Jump to content



Δικαιώματα καταναλωτή


JdCZT

Recommended Posts

Το παρέδωσαν ποτέ για να πληρώσω την υπηρεσία μεταφοράς;

Αυτό μου φαίνεται αρκετό από μόνο του. Έχω τόσα πράγματα να κάνω, όχι και τη δουλειά του courier. Τί την πληρώνω άλλωστε. :crazy:

Θα πάρω τηλέφωνο αύριο πρωί να το φέρουν, αν όχι θα αναγκαστώ να πάω και δε θέλω να ξέρω τί θα κάνω ή θα πω ή θα μου πουν.

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=10676]Hydra[/MENTION]

Παντως η acs μου φαινεται ειναι γενικα για τα μπαζα..

Πριν λιγους μηνες που παραγγειλα εναν ssd που ειχε σε προσφορα το you(συνεργαζεται μαζι τους)οταν ηρθε η ωρα της παραδοσης με πηραν τηλεφωνο οτι εχουν τον δισκο στα χερια τους αλλα αν ειναι να μου τον στειλουν αυτοι επειδη δεν ευκαιρουσαν θα μου εστελναν σε 5 μερες οπου ειχαν κενο η να πηγαινα να τον παρω εγω.

Καλη υπομονη σου ευχομαι.

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα...θα ήθελα να ρωτήσω και εγώ για ένα θέμα που έχω.

Είχα αγοράσει ένα κινητό samsung απο την ηλεκτρονική αθηνών. Στο τρίμηνο πάνω δεν φόρτιζε όταν το έβαζα το φορτιστή. Το πήγα στο υποκατάστημα από όπου το είχα πήρα. Επικοινώνησα μετά απο 2-3 ημέρες να ρωτήσω τι γίνεται και μου είπαν να τους ξανα-ενοχλήσω μετά από 2 βδομάδες και ότι θα χρειαστεί να πληρώσω και 4 ευρώ λόγω αποστολής του κινητού στα κεντρικά για το service. Θεωρείτε ότι είναι νορμάλ τέτοια καθυστέρηση σε χρόνο και η χρέωση απο τη στιγμή που είναι μέσα στην εγγύηση?

ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Απο τη στιγμη που εισαι εντος εγγυησης δεν πληρωνεις τιποτα, δε σε αφορα αν το στειλουν και στο φεγγαρι για επισκευη/αντικατασταση, αυτο ειναι δικο τους προβλημα.

Για το χρονικο περιθοριο νομιζω απο τη νομοθεσια οριζεται οτι δικαιουσαι προιον αντικαταστασης για οσο διαστημα διαρκεσει η επισκευη αν αυτη κρατησει πανω απο καποιο διαστημα (νομιζω 15 ημερες).

Update:

Απο το ΑΡΘΡΟ 5 ΤΟΥ Ν. 2251/1994

Αν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή του.

http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs/law/gr/N_2251_1994_final_3587_2007.pdf

Σελιδα 14 στο παραπανω pdf

Έγινε επεξεργασία από nio
Link to comment
Share on other sites

Κατα την αποστολη προιοντος για σερβις απο το μαγαζι στην αντιπροσωπεια (εντος η εκτος ), τι οριζει ο νομος για τα μεταφορικα απο και προς ?

Τα μαγαζια δεν ειναι καταναλωτες

Οποτε οι νομοι που αναφερονται στο παρον, δεν αφορουν τα καταστηματα

Link to comment
Share on other sites

Κατα την αποστολη προιοντος για σερβις απο το μαγαζι στην αντιπροσωπεια (εντος η εκτος ), τι οριζει ο νομος για τα μεταφορικα απο και προς ?

Αυτό δεν αφορά τον καταναλωτή, αποκλειστικός υπεύθυνος για την παροχή εγγύησης προς πον πελάτη είναι το κατάστημα από εκεί και πέρα αν υπάρχει κάποια νομοθεσία για το κατάστημα και τους προμηθευτές του δεν τον ενδιαφέρει τον πελάτη.

Link to comment
Share on other sites

Ήρθε η ACS, χωρίς να πάρω τηλ.

