liangour Δεκέμβριος 14, 2012 #221 Δεκέμβριος 14, 2012 η αποδειξη που εχω απο το eshop γραφει επανω εγγυηση εως 18-05-2013 Το πιο λογικο ειναι να ειναι απο eshop ειναι η εγγυησηοπως ειπα ομως αντιστοιχο μοντελο δεν υπαρχειυπαρχει ενα στα 265 και ενα στα 60 την οποια και προφανως μου προτειναν σαν λυση
acct Δεκέμβριος 14, 2012 #222 Δεκέμβριος 14, 2012 CrazyAnt έγραψε: O πωλητης του προιοντος, ειναι ο μονος υπευθυνος για την παροχη εγγυησης (και οτι διαδικασιας αυτη απαιτει) απεναντι στον πελατη που αγορασε το προιον απο αυτον.Νομικα, ο πωλητης ειναι αυτος που παρεχει την εγγυηση στον πελατη, οποτε απο αυτον ζητας το οτιδηποτεΣυγχέεις λίγο το θέμα εγγύησης πωλητή/κατασκευαστή. Αν πέρα από τα 2 υποχρεωτικά χρόνια του πωλητή έχεις επιπλέον εγγύηση από τον κατασκευαστή, ο πωλητής δεν είναι υποχρεωμένος να σηκώσει το δάχτυλό του μετά την παρέλευση της διετίας για να σε εξυπηρετήσει (εκτός αν κατά την πώληση έχει προσφέρρει μεγαλύτερη εγγύηση).Το ότι κάποιοι σε διευκολύνουν είναι προς τιμή τους, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι είναι υποχρεωμένοι.Edit: Έλειψα αρκετή ώρα και δεν είδα την πιο πάνω απάντηση, που λέει το ίδιο πράγμα. Με καλύπτει απόλυτα.
acct Δεκέμβριος 14, 2012 #223 Δεκέμβριος 14, 2012 liangour έγραψε: η αποδειξη που εχω απο το eshop γραφει επανω εγγυηση εως 18-05-2013 Το πιο λογικο ειναι να ειναι απο eshop ειναι η εγγυησηοπως ειπα ομως αντιστοιχο μοντελο δεν υπαρχειυπαρχει ενα στα 265 και ενα στα 60 την οποια και προφανως μου προτειναν σαν λυσηΤο εναλλακτικό προϊόν οφείλει να είναι τουλάχιστον ισάξιο, τουλάχιστον για τη χρήση που το προορίζεις. Αν η δική σου μητρική είχε USB 3.0 και τη χρειάζεσαι, δεν είσαι υποχρεωμένος να δεχτείς μια άλλη που έχει μόνο USB 2.0. Πάντως, ακόμη και στο μεταχειρισμένο οφείλουν να σου προσφέρουν διετή εγγύηση από την ημέρα αντικατάστασης, οπότε δεν έχεις κάτι να χάσεις, αν σε καλύπτουν τα τεχνικά χαρακτηριστικά.
