Jump to content



Δικαιώματα καταναλωτή


JdCZT

Recommended Posts

Η λογική λέει αντικατάσταση, με ισάξιο ή καλύτερο προϊόν, ή πίστωση της τελευταίας τιμής πώλησης καινούριου! (ακόμα κι αν αυτή είναι το 1/10 της τιμής αγοράς)

Συμφωνω οτι η λογικη λεει αντικατασταση με ισαξιο η καλυτερο ομως δεν σημαινει οτι δεν εχεις δικαιωμα να ζητησεις κατι που κανενας νομος δεν λεει οτι δεν ειναι λογικο!

Διαφωνω στην πιστωση της τελευταιας τιμης διοτι ο καθενας βαζει οτι τιμη θελει αρα θα μπορουσαν να βαλουν επιτιδες πολυ χαμηλη τιμη!

Nope. Για το e-shop μιλάμε. Επιλεκτικές εξυπηρετήσεις του στυλ "εσένα σε ταλαιπωρούμε για 6 μήνες", "εσένα δεν σε εξυπηρετούμε διότι κοσμικές δυνάμεις στραβώσανε τα pins", "εσένα σου δίνουμε εξ αρχής καλύτερο προϊόν και αν μας πιέσεις και λίγο σου δίνουμε και όλα τα λεφτά πίσω" δεν αξίζουν επιβράβευσης. Όταν το κατάστημα αποδεικνύει επανειλημμένα ότι εξυπηρετεί επιλεκτικά κάποιους καλούς πελάτες και υποψιάζομαι ότι το κόστος του καλού RMA στον έναν το βγάζει από την μη εξυπηρέτηση κάποιου ή κάποιων άλλων, δεν αξίζει καμιάς επιβράβευσης.

Συμφωνω! Η σε ολους ιδια εξυπηρετηση η σε κανεναν! Για μενα αυτες οι εταιρειες στα sites τους πρεπει επιτελους να πουν τι πολιτικη εχουν με τις εγγυησεις και τα πιστωτικα!

Τους συμφερει ομως να κανουν κατι τετοιο??

Το πλαίσιο δε νομίζω να εχει δώσει ποτε πιστωτικό στην αρχική αξία.

Ουτε καθ κανένας άλλος απο οσο εχει τύχει να ακούσω.

Το eshop γενικώς δε δίνει ούτε του αγγέλου του νερό.

Πως έγινε αυτο το μινι θαύμα δεν το γνωρίζω αλλα μπορει να αποτελέσει "δεδικασμένο" .

Ολοι πλέον μπορούν να διεκδικούν με τον τρόπο που θα μας αναφέρει ελπίζω ο anir επακριβώς.

Το εχει κανει και το πλαισιο και το eshop αν ψαξεις θα βρεις και στο αλλο thread που ημουν και το κλεισανε πολλα παιδια ειπαν για καρτες γραφικων και μνημες και εχω διαβασει και για δισκους κ πολλα αλλα και για το πλαισιο και το eshop!

Το κανουν μερικες φορες ειναι καθαρα που θα πεσεις! Αρα αφου το κανουν γιατι να μην το ζητησω αφου για να το κανουν σημαινει οτι ΓΙΝΕΤΕ!!!

Link to comment
Share on other sites

Η λογική λέει αντικατάσταση, με ισάξιο ή καλύτερο προϊόν, ή πίστωση της τελευταίας τιμής πώλησης καινούριου! (ακόμα κι αν αυτή είναι το 1/10 της τιμής αγοράς)

Το τι λέει ο νόμος ακόμα δεν έχει βρεθεί κανένας να μας πεί σίγουρα και με αποδείξεις. (αναφορά των σχετικών νόμων)

Ο νόμος λέει ακριβώς αυτό που είπε ο [MENTION=22279]acct[/MENTION]. Και μέσα στο thread έχει εμφανιστεί αρκετές φορές ο αριθμός του, πας και τον βλέπεις από την Εφημερίδα της Κυβέρνησης. Και σε Γενική Γραμματεία Καταναλωτή να πάρεις ή σε καμιά ένωση καταναλωτών, πάλι στον λένε επιτόπου... (Τον αριθμό του, όχι την ερμηνεία).

Link to comment
Share on other sites

Εμενα παντως το οτι οι περισσοτεροι θεωρουν οτι το σωστο ειναι να μη αποζημιωνει ενα καταστημα συμφωνα με τα προβλεπομενα της εγγυησης, το δεχονται αλλα και το επαυξανουν, μονο υποπτο σκοπο μου δειχνει...

Οκ ξερω οτι πολλοι κερδοσκοπουν απεναντι σε πελατες με τις εγγυησεις. Το θεμα ειναι γιατι οι πελατες να το επαυξανουν κιολας? Μηπως αρνουμαστε οτι μας επιασαν μα#@ες.

Τοσος εγωισμος ποια?

Και για οσους λενε οτι δεν καλυπτει η εγγυηση την τιμη αγορας τιμολογιου. Διαφωνω

Οταν το προιον αλλαζει με καινουργιο, παντα προβλεπεται προιον ιδιας ΑΞΙΑΣ. Οι επιδοσεις δεν εχουν καμμια απολυτως σχεση και καμμια βαση. Εγω το χω κανει σε 3-4 προιοντα οχι πληροφορικης και παντα ηταν ακριβοτερο αυτο που μου δωσανε ΧΩΡΙΣ να πληρωσω ουτε την διαφορα...