[MENTION=22279]acct[/MENTION] θα έκανα και τη μήνυση σε άλλη περίπτωση, αλλά γνώστης μου είπε ότι ο καταγγελθείς, εάν η καταγγελία είναι ψευδής, μπορεί να κινηθεί εναντίον του καταγγέλοντα επικαλούμενος συκοφαντική δυσφήμηση. Και επειδή στην Ελλάδα ζούμε, άσε μη μας βγάλουν και ψεύτες! :nuke:

Link to comment
Share on other sites

Ήρθε η ACS, χωρίς να πάρω τηλ.

[MENTION=22279]acct[/MENTION] θα έκανα και τη μήνυση σε άλλη περίπτωση, αλλά γνώστης μου είπε ότι ο καταγγελθείς, εάν η καταγγελία είναι ψευδής, μπορεί να κινηθεί εναντίον του καταγγέλοντα επικαλούμενος συκοφαντική δυσφήμηση. Και επειδή στην Ελλάδα ζούμε, άσε μη μας βγάλουν και ψεύτες! :nuke:

Not sure if joking. Η καταγγελία δεν είναι μήνυση. Απλά αναφέρεις την καταχρηστική πρακτική μιας εταιρείας στην Ανεξάρτητη Αρχή που την εποπτεύει. Αν συσσωρευτούν πολλές καταγγελίες σημαίνει ότι συστηματικά δεν εκπληρώνουν τις υποχρεώσεις που αναλαμβάνουν έναντι των καταναλωτών, οπότε (αν είμαστε τυχεροί) η ΑΑ αναλαμβάνει να τους συνετίσει.

Στην παραπάνω περίπτωση απλά θα αναγκάζονταν να απαντήσουν εγγράφως στην αναφορά σου -που δε θα ήταν ψευδής άλλωστε, την αλήθεια θα έγραφες. Σε κάθε περίπτωση, αφού στο έφεραν, τέλος καλό, όλα καλά.

Link to comment
Share on other sites

Απο τη στιγμη που εισαι εντος εγγυησης δεν πληρωνεις τιποτα, δε σε αφορα αν το στειλουν και στο φεγγαρι για επισκευη/αντικατασταση, αυτο ειναι δικο τους προβλημα.

http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs/law/gr/N_2251_1994_final_3587_2007.pdf

Σελιδα 14 στο παραπανω pdf

Αυτο πες το στα multirama αγρινιου οπου για service χαλασμενου λαπτοπ μαρκας multirama μαλιστα, εντος εγγυησεως, χρεωσαν 10 ευρω "μεταφορικα" .Στην ερωτηση μου αφου ειναι εντος εγγυησεως γιατι η χρεωση και μαλιστα χωρις να μου πουν οτι θα εχει, μου απαντησαν οτι ο ανεμιστηρας του επεξεργαστη αν χαλασει δεν καλυπτεται απο την εγγυηση ! Οταν τους ειπα οτι αν αφηνα δηλαδη να καει ο επεξεργαστης τοτε θα καλυπτονταν εκαναν οτι δεν ακουγαν.

Δεν πειραζει πλεον εχουν γνωση οι φυλακες και ξερω απο που δεν ξανααγοραζω..

Link to comment
Share on other sites

Απλα πονταρουν στην αμαθεια του πελατη και στο οτι οι περισσοτεροι δε θα δωσουν σημασια για ενα μικρο ποσο.

Δυστυχως λιγοι ειναι αυτοι που ξερουν τα δικαιωματα τους ως πελατες.

Αν το λαπτοπ δε σου ηταν αμεσα απαραιτητο μπορουσες να κανεις καταγγελια και θα σε παρακαλουσαν να πας να το παρεις δωρεαν μετα.

Link to comment
Share on other sites

Εγω προσωπικα εχω γυρισει την πλατη μου τελειως γενικα στον τομεα της τεχνολογιας και πληροφορικης. Εχω εισπραξει κακη και αντιδεοντολογικη συμπεριφορα τοσο απο Πλαισιο, e-shop οσο και απο εταιριες οπως Samsung και Seagate.

