Jump to content



Δικαιώματα καταναλωτή


JdCZT

Recommended Posts

Όποιος γνωρίζει θα μπορούσε παρακαλώ πολύ να μου απαντήσει σε περίπτωση DOA ενός προϊόντος ποια είναι η υποχρέωση του καταστήματος...???

(1. Πρέπει να αλλάξει το προϊόν άμεσα μετά από έλεγχο από τους ίδιους ότι όντως έχει πρόβλημα...

2. Θα πρέπει να το στείλει στην κατασκευάστρια / εισαγωγέα για έλεγχο και ότι τους πουν να κάνουν με αποτέλεσμα να περιμένεις σαν πελάτης και όποτε ολοκληρωθεί η διαδικασία...

3. Κάτι άλλο... )

Ευχαριστώ πολύ

Link to comment
Share on other sites

DOA σημαίνει:

Το παραλαμβάνει το κατάστημα.

Το κάνει έλεγχο επιτόπου ή εντός μερικών εύλογων ωρών την ίδια ημέρα.

Εφόσον βρεθεί όντως ελαττωματικό γίνεται ΑΜΕΣΑ η διαδικασία αντικατάστασης/πίστωσης/επιστροφής μετρητών.

Link to comment
Share on other sites

DOA σημαίνει:

Το παραλαμβάνει το κατάστημα.

Το κάνει έλεγχο επιτόπου ή εντός μερικών εύλογων ωρών την ίδια ημέρα.

Εφόσον βρεθεί όντως ελαττωματικό γίνεται ΑΜΕΣΑ η διαδικασία αντικατάστασης/πίστωσης/επιστροφής μετρητών.

Με τη σημείωση ότι DOA δεν επιβάλλεται από την νομοθεσία ή άλλη διάταξη, είναι πρόσθετη εγγύηση που προσφέρει το κατάστημα και διέπεται από κανονισμούς που θέτει το κατάστημα. Προφανώς εξαιρώ περιπτώσεις που ο νόμος ήδη καλύπτει, όπως αγορές από απόσταση κλπ.

Link to comment
Share on other sites

Οι οδηγίες πρέπει να εφαρμόζονται υποχρεωτικά μέσω εθνικών νόμων. Εάν δεν γίνει αυτό, η χώρα πληρώνει πρόστιμα.

Τι αλλάζει στο ηλεκτρονικό εμπόριο - Ειδήσεις - Επιστήμη-Τεχνολογία - in.gr

Νέους πιο αυστηρούς κανόνες στην λειτουργία του ηλεκτρονικού εμπορίου θέτει απόφαση του υπουργείου Ανάπτυξης για τα δικαιώματα των καταναλωτών και θα ισχύσει από τις 13 Ιουνίου 2014.
Link to comment
Share on other sites

- Ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας του προϊόντος μόνο εάν ο ίδιος προέβη σε κακή χρήση αυτών. Για παράδειγμα, εάν αποσυσκευάσει το προϊόν για να δει πώς είναι και αν λειτουργεί δεν σημαίνει ότι μειώνει την αξία του.

Τι έχει να γίνει...

- Απαγορεύεται να επιβαρύνονται οι καταναλωτές με επιπλέον κόστος όταν πληρώνουν με πιστωτική κάρτα.

Αμήν! Άραγε αυτό θα ισχύσει και για αγορές εισιτηρίων (αεροπορικών πχ);

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

καλησπερα και απο εμενα,

θα ηθελα την βοηθεια σας για το πως να κινηθω σε μια περιπτωση που μου ετυχε στην τελευταια μου αγορα και απο την οποια ειμαι πληρως απογοητευμενος.

αγορασα πριν 10 ημερες μια μητρικη απο καταστημα υπολογιστων "γνωστο" στα φορουμ και το σκρουτζ στο κεντρο της ΑΘηνας ,και μετα απο λιγες ημερες ηρθαν και τα υπολοιπα εξαρτηματα .ετσι το σκ εκατσα να στησω το μηχανημα οπου μετα την εγκατασταση του λογισμικου αρχισαν τα προβληματα (εντονα)

αφου εκανα τις απαραιτητες δοκιμες μνημες αλλη μητρικη κλπ εφτασα στο συμπερασμα οτι η νεα μητρικη ευθυνεται για την ολη αναστατωση.