liangour Δεκέμβριος 14, 2012 #224 Δεκέμβριος 14, 2012 επικοινωνησα με eshop για να μου επιστραφει η μητρικη και μου ειπαν οτι σε περιπτωση που τη παρω πισω και απορριψω το πιστωτικο χανεται η εγγυηση του καταστηματος.-->αρα τελικα η εγγυηση ηταν του καταστηματοςεπικοινωνησα με την asus ωστε να τη στειλω μιλανο για επισκευηΓενικα τωρα,οταν χαλαει κατι που εχεις αγορασει πχ απο το πλαισιο(cpu,mobo.gpu..) και η αποδειξη γραφει εγγυηση καταστηματος και εγω θελω το ιδιο ακριβως προιον ενω δεν υπαρχει στο συγκεκριμενο καταστημα ποιος αναλαμβανει την αποστολη για επισκευη; Το καταστημα ή ο πελατης;Γιατι οπως σε αυτη την περιπτωση της sabertooth την αναλαμβανει ο πελατης τοτε να μην ξαναγορασουμε τιποτα απο ελλαδα αλλα να τα παιρνουμε ολα απεξω που ερχεται και πιο φθηναΕ και αν χαλασει χαλασεαφου και στις δυο περιπτωσεις ο πελατης χρεωνεται το κοστος και τη διαδικασια του rma
acct Δεκέμβριος 14, 2012 #225 Δεκέμβριος 14, 2012 liangour έγραψε: επικοινωνησα με eshop για να μου επιστραφει η μητρικη και μου ειπαν οτι σε περιπτωση που τη παρω πισω και απορριψω το πιστωτικο χανεται η εγγυηση του καταστηματος.-->αρα τελικα η εγγυηση ηταν του καταστηματοςεπικοινωνησα με την asus ωστε να τη στειλω μιλανο για επισκευηΓενικα τωρα,οταν χαλαει κατι που εχεις αγορασει πχ απο το πλαισιο(cpu,mobo.gpu..) και η αποδειξη γραφει εγγυηση καταστηματος και εγω θελω το ιδιο ακριβως προιον ενω δεν υπαρχει στο συγκεκριμενο καταστημα ποιος αναλαμβανει την αποστολη για επισκευη; Το καταστημα ή ο πελατης;Γιατι οπως σε αυτη την περιπτωση της sabertooth την αναλαμβανει ο πελατης τοτε να μην ξαναγορασουμε τιποτα απο ελλαδα αλλα να τα παιρνουμε ολα απεξω που ερχεται και πιο φθηναΕ και αν χαλασει χαλασεαφου και στις δυο περιπτωσεις ο πελατης χρεωνεται το κοστος και τη διαδικασια του rmaΑν εσύ θέλεις προϊόν -κι όχι πιστωτικό- σε αντικατάσταση του ελαττωματικού είναι υποχρεωμένοι να σου