτική η διατύπωσή τους.

Τους παίρνω τηλέφωνο και τους εξηγώ ευγενικά ότι η επιστροφή χρημάτων ή η έκδοση πιστωτικού ή αντικατάσταση με άλλο προϊόν(εφόσον το επιθυμώ) γίνεται στην αρχική αξία αγοράς και όχι στην τρέχουσα εικαζόμενη. Συνεννοούνται με τον υπεύθυνο και μου ξαναστέλνουν sms, τάχιστα, ότι δικαιούμαι πιστωτικό(αυτό ζήτησα) στο αρχικό ποσό των 202€ και όχι των 182€ που μου πρότειναν αρχικά. Κάποιος θα μπορούσε να πει ότι μου έγινε χάρη γιατί έχω αγοράσει αρκετά από αυτούς ή γιατί η διαφορά είναι μικρή. Αλλά....

1)

Αλλαγή προϊόντος

Από τη στιγμή που το προϊόν είναι ελαττωματικό, ο πωλητής υποχρεούται σε επισκευή, διόρθωση, αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων και μάλιστα στην ίδια αξία με την αξία που είχατε καταβάλει για την αγορά και όχι στη νέα μειωμένη ενδεχομένως τιμή στην οποία πωλείται το προϊόν κατά την ημέρα της επιστροφής λόγω π.χ. περιόδου εκπτώσεων. Σε περίπωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων, ο πωλητής υποχρεούται να καταβάλει την αξία σε μετρητά και δεν μπορεί να σας χορηγήσει πιστωτικό σημείωμα. Εφόσον για το προϊόν παρέχεται εγγύηση, μπορείτε να ασκήσετε τα δικαιώματά σας από αυτήν. Μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία για μη τήρηση εγγύησης στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.

Μας νοιάζει η αρχική τιμή και όχι η μειωμένη για οποιονδήποτε λόγο τιμή. Ενδεικτικά και όχι περιοριστικά αναφέρεται η μειωμένη τιμή λόγω εκπτώσεων. Μην ακούσω μπαρούφες για το πότε ακριβώς βγήκε το ελάττωμα. Όποτε και να βγήκε εντός εγγύησης καλύπτομαι. Εκτός και αν φταίω εγώ για λόγους που αναλύει ο νόμος(απόδειξη ότι το ήξερα πριν την αγορά, εσκεμμένη καταστροφή, μη προβλεπόμενη χρήση).

2)

Σε παροχή εγγύησης υποχρεούνται τόσο ο πωλητής όσο και ο κατασκευαστής (ά. 5 ν. 2251/1994). Δεν ορίζεται συγκεκριμένο χρονικό διάστημα ισχύος της εγγύησης, παρά μόνο ότι η διάρκειά της πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Επιπρόσθετα σύμφωνα με τον ΑΚ (άρθρα 540, 554 & 555) όπως ισχύει οι καταναλωτές έχουν τα δικαιώματά τους έναντι του πωλητή από τη σύμβαση της πώλησης, σύμφωνα με τα οποία σε περίπτωση πώλησης πράγματος με πραγματικό ελάττωμα, δικαιούνται να ζητήσουν διόρθωση, αντικατάσταση ή μείωση του τιμήματος ακόμα και να υπαναχωρήσουν από τη σύμβαση. Τα δικαιώματά τους αυτά μπορούν να τα ασκήσουν εντός 2 ετών από την ημερομηνία της αγοράς.

Διάρκεια εγγύησης δεν υπάρχει νομικά, αλλά λόγω ΑΚ αυτή είναι ουσιαστικά δύο χρόνια. Αφού μέσα στα δύο χρόνια μπορείς εσύ να επιλέξεις κάποιο από τα ακόλουθα(στο δεύτερο μπολντ). Δεν υπάρχει κάποια σειρά. Ορίστε και το ποστ του cna που έχω μπουκμαρκάρει:

http://www.thelab.gr/1063440823-post275.html

Υπαναχώρηση από τη σύμβαση σημαίνει πρακτικά ότι η σύμβαση είναι σαν να μην έγινε ποτέ, για όσους δεν το γνωρίζουν. Επιστρέφεται το αρχικό τίμημα.

3) Μέθοδος κριτικής διερεύνησης, σκεπτόμενων λαμπιτών

aka. Γράφουμε τους νόμους στα παλιά μας τα παπούτσια και στοχαζόμαστε για να βρούμε την αλήθεια.

Δέχομαι ότι έχω λάθος και το κατάστημα μπορεί να σου δώσει μια gtx 670 ως αντικαταστάτη της gtx 580. Άσχετα αν ο νόμος μιλάει για αντικατάσταση με το ίδιο προϊόν.

