Jump to content



Recommended Posts

(edited)

O/Η υπευθυνος απο το πλαισιο περιστεριου, μετα την επιδειξη του εκτυπωμενου νομου που ουτε καν τον κοιταξε αρνηθηκε να υπογραψει οτιδηποτε, καθως λεει " με την Canon πρεπει να τα βρειτε ". το πλαισιο δεν εχει καμια ευθυνη..

Οταν του/της ειπα πως η ευθυνη βαρυνει τον πωλητη και εισαστε retailer, απαντησε "εγω ειμαι retailer για 30 μερες"..

Αναμενομενο, δεν περιμενα κατι καλυτερο.. Καμια προταση?

Σκεφτομαι να κανω το ιδιο και την Δευτερα τηλεφωνωντας στην Canon / Infoquest γιατι τωρα εχουν κλεισει και αν συμβουν τα ιδια να προχωρησω σε καταγγελια σε προστασια του καταναλωτη και τα λοιπα..

Κριμα, ηλπιζα να μην χρειαστει να μπλεχτουμε στη γνωστη οδυσσεια αλλα δυστυχως οπως αποδεικνυεται, ακομα "νεοελληνες" ειμαστε..

Έγινε επεξεργασία από Mpilias
O/Η υπευθυνος απο το πλαισιο περιστεριου, μετα την επιδειξη του εκτυπωμενου νομου που ουτε καν τον κοιταξε αρνηθηκε να υπογραψει οτιδηποτε, καθως λεει " με την Canon πρεπει να τα βρειτε ". το πλαισιο δεν εχει καμια ευθυνη..

Οταν του/της ειπα πως η ευθυνη βαρυνει τον πωλητη και εισαστε retailer, απαντησε "εγω ειμαι retailer για 30 μερες"..

Αναμενομενο, δεν περιμενα κατι καλυτερο.. Καμια προταση?

Σκεφτομαι να κανω το ιδιο και την Δευτερα τηλεφωνωντας στην Canon / Infoquest γιατι τωρα εχουν κλεισει και αν συμβουν τα ιδια να προχωρησω σε καταγγελια σε προστασια του καταναλωτη και τα λοιπα..

Κριμα, ηλπιζα να μην χρειαστει να μπλεχτουμε στη γνωστη οδυσσεια αλλα δυστυχως οπως αποδεικνυεται, ακομα "νεοελληνες" ειμαστε..

Κανονικά δεν έχεις λόγο να κυνηγάς τον κατασκευαστή, αλλά αν νομίζεις ότι θα βγάλεις άκρη ευκολότερα, ελεύθερα.

Εγώ θα σου συνιστούσα να πάρεις και στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση του Πλαισίου και να τους εξηγήσεις ευγενικά ότι στο κατάστημα που πήγες δεν ξέρουν τι τους γίνεται κι ότι ετοιμάζεσαι να κάνεις καταγγελία στη ΓΓΚ και αίτημα διαμεσολάβησης στο ΣτΚ.

Αν κι εκεί δε βρείς άκρη, αναγκαστικά προχωράς στις καταγγελίες.

Σας ευχαριστω για τις απαντησεις..

Ωραια θα παρω και στην τηλεφωνικη εξυπηρετηση του Πλαισιου να μιλησω και εκει..

Τον κατασκευαστη να μην τον παρω καν λες, ετσι?

O/Η υπευθυνος απο το πλαισιο περιστεριου, μετα την επιδειξη του εκτυπωμενου νομου που ουτε καν τον κοιταξε αρνηθηκε να υπογραψει οτιδηποτε, καθως λεει " με την Canon πρεπει να τα βρειτε ". το πλαισιο δεν εχει καμια ευθυνη..

Οταν του/της ειπα πως η ευθυνη βαρυνει τον πωλητη και εισαστε retailer, απαντησε "εγω ειμαι retailer για 30 μερες"..

Αναμενομενο, δεν περιμενα κατι καλυτερο.. Καμια προταση?

Σκεφτομαι να κανω το ιδιο και την Δευτερα τηλεφωνωντας στην Canon / Infoquest γιατι τωρα εχουν κλεισει και αν συμβουν τα ιδια να προχωρησω σε καταγγελια σε προστασια του καταναλωτη και τα λοιπα..

Κριμα, ηλπιζα να μην χρειαστει να μπλεχτουμε στη γνωστη οδυσσεια αλλα δυστυχως οπως αποδεικνυεται, ακομα "νεοελληνες" ειμαστε..

Ότι είπαν και οι προηγούμενοι, με μια μικρή προσθήκη. Κράτα το ονοματάκι του και ανάφερέ το στην τηλεφωνική σου επικοινωνία και στις καταγγελίες. Επίσης πάντα όταν κάποιος κάνει του κεφαλιού του, κράτα το όνομά του και ζήτα τον προϊστάμενό του. Κι αν έχουν και κάνα facebook/twitter/δενξέρωτι και δε βαριέσαι κάντον ρόμπα και εκεί :).

Εννοειται πως θα πω συγκεκριμενα στις καταγγελιες.. Ο μονος λογος που δεν ζητησα ονομα για να γλιτωσω περαιτερω φασαρια ειναι επειδη υπαρχουν στη σελιδα του καταστηματος του πλαισιου..

Μολις πηρα στην τηλεφωνικη υποστηριξη και μου ειπαν κι εκει οτι δεν εχει θεμα το πλαισιο να μεσολαβησει και πρεπει να τα βρω με την canon..

Εγω την καταγγελια εναντιον ποιου να την κανω? Εχω μπερδευτει.. Εναντιον του πλαισιου? εναντιον της canon ? εναντιον της infoquest?