Πχ μηχανη καφε που αλλαξα. Αγορασα 90ευρω χαλασε στην εγγυηση, αλλαχθηκε με νεο μοντελο 105ευρω χωρις να δωσω τα 15εξτρα. Και κατι ακουστικα που αλλαξα 30 ευρω αλλαχθηκαν με ιδια.. Μια οθονη 24" samsung 250 ευρω περιπου, ειχε αλλαχθει με 24" νεο μοντελο περι τα 40 ευρω διαφορα που δεν πληρωσα φυσικα... και ενα παιδικο καροτσι που εσπασε εξαρτημα στην εγγυηση πληρωσα μονο μεταφορικα για αποστολη...

Έγινε επεξεργασία από nikos_f3n
Link to comment
Share on other sites

Ειναι ο νομος που λεει οτι εχεις δικαιωμα να υπαναχωρησεις απο την συμβαση??

Όλες οι διατάξεις του νόμου, κωδικοποιημένες από τη ΓΓΚ:

Κωδικοποίηση σε ενιαίο κείμενο των διατάξεων του Νόμου Νόμου 2251/1994

Για την αντικατάσταση [MENTION=15883]nikos_f3n[/MENTION], είμαι ο τελευταίος που θα απεμπολήσει εύκολα τα δικαιώματά του, και τα παραδείγματά σου είναι πολύ λογικά.

Ας πάμε όμως ένα πιο ακραίο παράδειγμα: Παίρνεις μια κάρτα γραφικών τελευταίας γενιάς και πληρώνεις 700€. Καίγεται σε 2 χρόνια παρά κάτι που έχει σταματήσει να κυκλοφορεί και τελευταία τιμή πώλησης έχει 300€. Δεν είναι πιο λογικό να σου δώσει μια αμέσως καλύτερη από αυτήν που είχες, κι ας κοστίζει 450€?

Αν η κάρτα αντικατάστασης έχει μεγαλύτερη ταχύτητα και μέγεθος μνήμης από την αρχική, θα πεις ότι το κατάστημα έχει άδικο, επειδή πριν από 2 χρόνια πλήρωσες περισσότερα χρήματα?

Ο νόμος λέει συγκεκριμένα "ίσης αξίας και ποιότητας".

Link to comment
Share on other sites

"Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση."

Νομιζω οτι ειναι ξεκαθαρο!! Η ζητας νεο ισης αξιας και ποιοτητας η τα λεφτα που πληρωσες πισω! Συμβαση ειναι η αποδειξη και η αποδειξη αναγραφει το αρχικο ποσο αγορας!

Πουθενα δεν λεει οτι πρεπει να δεχτης αντικατασταση ειναι καθαρα δικο σου θεμα να ζητησεις η αντικατασταση η πιστωση στην τιμη αγορας!

Έγινε επεξεργασία από Anir
Link to comment
Share on other sites

Η λογική λέει αντικατάσταση, με ισάξιο ή καλύτερο προϊόν, ή πίστωση της τελευταίας τιμής πώλησης καινούριου! (ακόμα κι αν αυτή είναι το 1/10 της τιμής αγοράς)

Το τι λέει ο νόμος ακόμα δεν έχει βρεθεί κανένας να μας πεί σίγουρα και με αποδείξεις. (αναφορά των σχετικών νόμων)

Διαφωνώ. Έχω παραθέσει πολλάκις μέσα σ' αυτό το θέμα το σχετικό απόσπασμα. Προφανώς μπορείς να δώσεις ό,τι ερμηνεία θέλεις, αλλά η καλοπροαίρετη ερμηνεία του είναι μία:

Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση.
Nope. Για το e-shop μιλάμε. Επιλεκτικές εξυπηρετήσεις του στυλ "εσένα σε ταλαιπωρούμε για 6 μήνες", "εσένα δεν σε εξυπηρετούμε διότι κοσμικές δυνάμεις στραβώσανε τα pins", "εσένα σου δίνουμε εξ αρχής καλύτερο προϊόν και αν μας πιέσεις και λίγο σου δίνουμε και όλα τα λεφτά πίσω" δεν αξίζουν επιβράβευσης. Όταν το κατάστημα αποδεικνύει επανειλημμένα ότι εξυπηρετεί επιλεκτικά κάποιους καλούς πελάτες και υποψιάζομαι ότι το κόστος του καλού RMA στον έναν το βγάζει από την μη εξυπηρέτηση κάποιου ή κάποιων άλλων, δεν αξίζει καμιάς επιβράβευσης.

Άποψή μου βέβαια όλα τα παραπάνω.

Ομολογώ ότι δεν είδα το όνομα του καταστήματος, αλλά δεν αλλάζει σημαντικά η άποψή μου. Αν πχ τον παραπάνω φίλο το eshop τον εξυπρετεί προνομιακά, δε βρίσκω το λόγο να μην τους προτιμήσει. Προσωπικά είμαι ουδέτερος απέναντι στο συγκεκριμένο κατάστημα, αλλά έχω και πολύ καιρό να τους προτιμήσω... Αν όμως ήταν συστηματικά υπεύθυνοι απέναντι στους πελάτες τους, δε νομίζω ότι θα είχαν βαρέσει κανόνι.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο λεω και γω, ισης ΑΞΙΑΣ και ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ...