την πηρα παραμασχαλα και πηγα στο μαγαζι μετα την δουλεια μου και την αφησα. την επομενη μερα παρελαβα το εξης μηνυμα στο κινητο μου

post-22530-1416078579,4761_thumb.jpg

εγω αγορασα απο ελληνικο καταστημα για να εχω πιο αμεση εξυπηρετηση απο το να εκανα την αγορα απο καποιο καταστημα εξωτερικου. ηδη νιωθω απογοητευμενος .τι ενεργειες μπορω να κανω ετσι ωστε ειτε να παρω νεα ιδια μητρικη ειτε τα χρηματα μου πισω σε λιγοτερο χρονικο διαστημα.

ηλπιζα οτι τα ελληνικα καταστηματα θα συνεργαζοντουσαν τουλαχιστον με oktabit infoquest αλλα που..

ευχαριστω εκ των προτερων για την οποια απαντηση σας .

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα και απο εμενα,

θα ηθελα την βοηθεια σας για το πως να κινηθω σε μια περιπτωση που μου ετυχε στην τελευταια μου αγορα και απο την οποια ειμαι πληρως απογοητευμενος.

αγορασα πριν 10 ημερες μια μητρικη απο καταστημα υπολογιστων "γνωστο" στα φορουμ και το σκρουτζ στο κεντρο της ΑΘηνας ,και μετα απο λιγες ημερες ηρθαν και τα υπολοιπα εξαρτηματα .ετσι το σκ εκατσα να στησω το μηχανημα οπου μετα την εγκατασταση του λογισμικου αρχισαν τα προβληματα (εντονα)

αφου εκανα τις απαραιτητες δοκιμες μνημες αλλη μητρικη κλπ εφτασα στο συμπερασμα οτι η νεα μητρικη ευθυνεται για την ολη αναστατωση.

την πηρα παραμασχαλα και πηγα στο μαγαζι μετα την δουλεια μου και την αφησα. την επομενη μερα παρελαβα το εξης μηνυμα στο κινητο μου

...

εγω αγορασα απο ελληνικο καταστημα για να εχω πιο αμεση εξυπηρετηση απο το να εκανα την αγορα απο καποιο καταστημα εξωτερικου. ηδη νιωθω απογοητευμενος .τι ενεργειες μπορω να κανω ετσι ωστε ειτε να παρω νεα ιδια μητρικη ειτε τα χρηματα μου πισω σε λιγοτερο χρονικο διαστημα.

ηλπιζα οτι τα ελληνικα καταστηματα θα συνεργαζοντουσαν τουλαχιστον με oktabit infoquest αλλα που..

ευχαριστω εκ των προτερων για την οποια απαντηση σας .

Η πλάκα είναι ότι αν είχες αγοράσει ηλεκτρονικά-από απόσταση, ο νόμος σου επιτρέπει απλά να τους επιστρέψεις τη μητρική και να πάρεις τα λεφτά σου πίσω, ακόμη και αν ήταν πλήρως λειτουργική.

Στην ουσία τώρα. Οι 15 εργάσιμες μέρες απλά για να σε ενημερώσουν (από ό,τι καταλαβαίνω), υπερβαίνουν το εύλογο διάστημα για τεχνικό έλεγχο και αντικατάσταση ή επισκευή. Δικαιούσαι τουλάχιστον να ζητήσεις προσωρινά άλλη μητρική για να κάνεις τη δουλειά σου στο μεσοδιάστημα ή και να υπαναχωρήσεις από τη σύμβαση (δηλ. να πάρεις τα λεφτά σου πίσω), αν και το τελευταίο θα είναι λίγο πιο δύσκολο.

Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Αν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή.
(Κωδικοποίηση σε ενιαίο κείμενο των διατάξεων του Νόμου Νόμου 2251/1994)

Αν ευγενικά μπορείς να τους πείσεις να σου δώσουν άλλη ίδια μητρική και να κρατήσουν την καινούρια που θα τους έρθει σε αντικατάσταση τη δικιάς σου, έχει καλώς. Αλλιώς απαίτησε τα λεφτά σου πίσω και δες που θα βγάλει.

