Jump to content



Δικαιώματα καταναλωτή


JdCZT

Recommended Posts

Σε γενικές γραμμές, σωστά. Στην πράξη, σχεδόν πάντα χρειάζεται να τσακώνεσαι γι αυτό, οπότε ασχολείσαι μόνο αν σου χρειαστεί.

 

Πάντως, παραστατικό πρέπει να υπάρχει έτσι κι αλλιώς. Ακόμη κι αν στην παλιά απόδειξη σου βάλουν μια ημερομηνία και μια σφραγίδα, που λέει ο λόγος. Αλλιώς δεν μπορείς καν να αποδείξεις πού βρήκες το προϊόν αντικατάστασης, το οποίο είναι διαφορετικό από εκείνο που είχες αγοράσει αρχικά.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι ανάγκη να σου δώσει απόδειξη λιανικής, αλλά αν το χρειαστείς για οποιοδήποτε λόγο, πρέπει κάπως να μπορείς να αποδείξεις αυτή τη συναλλαγή. Αν τη στιγμή που έβγαινες από το μαγαζί σε σταματούσε η εφορία, πώς θα τους έπειθες ότι δεν αγόρασες με μαύρα το είδος αντικατάστασης. Ή ότι δεν το έκλεψες από το μαγαζί;

 

Το σύνηθες είναι να εκδίδεται τουλάχιστον ένα Δελτίο Αποστολής.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Προχθές είχα ένα ατύχημα και έσπασε το εσωτερικό panel της οθόνης (HP 27xw). Έχω μιλήσει με 2 εταιρείες που αναλαμβάνουν επίσημα service και ανταλλακτικά, και οι 2 μου απάντησαν ότι δεν διατίθενται ανταλλακτικά για την συγκεκριμένη οθόνη. Μου αντιπρότειναν αγορά νέας.

Το ερώτημα είναι πως γίνεται να μην υποστηρίζεται από την HP προιόν το οποίο είναι ακόμα στην αγορά και όχι EOL. Καλύπτονται από το νόμο ή έχω κάποιο δικαίωμα να απαιτήσω ανταλλακτικό?

Link to comment
Share on other sites

πριν 15 λεπτά, το μέλος hurin έγραψε:

Προχθές είχα ένα ατύχημα και έσπασε το εσωτερικό panel της οθόνης (HP 27xw). Έχω μιλήσει με 2 εταιρείες που αναλαμβάνουν επίσημα service και ανταλλακτικά, και οι 2 μου απάντησαν ότι δεν διατίθενται ανταλλακτικά για την συγκεκριμένη οθόνη. Μου αντιπρότειναν αγορά νέας.

Το ερώτημα είναι πως γίνεται να μην υποστηρίζεται από την HP προιόν το οποίο είναι ακόμα στην αγορά και όχι EOL. Καλύπτονται από το νόμο ή έχω κάποιο δικαίωμα να απαιτήσω ανταλλακτικό?

στείλε ένα mail στην ίδια την HP και ρώτα τους ποιος τους εκπροσωπεί στην ελλάδα, όσον αφορά τα ανταλλακτικά τους.. κ πες τι σου είπαν.. τουλάχιστον αυτό βλέπω σαν επόμενο βήμα.. 

δε νομίζω πως υπάρχει νόμος που υποχρεώνει κάποιον να'χει ανταλλακτικά.. μπορεί απλά αυτοί να μην τα φέρνουν ή να μην αναλαμβάνουν επισκευές.. 

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Delijohn said:

στείλε ένα mail στην ίδια την HP και ρώτα τους ποιος τους εκπροσωπεί στην ελλάδα, όσον αφορά τα ανταλλακτικά τους.. κ πες τι σου είπαν.. τουλάχιστον αυτό βλέπω σαν επόμενο βήμα.. 

δε νομίζω πως υπάρχει νόμος που υποχρεώνει κάποιον να'χει ανταλλακτικά.. μπορεί απλά αυτοί να μην τα φέρνουν ή να μην αναλαμβάνουν επισκευές.. 

 

Είχα τηλεφωνήσει πρώτα στην HP και μου υπέδειξαν να ρωτήσω Infoquest/Πλαίσιο/Κωτσόβολο γιατί αυτοί αναλαμβάνουν το service.

