Jump to content



Δικαιώματα καταναλωτή


JdCZT

Recommended Posts

5 hours ago, YDinopoulos said:

Καλησπερα ,


   Εκανα μια  παραγγελια ηλεκτρονικα μεσω της ιστοσελιδας του καταστηματος.

  Επελεξα την αποστολη του αντικειμενου με εξοδα εταιρειας ταχυμεταφορων εντος Αθηνας
(καταστημα Καλλιθεα, βρισκομαι Βουλα) Το αντικειμενο ηρθε στα χερια μου ελλατωματικο και ζητησα να το στειλω πισω και να μου σταλει
νεο λειτουργικο.   Μου ζητηθηκε να στειλω το ελλατωματικο με δικα μου εξοδα και να μου σταλει το νεο με δικα μου εξοδα παλι. 
 
 Το ποσο ειναι μικρο και το πηρωσα ,αλλα δεν το βρισκω ηθικο και σωστο να πληρωσω για κατι 2 φορες, χωρις
να ειμαι υπαιτιος.
 
 Γνωριζει καποιος ακριβως αν υπαρχει σε καποιο αρθρο του Αστικου Κωδικα , αναφορα στο παραπανω?
 


Ποιο καταστημα ειναι;
 

Link to comment
Share on other sites

Η σχετική διάταξη είναι η υπ' αριθμ. 540 του Α.Κ.

 Δικαιώματα του αγοραστή
Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ` επιλογήν του:
1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες
2. να μειώσει το τίμημα
3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα.
Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή.
Link to comment
Share on other sites

@YDinopoulos έχει σημασία αν κατά την αγορά από απόσταση είχες ενημερωθεί ότι οφείλεις να αναλάβεις εσύ το ενδεχόμενο κόστος επιστροφής. Γιατί, αν δεν είχες ενημερωθεί, μπορείς τυπικά να επιστρέψεις το προϊόν με κόστος του πωλητή χωρίς αιτιολόγηση της επιστροφής και στη συνέχεια να παραγγείλεις νέο. Κι αν ισχύει αυτή η συνθήκη, νομίζω θα είναι πιο πρόθυμοι να συναινέσουν στην ανάληψη του κόστους επιστροφής για αντικατάσταση, αφού διαφορετικά μπορείς απλά να επιλέξεις άλλο κατάστημα.

 

Πάντως, δεν υπάρχει κάποια πρόβλεψη που να υποχρεώνει την εταιρεία να αναλαμβάνει το κόστος επιστροφής σε περίπωση υπαναχώρησης ή στα πλαίσια ικανοποίησης των όρων εγγύησης. Ο νόμος απαιτεί απλά να είσαι ενήμερος για το προσεγγιστικό κόστος, ώστε να το λάβεις υπόψη κατά την αγορά. Αν το κατάστημα που προτίμησες έχει ειδική αντιμετώπιση σε περιπτώσεις DOA, ρίξε μια ματιά κι εκεί.

 

@hurin, γενικά ισχύει ό,τι σου είπαν. Δες κι αν ο πάροχός σου έχει πχ πακέτο 8 Mbps, για να ζητήσεις να μεταφερθείς σε αυτό, με την ανάλογη έκπτωση. Βέβαια, η εταιρεία εξακολουθεί να έχει την ευθύνη να σε ενημερώσει με ακρίβεια για τη συνήθη και τη μέγιστη ταχύτητα που υποστηρίζει στην περιοχή σου πριν τη σύναψη σύμβασης.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος YDinopoulos έγραψε:

Ευχαριστω, την εχω διαβασει την διαταξη. Δεν με καλυπτει, διοτι αναφερεται στα εξοδα επισκευης και οχι στα εξοδα αποστολης των ελλατωματικων προιοντων.

Τα έξοδα αποστολής περιλαμβάνονται. Αυτό το νόημα έχει η φράση "χωρίς επιβάρυνσή του". Εννοείται οποιαδήποτε επιβάρυνση.

Θα μπορούσε ο πωλητής να σου ζητήσει να ελέγξει το προϊόν, ώστε να διαπιστώσει έαν, πράγματι, είναι ελαττωματικό. Τότε θα επιβαρυνόσουν τα έξοδα αποστολής, εφόσον, όμως, ο πωλητής διαπίστωνε το ελάττωμα, θα ήταν υποχρεωμένος να στο αντικαταστήσει (εάν αυτό ζητούσες), επιστρέφοντάς σου, συγχρόνως, και τα έξοδα αποστολής.

Σε κάθε περίπτωση, εύχομαι να επιλυθεί το ανακύψαν ζήτημα.