Κάποιος που δεν το δέχεται πάει στα δικαστήρια. Ο δικαστής δεν ξέρει τίποτα από τεχνολογία. Θα αρχίσουν να τρέχουν benchmark εκείνη τη στιγμή για να αποδείξουν την ανωτερότητα της 670; Θα ανατρέξουν σε πίνακα αντικειμενικών αξιών του "Υπουργείου Benchmark και Πειραγμένων";

Αλλά άντε και τη βγάλαμε την 670 ανώτερη στα παιχνίδια. Και αν εγώ τη θέλω την 580 για επιστημονικές εφαρμογές όπου στο τάδε μοναδικό bench τα πάει καλύτερα από την 670; Και αν τη θέλω την 580 για το ντιζάιν της, θεωρώντας αυτό ως επιθυμητή ιδιότητα του εν λόγω προϊόντος, γιατί γουστάρω μόστρα; Γι'αυτό ο νόμος μιλάει για ΙΔΙΟ προϊόν.

4) Μέθοδος της κοινής λογικής. Follow the money(ή δες ποιός κερδίζει ελληνιστί)

Βόιδι: Αχ καλέ τί γλυκούλικο που είναι το "ΧΥΖ". Μου χάλασε η 580 και μου δίνουν 670 που την πατάει χάμω σε όλα τα παιχνιδάκια. Ας έχουν υπαλλήλους με ελαστικό ωράριο, απλήρωτες δοκιμαστικές περιόδους και ρομποτικά χαμόγελα. Εμένα με σκέφτονται.

Μη βόιδι: Πόσα θα τσεπώσει άμεσα ή έμμεσα το "ΧΥΖ" από την EVGA με την επιστροφή του προϊόντος; Πόσα θα πάρω εγώ σαν χρηματική αξία;

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=3917]Petrossortep[/MENTION] Από ό,τι έχεις καταλάβει, είμαστε όλοι στην ίδια πλευρά. Σε άλλο θέμα πρόσφατα γράφτηκε μάλιστα ότι δεν μιλάμε επαρκώς για τα δικαιώματα του πωλητή έναντι κακόπιστων καταναλωτών. ;)

Για να μην πάρω γραμμή προς γραμμή το μήνυμά σου, 2-3 σύντομες παρατηρήσεις:

1. κανενός η καρωτίδα δεν κινδύνευσε να κοπεί :flower:

2. παραθέτεις αποσπάσματα από την άποψη άλλου χρήστη και τα χρησιμοποιείς ως νομολογία. Γιατί δεν παραθέτεις το νόμο, να συζητήσουμε επ' αυτού; Θα σου πως απλά ότι μνημονεύονται κατά σειρά τα λιγότερο επαχθή μέτρα θεραπείας (επισκευή, αντικατάσταση και τέλος υπαναχώρηση του καταναλωτή). Δεν μπορείς να πηδάς στο τελευταίο αν αναιτιολόγητα αρνείσαι να δεχτείς όλα τα προηγούμενα...

3. ως προς τις επιθυμητές ιδιότητες είμαι σύμφωνος. Αν η διαπραγμάτευση γίνεται με καλή πίστη και από τις δύο πλευρές, είναι σχεδόν αδύνατο να μη βρεις προϊόν υπέρτερο με όλους τους τρόπους που σε ενδιαφέρουν.

Ήταν πραγματικά ανάγκη να υπαινιχθείς ότι κάποιοι εδώ μέσα είναι "βόιδια" επειδή είναι διατεθιμένοι να αποδεχτούν μια προσφορά που προσωπικά δε σε ικανοποιεί;

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=3917]Petrossortep[/MENTION] Από ό,τι έχεις καταλάβει, είμαστε όλοι στην ίδια πλευρά. Σε άλλο θέμα πρόσφατα γράφτηκε μάλιστα ότι δεν μιλάμε επαρκώς για τα δικαιώματα του πωλητή έναντι κακόπιστων καταναλωτών. ;)

Για να μην πάρω γραμμή προς γραμμή το μήνυμά σου, 2-3 σύντομες παρατηρήσεις:

1. κανενός η καρωτίδα δεν κινδύνευσε να κοπεί :flower:

Είδα άκρως επιθετική διάθεση απέναντι στον Anir(όχι και πολύ πίσω χρονικά) από άτομα που δεν γνώριζαν κατ'ιδίαν την περίπτωσή του. Γι'αυτό και χρησιμοποίησα την εξίσου ακραία αυτή έκφραση.

Είμαι και εγώ ενάντια στους τζαμπατζήδες γιατί δεν ζημιώνουν μόνο τις εταιρείες, αλλά και όλους εμάς. Βλέπεις κάρτες της xfx π.χ. με κλειδωμένες τάσεις να κοστίζουν δεκάδες ευρώ κάτω από τις αντίστοιχες ξεκλείδωτες με το ίδιο σύστημα ψύξης. Ακόμα και η καλύτερη τροφοδοσία δεν δικαιολογεί τέτοιες διαφορές. Πιστεύω ότι έτσι αντισταθμίζεται το κόστος των τζαμπατζήδων.