Μου φαίνεται τρελό να μην υπάρχουν ανταλλακτικά. Δηλαδή όταν τελειώσει η εγγύηση και χαλάσει του τροφοδοτικό ή η πλακέτα ή το on/off θα πρέπει να αγοράσεις ολόκληρη οθόνη?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Δευτερα 12 Ιουλιου αγορασα το xz premium απο Γερμανο.
Το έβγαλα απο το κουτι  Τεταρτη 14 Ιουλιου. Το κινητο τελικά έχει θέμα με την κάμερα το οποιο το βρηκα αφου αγορασα την συσκευη https://talk.sonymobile.com/t5/Xperia-XZ-Premium/XZP-camera-has-serious-distortion-issue/td-p/1232765

Πηγα στον Γερμανο την επομενη μερα (αφου ουτε καν το φορτισα και γενικα δεν πείραξα τίποτα απο μεσα) και το έδωσα πίσω ζητώντας τα χρηματα μου πισω. Εχει απο την Πεμπτη 15 Ιουλιου που μου λενε θα σου πιστωθούν τα χρήματα και ελα αυριο ελα αύριο.

Δεν θα έπρεπε να τα είχα παρει ηδη τα χρήματα?

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει το εξής.

 

Δεν πρόκειται για ελλατωματικό προϊόν, αλλά ουσιαστικά άλλαξες γνώμη. Το θέμα με το distortion το κατάστημα δεν μπορεί να το δεχθεί ως ελλατωματικό. Μιλάμε για πρόβλημα εργοστασιακό. Ελπίζω να με κατάλαβες, δεν είναι μία συσκευή που δεν ανοίγει για παράδειγμα, η Sony έκανε τραγικό λάθος και πρέπει να διορθωθεί είτε στο επίσημο σέρβις ή να γίνει ανάκληση ή softwarika - δεν ξέρω.

 

Σου εξηγώ αυτά που ισχύουν (όπως τα ξέρω μπακάλικα).

 

Τώρα, το κατάστημα έχει το δικαίωμα απομείωσης του αρχικού ποσού, κάτι το οποίο αν υπάρχει σχετικός πίνακας στο site, βλέπεις απευθείας τα λιγότερα χρήματα που θα εισπράξεις ή αν το αγόρασες από το e-shop πιθανότατα να είναι λίγο μεγαλύτερη η διαδικασία. Συνήθως οι φθαρμένες συσκευασίας (δλδ ανοιγμένες) είναι 10-15% της τιμής που το αγόρασες.

 

Ίσως, λοιπόν να έχει κολλήσει εκεί το θέμα. Ίσως. Μην το δέσεις σχοινί κορδόνι!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Έβγαλε επίσημη ανακοίνωση η Sony και δεν το αποδέχεται σαν πρόβλημα αλλά σαν φυσιολογικό που υπάρχει και σε άλλες ναυαρχίδες.
Κρίμα πάντως γιατί φαίνεται να είναι εξαιρετικό κινητό.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Το κινητο παιδια ειναι τελειο. Ειμαι πιστος στις sony συσκευες  παντα  εβρισκα κάτι στραβο. Αυτή την φορα εμεινα εντυπωσιασμένος.
Αλλα έκανε τεραστια πατάτα.(κριμα) Τέλος πάντων μην φεύγω απο το θέμα. θα ποστάρω αυριο να δω τι θα μου πουν. Ευχομαι να πάρω όλο το ποσο πίσω..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Είχα πρόβλημα με την κάρτα γραφικών μου (Sapphire R9 390) που περιγράφετε και στο thread που ξεκίνησα στο forum της AMD.  Η κάρτα από την αρχή πέταγε μαύρη οθόνη σε καταστάσεις 2D (desktop, browsing, videos). Δεν το έκανε σε 3D (games, benchmarking) και δεν το έκανεσε τακτά χρονικά διαστήματα. Μπορεί να το έκανε μια φορά τη μέρα ή 2-3 φορές σε μία ώρα. Για να το αντιμετωπίσω είχα δημιουργήσει 2 profiles στο MSI AB, όπου το 2D profile ήταν underclocked.

Η κατάσταση ολοένα και χειροτέρευε, ώσπου 14 μήνες μετά την αγορά δεν έπαιρνε νέους drivers.