Link to comment
Share on other sites

πριν 22 ώρες, το μέλος YDinopoulos έγραψε:

Καλησπερα ,

   Εκανα μια  παραγγελια ηλεκτρονικα μεσω της ιστοσελιδας του καταστηματος.
 .........
 Γνωριζει καποιος ακριβως αν υπαρχει σε καποιο αρθρο του Αστικου Κωδικα , αναφορα στο παραπανω?
 

Το παρακάτω είναι από msystems(αν βοηθάει) και έχει 2 περιπτώσεις:

Επιστροφές προϊόντων στα πλαίσια της εγγύηση

  1. Στην περίπτωση κατασκευαστικού λάθους από τις πρώτες μέρες κιόλας χρήσης τους (D.O.A. - Dead on arrival) και εφόσον το καλύπτει η πολιτική Doa του εκάστοτε κατασκευαστή (δείτε αναλυτικά την πολιτική των εγγυήσεων κάτω από το κάθε είδος στην ιστοσελίδα μας ή στην επίσημη ιστοσελίδα του κατασκευαστή), μπορείτε να επιστρέψετε το προβληματικό είδος στην έδρα μας με δικά σας μεταφορικά έξοδα. Αφού γίνει ο απαιτούμενος έλεγχος και διαπιστωθεί ότι όντως το προϊόν σας καλύπτεται από την πολιτική του Doa από τον κατασκευαστή, σας αποστέλλουμε με δικά μας μεταφορικά έξοδα νέο προϊόν πάντα με συνεχή ενημέρωση σας από το τεχνικό μας τμήμα. Το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί στην πλήρη εργοστασιακή του συσκευασία συνοδευόμενο με όλα του τα παρελκόμενα και το παραστατικό αγοράς του.

  2. Στην περίπτωση επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος που βρίσκεται στα πλαίσια της ισχύουσας χρονικά εργοστασιακής εγγύησης μπορείτε να το αποστείλετε στην έδρα μας για το τεχνικό έλεγχο.

    Τα μεταφορικά έξοδα παραλαβής του ελαττωματικού είδους και η επιστροφή του επιβαρύνουνε εσάς. Για αυτό εφιστούμε την προσοχή σας να εξετάζετε τους όρους εγγύησης των προϊόντων από την ιστοσελίδα μας μιας και πολλές φορές τα μεταφορικά έξοδα καλύπτονται απευθείας από τον κατασκευαστή π.χ. Monitors, Notebooks κ.α.

Έγινε επεξεργασία από idonthave
Link to comment
Share on other sites

Από αγορά που είχα κάνει από το ebw (που δεν θεωρείται και από τα πιο αξιόπιστα) και που το προϊόν μόλις το παρέλαβα είχε πρόβλημα, το έστειλα πίσω με έξοδα μεταφοράς δικά τους. Απλά με ενημέρωσαν όταν τους ρώτησα ποιος θα πληρώσει τα μεταφορικά, ότι σε περίπτωση που εν τέλει το προϊόν δεν έχει πρόβλημα τότε θα σου το επιστρέψουμε και θα πληρώσεις μεταφορικά. το προϊόν βέβαια όντως είχε πρόβλημα και δεν πλήρωσα μεταφορικά ούτε όταν το έστειλα ούτε όταν το παρέλαβα πάλι πίσω (έγινε επισκευή). 

 

Σε άλλη περίπτωση με το πλαίσιο το έστειλα πίσω και μεταφορικά πλήρωσα εγώ.

 

Είναι λίγο ότι να ναι το όλο ζήτημα και εξαρτάται από το κατάστημα. Βασικά ότι να ναι είναι ο νόμος που δεν αποσαφηνίζει τι γίνεται με τα μεταφορικά.

Έγινε επεξεργασία από pasjohn
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, pasjohn said:

Είναι λίγο ότι να ναι το όλο ζήτημα και εξαρτάται από το κατάστημα. Βασικά ότι να ναι είναι ο νόμος που δεν αποσαφηνίζει τι γίνεται με τα μεταφορικά.

 

Δεν είναι ακριβώς έτσι. Ο νόμος δικαίως απαιτεί ο καταναλωτής να ενημερώνεται πλήρως και σαφώς πριν την αγορά για το ενδεχόμενο κόστος επιστροφής, ώστε να μπορεί να το λάβει υπόψη κατά την επιλογή καταστήματος. Επιπλέον, ελλείψει τέτοιας ενημέρωσης, το μετακυλίει υποχρεωτικά στον έμπορο.