προσφέρουν ισάξιο ή καλύτερο προϊόν. Αν δεν μπορούν να το κάνουν εντός 15 ημερών, δικαιούσαι να ζητήσεις προσωρινή αντικατάσταση μέχρι την οριστική επισκευή ή αντικατάσταση. Αν δεν μπορούν ΚΑΘΟΛΟΥ να ικανοποιήσουν τους όρους της εγγύησης, μπορείς να υπαναχωρήσεις από τη σύμβαση - δηλαδή να πάρεις τα λεφτά σου πίσω.Μην υποκύπτεις όταν σου λένε "χάνεται η εγγύηση του καταστήματος". Αυτά είναι μπούρδες.Αυτό που δεν έχω καταλάβει ακόμη είναι το εξής: υπάρχει κάποιος λόγος που δε σε ικανοποιεί η μητρική που σου προτείνουν για αντικατάσταση;
liangour Δεκέμβριος 14, 2012 #226 Δεκέμβριος 14, 2012 acct έγραψε: Αυτό που δεν έχω καταλάβει ακόμη είναι το εξής: υπάρχει κάποιος λόγος που δε σε ικανοποιεί η μητρική που σου προτείνουν για αντικατάσταση;μα μου προτεινουν μια μητρικη των 60 ευρωουτε 3,5Ghz δε θα πηγαινει
CrazyAnt1416003257 Δεκέμβριος 14, 2012 #227 Δεκέμβριος 14, 2012 acct έγραψε: Συγχέεις λίγο το θέμα εγγύησης πωλητή/κατασκευαστή. Αν πέρα από τα 2 υποχρεωτικά χρόνια του πωλητή έχεις επιπλέον εγγύηση από τον κατασκευαστή, ο πωλητής δεν είναι υποχρεωμένος να σηκώσει το δάχτυλό του μετά την παρέλευση της διετίας για να σε εξυπηρετήσει (εκτός αν κατά την πώληση έχει προσφέρρει μεγαλύτερη εγγύηση).Το ότι κάποιοι σε διευκολύνουν είναι προς τιμή τους, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι είναι υποχρεωμένοι.Edit: Έλειψα αρκετή ώρα και δεν είδα την πιο πάνω απάντηση, που λέει το ίδιο πράγμα. Με καλύπτει απόλυτα.Δεν μπερδευω τιποτα απολυτωςΓια την ελληνικη νομοθεσια, κατασκευαστης (παροχεας της εγγυησης) θεωρειται ο Πωλητηςαναφερεται ρητα στην σχετικη νομοθεσια 2251/1994 και ο πιο προσφατος του (νομιζω) 3043/2002Δεν προκειται επομενως για καμια απολυτως διευκολυνση αλλα υποχρεωσηΔεν θα καθεται ο τελικος καταναλωτης να ψαχνει που βρισκεται ο κατασκευαστης για να μιλησει μαζι τουαν δηλαδη ειναι στην Κινα ή η εταιρεια εχει κλεισει, τι θα κανει?