Οσο για την τιμη τελευταιας πωλησης κτλ αυτο δε νομιζω να ισχυει γιατι δεν υπαρχει επισημη αντικειμενικη αξια. Το μονο επισημο χαρτι κοστολογισης ειναι η αποδειξη αγορας που εχεις στο χερι σου.

Οσο για την αξια αντικειμενου. Τα ιδια ισχυουν στα 10 ευρω τα ιδια και στα 50.000ευρω.

Το θεμα εγγυηση ειναι μπλεγμενο μονο στην Ελλαδα. Και αυτο γιατι χρησιμοποιουμε την λογικη και οχι τους νομους.

Link to comment
Share on other sites

Θα με συγχωρέσετε, αλλά επανέρχομαι, σημειώνοντας με έντονη γραμματοσειρά το υπόλοιπο κομμάτι της φράσης:

Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση.

Αν ο προμηθευτής επισκευάσει ή αντικαταστήσει άμεσα το προϊόν με ίδιο ή υπέρτερο, με τι πρόσχημα θα υπαναχωρήσει ο καταναλωτής από τη σύμβαση; Επισημαίνω δε ότι ο νόμος έχει συνταχθεί για να προστατεύει τα δικαιώματά μας, ανταποκρινόμενος στη λογική.

Και για να τονίσω την αξία της κοινής λογικής. Αν ρωτήσω "πιστωτικό στην αρχική τιμή ή την τρέχουσα;" θα σπεύσουν κάποιοι να απαντήσουν "στην αρχική". Μέχρι να βρεθούν στην περίπτωση να έχει ανέβει κατακόρυφα η τιμή του προϊόντος (πχ δίσκοι, μνήμες) και να βγουν να οδύρονται για την κακή τους τύχη.

Αν εκδοθεί πιστωτικό (εάν δεν είναι πρόσφορη η αντικατάσταση του ελαττωματικού είδους), πρέπει να εξασφαλίζει σε τρέχουσες τιμές την αγορά ισάξιου ή υπέρτερου αγαθού.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο λεω και γω, ισης ΑΞΙΑΣ και ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ...

Οσο για την τιμη τελευταιας πωλησης κτλ αυτο δε νομιζω να ισχυει γιατι δεν υπαρχει επισημη αντικειμενικη αξια. Το μονο επισημο χαρτι κοστολογισης ειναι η αποδειξη αγορας που εχεις στο χερι σου.

Οσο για την αξια αντικειμενου. Τα ιδια ισχυουν στα 10 ευρω τα ιδια και στα 50.000ευρω.

Το θεμα εγγυηση ειναι μπλεγμενο μονο στην Ελλαδα. Και αυτο γιατι χρησιμοποιουμε την λογικη και οχι τους νομους.

Είπα να το γράψω εξαρχής στο μήνυμά μου, αλλά δεν το έκανα γιατί το θεώρησα προφανές:

Για να υπαναχωρήσεις από τη σύμβαση, πρέπει ο άλλος να δεχτεί να δώσει πίσω χρήματα, και μάλιστα στην αρχική τιμή. Σε περίπτωση διαφοράς στην ερμηνεία του νόμου μεταξύ εσένα και καταστήματος, ο αρμόδιος να την επιλύσει είναι το δικαστήριο.

Σκέψου λοιπόν ότι πας στο δικαστήριο και λες: "Μα αυτό που μου δίνει κάνει τώρα λιγότερο από όσα πλήρωσα τοτε"

Το κατάστημα λέει: "Του δίνω κάτι καλύτερο από αυτό που αγόρασε (βάσει τεχνικών προδιαγραφών), που όταν πρωτοκυκλοφόρησε ήταν και ακριβότερο από αυτό που αγόρασε" ή ακόμα "αυτό κοστίζει τώρα περισσότερο από όσο κόστιζε το δικό του όταν σταμάτησε να κυκλοφορεί"

Αν για οποιοδήποτε λόγο μια τόσο απλη διαφορά έφτανε στο δικαστήριο, τα λεφτά μου θα ήταν στο κατάστημα.

edit: και εσύ χωρίς λειτουργικό προϊόν για όσο καιρό πάρει...

Link to comment
Share on other sites

Στην δικη μου περιπτωση δεν το επισκευασε! Αν το εκανε δεν θα ελεγα κατι αλλα προφανος δεν μπορει να το κανει!

Αντικατασταση δεν την δεχεσαι αν δεν θες ο νομος λεει ο καταναλωτής δικαιούται να ζητησει η αντικατασταση η υπαναχωρηση!

Το καταστημα δεν προτεινει ο καταναλωτης θα πει τι θα γινει οταν η επισκευη ειναι αδυνατη!

Η Λογικη λεει οτι το πιστωτικο πρεπει να ειναι στην τιμη αγορας! Και υπαρχει το αποδεικτηκο γι αυτο το οποιο ειναι η αποδειξη! Η τρεχουσα τιμη ειναι αυθαιρετη ποσο μαλλον αν το προιον δεν παραγετε και δεν υπαρχει πια!

