Jump to content



Δικαιώματα καταναλωτή


JdCZT

Recommended Posts

Αν και ήθελα να απαντήσω αναλυτικά ας δώσω την εύκολη απάντηση: εάν οι μνήμες συνεχίζουν και πωλούνται τότε, σε συνεννόηση με το κατάστημα, μπορείς να τις στείλεις για αντικατάσταση και μόλις έρθει το καινούργιο σετ να αγοράσεις κάποιας άλλης μάρκας. Αυτό που δεν διευκρινίζεις είναι εάν το πρόβλημα υπήρχε από την αρχή ή κατά την χρήση...

Link to comment
Share on other sites

ουσιαστικα απο την αρχη υπηρχε (ειναι 2 μηνων περιπου απλως δεν ειχα προλαβει να στησω τα pc λογω δουλειας)

Αγοραζα κομματι κομματι και τωρα τα εστησα εδω και 20 μερες και σταδιακα το βρηκα το προβλημα

Ναι συνεχιζουν να πωλούνται

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα στο link της υπογραφής μου και θα καταλάβεις γιατί ρώτησα. Εν ολίγοις είναι κατασκευαστικό ελάττωμα και έχεις δικαίωμα να ζητήσεις την αντικατάσταση του προϊόντος με κάποιο άλλο ίδιων προδιαγραφών, χωρίς επιπλέον επιβάρυνση. Προφανώς, βέβαια, η καταφυγή στο νόμο είναι η ύστατη λύση, εφόσον ο πωλητής δεν παίρνει από λόγια.

Link to comment
Share on other sites

δεν ειναι αναγκη να καταφυγω στο νομο. ειναι καλο μαγαζι και καλα παιδια. δεν νομιζω να εχω προβλημα. απλως μην ζητησω κατι που δεν δικαιουμαι γι αυτο ρωτησα.

Απλως κακη τυχη κακη παρτιδα ξερω γω;

Γνωστη και καλη μαρκα mushkin. Ετυχε...

ΥΓ. Καλος ο νομος. Να τον τυπωσω να τον εχω παραμασχαλα !!!

ευχαριστω :-)

Έγινε επεξεργασία από pmakr
Link to comment
Share on other sites

Εχω Αγορασει (2χ8)χ2=32 και 4χ8=32 μνημες για χρηση σε 2 διαφορετικα pc.

Εχω 2 φορες επιστρέψει ενα σετακι 2χ8 το αλλο δουλευει

Και παρουσιαζει πρόβλημα και το 4χ8

Οχι μεμτεστ errors αλλα corrupted αρχεια μεσα στα windows σε 3 διαφορετικες μητρικες μοντελα και μαρκες

Εχουν lifetime εγγύηση.

εχω σκάσει 300 ευρώ και πλεον που εχουν ακριβυνει εχουν και αυτη και αλλες μαρκες 400+

Δεν εχω προβλημα με το μαγαζι που τις πηρα απο αντιπροσωπεια παίρνουν δεν εχουν κανει κατι. 2 φορες τις πηγα και τις δυο τις εστειλαν πισω το ενα κιτακι 2χ8 αλλα διαπιστωσα error μετα και στο 4χ8

Μπορω να τις γυρισω ολες πισω να παρω αλλη μαρκα ; Εχω αυτο το δικαιωμα απο τη στιγμη που εχουν προβληματα; Πρεπει να πληρωσω τη διαφορα;

Αν και εν πολλοίς το καλύψατε το θέμα, να συμπληρώσω λίγα πράγματα. Προφανώς αν οι μνήμες έχουν πρόβλημα οφείλουν αν στις αντικαταστήσουν με άλλες που λειτουργούν σωστά, ακόμη κι αν αναγκαστούν να καταφύγουν σε διαφορετική μάρκα. Βέβαια, αν εσύ τους κάνεις εξαντλητικό memtest και δείχνουν εντάξει, είναι λογικό ότι το ίδιο θα συμβεί και στο κατάστημα.