Πάντως μου προκαλεί έκπληξη που δεν προτίθενται να σε εξυπηρετήσουν, ειδικά τόσο σύντομα μετά την αγορά... :hmm:

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι ότι εδώ το θέμα χάσκει λίγο και τι εννοώ. Η παρραγελια έγινε μέσω ίντερνετ και παραλαβή από το κατάστημα. Σε αυτή την περίπτωση ειλικρινά δεν γνωρίζω τι γίνεται. Από κει και πέρα θα κάνω αύριο ένα τηλέφωνο για να μάθω πως πρέπει να κινηθώ και να μην πάω εκεί λέγοντας τους πράγματα για τα οποία δεν είμαι σίγουρος όσον αφορά τα δικαιώματα μου. Πάντως όπως περιέγραψα και πιο πάνω είμαι από γοητευμένος πραγματικά και χτυπάω το κεφάλι μου στον τοίχο που δεν έκανα την παραγγελία μέσω Αμαζόν.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Στις ποσες μερες μπορεις να επιστρεψεις ενα προιον πισω στην αρχικη του κατασταση ?

Η αγορα εχει γινει με φυσικο τροπο. (γνωριζω οτι ηλεκτρονικα ειναι 14 μερες)

Υπαρχουν καποια link για να διαβασω ?

Link to comment
Share on other sites

Στις ποσες μερες μπορεις να επιστρεψεις ενα προιον πισω στην αρχικη του κατασταση ?

Η αγορα εχει γινει με φυσικο τροπο. (γνωριζω οτι ηλεκτρονικα ειναι 14 μερες)

Υπαρχουν καποια link για να διαβασω ?

Αν δεν υπάρχει κάποιο πραγματικό ελάττωμα, ο νόμος δεν σου εξασφαλίζει ρητά τη δυνατότητα να υπαναχωρήσεις από τη σύμβαση αγοράς ενός αγαθού που προμηθεύτηκες ο ίδιος από κατάστημα. Έχει δίκιο ότι στις αγορές από απόσταση δε χρειάζεσαι καν λόγο και έχεις 14 μέρες.

Προφανώς μπορείς να ζητήσεις να το επιστρέψεις έναντι πίστωσης στο κατάστημα ή να διεκδικήσεις και επιστροφή των χρημάτων σου, αλλά δεν υπάρχει ειδική πρόβλεψη που να σε καλύπτει.

Στα παρακάτω ενδέχεται να βρεις και άλλες πληροφορίες που ταιριάζουν περισσότερο στην περίπτωσή σου:

ΕΕ - Τα δικαιώματά σας για αγορές - Η Ευρώπη σου

Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Link to comment
Share on other sites

Με αφορμή το πόστ αυτό γνωρίζει κανείς ή λέει πουθενά ο νόμος ΡΗΤΑ πόσο είναι το εύλογο αυτό διάστημα στο οποίο ο προμηθευτής οφείλει να σου επισκευάσει/αντικαταστήσει/πιστώσει το προϊόν το οποίο παρουσίασε πρόβλημα?? (όχι για να ζητήσει προσωρινή αντικατάσταση άμα υπερβεί τις 15 μέρες) Δηλαδή πόσο είναι το μέγιστο χρονικό διάστημα που επιτρέπει ο νόμος για να κλείσει το θέμα οριστικά. (αν υπάρχει)

Link to comment
Share on other sites

Με αφορμή το πόστ αυτό γνωρίζει κανείς ή λέει πουθενά ο νόμος ΡΗΤΑ πόσο είναι το εύλογο αυτό διάστημα στο οποίο ο προμηθευτής οφείλει να σου επισκευάσει/αντικαταστήσει/πιστώσει το προϊόν το οποίο παρουσίασε πρόβλημα?? (όχι για να ζητήσει προσωρινή αντικατάσταση άμα υπερβεί τις 15 μέρες) Δηλαδή πόσο είναι το μέγιστο χρονικό διάστημα που επιτρέπει ο νόμος για να κλείσει το θέμα οριστικά. (αν υπάρχει)

Παρόμοιο πρόβλημα αντιμετώπισα με την τελευταία αγορά που έκανα. Μετά από πολλές συνομιλίες με την προστασία καταναλωτή θα σου πω αυτό που μου είπαν για την δικιά μου περίπτωση λίγο πιο πάνω. Αρχικά το κατάστημα δύο μέρες μετά με ενημέρωσε ότι θα κάνει περίπου δέκα πέντε μέρες ο τεχνικός έλεγχος κλπ. Η προστασία με ενημέρωσε ότι οφείλουν από τις πρώτες ημέρες να σου παρέχουν αντικαταστατη. Αν ξεπεράσει το χρονικό όριο έστω και για μια μέρα οφείλουν να σου κόψουν πιστωτικό ή να σου δώσουν νέο προϊόν ή αν το παλέψεις λίγο περισσότερο να σου δώσουν τα λεφτά σου πίσω. Στην περίπτωση μου αύριο υποτίθεται ότι θα έχω νέα μητρική [emoji12][emoji17]. Ηθικό δίδαγμα στην περίπτωση μου αμαζον και πάλι αμαζον ή msystems από Ελλάδα τίποτε άλλο.