Σε περιπτωση που η τρεχουσα τιμη εχει ανεβει κατακορυφα ζητας αντικατασταση η επισκευη! Πρεπει να εχουν αποθεμα! Δεν ειναι δυνατον να δινουν εγγυηση για ενα προιον το οποιο δεν θα υπαρχει μετα!

Link to comment
Share on other sites

Για να υπαναχωρήσεις από τη σύμβαση, πρέπει ο άλλος να δεχτεί να δώσει πίσω χρήματα, και μάλιστα στην αρχική τιμή

Κανεις δεν δινει λεφτα πισω γι αυτο τα μαγαζια εχουν εφεύρει τα πιστωτικα! Καλα θα κανει να το δεχτει το πιστωτικο στην αρχικη τιμη!

Το κατάστημα λέει: "Του δίνω κάτι καλύτερο από αυτό που αγόρασε (βάσει τεχνικών προδιαγραφών), που όταν πρωτοκυκλοφόρησε ήταν και ακριβότερο από αυτό που αγόρασε" ή ακόμα "αυτό κοστίζει τώρα περισσότερο από όσο κόστιζε το δικό του όταν σταμάτησε να κυκλοφορεί"

Αυτο ειναι αυθαιρετο! Το προιον σταματησε να υπαρχει και δεν υπαρχει καμια αποδειξη για την τρεχουσα αξια του παρα μονο η αποδειξη αγορας του απο τον πελατη!

Οποτε καλυτερα το μαγαζι να μην παει δικαστικα γιατι εκτος τον αλλων που θα χασει θα χαλασει και η οποια φημη εχει!

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω, περα απο το κομματι το δικαστικο ειναι και η φημη του καταστηματος...

Επισης η εγγυηση ειναι ευθυνη του κατασκευαστη του προιοντος και οχι του καταστηματος. Το καταστημα ειναι ο μεσαζον και παντα θα παρει την αποζημιωση που προβλεπεται ασχετα αν εξυπηρετησει τον πελατη η οχι.

Πιστευω καλο θα ηταν να επικοινωνουμε και με τον κατασκευαστη αν δε μας εξυπηρετησει το καταστημα.

Τεσπα, το θεμα ειναι να εξυπηρετειται ο πελατης συμφωνα με τον νομο και τους ορους εγγυησης.

Link to comment
Share on other sites

Αν ο καταναλωτής υποχωρήσει από την σύμβαση τότε το κατάστημα υποχρεούται να του επιστρέψει το ποσό που αναγράφει η απόδειξη αγοράς και τίποτα λιγότερο! Από την άλλη όμως ο νόμος δεν είναι και τόσο σαφής στο αν μπορεί ο καταναλωτής να υπαναχωρήσει από την σύμβαση χωρίς να δεχτεί την επισκευή ή την αντικατάσταση του προϊόντος. Νομίζω ότι η σειρά έχει ως εξής:

1) Επισκευή αλλά αν δεν γίνεται τότε 2) αντικατάσταση και εάν και αυτή δεν γίνει τότε 3) υπαναχώρηση από την σύμβαση και καταβολή του ποσού που αναγράφει η απόδειξη.

Link to comment
Share on other sites

ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας
To ισης αξιας και ποιοτητας, δεν ερμηνευεται κατα αποκλειστικοτητα σε χρηματικη αξια, αλλα ουσιαστικη.Ισης αξιας και ποιοτητας, η ανωτερη ειναι μια 660ti, 670, 770.

Εσυ ζητας εδω και τωρα να σου αλλαξουν μια καρτα, που καποτε εκανε 525 Ευρω, με μια πιο συνχρονη που κανει τωρα ιδια τιμη με την δικη σου, αλλα οταν βγηκε ηταν πιο ακριβη.Εαν κατρακυλουσε η τιμη τις TITAN στα 500 ευρω, θα επαιρνες μια τετοια.Ενω στην δικια να μην δεχεσαι μειωση τιμης και απαξιωση, ενω σε αυτη τις αντικαταστασης να δεχεσαι την τωρινη τις τιμη και οχι αυτη που ειχε.Εγω θα γουσταρα να ειχαν κρατημενη καμια καινουργια gtx 480- gtx 295, 8800ultra και να στην πασαραν, να δουμε τις θα ελεγες μια και δεχεσαι σαν κριτηριο το χρηματικο ποσο.

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=15883]nikos_f3n[/MENTION]

«Επισης η εγγυηση ειναι ευθυνη του κατασκευαστη του προιοντος και οχι του καταστηματος.»

Φίλε με όλο το σεβασμό, ενώ δεν έχεις επαρκή γνώση του νόμου γράφεις σε ύφος λες κι οι υπόλοιποι είναι ηλίθιοι ή ακόμη χειρότερα «ύποπτοι»*. Τα όσα έγραψες στην παράθεση, τσέκαρέ τα πάλι. Είναι κι άλλα που θα πρέπει να τσεκάρεις κατά πόσον τα γνωρίζεις καλά αλλά βαριέμαι να τα μετρήσω ένα ένα. Αυτό το παραπάνω ήταν «ευκολάκι».