Οπότε, πέρα από το τι δικαιούσαι ως καταναλωτής, είσαι σίγουρος ότι τα προβλήματά σου προέρχονται από τη μνήμη, για να μην παιδεύεσαι άδικα με διαδοχικές αντικαταστάσεις;

Link to comment
Share on other sites

ναι πριν τις παω τσεκαρω τα παντα . Στη συγκεκριμενη περιπτωση τις ιδιες μνημες σε αλλο pc και μνημες αλλη μαρκα στο ιδιο pc. Οποτε τους περιγράφω αναλυτικα τα τι και πως του προβλήματος

Επίσης τα προβλήματα τσεκαρα αν ειναι τυπου ασυμβατότητα μητρικης μνημων. Συνήθως αυτο συμβαίνει και με τις 4μαζι πχ να μην παιζει. αλλα αν παιζουν 2 και οι αλλες δυο οχι ξεχωριστα τοτε το αποκλειω να ειναι ασυμβατοτητα και τους το λεω

Σε καθε περιπτωση εφαγα 3-4 μερες για να καταλήξω να ειμαι σιγουρος τι φταιει και για να μην πηγαινοφερνω τις ιδιες αν αυτοι δεν βρισκουν το πρόβλημα και για να ξερουν τι θα πουν στον αντιπρόσωπο.

Μεχρι στιγμης εχουν δείξει καλη θέληση. θα δουμε.

Το 4χ8 σετακι μου πεταξε ερρορ με overclocking του επεξεργαστη. Δεν τους ειπα τιποτα και δεν τις πηγα ακομα. Κανω τεστ στα default για να σιγουρευτώ. αν για 2-3 μερες τρέχουν τα μεμτεστ (οχι συνεχομενα βεβαια) οκ στα default φταιει το overclocking.Πιθανοτατα αυτο φταίει με τις πρώτες ενδείξεις αλλα το ψάχνω.

Αλλα το σετακια 2χ8 που επεστρεψα δυο φορες ειχαν εμφανες προβλημα. Το πρωτο δεν εκανε καν boot σε καποια μητρικη ενω εκανε σε αλλη αλλα πεταγε συνεχεια ερρορς ενω το δευτερο δεν ειχε προβλημα μεμτεστ αλλα στα default εκανε corrupted αρχεια ενω με ιδια μαρκα αλλο σετακι οχι. Αλλα πριν τα παω επρεπε να βρω που και τι γινεται για να τους το πω. Οποτε τους ειπα καντε copy μεγαλα αρχεια 4-5 φορες (40 - 50 gb ) απο τη δευτερη - τριτη φορα που εχει γεμισει η μνημη τα κανει συνεχεια corrupted.

Ειδαν οτι δεν ειμαι παπαρας ασχετος γιατι τους εξηγω ακριβως το προβλημα και τους γλιτωνω απο το να κατσουν να το βρουν αυτοι - αν κατσουν και δεν τις παρω πισω. γιατι μαγαζι ειναι σιγα μην καθεται να τεσταρε 3 μρες μνημες. Παει το εκλεισε.

Έγινε επεξεργασία από pmakr
Link to comment
Share on other sites

γρηγορη ερωτηση. πλαισιο, ποντικι deathadder kai rma.

το καλωδιο ειναι λιγο μασημενο απο τη γατα και μου ειπε οτι δε το δεχεται, ενω λειτουργει κανονικα και ο λογος του rma ειναι οτι δε δουλευει η ροδελα. μου τα μασησε, ειπε δε θα το δεχτει η razer και κατι τετοια. εγω το εδωσα, θα παει για rma αλλα λεει οτι δε θα το δεχτουν.

ισχυει;

Link to comment
Share on other sites

Βαλατε οτι ειναι χαλασμενη η ροδελα σαν και καλα λογο; Η οντως δεν λειτουργει;

Ακομα και μασημενο καλωδιο για μενα ειναι λογος απο τη στιγμη που εδωσες 60 ευρώ (αν φυσικα δεν το εκανες εσυ η η γάτα -νομιζα οτι κανεις πλακα για τη γατα - λογοπαιγνιο. Αν κυριολεκτεις οντως δεν εχεις δικιο)

αφου δεν δουλεύει η ροδελα ειναι χαλασμενο τι δεν δεχεται δεν καταλαβα;

Να του πεις ειναι χαλασμενο θελω αλλο.