Δεν τους νοιαζει πια. Το target group τους εχει διευρυνθει απειρως. Απο τα 12χρονα με τα iphone μεχρι τους 25χρονους που δεν ξερουν ουτε φορματ να κανουν και το lcd αποτελει γι'αυτους αναγραμματισμο του lsd. Οι πιο υποψιασμενοι ή γνωστες αποτελουν πολυ μικρο ποσοστο γι'αυτους. Οποτε στα @@ τους αμα υπαρχουν 10 δυσαρεστημενοι πελατες, ενω υπαρχουν χιλιαδες που τους πετανε μπαγιατικο ψωμι και το αγοραζουν για παντεσπανι.

Link to comment
Share on other sites

λοιπόν, πρίν απο περίπου 15 ημέρες, ο πατέρας μου πήγε το 6700 slide που έχει στo τοπικό κατάστημα της Nokia, επειδή είχε κάποιο πρόβλημα το καπάκι του. Εκεί του έκαναν γενικό service στο τηλέφωνο μεταξύ αλλων, μετά απο αυτό όμως δεν πιανει καθόλου σήμα. Σκοπέυω να το πάω στο κατάστημα σήμερα. Υποθέτω οτι είναι υποχρεωμένοι να το φτιάξουν χωρίς χρέωση εφόσον το πρόβλημα παρουσιαστηκε μετά απο το service τους?

Link to comment
Share on other sites

Εννοείται, αν και δε νομίζω να σε δυσκολέψουν.

Πάντως ο νόμος ορίζει ότι μετά από επισκευή ή αντικατάσταση παρατείνεται η διάρκεια εγγύησης (αν υπήρχε) για οποιοδήποτε εξάρτημα επηρεάστηκε από αυτήν. Αφού είναι γενικό service, φαντάζομαι ότι θα πρέπει να σου παρέχουν κάποια εγγύηση καλής λειτουργίας...

Link to comment
Share on other sites

Από όσο μπόρεσα να δω δεν υπάρχει κάποια δημοσίευση στο παρόν που να αναλύει τα δικαιώματα που έχουμε ως καταναλωτές καθώς και τις διατάξεις του νόμου 3043/2002 που αποτελεί μεταφορά της Οδηγίας 1999/44/ΕΚ στο εσωτερικό δίκαιο. Έχουμε και λέμε λοιπόν με κάποιους ορισμούς:

Εμπορική εγγύηση: η εγγύηση που μας παραδίδει γραπτώς ή προφορικώς ο πωλητής ή/και ο εισαγωγέας, κατασκευαστής κλπ. Στα προϊόντα μακράς διάρκειας ζωής η εγγύηση αυτή, αν υπάρχει παραδίδεται γραπτώς (άρθρα 559, 561 του Ν. 3043/2002).

Νόμιμη "εγγύηση": βασικά δεν υπάρχει νομική υποχρέωση για την παροχή εγγύησης από τον πωλητή ή τον αντιπρόσωπο ή τον εισαγωγέα ή τον κατασκευαστή. Αυτό που ορίζει ο νόμος είναι ότι μπορούμε να ασκήσουμε συγκεκριμένα δικαιώματα εντός συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος. Το χρονικό αυτό διάστημα είναι 5 έτη για ακίνητα και 2 έτη για κινητά προϊόντα (άρθρο 554).

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν:

Ο ν. 3043/2002 ρυθμίζει διατάξεις του Αστικού Κώδικα αναφορικά με την σχέση πωλητή - καταναλωτή ώστε να διασφαλίσει τα δικαιώματα του καταναλωτή. Ορίζει, λοιπόν, τα εξής:

- Άρθρο 534: Ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα.

- Άρθρο 535: Ο πωλητής δεν εκπληρώνει την κατά το προηγούμενο άρθρο υποχρέωσή του, αν το πράγμα που παραδίδει στον αγοραστή δεν ανταποκρίνεται στην σύμβαση και ιδίως:

1) δεν ανταποκρίνεται στην περιγραφή που έχει γίνει από των πωλητή ή στο δείγμα ή υπόδειγμα που ο πωλητής είχε παρουσιάσει στον αγοραστή.

2) δεν είναι κατάλληλο για το σκοπό της συγκεκριμένης σύμβασης και ιδιαίτερα για τη σύμφωνη με το σκοπό αυτόν ειδική χρήση.