Την επέστρεψα στο μαγαζί από όπου αγοράστηκε και με μεγάλη καθυστέρηση 40+ ημερών μου παρέδωσαν άλλη, ίδιας μάρκας και τύπου. Δυστυχώς και αυτή εμφανίζει το ίδιο πρόβλημα, μόνο σε αραιότερα χρονικά διαστήματα. Επικοινώνησα με το κατάστημα και μου πρότειναν να την δώσω και πάλι για RMA.

Τί δικαιώματα έχω σαν καταναλωτής? Μπορώ να ζητήσω πιστωτικό? Υπόψην ότι το πρόβλημα είναι εντελώς random αλλά με την εμπειρία μου θα χειροτερέψει. Η κάρτα αντικατάστασης έχει ανανεωμένη εγγύηση 2 ετών?

Link to comment
Share on other sites

Ναι με την νέα κάρτα ανανεώνεται η εγγύηση. Το να ζητήσεις πιστωτικό  δεν υπάρχει σε κάποιο νόμο. Έγγυται στην διάθεση του καταστήματος. Τώρα αν μπορείς να ζητήσεις επιστροφή χρημάτων δεν μπορώ να σου απαντήσω. Δεν μπορώ να βγάλω άκρη με τους νόμους.

  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, pasjohn said:

Ναι με την νέα κάρτα ανανεώνεται η εγγύηση. Το να ζητήσεις πιστωτικό  δεν υπάρχει σε κάποιο νόμο. Έγγυται στην διάθεση του καταστήματος. Τώρα αν μπορείς να ζητήσεις επιστροφή χρημάτων δεν μπορώ να σου απαντήσω. Δεν μπορώ να βγάλω άκρη με τους νόμους.

Είμαι και εγώ μπερδεμένος. Αν την επιστρέψω τώρα, είμαι σίγουρος ότι θα την επιστρέψουν 40 μέρες μετά και ότι δεν έχει πρόβλημα.

Αφού ανανεώνεται η εγγύηση, θα την κρατήσω μέχρι να φτάσει σε σημείο να μην είναι λειτουργική.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Καλησπερα ,


   Εκανα μια  παραγγελια ηλεκτρονικα μεσω της ιστοσελιδας του καταστηματος.

  Επελεξα την αποστολη του αντικειμενου με εξοδα εταιρειας ταχυμεταφορων εντος Αθηνας
(καταστημα Καλλιθεα, βρισκομαι Βουλα) Το αντικειμενο ηρθε στα χερια μου ελλατωματικο και ζητησα να το στειλω πισω και να μου σταλει
νεο λειτουργικο.   Μου ζητηθηκε να στειλω το ελλατωματικο με δικα μου εξοδα και να μου σταλει το νεο με δικα μου εξοδα παλι. 
 
 Το ποσο ειναι μικρο και το πηρωσα ,αλλα δεν το βρισκω ηθικο και σωστο να πληρωσω για κατι 2 φορες, χωρις
να ειμαι υπαιτιος.
 
 Γνωριζει καποιος ακριβως αν υπαρχει σε καποιο αρθρο του Αστικου Κωδικα , αναφορα στο παραπανω?
 
Link to comment
Share on other sites

http://www.efpolis.gr/el/component/efaq/

 

Παράθεση

Ως προς τα έξοδα παράδοσης ο νόμος προβλέπει ότι ο προμηθευτής επιστρέφει κάθε πληρωμή που έλαβε από τον καταναλωτή, συμπεριλαμβανομένων, κατά περίπτωση, των δαπανών παράδοσης, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ενημερώθηκε για την απόφαση του καταναλωτή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση (άρθρο 3θ, ν.2251/1994).

Τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν κατά κανόνα τον καταναλωτή. Αυτό, ωστόσο δε θα ισχύει, εάν ο προμηθευτής έχει συμφωνήσει να επιβαρυνθεί ο ίδιος με το εν λόγω κόστος ή εάν ο προμηθευτής έχει παραλείψει να ενημερώσει τον καταναλωτή ότι ο καταναλωτής οφείλει να επιβαρυνθεί με αυτό (άρθρο 3ι, παρ.1, ν.2251/1994).

για δες μηπως σου κάνει αυτό.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.