Αλλιως παιρνω ΙΝΚΑ κτλ εδω μπροστα σου. Θελω τον διευθυντη. Εσκασα 60+ ευρώ για ποντικι και δεν το αλλαζετε; Δεν με νοιαζει.

Πολυ απλα.

ΥΓ. Εγω πηγα πισω μνημες γιατι ειναι στραβα τοποθετημενη η ψύκτρα (σε αλλο μαγαζι). Out of specs βρισκει σε ψύκτρα επεξεργαστη δεν με νοιαζει...θελω αλλες

Link to comment
Share on other sites

Μην το τραβάμε παίδες...

Με μασημένο καλωδιο απο οποιοδήποτε ζωντανό επί γης,που πας;

Αν στο αλλάξουν θα είναι θαύμα της κανααν

Έχω την εντύπωση ότι εφόσον η καταστροφή απο το ζώο δε προκάλεσε τη βλάβη για την οποία ζητάει επισκευή τότε δεν υπάρχει πρόβλημα.

Το λιγότερο για μένα είναι να προσφέρουν μία έκπτωση >50% για αγορά καινούργιου απο την ίδια εταιρία πάντα.

Ο νόμος δε ξέρω πάντως τί λέει...

Link to comment
Share on other sites

Ο νόμος λέει ότι εάν η αγορά έγινε μέχρι έξι μήνες πριν και το ελάττωμα είναι κατασκευαστικό τότε είναι υποχρέωση του πωλητή να αποδείξει ότι η βλάβη προήλθε από το μασημένο καλώδιο ώστε να μην αποδεχθεί το rma. Εάν η αγορά έγινε πριν 7 μήνες (ή περισσότερο) ο καταναλωτής είναι υποχρεωμένος να αποδείξει ότι η βλάβη δεν προήλθε από το μασημένο καλώδιο.

Εάν η ροδέλα δούλευε σωστά στην αρχή αλλά παρουσίασε πρόβλημα αργότερα τότε οι προβλέψεις του νόμου πάνε περίπατο και ισχύουν τα όσα αναφέρονται στην εγγύηση του πωλητή ή του κατασκευαστή (ανάλογα ποιος παρέχει την εγγύηση). Αυτό γιατί προφανώς η βλάβη δεν προέρχεται από κατασκευαστικό σφάλμα αλλά από την χρήση.

Αλήθεια, δεν είπε κανείς στον φίλο ότι δεν βάζουμε ποντίκια μαζί με γάτες;

Link to comment
Share on other sites

Αλήθεια, δεν είπε κανείς στον φίλο ότι δεν βάζουμε ποντίκια μαζί με γάτες;

Κι αυτό σωστό...

Αλλά γενικά είμαστε ελληναραδες στον αιώνα τον άπαντα...όταν μιλάμε για ΜΑΣΗΜΕΝΟ πράγμα...

1) ποιος είναι αυτός ο μάστορας με @@ που μπορεί να πει ότι ενα ΜΑΣΗΜΕΝΟ καλωδιο δεν ευθύνεται για το ότι δε δουλεύει η ροδα..

Ξέρετε απο που περνάει το σημα απο τη ροδα για να πάει στον κομπιουτορα;

2)βρίζουμε το πλαισιο που μας αλλάζει τα φώτα για να μας αλλάξει κάτι στην εγγύηση,και μετα πάει ενας συμπολιτης μας και απαιτεί να του αλλάξουν κάτι με μ α σ η μ ε ν ο καλώδιο...

Με ολο το σεβασμό φίλτατε με το ποντίκι,είσαι κι εσύ μέρος του προβλήματος.

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει λόγος να τσακωθούμε. Αφού το ποντίκι εστάλη για RMA (ο καθένας θα είχε λόγο να επιμείνει να σταλεί), απλά περιμένουμε την απάντηση της εταιρείας.