 

Αυτό δίνει τη δυνατότητα σε όσους πωλητές θέλουν να αναλαμβάνουν εκείνοι το κόστος επιστροφής, αποκτώντας και ένα συκγριτικό πλεονέκτημα απέναντι στον ανταγωνισμό. Από την άλλη, όσοι αγοραστές θέλουν να το ρισκάρουν, μπορούν να προτιμήσουν μια φτηνότερη επιλογή, επωμιζόμενοι τα μεταφορικά της επιστροφής σε περίπτωση προβλήματος.

 

Περισσότερες επιλογές = κέρδος για τον καταναλωτή. Αυτό συνεπάγεται όμως κι εμείς να αναλαμβάνουμε και το μερίδιο της ευθύνης που μας αναλογεί, αναζητώντας το κατάστημα που μας ταιριάζει. Προσωπικά προτιμώ την ασφαλέστερη επιλογή, ακόμη κι αν είναι συνήθως λίγο ακριβότερη.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 7 months later...

Αν ήταν στο όνομά σου η παραγγελία μπορούν να κάνουν επανεκτύπωση. Αν σου πουν ιστορίες, στείλε μου με πμ τα στοιχεία της παραγγελίας να στο κάνω από το τοπικό κατάστημα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 31 λεπτά, το μέλος Snips έγραψε:

Μπορώ να γυρίσω προιόν (μνήμη kingston xyperx life time εγγύηση  - αγορά πριν 3 χρόνια) στο κατάστημα (e-shop) χωρίς απόδειξη; Με το όνομα παραγγελίας ας πούμε, s/n κλπ;

ΜΙΑ χαρα θα στο κάνουν

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

αγόρασα από ιστοσελίδα αλυσίδας καταστημάτων (Κωτσόβολος) ένα λάπτοπ πληρώνοντας με χρέωση πιστωτικής κάρτας σε 12 άτοκες δόσεις.Με την παραλαβή του προϊόντος διαπιστώθηκε ότι ειχε πρόβλημα  η κάρτα δικτύου και σε επικοινωνία με το σερβις της κατασκευάστριας εταιρείας(διότι ηταν ΣΚ και το σερβις του Κωτσόβολου δεν απαντούσε) μου συνέστησαν να ζητήσω ανικατάσταση του λάπτοπ από τον Κωτσόβολο αναφέροντας και το πρόβλημα όπερ και εγένετο. Μετά από 5 ημέρες συνεχων τηλεφωνικών οχλήσεων οντως κατόπιν εντολης του Κωτσόβολου πέρασε το Κούριερ και πήρε για επιστροφή το λάπτοπ και μετα  5  ημέρες μου εστάλη sms με κωδικό επισκευης τον οποίο χρησιμοποιούσα για να πληροφορούμε την πορεία της αντικατάστασης. Μετά περίπου 5 ημέρες κατόπιν δικών μου καθημερινών τηλεφωνημάτων με ενημερωσαν ότι οντως εδόθη η έγκριση αντικατάστασης από την κατασκευάστρια εταιρεία και με συνέδεσαν με τις πωλήσεις ιντερνετ για να ολοκληρώσουμε τις διαδικασίες αντικατάστασης. Εκει ο πωλητής με πληροφόρησε ότι δεν υπάρχει πλέον αυτό το λάπτοπ διαθέσιμο στην αποθήκη τους και ουτε πρόκειται να ξαναπαραλάβουν οπότε θα πρέπει να διαλέξω καποιο άλλο παρεμφερές ή να ακυρωθεί η συναλλαγή και να μου επιστρφούν τα χρήματα.Χθες λοιπόν επικοινώνησα μαζί τους και τους είπα ότι δεν βρίσκω κατι ανάλογο χρηματικά και επιθυμω ακύρωση και επιστροφή χρημάτων και ο πωλητης  μου ανέφερε ότι το αίτημά μου εγινε δεκτό και θα προχωρήσει η εταιρεία στις δέουσες ενέργειες και θα λάβω και e-mail.Πράγματι σήμερα έλαβα ένα e-mail στο οποίο μου αναφέρονταν τα εξής...<<Αγαπητέ κύριε ………..,

θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι προχωρήσαμε σε ολική  ακύρωση της παραγγελίας σας μετά από αίτημα σας, καθώς επίσης και στην πίστωση  του αντιστοίχου ποσού στην πιστωτική σας κάρτα.Η πίστωση θα πραγματοποιείται σε δόσεις ανάλογες των δόσεων της αγοράς και θα εμφανίζεται στους επόμενους, ισάριθμους με τις δόσεις, μηνιαίους λογαριασμούς...…..  