CrazyAnt1416003257 Δεκέμβριος 14, 2012 #228 Δεκέμβριος 14, 2012 liangour έγραψε: επικοινωνησα με eshop για να μου επιστραφει η μητρικη και μου ειπαν οτι σε περιπτωση που τη παρω πισω και απορριψω το πιστωτικο χανεται η εγγυηση του καταστηματος.-->αρα τελικα η εγγυηση ηταν του καταστηματοςεπικοινωνησα με την asus ωστε να τη στειλω μιλανο για επισκευηΓενικα τωρα,οταν χαλαει κατι που εχεις αγορασει πχ απο το πλαισιο(cpu,mobo.gpu..) και η αποδειξη γραφει εγγυηση καταστηματος και εγω θελω το ιδιο ακριβως προιον ενω δεν υπαρχει στο συγκεκριμενο καταστημα ποιος αναλαμβανει την αποστολη για επισκευη; Το καταστημα ή ο πελατης;Γιατι οπως σε αυτη την περιπτωση της sabertooth την αναλαμβανει ο πελατης τοτε να μην ξαναγορασουμε τιποτα απο ελλαδα αλλα να τα παιρνουμε ολα απεξω που ερχεται και πιο φθηναΕ και αν χαλασει χαλασεαφου και στις δυο περιπτωσεις ο πελατης χρεωνεται το κοστος και τη διαδικασια του rmaαν την παρεις πισω δεν χανεις τιποτααυτο ειναι εντελως αυθαιρετοΔεν θα την παρεις πισω και θα τους πεις να κανουν την δουλεια τους οπως ειναι υποχρεωμενοιΕαν χρειαστει να σταλει η μητρικη στην asus, ειναι δικη τους υποχρεωση να το κανουν και να επομιστουν το οποιοδηποτε κοστος και οχι δικη σου, καθως και το κοστος για να παει το προιον σε αυτους (εχει πσοταρει σχετια ο Chosen)διαβασε λιγο σε παρακαλω τα σχετικα νηματα που υπαρχουν για αναλογες περιπτωσεις (ειναι και πολλα) και θα παρεις ολες τις σχετικες απαντησειςΚαι
CrazyAnt1416003257 Δεκέμβριος 14, 2012 #229 Δεκέμβριος 14, 2012 acct έγραψε: Αν εσύ θέλεις προϊόν -κι όχι πιστωτικό- σε αντικατάσταση του ελαττωματικού είναι υποχρεωμένοι να σου προσφέρουν ισάξιο ή καλύτερο προϊόν. Αν δεν μπορούν να το κάνουν εντός 15 ημερών, δικαιούσαι να ζητήσεις προσωρινή αντικατάσταση μέχρι την οριστική επισκευή ή αντικατάσταση. Αν δεν μπορούν ΚΑΘΟΛΟΥ να ικανοποιήσουν τους όρους της εγγύησης, μπορείς να υπαναχωρήσεις από τη σύμβαση - δηλαδή να πάρεις τα λεφτά σου πίσω.Μην υποκύπτεις όταν σου λένε "χάνεται η εγγύηση του καταστήματος". Αυτά είναι μπούρδες.Αυτό που δεν έχω καταλάβει ακόμη είναι το εξής: υπάρχει κάποιος λόγος που δε σε ικανοποιεί η μητρική που σου προτείνουν για αντικατάσταση;το προιον που του προτεινουν για αντικατασταση ειναι Μεταχειρισμενο, οποτε του κανει δεν του κανει δεν εχει κανεναν λογο να το δεχτει ετσι και αλλιως
Predator_Crack Δεκέμβριος 14, 2012 #230 Δεκέμβριος 14, 2012 Καλάαααα δέν ντρέπονται καθόλου να προτείνουν μεταχειρισμένο στον φίλο ώς λύση ?! Μα πού φτάσαμε.... κάθε μέρα βλέπω όλο και περισσότερο τον ΛΟΓΟ που οι παραγγελίες από έξω δέν πρέπει να φοβίζουν. Υπάρχουν μαγαζιά με @@ που δέν κοιτούν τηνπάρτη τους αλλά τον ΠΕΛΑΤΗ.
minast Δεκέμβριος 14, 2012 #231 Δεκέμβριος 14, 2012 CrazyAnt έγραψε: Δεν μπερδευω τιποτα απολυτωςΓια την ελληνικη νομοθεσια, κατασκευαστης (παροχεας της εγγυησης) θεωρειται ο Πωλητηςαναφερεται ρητα στην σχετικη νομοθεσια 2251/1994 και ο πιο προσφατος του (νομιζω) 3043/2002Δεν προκειται επομενως για καμια απολυτως διευκολυνση αλλα υποχρεωσηΔεν θα καθεται ο τελικος καταναλωτης να ψαχνει που βρισκεται ο κατασκευαστης για να μιλησει μαζι τουαν δηλαδη ειναι στην Κινα ή η εταιρεια εχει κλεισει, τι θα κανει?Έχεις δίκιο σε όλα, και συμφωνούμε απόλυτα - εκτός στο παράδειγμα που αναφέρθηκε παραπάνω.Ο πωλητής μπορεί να σου δώσει την ελάχιστη εγγύηση που υποχρεούται, ακόμα κι αν ο κατασκευαστής δίνει περισσότερη για το ίδιο προϊόν. Δε μπορείς να αξιώσεις 5 χρόνια εγγύηση για κάτι που σου πουλήθηκε με 2.Πάντως αυτά είναι ψιλά γράμματα, για την περίπτωση του φίλου η διαδικασία είναι ξεκάθαρη και συμφωνούμε όλοι. Ας συνεχίσουμε τη θεωρητική συζήτηση αλλού γιατί χάνουμε λίγο και το στόχο του θέματος.