*ύποπτοι για ποιο πράγμα ακριβώς; που κάθονται και απαντούν λέγοντας τη γνώμη τους -σωστή ή λανθασμένη- σε κάποιον που ρώτησε για το πρόβλημά του;

[MENTION=16225]Anir[/MENTION] στο έγραψαν και κάποιοι άλλοι: μη συγχέεις την εμπορική πρακτική ενός καταστήματος (= ανταπόκριση στο αίτημά σου) με τις υποχρεώσεις του από το νόμο ( = το δικαίωμά σου). Αν έχεις το κείμενο του νόμου (κατά προτίμηση με νομολογία) ή κάτι πιο επίσημο τέλος πάντων που αναφέρει για πλήρη επιστροφή του τιμήματος σε περίπτωση βλάβης μετά την απροβλημάτιστη λειτουργία του προϊόντος για αρκετό χρόνο κι εντός εγγύησης, θα βοηθηθούμε όλοι να το μάθουμε.

Δυστυχώς μέχρι τώρα και δίκιο να έχεις δεν τεκμηριώνεται από όσα έχεις αναφέρει: το αόριστο «έτσι είναι γιατί το λέει ο νόμος» δεν είναι αρκετό κι αδικεί πρώτα από όλα την ίδια την προσπάθειά σου.

Link to comment
Share on other sites

1) Επισκευή αλλά αν δεν γίνεται τότε 2) αντικατάσταση και εάν και αυτή δεν γίνει τότε 3) υπαναχώρηση από την σύμβαση και καταβολή του ποσού που αναγράφει η απόδειξη.

Ακομα και αυτη να ειναι η σειρα το αντικατασταση πως οριζετε? Αντικατασταση με ολοδιο ναι ειναι δεχτη! Αντικατασταση με ισαξιο η καλυτερο πως? Επειδη στα bechmarks στα sites σε καποια games εχει καλυτερες επιδοσεις? Τι σχεση εχουν οι επιδοσεις και ποιος λεει οτι στο δικο μου συστημα θα εχει τετοιες επιδοσεις?

Η 670 σου λεει ειναι νεο μοντελο και εχει 4gb μνημη και αυτη που ειχες εχει 1.5! Αρα σου δινουμε καλυτερων χαραχτηριστικων προιον!

Οχι κυριε δεν μου δινετε γιατι η 580 εχει Memory Interface 384-bit και η 670 256 αρα εχει καποια καλυτερα χαρακτιριστικα αλλα καποια χειροτερα αρα διαφωνουμε στην αντικατασταση! Εκτος αν ερθει στο σπιτι μου ο υπαλληλος και μου φερει μια 580 και μια 670 να της κοντραρουμε! Αλλα ξεχασα δεν υπαρχει καν η 580!

Μην βλεπετε οτι ειναι καρτα γραφικων και χανουν την αξια σε επιδοσεις! Τα ιδια ισχυουν ειτε ειναι καρτα ειτε μνημη ειτε δισκος ειτε τροφοδοτικο!

Η σειρα για μενα ειναι επισκευη και μετα η αντικατασταση με ισης αξιας προιον η υπαναχωρηση! Τα λεφτα δεν τα δινουν πισω και ετσι φτιαχνουν πιστωτικα και παιρνεις κατι καλυτερο πληρωνοντας την διαφορα και ειναι κ αυτοι και εσυ μια χαρα!

Και ειναι μια χαρα διοτι την καμμενη καρτα θα την στειλουν στον κατασκευαστη και θα παρουν μια ισης αξιας καιινουρια!

To ισης αξιας και ποιοτητας, δεν ερμηνευεται κατα αποκλειστικοτητα σε χρηματικη αξια, αλλα ουσιαστικη.Ισης αξιας και ποιοτητας, η ανωτερη ειναι μια 660ti, 670, 770.

Ισης ποιοτητας οχι αξιας! Οι επιδοσεις ειναι θεμα ποιοτητας! Η 770 κανει στο καταστημα 320€ και η 670 370€! Τουλαχιστoν στο eshop. Η 770 ειναι καλυτερης ποιοτητας και μικροτερης αξιας! Εκτος αν εννοεις συναισθηματικη αξια!!

Εσυ ζητας εδω και τωρα να σου αλλαξουν μια καρτα, που καποτε εκανε 525 Ευρω, με μια πιο συνχρονη που κανει τωρα ιδια τιμη με την δικη σου, αλλα οταν βγηκε ηταν πιο ακριβη.Εαν κατρακυλουσε η τιμη τις TITAN στα 500 ευρω, θα επαιρνες μια τετοια.Ενω στην δικια να μην δεχεσαι μειωση τιμης και απαξιωση, ενω σε αυτη τις αντικαταστασης να δεχεσαι την τωρινη τις τιμη και οχι αυτη που ειχε.Εγω θα γουσταρα να ειχαν κρατημενη καμια καινουργια gtx 480- gtx 295, 8800ultra και να στην πασαραν, να δουμε τις θα ελεγες μια και δεχεσαι σαν κριτηριο το χρηματικο ποσο.

Πληρωνεις 525 ευρω για να εχεις μια καρτα και 10 χρονια αμα θες! Ο νομος λεει οτι ο προμηθευτης οφειλει να ενημερωσει τον καταναλωτη για την πιθανη διαρκεια ζωης (οχι της εγγυησης) του προιοντος κατι που δεν το κανει κανενας!