(ΔΗΛΑΔΗ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΣΟΥ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΜΟΥ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΕΝΑ ΠΟΣΟ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ). Σε  επικοινωνία που ειχα μαζί τους μου ανέφεραν ότι αυτή είναι η πολιτικη της  εταιρείας η δε τράπεζα μου ειπε ότι θα πρέπει να μου επιστρέψουν ολο το ποσό

 είναι νόμιμη αυτή η πρακτική ? Υπάρχει δηλαδή τιμωρία γιατι δεν επέλεξα να αγοράσω κάτι άλλο ? δεν θα έπρεπε αυτός ο τρόπος επιστροφής χρημάτων μεσω πιστωτικής καρτας να αναφέρεται ρητως και με σαφήνεια ? (Αυτό γράφουν στην ιστοσελίδα τους...……  Επιστροφές προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) με χρέωση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ:

5. Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων (DOA), και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοια συσκευή (κατάστασης και χαρακτηριστικών, κλπ), άλλως σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, με τον τρόπο που αυτός κατέβαλε την αξία. Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη.

6.Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση....)

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά θεωρώ λογικό να λυθεί με ένα επίμονο τηλεφώνημα με το λογιστήριο του Κωτσόβολου, αφού σε τελική ανάλυση εσύ έχεις το μαχαίρι και το καρπούζι.

Εξήγησέ τους ότι αφού δεν έχει γίνει συναλλαγή, θα ζητήσεις από την τράπεζά σου να ακυρώσει την χρέωση. Αν δεν το κάνουν οι ίδιοι, ζήτα το εσύ από την τράπεζα. Εάν το βρίσκεις πολύ "επιθετικό", ζήτα διαμεσολάβηση από τον Συνήγορο του Καταναλωτή.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, xdoc said:

6.Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση....)

 

Εδώ έχουν εν μέρει δίκιο από τον Κωτσόβολο. Εάν όντως έχουν κάνει ακύρωση της συναλλαγής (που από την περιγραφή μοιάζει αμφίβολο), τότε η δέσμευση του ποσού παραμένει μόνο στην τράπεζά σου. Προτείνω να μιλήσεις με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση της τράπεζας για να επιβεβαιώσεις ξανά ότι όντως έχει γίνει η ακύρωση. Σε αυτήν την περίπτωση να ζητήσεις να αποδεσμευτεί το σύνολο του ποσού.

 

Πάντως, αυτή τη στιγμή μοιάζει να είσαι ακόμη σε σύμβαση με τον Κωτσόβολο, ο οποίος απλά κάνει έναν μηνιαίο αντιλογισμό. Αλήθεια, από ποια τράπεζα είναι η κάρτα;

 

Κατά τ' άλλα, ισχύουν οι παραπάνω συμβουλές.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Με αγορά παπουτσιών από το NAK με 6 άτοκες δόσεις τα οποία επιστράφηκαν επί 6 μήνες η Πειραιώς μου χρεώνε και επέστρεφε τη δόση. Μάλιστα ένα μήνα κάπως έκατσε και είχα 2 χρεωμενες δόσεις και 1 επιστροφή. Τελικά δεν βρήκα άκρη και απλά έκανα υπομονή. 

 

Σε άσχετη στιγμή, συζητώντας με τη διευθύντρια του τοπικού Κωτσοβολου μου είπε πως σε περίπτωση αγοράς με πιστωτική και δόσεις, εάν κανείς επιστροφή, μπλέκεις με τον τρόπο που περιγράφηκε παραπάνω. 

 

Νομίζω πως ειναι θέμα τράπεζας και όχι μαγαζιού. 

Αν δε βγαλεις άκρη δες και εδώ https://hobis.gr

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

On ‎13‎/‎10‎/‎2018 at 10:45 ΜΜ, το μέλος minast έγραψε:

Προσωπικά θεωρώ λογικό να λυθεί με ένα επίμονο τηλεφώνημα με το λογιστήριο του Κωτσόβολου, αφού σε τελική ανάλυση εσύ έχεις το μαχαίρι και το καρπούζι.

Εξήγησέ τους ότι αφού δεν έχει γίνει συναλλαγή, θα ζητήσεις από την τράπεζά σου να ακυρώσει την χρέωση. Αν δεν το κάνουν οι ίδιοι, ζήτα το εσύ από την τράπεζα. Εάν το βρίσκεις πολύ "επιθετικό", ζήτα διαμεσολάβηση από τον Συνήγορο του Καταναλωτή.