CrazyAnt1416003257 Δεκέμβριος 14, 2012 #232 Δεκέμβριος 14, 2012 minast έγραψε: Έχεις δίκιο σε όλα, και συμφωνούμε απόλυτα - εκτός στο παράδειγμα που αναφέρθηκε παραπάνω.Ο πωλητής μπορεί να σου δώσει την ελάχιστη εγγύηση που υποχρεούται, ακόμα κι αν ο κατασκευαστής δίνει περισσότερη για το ίδιο προϊόν. Δε μπορείς να αξιώσεις 5 χρόνια εγγύηση για κάτι που σου πουλήθηκε με 2.Πάντως αυτά είναι ψιλά γράμματα, για την περίπτωση του φίλου η διαδικασία είναι ξεκάθαρη και συμφωνούμε όλοι. Ας συνεχίσουμε τη θεωρητική συζήτηση αλλού γιατί χάνουμε λίγο και το στόχο του θέματος.Δεν υπαρχει τετοια εξαιρεση....Εσυ αγοραζεις ενα αντικειμενο και το καταστημα σαν καταστημα δεν σου δεινει καθολου εγγυησηΤι κανεις τοτε>?Η εγγυηση που παρεχεται ειναι θεμα του πωλητη απο τη στιγμη που αναλαμβανει να το πουλησειΔεν υπαρχει διαχωρισμος πωλητη/κατασκευαστη για τον νομο, ακριβως για αυτον τον λογοΚαι επειδη το εχω και προσφατο και ευκαιρο Παράθεση άρθρο 5 παρ.3 ν. 2251/1994:«Κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο που διαθέτει, στο πλαίσιο της επαγγελματικής,εμπορικής ή επιχειρηματικής δραστηριότητας του, απευθείας στον καταναλωτήκαταναλωτικά προϊόντα, υποχρεούται, με επιμέλεια του και χωρίς καμίαεπιβάρυνση του καταναλωτή, στην επισκευή του προϊόντος, εντός των ορίων τηςεγγύησης που παρέχεται γι΄ αυτό, συμβατικά ή από το νόμο».
acct Δεκέμβριος 14, 2012 #233 Δεκέμβριος 14, 2012 CrazyAnt έγραψε: Δεν μπερδευω τιποτα απολυτωςΟκ, αφού έχεις γίνει επίμονος, θα γίνω κι εγώ, για να μη διαδίδουμε ανακρίβειες. Το Πλαίσιο πουλάει σκληρό δίσκο Seagate με 2 χρόνια εγγύηση, όπως οφείλει. Η Seagate για τον ίδιο δίσκο προσφέρει 5 χρόνια εγγύηση. Αν ο σκληρός δίσκος σου χαλάσει στα 4 χρόνια, το Πλαίσιο ΔΕΝ είναι υποχρεωμένο να στον αντικαστήσει. Αν το κάνει, θα είναι μόνο επειδή θέλει να σε έχει πελάτη. CrazyAnt έγραψε: το προιον που του προτεινουν για αντικατασταση ειναι Μεταχειρισμενο, οποτε του κανει δεν του κανει δεν εχει κανεναν λογο να το δεχτει ετσι και αλλιωςΚαι το μεταχειρισμένο έχει 2 χρόνια εγγύηση, από την ημέρα αντικατάστασης. Αν τεχνικά είναι εφάμιλλο, δεν είναι επαρκής δικαιολογία. Αν δεν του κάνει για άλλους λόγους ή απλά δε γουστάρει, καλώς, αλλά αυτό είναι προσωπική επιλογή. CrazyAnt έγραψε: Εσυ αγοραζεις ενα αντικειμενο και το καταστημα σαν καταστημα δεν σου δεινει καθολου εγγυησηΤι κανεις τοτε>?Πάλι κάνεις λάθος. Δεν δικαιούται να ΜΗΝ προσφέρει εγγύηση. Από το νόμο υπεχρεούται να προσφέρει τουλάχιστον 2 χρόνια. Στα 2 χρόνια + 1 ημέρα έχει κάθε δικαίωμα να σε παραπέμψει στον κατασκευαστή, αν εκείνος προσφέρει επιπλέον δωρεάν εγγύηση.