Η καρτα καιγεται μεσα στην εγγυηση! Ο προμηθευτης πρεπει να εχει αποθεμα για να σου δωσει! Η καρτα δεν παραγετε πλεον και δεν εχει!

Εχει στα χερια του τη συμβαση (αποδειξη αγορας) που λεει 525 ευρω και μονο με βαση αυτην μπορει να κινηθει! Διοτι η καρτα δεν παραγετε πλεον αρα δεν εχει τιμη!

Το να παρεις TITAN με το πιστωτικο 525 ευρω και να την παρεις τζαμπα ειναι αυτονοητο διοτι η αξια της TITAN θα εχει πεσει στα 500 ευρω στο παραδειγμα σου! Η TITAN ομως υπαρχει και παραγετε και εχει τιμη!500 ευρω γιατι επεσε!

Μην ξεχνας οτι το πιστωτικο στην τιμη αγορας δεν σημαινει ποσο εκανε η καρτα οταν βγηκε αλλα ποσο εκανε οταν την πηρα εγω!

[MENTION=15883]nikos_f3n[/MENTION]

Φίλε με όλο το σεβασμό, ενώ δεν έχεις επαρκή γνώση του νόμου γράφεις σε ύφος λες κι οι υπόλοιποι είναι ηλίθιοι ή ακόμη χειρότερα «ύποπτοι»*.

Η εγγυηση ειναι ευθυνη του κατασκευαστη του προιοντος και οχι του καταστηματος με την εννοια οτι εκει θα την στειλουν την καρτα για επισκευη επισης ο κατασκευαστης οριζει συνηθως ποσο χρονο διαρκει η εγγυηση και εκει μπορεις να την στειλεις και εσυ σαν πελατης μολις χαλασει! Εμεις ομως την δινουμε εκει απο οπου την αγορασαμε για ευκολια! Μετα την καμμενη καρτα θα την δωσουν αυτοι στον κατασκευαστη και θα παρουν καινουρια!

Αρα δεν βλεπω κατι λαθος σε αυτο που ειπε!

Υποπτοι εννοει αυτους που δεν ειναι πελατες και ειναι πωλητες και εχουν καταστημα και προσπαθουν να μειωσουν αυτο που υποστηριζω γιατι τους συμφερει! Οπως εγινε σε αυτο το thread

Ηλιθιο δεν ειδα να λεει κανεναν!

Αν έχεις το κείμενο του νόμου (κατά προτίμηση με νομολογία) ή κάτι πιο επίσημο τέλος πάντων που αναφέρει για πλήρη επιστροφή του τιμήματος σε περίπτωση βλάβης μετά την απροβλημάτιστη λειτουργία του προϊόντος για αρκετό χρόνο κι εντός εγγύησης, θα βοηθηθούμε όλοι να το μάθουμε.

Δυστυχώς μέχρι τώρα και δίκιο να έχεις δεν τεκμηριώνεται από όσα έχεις αναφέρει: το αόριστο «έτσι είναι γιατί το λέει ο νόμος» δεν είναι αρκετό κι αδικεί πρώτα από όλα την ίδια την προσπάθειά σου.

Κωδικοποίηση σε ενιαίο κείμενο των διατάξεων του Νόμου Νόμου 2251/1994

Αναφερω και πιο πανω το αποσπασμα που λεει αυτο που ζητας!

Έγινε επεξεργασία από Anir
Link to comment
Share on other sites

«Η εγγυηση ειναι ευθυνη του κατασκευαστη του προιοντος και οχι του καταστηματος με την εννοια οτι εκει θα την στειλουν την καρτα για επισκευη επισης ο κατασκευαστης οριζει συνηθως ποσο χρονο διαρκει η εγγυηση και εκει μπορεις να την στειλεις και εσυ σαν πελατης μολις χαλασει! Εμεις ομως την δινουμε εκει απο οπου την αγορασαμε για ευκολια! Μετα την καμμενη καρτα θα την δωσουν αυτοι στον κατασκευαστη και θα παρουν καινουρια!

Αρα δεν βλεπω κατι λαθος σε αυτο που ειπε!»

Αν διάβαζες και την παράγραφο 6 ακριβώς μετά την παράγραφο 5 που χρησιμοποιείς ίσως καταλάβαινες. Όλα δε τα υπόλοιπα πέραν της πρώτης πρότασης είναι δική σου εντύπωση/εξήγηση (πού θα στείλουν το προϊόν για επισκευή, πού δίνουμε εμείς το προϊόν, αν το δίνουμε εκεί για ευκολία, τι θα κάνουν ή δε θα κάνουν με το ελαττωματικό προϊόν, αν πάρουν νέα κάρτα ή χρήμα ή λουκούμια συριανά κλπ). Σημειώνω εδώ ότι στο αρχικό μήνυμά σου στο άλλο νήμα, δεν κατηγορούσες κανένα κατασκευαστή αλλά τον πωλητή (με εντελώς απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς μάλιστα). Άλλαξες γνώμη στην πορεία ή το ξέχασες;