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν υπάρχει κάποιο πραγματικό ελάττωμα, ο νόμος δεν σου εξασφαλίζει ρητά τη δυνατότητα να υπαναχωρήσεις από τη σύμβαση αγοράς ενός αγαθού που προμηθεύτηκες ο ίδιος από κατάστημα. Έχει δίκιο ότι στις αγορές από απόσταση δε χρειάζεσαι καν λόγο και έχεις 14 μέρες.

Προφανώς μπορείς να ζητήσεις να το επιστρέψεις έναντι πίστωσης στο κατάστημα ή να διεκδικήσεις και επιστροφή των χρημάτων σου, αλλά δεν υπάρχει ειδική πρόβλεψη που να σε καλύπτει.

Στα παρακάτω ενδέχεται να βρεις και άλλες πληροφορίες που ταιριάζουν περισσότερο στην περίπτωσή σου:

ΕΕ - Τα δικαιώματά σας για αγορές - Η Ευρώπη σου

Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Πραγματι εχεις δικιο

Πρεπει να επιστρεψεις το προιον στη προτερη κατασταση..και με διαπραγματευσεις περισσοτερο και λιγοτερο με απειλες ελπιζεις να κανεις τη δουλεια σου

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Υπάρχει κάπου στα Αγγλικά η οδηγία της Ε.Ε. για κοινή εγγύηση σε όλη την Ε.Ε.?

Δε με ενδιαφέρει τόσο η διάρκεια της εγγύησης αλλά ο τόπος αγοράς-αποστολής.

Έχω μία "διαμάχη" με το google play.

Link to comment
Share on other sites

Thank you.

Τους έστειλα ένα κατεβατό.

Έχω και την απάντηση σε παλιά μου ερώτηση οπότε είμαι καλυμμένος νομίζω.

My question

I just want to make sure that I could send you the defective unit FROM Greece and receive the replacement unit TO Greece while I am not in the UK!

Your reply

googleplay-support@google.com

22/11/12

προς Εμένα

Theodoros,

You will still be covered, you will just have to update your information in Wallet so that way when we do the replacement device it will be shipped to you in Greece instead of your home address in the UK. I hope I was able to clarify that information for you.

If you have any other questions please feel free to reply to my email.

Regards,

Jason S.

Google Play Support

Link to comment
Share on other sites

Απο το πλαισιο, οταν αγοραζεις μεσα απο το site και επιλεγεις παραλαβη απο καταστημα με τροπο πληρωμης αντικαταβολη στο καταστημα ως τι μετραει; αγορα μεσω ιντερνετ απο αποσταση; (αναγραφει οτι ειναι σε τιμη ιντερνετ) ή ως κανονικη αγορα;

Για να ξερω αν ισχυει ο νομος περι επιστροφης τις πρωτες 10 μερες χωρις αιτιολογια.

Link to comment
Share on other sites

Απο το πλαισιο, οταν αγοραζεις μεσα απο το site και επιλεγεις παραλαβη απο καταστημα με τροπο πληρωμης αντικαταβολη στο καταστημα ως τι μετραει; αγορα μεσω ιντερνετ απο αποσταση; (αναγραφει οτι ειναι σε τιμη ιντερνετ) ή ως κανονικη αγορα;

Για να ξερω αν ισχυει ο νομος περι επιστροφης τις πρωτες 10 μερες χωρις αιτιολογια.

Eφόσον παραλαμβάνεις από το κατάστημα, είναι σαν να το αγοράζεις από το κατάστημα και πληρώνεις με τη τιμή καταστήματος. Στην ουσία, είναι απλά σαν να το "κράτησες" μέσω Internet. Το έχω κάνει πολλάκις κι είναι σίγουρο αυτό που σου λέω. Οι τιμές internet παίζουν μόνο αν σου έρθει σπίτι με κάποιο τρόπο. Το ίδιο και οι νόμοι περί αυτού.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.