CrazyAnt1416003257 Δεκέμβριος 14, 2012 #234 Δεκέμβριος 14, 2012 (edited) acct έγραψε: Οκ, αφού έχεις γίνει επίμονος, θα γίνω κι εγώ, για να μη διαδίδουμε ανακρίβειες. Το Πλαίσιο πουλάει σκληρό δίσκο Seagate με 2 χρόνια εγγύηση, όπως οφείλει. Η Seagate για τον ίδιο δίσκο προσφέρει 5 χρόνια εγγύηση. Αν ο σκληρός δίσκος σου χαλάσει στα 4 χρόνια, το Πλαίσιο ΔΕΝ είναι υποχρεωμένο να στον αντικαστήσει. Αν το κάνει, θα είναι μόνο επειδή θέλει να σε έχει πελάτη. Και το μεταχειρισμένο έχει 2 χρόνια εγγύηση, από την ημέρα αντικατάστασης. Αν τεχνικά είναι εφάμιλλο, δεν είναι επαρκής δικαιολογία. Αν δεν του κάνει για άλλους λόγους ή απλά δε γουστάρει, καλώς, αλλά αυτό είναι προσωπική επιλογή. Πάλι κάνεις λάθος. Δεν δικαιούται να ΜΗΝ προσφέρει εγγύηση. Από το νόμο υπεχρεούται να προσφέρει τουλάχιστον 2 χρόνια. Στα 2 χρόνια + 1 ημέρα έχει κάθε δικαίωμα να σε παραπέμψει στον κατασκευαστή, αν εκείνος προσφέρει επιπλέον δωρεάν εγγύηση. Ρε συ Μάικ γιατί επιμένεις? Δεν μπορώ να το καταλάβω Η διάρκεια της εγγύησης καθορίζεται από τον κατασκευαστή (με τον ελάχιστο χρονικό περιορισμό των 2 ετών λόγο κοινοτικής οδηγίας, αν και αυτό με τα 2 χρόνια είναι άλλη μεγάλη ιστορία ) και ο νόμος υποχρεώνει να έχει διάρκεια ένα εύλογο χρονικό διάστημα, σύμφωνα με την εκτιμώμενη διάρκεια ζωής του προϊόντος Για την ελληνική νομοθεσία ως κατασκευαστής ορίζεται η εμπορική επιχείρηση η οποία μεταπωλεί το τελικό προϊόν στον καταναλωτή και είναι υποχρεωμένη να παρέχει την εγγύηση σε αυτόν όπως την δεσμεύουν οι όροι παροχής της εγγύησης Ως εκ τούτου δεν τίθεται θέμα αν δίνει η όχι και κατά πόσο δικαιούται να δώσει ήτο όχι εγγύηση, γιατί ο νομός την θεωρεί ως τον κατασκευαστή όσον αφορά την υποχρέωσή της να παρέχει εγγυηση στον τελικό καταναλωτή Δεν είμαι νομικός οπότε δεν μπορώ να προσδώσω τέτοιου είδους κύρος στα λεγόμενα μου, παρά μόνο την προσωπική μου εμπειρία από τις ανάλογες καταστάσεις στις οποίες εδω βρεθεί και χρειάστηκε να το ψάξω Οπότε ας σκάσει μύτη ο [MENTION=5299]Tsakonas[/MENTION] για να λυθεί το θέμα Sent from my MB860 using Tapatalk 2 Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 14, 2012 από CrazyAnt
acct Δεκέμβριος 14, 2012 #235 Δεκέμβριος 14, 2012 Άρη, και μόνο για το κουράγιο σου να κάτσεις να γράψεις το μήνυμα στο Atrix Και, προς θεού δεν είναι προσωπική η διαφωνία μου, οπότε δε θα συνεχίσω πέρα από ένα τελευταίο πραγματικό παράδειγμα: αγοράζεις μνήμες Kingston. Τεχνικά, το εγγυώμενο προσδόκιμο της ζωής τους είναι 2-3 χρόνια. Η Kingston σου προσφέρει limited lifetime warranty. Αν στα 8 χρόνια από την αγορά μια μνήμη χαλάσει και θέλεις να την επιστρέψεις, αισθάνεσαι ότι το κατάστημα που στην πούλησε οφείλει να στην αντικαταστήσει; Στην πράξη, 9 στις 10 φορές που μου έχει προκύψει αντίστοιχο θέμα έχω απευθυνθεί στο κατάστημα και έχω εξυπηρετηθεί, επειδή τους είναι πολύ απλό, αν εξακολουθούν να έχουν συνεργασία με τον ίδιο προμηθευτή, παρότι θεωρώ ότι δεν είναι υποχρεωμένοι. Τη 1 στις 10 έχω επιλέξει απευθείας επαφή με τον κατασκευαστή γιατί είναι περισσότερο συμφέρον και πιο γρήγορο. Στην τωρινή περίπτωση, προφανώς τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά και δεν τίθενται τέτοια ζητήματα.