3) δεν είναι κατάλληλο για τη χρήση για την οποία προορίζονται συνήθως πράγματα της ίδιας κατηγορίας.

4) δεν έχει την ποιότητα ή την απόδοση που ο αγοραστής ευλόγως προσδοκά από πράγματα της ίδιας κατηγορίας, λαμβάνοντας υπόψη και τις δημόσιες δηλώσεις του πωλητή, του παραγωγου η του αντιπροσώπου του, στο πλαίσιο ιδίως της σχετικής διαφήμισης ή της επισήμανσης, εκτός αν ο πωλητής δεν γνώριζε ούτε όφειλε να γνωρίζει τη σχετική δήλωση.

- Ο πωλητής ευθύνεται ανεξάρτητα από υπαιτιότητά του αν το πράγμα, κατά το χρόνο που ο κίνδυνος μεταβαίνει στον αγοραστή, έχει πραγματικά ελαττώματα ή στερείται τις συνομολογημένες ιδιότητες (βλέπε άρθρο 535), εκτός αν ο αγοραστής γνώριζε για την έλλειψη ή η μη ανταπόκριση οφείλεται σε υλικά που χορήγησε ο αγοραστής. Αν το ελάττωμα ή η έλλειψη διαπιστώνεται μέσα σε έξι μήνες από την παράδοση τεκμαίρεται ότι υπήρχε κατά την παράδοση, εκτός αν τούτο δεν συμβιβάζεται με τη φύση του πράγματος ή με τη φύση του ελαττώματος ή της έλλειψης.

- Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του:

1) Να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες.

2) Να μειώσει το τίμημα

3) Να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός εάν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα.

Το πρόβλημά μας, όπως πάντα, είναι τί εννοεί ο νομοθέτης όταν μας αραδιάζει όλες αυτές τις διατάξεις. Καταρχάς μας λέει ότι όταν αγοράζουμε ένα αντικείμενο τότε θα πρέπει, κατά την στιγμή της αγοράς, να μην έχει πραγματικό (κατασκευαστικό) ελάττωμα και να ανταποκρίνεται στις περιγραφές του πωλητή, του αντιπροσώπου και του κατασκευαστή. Εννοείται ότι αυτές οι περιγραφές έχουν νομική σημασία εφόσον παρέχονται γραπτώς ή/και μέσω κάποιας διαφήμισης. Επίσης μας λέει ότι οποιοδήποτε ελάττωμα ή έλλειψη διαπιστωθεί εντός των πρώτων έξι μηνών από την αγορά τότε θεωρείται ότι το ελάττωμα ή η έλλειψη υπήρχε κατά την στιγμή της αγοράς και συνεπώς βαρύνεται ο πωλητής να αποδείξει εάν πρόκειται για εργοστασιακό ελάττωμα/έλλειψη ή εάν προκλήθηκε από κακή χρήση. Δηλαδή εάν ανοίξω το GPS τον 3ο μήνα στο κινητό μου και δεν δουλεύει τότε θεωρείται ότι είναι εργοστασιακό ελάττωμα και τότε έχω δικαίωμα να ζητήσω επισκευή/αντικατάσταση/μείωση τιμήματος ή επιστροφή χρημάτων (οι απαιτήσεις είναι διαζευκτικές και όχι αθροιστικές, ή επισκευή θα ζητήσω ή επιστροφή χρημάτων). Αντιθέτως, εάν το GPS διαπιστωθεί ότι δεν δουλεύει τον 18ο μήνα από την αγορά τότε θα πρέπει εγώ, ο αγοραστής, να αποδείξω ότι πρόκειται για εργοστασιακό ελάττωμα που υπήρχε την στιγμή της αγοράς ώστε να ζητήσω την όποια επανόρθωση. Αυτά σε γενικές γραμμές αναφορικά με την "2ετή εγγύηση" των προϊόντων.

Τί ισχύει για τις εμπορικές εγγυήσεις:

Καταρχάς, όπως προείπα, δεν είναι υποχρεωτική η ύπαρξή τους. Είναι στην ευχέρεια του πωλητή ή του κατασκευαστή εάν θα παράσχει κάποιου είδους εγγύηση, όπως είναι στην ευχέρεια του καταναλωτή εάν θα την χρησιμοποιήσει. Επιπλέον εάν την χρησιμοποιήσει έχει δικαίωμα να κινηθεί μόνο εναντίον αυτού που την παρείχε.