Συμφωνώ ότι βασίζεσαι και στην καλή τους προαίρεση. Αυτό είναι το σημείο που ξεχωρίζει τα καλά μαγαζιά από τα μέτρια. Το έχω ξαναπεί επίσης ότι στο Πλαίσιο είχε γίνει κατάχρηση της ελαστικότητάς τους σε θέματα εγγύησης.

Όμως, αν η Razer δεν έχει αντίρρηση να το αντικαταστήσει, δεν υπάρχει πρόβλημα. Απλά θα πρότεινα στην περίπτωση που αρνηθούν, ας ζητήσει ο φίλος Nick να ρίξει μια ματιά στο μήνυμα που θα στείλουν από τη Razer, για κάθε ενδεχόμενο.

Έγινε επεξεργασία από acct
typo
Link to comment
Share on other sites

Δε θέλω φυσικά να τσακωθω,και εννοείται ότι αμα αλλάξουν το ποντίκι είναι σούπερ.

Αλλά με τέτοιες τακτικές ,τραβάμε αυτα που τραβάμε πλέον,για αυτό και στα μεταχειρισμενα ,αν λες ότι είναι απο πλαίσιο,είναι πια μειονέκτημα,με τα ονομαστικά πιστωτικά κτλ κτλ κτλ

Link to comment
Share on other sites

Κι αυτό σωστό...

Αλλά γενικά είμαστε ελληναραδες στον αιώνα τον άπαντα...όταν μιλάμε για ΜΑΣΗΜΕΝΟ πράγμα...

1) ποιος είναι αυτός ο μάστορας με @@ που μπορεί να πει ότι ενα ΜΑΣΗΜΕΝΟ καλωδιο δεν ευθύνεται για το ότι δε δουλεύει η ροδα..

Ξέρετε απο που περνάει το σημα απο τη ροδα για να πάει στον κομπιουτορα;

Με πολύμετρο μπορεί να φανεί εάν τραυματίστηκε ή καταστράφηκε κάποιο καλώδιο αλλά η ροδέλα μπορεί να σταμάτησε να δουλεύει μετά από κάποιο χτύπημα. Αυτό είναι απείρως δυσκολότερο να αποδειχθεί ή καταρριφθεί...

Link to comment
Share on other sites

Σε ότι αφορά τα διακιώματα του φίλου, προφανώς το κάλυψαν οι προλαλήσαντες.

Για την ιστορία όμως το USB είναι σειριακό interface, έχει ένα κανάλι δεδομένων. Αν το καλώδιο ήταν το πρόβλημα, δεν θα δούλευε κανένα πλήκτρο, ούτε ο δείκτης του ποντικιού.

Αν τώρα ισχυριστούν ότι η γάτα έφαγε και τη ροδέλα, είναι άλλη συζήτηση.

Link to comment
Share on other sites

παιδια βγαζετε συμπερασματα μονοι σας, ημουν ξεκαθαρος

το ποντικι λειτουργει κανονικοτατα, η ροδελα ειναι μηχανικο προβλημα - εχει ξεκολλησει λιγο απο μεσα, δε κανει επαφη -

το μασημενο καλωδιο σε μοναχα ενα σημειο που αχνα φαινονται τα συρματα ηταν ο λογος να μου κανει τον καμποσο. καμια σχεση με τη πραγματικη βλαβη.

btw το ποντικι ειναι 2 βδομαδων. λολολο. τι κανω, απλα περιμενω απαντηση που θα δωσει η razer?

Link to comment
Share on other sites

Ναι, δεν έχεις άλλη επιλογή προς το παρόν. Λογικά θα στο καλύψουν εντός εγγύησης μιας και η φθορά στο καλώδιο δεν σχετίζεται με το πρόβλημα της ροδέλας. Εάν δεν σε καλύψει η razer τότε θα πρέπει να αποδείξει ο πωλητής ότι δεν είναι εργοστασιακή βλάβη ειδάλλως αυτός οφείλει να το αντικαταστήσει (βάσει νόμου).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.