Παρομοίως δικά σου είναι αυτά περί μη ύπαρξης τρέχουσας αξίας για ένα προϊόν που δεν παράγεται πλέον (σκέψου αν έρθει κάποιος με ένα σφυρί και σου σπάσει την κάρτα των 2μιση ετών ή το αυτοκίνητο των 20 ετών πώς θα υπολογιστεί η αποζημίωση)

Τα πιστωτικά είναι μια άλλη πονεμένη ιστορία κι αν όπως λες δικαιούσαι από το νόμο τα 525€ τα δικαιούσαι μια χαρά ως μετρητά χωρίς δωροεπιταγές, πιστωτικά και παρόμοια. Δε σε συμφέρει τώρα αλλά θα είχε ενδιαφέρον να δοκίμαζες το τι πιστεύει το e-shop στην περίπτωσή σου, επιμένοντας σε επιστροφή των χρημάτων. Αν είσαι τόσο σίγουρος ότι το ποσόν πρέπει να είναι αυτό... (hint: μην το κάνεις δε σε συμφέρει έτσι κι αλλιώς)

Κι επειδή ίσως δεν έγινε αντιληπτό τι ακριβώς σου λέω, η επιφύλαξή μου έχει να κάνει με το αν υπολογίζεται η όχι κάποια απομείωση αξίας (depreciation) από την αρχική τιμή αγοράς λόγω της απρόσκοπτης χρήσης του προϊόντος από σένα για μεγάλο χρονικό διάστημα. Για αυτό και σου έγραψα «κατά προτίμηση με νομολογία», να βλέπαμε πώς έχουν υπολογιστεί τα ποσά σε ανάλογες περιπτώσεις.

Κι έχω και μια μικρότερη επιφύλαξη αν η προσφορά καινούριας 670 συνιστά ή όχι την «άρνηση επισκευής» που γράφει η παράγραφος που παραθέτεις. Δηλαδή αποκλειστικά με βάση την παράγραφο που δίνεις, αν π.χ. σου έδιναν μία 580 («χειρότερη λύση» κατά τα περισσότερα παιδιά που σχολίασαν το θέμα σου από την 670) τότε δε θα μπορούσες να πεις κουβέντα για επιστροφές, πιστωτικά κ.λ.π. Βλέπεις το παράδοξο της υπόθεσης στην περίπτωση αυτή;

«Υποπτοι εννοει αυτους που δεν ειναι πελατες και ειναι πωλητες και εχουν καταστημα και προσπαθουν να μειωσουν αυτο που υποστηριζω γιατι τους συμφερει»

Άστο καλύτερα αυτό το σκέλος. Δεν υπάρχουν παντού σκιές σε ο,τιδήποτε γράφουμε.

Link to comment
Share on other sites

Αν διάβαζες και την παράγραφο 6 ακριβώς μετά την παράγραφο 5 που χρησιμοποιείς ίσως καταλάβαινες.

Την διαβασα 50 φορες! Τι πρεπει να καταλαβω?

Όλα δε τα υπόλοιπα πέραν της πρώτης πρότασης είναι δική σου εντύπωση/εξήγηση (πού θα στείλουν το προϊόν για επισκευή, πού δίνουμε εμείς το προϊόν, αν το δίνουμε εκεί για ευκολία, τι θα κάνουν ή δε θα κάνουν με το ελαττωματικό προϊόν, αν πάρουν νέα κάρτα ή χρήμα ή λουκούμια συριανά κλπ).

Θελω να πω οτι το ελαττωματικο προιον εν τελει θα καταληξει στον κατασκευαστη αρα αυτος εχει την ευθύνη για την εγγυηση του συγκεκριμενου προιοντος! Ο πωλητης ειναι μεσαζων!!

Σημειώνω εδώ ότι στο αρχικό μήνυμά σου στο άλλο νήμα, δεν κατηγορούσες κανένα κατασκευαστή αλλά τον πωλητή (με εντελώς απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς μάλιστα). Άλλαξες γνώμη στην πορεία ή το ξέχασες;

Στον πωλητη την εστειλα την καρτα οχι στον κατασκευαστη! Οσο το κατηγορουσα αλλο τοσο το επιβραβευσα μετα την ικανοποιητικη εξυπηρέτηση μου!

Θα ηθελα να δω τους απαξιωτικους χαρακτηρισμους που θεωρεις οτι ειπα!!! Δεν ειπα καν χαραχτηρισμους! Δεν ειπα το ταδε καταστημα ειναι για τον....... ειναι το ενα ειναι το αλλο! Αντιθετος μετα την θετικη για εκβαση της υποθεσης ειπα μπραβο και ευχαριστω στο thread εστειλα και ευχαριστηριο email στους ιδιους!

Παρομοίως δικά σου είναι αυτά περί μη ύπαρξης τρέχουσας αξίας για ένα προϊόν που δεν παράγεται πλέον (σκέψου αν έρθει κάποιος με ένα σφυρί και σου σπάσει την κάρτα των 2μιση ετών ή το αυτοκίνητο των 20 ετών πώς θα υπολογιστεί η αποζημίωση)

1) Αν σπασει η καρτα γραφικων με σφυρι δεν καλυπτεται απο την εγγυηση! Κ αν στην σπασει αλλος του σπας και εσυ τα μουτρα!