Επιγραμματικά λοιπόν:

1) Η εμπορική εγγύηση μπορεί να είναι συμπληρωματική στις διατάξεις του νόμου. Δηλαδή, μπορεί να προβλέπει επιπλέον παροχές προς τον καταναλωτή από αυτές που προβλέπει ο νόμος. Παρ' όλα αυτά δεν μπορεί να μειώνει τα δικαιώματα που έχει ο καταναλωτής από το νόμο.

2) Δεν θα πρέπει να έχει τόσες εξαιρέσεις και τέτοιας φύσης που να καθίσταται άκυρη.

3) Εάν πρόκειται για προϊόντα μακράς διαρκείας (πχ ψυγείο) τότε θα πρέπει να παραδίδεται γραπτώς και στα ελληνικά.

4) Η διάρκειά της πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με το προσδόκιμο ζωής του προϊόντος. Για τα προϊόντα αιχμής (κινητά τηλέφωνα, tablet κλπ) η διάρκειά της μπορεί να είναι εύλογη σε σχέση με τον χρόνο κατά τον οποίο αναμένεται ότι θα παραμένουν σύγχρονα από τεχνολογικής άποψης.

Τί σημαίνουν όλα αυτά:

1) Η εγγύηση μπορεί να έχει οποιαδήποτε διάρκεια, αρκεί να ισχύει το 4. Δηλαδή, δεν είναι παράνομο να παράσχει μια εταιρία εγγύηση ενός έτους (βλέπε Apple) εάν θεωρεί ότι το προϊόν της θα είναι τεχνολογικά σύγχρονο για διάστημα 2 ετών.

2) Η επιπλέον παροχή που δίνει μια τέτοιας διάρκειας εγγύηση είναι ότι για διάστημα ενός έτους (και όχι 6 μηνών όπως ορίζει ο νόμος) θεωρεί ο κατασκευαστής ότι η οποιαδήποτε βλάβη/έλλειψη υπήρχε κατά την στιγμή της αγοράς εφόσον εμείς τηρούμε τους κανόνες καλής χρήσης που θέτει (έκθεση σε ήλιο/υγρασία κλπ).

3) Δεν μπορεί η εγγύηση να περιορίζει τα νόμιμα δικαιώματά μας. Για παράδειγμα: όλες οι εμπορικές εγγυήσεις έτοιμων υπολογιστών και κινητών αναφέρουν ότι η εγγύηση παύει να ισχύει εάν πειράξουμε το λογισμικό ή αν η βλάβη οφείλεται σε λογισμικό που εμείς εγκαταστήσαμε. Προφανώς στην δεύτερη περίπτωση έχει δίκιο δεδομένου ότι η δική μου χρήση προκάλεσε την βλάβη. Στην πρώτη περίπτωση όμως (πείραγμα λογισμικού που παρέχει η εταιρία) τα πράγματα περιπλέκονται για αυτήν καθώς είναι σαν να μας λέει ότι δεν έχουμε δικαίωμα αναβαθμίσεων του λογισμικού ή εγκατάστασης επιπλέον λογισμικού. Σε αυτήν την περίπτωση προφανώς δεν μπορεί να μας δεσμεύσει από το δικαίωμα επανόρθωσης εάν αποδείξουμε ότι η παρέμβασή μας στο λογισμικό δεν προκάλεσε την βλάβη. Ένα απτό παράδειγμα αυτής της περίπτωσης είναι το root που κάνουμε στα κινητά Android (ή το Jailbreak αντίστοιχα στο iOS). Εάν αποδείξουμε ότι το κινητό μας δεν έπαθε βλάβη (όπου βλάβη πχ η καταστροφή της κεραίας του τηλεφώνου λόγω κακής συναρμογής της στην πλακέτα) από την διαδικασία του root ή από το λογισμικό που εγκαταστάθηκε (superuser.apk και busybox) τότε οφείλει να αποκαταστήσει την βλάβη δωρεάν και ας έχουμε πειράξει το λογισμικό του.