ζήτησα να με συνδέσουν με λογιστήριο και μου είπαν όχι ...μόνο εξυπηρέτηση πελατών

πριν 23 ώρες, το μέλος acct έγραψε:

 

Εδώ έχουν εν μέρει δίκιο από τον Κωτσόβολο. Εάν όντως έχουν κάνει ακύρωση της συναλλαγής (που από την περιγραφή μοιάζει αμφίβολο), τότε η δέσμευση του ποσού παραμένει μόνο στην τράπεζά σου. Προτείνω να μιλήσεις με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση της τράπεζας για να επιβεβαιώσεις ξανά ότι όντως έχει γίνει η ακύρωση. Σε αυτήν την περίπτωση να ζητήσεις να αποδεσμευτεί το σύνολο του ποσού.

 

Πάντως, αυτή τη στιγμή μοιάζει να είσαι ακόμη σε σύμβαση με τον Κωτσόβολο, ο οποίος απλά κάνει έναν μηνιαίο αντιλογισμό. Αλήθεια, από ποια τράπεζα είναι η κάρτα;

 

Κατά τ' άλλα, ισχύουν οι παραπάνω συμβουλές.

τι εννοεις (από την περιγραφή μοιάζει αμφίβολο) ? πως θα επρεπε να είναι ? μήπως πρέπει να υποβάλλω κάποιο εγγραφο-αίτημα ? Μίλησα με την τράπεζα (Εθνική) τμημα καρτων (θα ξαναμιλήσω και αυριο)και εκει μου είπαν να απευθυνθώ στο Κωτσόβολο γιατι αυτός πρέπει και μπορεί να επιστρέψει (αποδεσμεύσει) όλο το ποσό και με παρότρυνε εάν δεν δέχονται να πάω σε οποιδήποτε κατάστημα της Εθνικής και να κάνω αιτημα αμφιβήτησης συναλλαγής. Θα πάω αύριο μετά την δουλειά  και ούτως ή άλλως θα κάνω και μια καταγγελία στον συνηγορο του καταναλωτή

Έγινε επεξεργασία από xdoc
Link to comment
Share on other sites

νεώτερη ενημέρωση αφού πηγα σε ένα κατάστημα της Εθνικης και μίλησα με έναν υπάλληλο αρμόδιο για τις κάρτες: την αποδέσμευση του ποσού από την κάρτα μπορεί μόνο ο Κωτσόβολος να την κάνει ο οποίος όμως παρ' ότι εκαναν την ακύρωση της παραγγελίας (στις 12/10/2018- όπως μου το επιβεβαίωσε και η εξυπηρέτηση πελατων του Κωτσόβολου) δεν αποδεσμεύει όλο το ποσό από την κάρτα αλλά σε δόσεις (γιατι εχει προβεί στην προείσπραξη ατόκων δόσεων από τερματικό άλλης τράπεζας όπως μου εξήγησαν στην Εθνική). Το μόνο που μπορεί να κάνει η Εθνική όπως μου ειπε η υπάλληλος είναι να της προσκομίσω το e-mail της ακύρωσης της συναλλαγής που μου στείλανε από τον Κωτσόβολο και να προσπαθήσουν να άρουν την δέσμευση του ολικού ποσού  από την κάρτα σε συνενόηση με την άλλη τράπεζα....?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Καλησπέρα και απο μένα.

 

Αγόρασα ενα Logitech MX Master απο ΗΠΑ τον Ιουλιο του 2016. Τον Απριλιο του 2017 μου βγάζει πρόβλημα με τη ροδέλα. Επικοινωνώ με τη Logitech, και μου το αντικαθιστουν άμεσα με καινούριο (αποστολή απο Ολλανδία), όλα ωραία-όλα καλά.

Καταχωρώ το καινούριο προιόν στο προφίλ μου, στη σελίδα της Logitech, και ανακαλύπτω οτι (πιθανώς λόγω Ολλανδίας) έχω δύο χρόνια εγγύησημ δηλαδή μέχρι και τον Απρίλιο του 2019. "Εξαιρετικα. Μπράβο μωρή Logitech", σκέφτηκα.

 

Πριν καμια εβδομάδα το καινούριο ποντίκι βγάζει το ίδιο πρόβλημα. Επικοινωνώ ξανά με τη Logitech, και μου ζητουν τα δικαιολογητικά του ποντικιού. Στέλνω την απόδριξη του Amazon, και το δελτίο αποστολής του προιόντος αντικατάστασης. Μου απαντάνε ότι είναι εκτός εγγύησης (παρόλο που στη σελίδα τους φαίνεται εντός εγγύησης), γιατί, λέει, το προιόν αντικατάστασης δεν έχει εγγύηση εξ αρχής, αλλά συνεχίζει την εγγύηση του αρχικού προιόντος.

 

Καλώς μου φαίνεται οτι κάπου χάνει το σκεπτικό τους; Να το κυνηγήσω παραπάνω;

 

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.