2)Το αυτοκινητο ειναι τελειως αλλη περιπτωση! Εχει αντικειμενικη αξια! Αν στο σπαει καποιος του ζητας να πληρωσει την ζημια και αν τρακαρεις υπαρχουν οι ασφαλειες! Τελειως αλλα πραγματα!

Τα πιστωτικά είναι μια άλλη πονεμένη ιστορία κι αν όπως λες δικαιούσαι από το νόμο τα 525€ τα δικαιούσαι μια χαρά ως μετρητά χωρίς δωροεπιταγές, πιστωτικά και παρόμοια. Δε σε συμφέρει τώρα αλλά θα είχε ενδιαφέρον να δοκίμαζες το τι πιστεύει το e-shop στην περίπτωσή σου, επιμένοντας σε επιστροφή των χρημάτων. Αν είσαι τόσο σίγουρος ότι το ποσόν πρέπει να είναι αυτό... (hint: μην το κάνεις δε σε συμφέρει έτσι κι αλλιώς)

Το πιστωτικο ειναι εφευρεση των καταστηματων εχουμε πει!

Θα με συμφερε να ζητησω και να παρω τα χρηματα μου πισω γιατι σε αλλο μαγαζι η καρτα που πηρα τωρα κανει 500 ευρω αρα θα εβαζα και 25 ευρω στην τσεπη μου! Ειμαστε αχαριστοι αλλα νταξει ας κανουμε και εμεις μια χαρη στο καταστημα!

Κι επειδή ίσως δεν έγινε αντιληπτό τι ακριβώς σου λέω, η επιφύλαξή μου έχει να κάνει με το αν υπολογίζεται η όχι κάποια απομείωση αξίας (depreciation) από την αρχική τιμή αγοράς λόγω της απρόσκοπτης χρήσης του προϊόντος από σένα για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Η αληθεια ειναι οτι δεν γνωριζω αν υπαρχει νομος που να λεει οτι η εγγυηση ειναι 3 χρονια αλλα αν χαλασει στον 1,5 χρονο σου δινουμε την μιση αξια της εγγυησης!

Κι έχω και μια μικρότερη επιφύλαξη αν η προσφορά καινούριας 670 συνιστά ή όχι την «άρνηση επισκευής» που γράφει η παράγραφος που παραθέτεις.

Στην περιπτωση μου δεν αρνηθηκα επισκευή γιατι ποτε δεν μου προτεινανε επισκευή! Αρνηθηκα την προταση και ζητησα κατι αλλο! Για να μην μου ειπαν επισκευη κατι θα ξερουν και για να δεχτηκαν στην τελικη αυτο που ζητησα κατι θα ξερουν επισης!!

Link to comment
Share on other sites

Anir μπερδεύεσαι. Λοιπόν, άλλο η κατά νόμο εγγύηση και άλλο η εμπορική εγγύηση του κατασκευαστή. Η Apple δίνει 1 χρόνο εγγύηση στα κινητά της και καλά κάνει διότι βάσει νόμου υπεύθυνος για τον αγοραστή είναι ο πωλητής (eshop, πλαίσιο κλπ) και όχι ο κατασκευαστής. Αυτό που δίνει ο κατασκευαστής είναι κάτι επιπλέον του νόμου και είναι στην ευχέρειά του κιόλας αν θα το δώσει ή όχι.

Εν προκειμένω αυτό που ενδιαφέρει τον νόμο είναι το προϊόν αντικατάστασης να είναι ίδιων ή καλύτερων χαρακτηριστικών από αυτό που χάλασε, διότι εσύ αγόρασες ζητώντας συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και απόδοση. Εάν και εφόσον το κατάστημα αρνηθεί να στο αντικαταστήσει τότε έχεις το δικαίωμα να ζητήσεις τα λεφτά σου πίσω ώστε να πας στο επόμενο κατάστημα που θα σου προσφέρει αυτό που ζητάς. Τα καλύτερα χαρακτηριστικά πιστοποιούνται από την περιγραφή του προϊόντος (πχ να έχει και η νέα κάρτα μνήμη 1GB GDDR5 με δίαυλο 128bit κλπ κλπ).

Πάντως για να ακριβολογούμε ο νόμος αναφέρεται σε κατασκευαστικά ελαττώματα και όχι σε προβλήματα λόγω χρήσης ή/και φυσιολογικής φθοράς των προϊόντων. Σε αυτό το σημείο είμαστε μάλλον "τυχεροί" που τα καταστήματα θέλουν να έχουν κάποιο καλό όνομα στην αγορά γιατί διαφορετικά θα αναγκαζόμασταν να βάζουμε πραγματογνώμονες για να αποδείξουμε ότι η κάρτα κάηκε λόγω εργοστασιακού ελαττώματος και όχι από oc κλπ (μετά το πέρας 6 μηνών από την αγορά).

Πάντως απομείωση αξίας δεν υφίσταται καθώς η απόδειξη αγοράς είναι αυτό που αναφέρει ο νόμος ως σύμβαση οπότε η υπαναχώρηση από την σύμβαση σημαίνει και επιστροφή όλου του ποσού που καταβλήθηκε.

Έγινε επεξεργασία από cna
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.