Γενικά:

- Σε περίπτωση βλάβης ξεκινάμε από τον πωλητή. Αυτός είναι ο κατά νόμω υπεύθυνος για οτιδήποτε συμβεί στην συσκευή μας.

- Σε περίπτωση ενεργοποίησης εμπορικής εγγύησης απευθυνόμαστε σε εκείνον που μας την παρείχε και σε κανέναν άλλον.

- Εάν προκύψει το οποιοδήποτε πρόβλημα καταφεύγουμε αρχικά στις καταναλωτικές οργανώσεις (ΙΝΚΑ, Γενική Γραμματεία Καταναλωτή) και εάν δεν βρούμε το δίκιο μας έχουμε το δικαίωμα να κινηθούμε νομικά ζητώντας επανόρθωση της βλάβης καθώς και αποζημίωση για οποιαδήποτε ζημία έχει προκληθεί.

That's it for now και συγνώμη για το σεντόνι...

Ολόκληρο τον νόμο μπορείτε να τον βρείτε εδώ: Νόμος 3043/2002

Έγινε επεξεργασία από cna
Link to comment
Share on other sites

Σε μενα ο ΣτΚ παρελαβε 21/1 και εβγαλε αριθμ Πρωτ στις 23/1

Σημερα ελαβα και την επιστολη που εστειλαν στην επιχειρηση, στην οποια ημουν κοινωποιημενος

Μονο την πρωτη σελιδα, καθως η πληρης αναφορα ηταν 15 σελιδες (απο οτι ειδα στο χαρτι που ελαβα)

Απο την ημερα παραλαβης του εγγραφου, η επιχειρηση εχει 10 ημερες να ερθει σε επικοινωνια με τον ΣτΚ

Για να δουμε τι θα δουμε πλεον

Σιγουρα παντως σαν αρχη, δειχνει να κινειται πολυ πιο μεθοδικα

Link to comment
Share on other sites

Ελπίζω να ξεμπερδέψετε γρήγορα, όμως η εμπειρία διδάσκει ότι τουλάχιστον κανέναν 6μηνο θα το χρεαστείτε. Μόλις απαντήσει η εταιρεία (συνήθως καθυστερημένα), θα κοινοποιήσουν σε εσάς τη θέση της εταιρείας και θα περιμένουν να αντικρούσετε τις μπούρδες που θα γράφουν. Μόλις γίνει 1-2 φορές αυτό, οπότε θα έχουν ολοκληρωμένη εικόνα, ενδέχεται να σας καλέσουν για συμβιβασμό στα γραφεία τους ή αν είναι πολύ απλή η περίπτωση μπορεί κατευθείαν να κάνουν μια σύσταση στην εταιρεία. Χρειάζεται μόνο λίγη προσοχή με τα αρχικά παραστατικά, μην παραπέσει τίποτα σε όλο το διάστημα της αναμονής. Καλή υπομονή.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Εχω Αγορασει (2χ8)χ2=32 και 4χ8=32 μνημες για χρηση σε 2 διαφορετικα pc.

Εχω 2 φορες επιστρέψει ενα σετακι 2χ8 το αλλο δουλευει

Και παρουσιαζει πρόβλημα και το 4χ8

Οχι μεμτεστ errors αλλα corrupted αρχεια μεσα στα windows σε 3 διαφορετικες μητρικες μοντελα και μαρκες

Εχουν lifetime εγγύηση.

εχω σκάσει 300 ευρώ και πλεον που εχουν ακριβυνει εχουν και αυτη και αλλες μαρκες 400+

Δεν εχω προβλημα με το μαγαζι που τις πηρα απο αντιπροσωπεια παίρνουν δεν εχουν κανει κατι. 2 φορες τις πηγα και τις δυο τις εστειλαν πισω το ενα κιτακι 2χ8 αλλα διαπιστωσα error μετα και στο 4χ8

Μπορω να τις γυρισω ολες πισω να παρω αλλη μαρκα ; Εχω αυτο το δικαιωμα απο τη στιγμη που εχουν προβληματα; Πρεπει να πληρωσω τη διαφορα;

Έγινε επεξεργασία από pmakr
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.