Όμως η εσκεμμένη ζημιά είναι κάτι που θα κριθεί από το service.

2. παραθέτεις αποσπάσματα από την άποψη άλλου χρήστη και τα χρησιμοποιείς ως νομολογία. Γιατί δεν παραθέτεις το νόμο, να συζητήσουμε επ' αυτού; Θα σου πως απλά ότι μνημονεύονται κατά σειρά τα λιγότερο επαχθή μέτρα θεραπείας (επισκευή, αντικατάσταση και τέλος υπαναχώρηση του καταναλωτή). Δεν μπορείς να πηδάς στο τελευταίο αν αναιτιολόγητα αρνείσαι να δεχτείς όλα τα προηγούμενα...

Ο cna παίρνει αποσπάσματα από τον ν.3043/2003. Ο νόμος λέει ότι εσύ επιλέγεις τί γίνεται σε περίπτωση ελαττώματος. Ελάττωμα είναι οτιδήποτε δεν επιτρέπει στο προϊόν να λειτουργήσει όπως ο κατασκευαστής υπόσχεται. Ένας ανεμιστήρας που θα χαλάσει σε π.χ. 10 μήνες, αντί για δύο χρόνια απαιτούμενης απρόσκοπτης λειτουργία του, έχει ελάττωμα.Ο ΑΚ δίνει δικαίωμα να προβείς στις γνωστές ενέργειες εντός διετίας από την αγορά. Αυτό εγώ το αντιλαμβάνομαι ως- ελάχιστη-εγγύηση. Αν όχι τότε το συζητάμε.

Είθισται να προηγείται η αντικατάσταση με ίδιο προϊόν, αλλά απ'ότι βλέπω αυτό δεν είναι υποχρεωτικό. Με τη λογική που έχει επικρατήσει στο εμπόριο ο πελάτης δεν μπορεί να βγει κερδισμένος όπως στην περίπτωση του Anir, αν υπάρχει ολόιδια κάρτα. Αν δεν υπάρχει ολόιδια κάρτα τότε είναι υποκειμενικό το να προσδιορίσεις τί σημαίνει ίσης αξίας και ποιότητας. Μια Mercedes στα 30.000€ δεν είναι ίδια με ένα vw σιρόκο στα ίδια λεφτά, αν το σιρόκο αγοράστηκε με κριτήριο το αεροδυναμικό ντιζάιν ή τις επιδόσεις και όχι την πολυτέλεια.

Ήταν πραγματικά ανάγκη να υπαινιχθείς ότι κάποιοι εδώ μέσα είναι "βόιδια" επειδή είναι διατεθιμένοι να αποδεχτούν μια προσφορά που προσωπικά δε σε ικανοποιεί;

Είσαι ανόητος ή ξεροκέφαλος ή όπως θες πες το, όχι όταν σου κάνουν αυτήν την προσφορά και την αποδέχεσαι εν αγνοία σου, αλλά όταν σου εξηγούν ότι το μαγαζί σε "έριξε" και εσύ επιμένεις. Ή όταν εσένα σε ικανοποιεί, γιατί έτσι γουστάρεις, και πας να βγάλεις τρελό κάποιον άλλο που δεν τον ικανοποιεί.

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=3917]Petrossortep[/MENTION] μπορεί να έχεις κάποια εγγύτητα στην υπόθεση ή σε αυτόν που συνέβη, αλλά προσωπικά το βλέπω πιο αποστασιοποιημένα. Όταν για ένα προϊόν που απαξιώνεται σχετικά σύντομα όπως οι κάρτες γραφικών λαμβάνεις νεότερο (και κατά αρκετά τεκμήρια καλύτερο) με ανανεωμένη εγγύηση χωρίς ιδιαίτερο κόπο, δεν είναι κακό σημείο να σταματήσεις.

Πιθανόν να μην έχεις εξαντλήσει το μέγιστο όσων μπορείς να απαιτήσεις βάσει νόμου, αλλά μια φορά ριγμένος δεν είσαι και σίγουρα δεν είσαι βόιδι, ανόητος ή ξεροκέφαλος. Προσωπικά έχω καταβάλει αρκετό κόπο για να δικαιωθώ σε περιπτώσεις που εσκεμμένα ήθελαν να με εξαπατήσουν, αλλά αυτήν δεν μπορώ καλόπιστα να την θεωρήσω τέτοια. Για αρκετό κόσμο θεωρείται win/win.

Απ΄ ότι κατάλαβα, κι εσύ περισσότερο πρόβλημα έχεις με τις "παραφωνίες" προς το φίλο που το περιέγραφε και λιγότερο με το κατά πόσο αυτή η προσφορά κρίνεται αποδεκτή από κάποιον τρίτο.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.