Kαι κατι αλλο αν ξερει καποιος.. Infoquest = κατι σαν Canon Ελλαδος? Για να παρω και εκει ενα τηλεφωνο πριν τις καταγγελιες για να ειμαι σωστος..

Το Πλαίσιο πούλησε το προϊόν. Το Πλαίσιο έχει την ευθύνη της παροχής της εγγύησης.

  • 2 weeks later...

φιλος αγορασε εναν crucial m500 απο easy buy world πριν μια ωρα και του βγαζει στο hd sentinel 90% health.

πηρε τηλεφωνο και λενε να τον στειλουν αντιπροσωπια κλπ, δεν τον αλλαζουν αμεσα.

EBW!!! Νο Comments

Εγω ειχα αγορασει κατι μεσω web, πηρα τηλ για επιβεβαιωση και μου ειπαν θα το δουν στην αποθηκη (γιατι τους ειπα οτι ερχομαι απο μακρυα) μου ηρθε επιβεβαιωση οτι το βρηκαν ξαναπηρα και ευχαριστησα για την αμεση ανταποκριση και οτι ξεκιναω, μου πηρε 2 ωρες να παω και αφου εφτασα και περιμενα μιση ωρα ανακαλυψα οτι το προιον δεν υπηρχε καν στην αποθηκη...

Παρολα αυτα τριξτους τα δοντια και απειλησε με καταγγελια. Δεν καταλαβαινουν αυτοι

Του λενε να τον στειλουν στην αντιπροσωπια κλπ. Εντομεταξυ ειναι χωρις λαπτοπ το παιδι, αφου ειχε χαλασει ο παλιος δισκος και τον αγορασε αυτον για αντικατασταση.

Και το ssd life pro βγαζει health bad.

πριν μια ώρα => doa

άμεση αντικατάσταση ή τα λεφτά του πίσω. αν δεν συμμορφώνονται με ένα από τα 2, τηλέφωνο σε περιπολικό να γίνει επιτόπου μήνυση για να γραφτεί και στο βιβλίο συμβάντων ωστέ να πάει μετά με υπογεγραμμένη και βεβαιωμένη την παράβαση στο Συνήγορο του Καταναλωτή.

Λοιπον, εκανε update drivers intel, firmware του ssd και bios και πλεον το hd sentinel δειχνει 100%, αλλα το ssd life pro δειχνει bad.

Toν κραταει προς το παρον και βλεπουμε. Ευχαριστω για τις απαντησεις.

δε καταλαβαινω γιατι να τον κρατησει εφοσον υπαρχει προβλημα..Τα λεφτα πισω...

Παίδες δεν είναι υποχρεωτική η εγγύηση για προϊόντα τεχνολογίας που πωλούνται Ελλάδα ; Λέει εδώ πως δε διατίθεται εγγύηση για καινούριο νοκια !!

Nokia X Dual SIM

Παίδες δεν είναι υποχρεωτική η εγγύηση για προϊόντα τεχνολογίας που πωλούνται Ελλάδα ; Λέει εδώ πως δε διατίθεται εγγύηση για καινούριο νοκια !!

Nokia X Dual SIM

Εννοούν φαντάζομαι ότι δεν καλύπτεται από εγγύηση της Ελληνικής αντιπροσωπείας. Το κατάστημα είναι υποχρεωμένο να παρέχει εγγύηση.

Αυτά που θα ισχύουν παντού πια από Ιούνιο αφορούν στη συμμόρφωση σε νέους κανόνες για τις πωλήσεις από απόσταση και σε αρκετές χώρες έχουν ήδη ενσωματωθεί στο εθνικό δίκαιο. Πχ ότι θα απαγορεύεται να προεπιλέγουν πεδία σε ιστοσελίδες, οι πωλητές θα υποχρεούνται να αναλαμβάνουν το κόστος των μεταφορικών σε περίπτωση επιστροφής εντός 14 ημερών, ότι θα υποχρεούνται να πραγματοποιήσουν την πίστωση του ποσού εντός 14 ακόμη ημερών κοκ.

Ενδεικτικά:

EUROPA - PRESS RELEASES - Press release - Consumer Rights: 10 ways the new EU Consumer Rights Directive will give people stronger rights when they shop online

Τα δύο χρόνια ισχύουν ήδη.

Καλημέρα,

Διάβασα το συγκεκριμένο link και αυτό που βλέπω είναι οτι δεν είναι νόμος, αλλά οδηγία. Αν θυμάμαι καλά η οδηγία σημαίνει "πρόταση" και πρακτικά δεν υποχρεώνει κανέναν να την ακολουθήσει..

Αν πάλι κάνω λάθος ζητάω συγνώμη. Υπάρχει μήπως κάποιο link που να αναφέρεται επίσημα η ισχύουσα νομοθεσία;

Καλημέρα,

Διάβασα το συγκεκριμένο link και αυτό που βλέπω είναι οτι δεν είναι νόμος, αλλά οδηγία. Αν θυμάμαι καλά η οδηγία σημαίνει "πρόταση" και πρακτικά δεν υποχρεώνει κανέναν να την ακολουθήσει..

Αν πάλι κάνω λάθος ζητάω συγνώμη. Υπάρχει μήπως κάποιο link που να αναφέρεται επίσημα η ισχύουσα νομοθεσία;

Οι οδηγίες πρέπει να εφαρμόζονται υποχρεωτικά μέσω εθνικών νόμων. Εάν δεν γίνει αυτό, η χώρα πληρώνει πρόστιμα.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.