minast Ιανουάριος 9, 2013 #236 Ιανουάριος 9, 2013 Μια πρόσφατη συζήτηση με έκανε να ξαναφέρω στο μυαλό μου το εξής:Πριν λίγο καιρό ένα online κατάστημα (με έδρα Σουηδία) έβγαλε σε προσφορά με μεγάλη έκπτωση (~90) λογισμικό. Παρ'οτι δεν είχα λογαριασμό στο κατάστημα, δημιούργησα, μπήκα και το αγόρασα, οπότε και έλαβα σχετική απόδειξη αγοράς.Μετά από λίγες ώρες και χωρίς να έχουν κάνει διαθέσιμους κωδικούς ενεργοποίησης, ενημέρωσαν μέσω email ότι η τιμή πώλησης ήταν λανθασμένη και μου πίστωσαν το ποσό, αφαιρώντας και το λογισμικό από το λογαριασμό μου. Το ίδιο έπαθαν και πολλοί άλλοι, ανά τον κόσμο.Προσωπικά θεωρώ ότι νομικά δεν δικαιούνται να το κάνουν - στο μυαλό μου δεν διαφέρει από το σούπερ μάρκετ που υποχρεούται να σου πουλήσει το προϊόν στην τιμή που αναγράφει στο ράφι - ειδικά εφόσον έχει εκδοθεί και απόδειξη πώλησης. Άσχετα από το γεγονός ότι το κέρδος είναι σχετικά μικρό και δεν σκοπεύω να το κυνηγήσω περισσότερο, θα ήθελα να ακούσω μερικές γνώμες.
acct Ιανουάριος 9, 2013 #237 Ιανουάριος 9, 2013 Τη δική μου την ξέρεις:Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή / European Consumer Centre - Greece
Aris137 Ιανουάριος 18, 2013 #238 Ιανουάριος 18, 2013 Πρόβλημα με αγορά μητρικής από πλαίσιο παιδιά.Καιρό είχε να μου συμβεί κάτι αλλά να που έτυχε κ σε μένα..αγοράσαμε αφού το παραγγείλαμε online με έναν φίλο μια μητρική 970 Mητρικές - plaisio.grΤετάρτη την παραλάβαμε από μεταμόρφωση,την είχανε στο ταμείο..σήμερα λοιπόν βρήκαμε χρόνο να την σετάρουμε και πρός έκπληξή μας έλειπε ίσως το πιο βασικό εξάρτημα...το backplate της!!!Αύριο θα πάμε από κει και θα ζητήσουμε να το βρούνε.Θα είναι ο λόγος μας ενάντια στον δικό τους αλλά το κουτί της gigabyte δεν ήταν σφραγισμένο..πώς θα αντιμετωπίζατε το θέμα εσείς?
minast Ιανουάριος 19, 2013 #239 Ιανουάριος 19, 2013 Θα ξεκινούσα με το καλό για να κρατήσω τα προσχήματα. Μετά που θα με περνούσαν για κορόιδο και θα προσπαθούσαν να με διώξουν με άδεια χέρια, θα έκανα προοδευτικά μεγαλύτερη φασαρία μέχρι να μου δώσουν ένα backplate... Κάπου στη μέση αυτής της διαδικασίας θα ζητούσα να μιλήσω και με τον υπεύθυνο του καταστήματος.
morfeas-dsl- Ιανουάριος 19, 2013 #240 Ιανουάριος 19, 2013 πως θα αντιμετωπιζαμε το θεμα? Απλο οπως εδω και καιρο. ΔΕΝ αγοραζω απο πλαισιο.....
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now