Jump to content



Δικαιώματα καταναλωτή


JdCZT

Recommended Posts

Σιγουρο αυτο?Γιατι ο τυπος μου ειπε οτι ισχυει η παλια...

Όπως λέει και 2 ποστ παρααπάνω:

5. Η παράβαση των διατάξεων της προηγούμενης πα¬ραγράφου δεν θίγει το κύρος της εγγύησης, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να επικαλεσθεί και να απαιτήσει την τήρησή της. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό. Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Αν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή.

Μου φαίνεται πρέπει αυτήν τη παράγραφο να τη βάλω υπογραφή. :dance3:

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, επανέρχομαι στην περίπτωση μου, όπου έχω στείλει τις καταγγελίες μου σε ΙΝ.ΚΑ. και Συνήγορο Καταναλωτή (20/3), έχω ρίξει και την αρνητική μου στο skroutz αλλά ακόμα λύση στο πρόβλημα μου δεν έχει βγει καθώς το getitnow δεν φαίνεται να ίδρωσε καθόλου. Τι μου μένει πλέον να κάνω;

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, επανέρχομαι στην περίπτωση μου, όπου έχω στείλει τις καταγγελίες μου σε ΙΝ.ΚΑ. και Συνήγορο Καταναλωτή (20/3), έχω ρίξει και την αρνητική μου στο skroutz αλλά ακόμα λύση στο πρόβλημα μου δεν έχει βγει καθώς το getitnow δεν φαίνεται να ίδρωσε καθόλου. Τι μου μένει πλέον να κάνω;

Από το ΣτΚ θα σταλεί στην εταιρεία επιστολή, στην οποία θα κληθεί να παρουσιάσει τη δική της θέση. Θα σου κοινοποιήσουν την απάντηση και αν δεν σε ικανοποιεί, θα οριστεί ημ/νία για να προσέλθετε και τα δύο μέρη σε ραντεβού στα γραφεία τους για διακανονισμό. Με τις νόμιμες προθεσμίες για απάντηση στις επιστολές, αποκλείεται να χρειαστούν λιγότεροι από 2 μήνες.

Για κάτι τόσο ευτελές, υποθέτω θα συμβιβαστούν να σου προσφέρουν το προφανές (αντικατάσταση), για να μη δημοσιευθεί το όνομα της εταιρείας, μαζί με το ιστορικό, αν και αυτό είναι το μόνο που μπορεί να κάνει ο ΣτΚ, αλλά τόσο σύντομα μην περιμένεις να βρεις λύση.

Κάνε και μια τηλεφωνική καταγγελία στο 1520 (9:00-15:00 - Γενική Γραμματεία Καταναλωτή), που μπορεί να επιβάλλει και πρόστιμα, μήπως ιδρώσει το αυτί τους.

Πάντως, η διαδικασία με τον ΣτΚ νοείται ως προσπάθεια εξωδικαστικού συμβιβασμού από μέρους σου. Το εξώδικο από δικηγόρο δεν είναι λιγότερο χρονοβόρα διαδικασία. Πέρα από το όποιο κόστος, πάγια τακτική είναι να σε αγνοούν αν δεν καταφύγεις σε δικαστήριο. Στη χειρότερη περίπτωση, αν τελικά το πας μέχρι τέλους και οριστεί δικάσιμος, υποψιάζομαι θα έρθει ο δικηγόρος τους και θα σου προτείνει μετά από δύο χρόνια το δίσκο που ζήταγες από την αρχή, για να αποσύρεις τη μήνυση/αγωγή.

Link to comment
Share on other sites

Τι μου μένει πλέον να κάνω;

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=CWUW2Vcb_-k]The Sopranos - Alabama 3 - Woke Up This Morning - YouTube[/ame]

και μετα

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=v7w-Y6R0unI&feature=related]The Sopranos - Tony beats up Mikey - YouTube[/ame]

και πιστευω θα γινει η δουλεια σου

:hehe:

Link to comment
Share on other sites

Kαλημέρα, μια γρηγορη ερώτηση,

RAM GSKILL ΗΚ 2X1GB(4-4-3) απο e-shop το 2008 προς 79€.

Πριν μια βδομαδα αποδημησαν και τις πηγα για σερβις.

Μου τις αλλάζουν με κατι GEIL(4-4-4) ή μου κόβουν πιστωτικό στα 47 ευρώ και μου λένε πως οι GEIL είναι... καλυτερες.

Εχω δικαίωμα να απαιτήσω να μου πιστωθεί το αρχικό ποσό ή να μου δώσουν μνήμες με ίδια ή/και καλύτερα timings;

Έγινε επεξεργασία από Ir4klis
Link to comment
Share on other sites

Kαλημέρα, μια γρηγορη ερώτηση,

RAM GSKILL ΗΚ 2X1GB(4-4-3) απο e-shop το 2008 προς 79€.

Πριν μια βδομαδα αποδημησαν και τις πηγα για σερβις.

Μου τις αλλάζουν με κατι GEIL(4-4-4) ή μου κόβουν πιστωτικό στα 47 ευρώ και μου λένε πως οι GEIL είναι... καλυτερες.

Εχω δικαίωμα να απαιτήσω να μου πιστωθεί το αρχικό ποσό ή να μου δώσουν μνήμες με ίδια ή/και καλύτερα timings;

AN ειναι να γινει πιστωση, αυτη θα πρεπει να ειναι στο ποσο της αρχικης αποδειξης και οχι με καποιον μαγικο αλγοριθμο, σαν μια γρηγορη απαντηση

κατα τα αλλα, ριξε μια ματια εδω για να μην επαναλαμβανουμε τα ιδια μιας και η πληροφορια υπαρχει και αν μετα απο αυτο εξακολουθεις να εχεις καποια απορια, feel free to ask :T:

Link to comment
Share on other sites

Thanks, τα εχω δει τα σχετικα θρεντς.

δηλαδή σύμφωνα με τον Νόμο 2251/1994, καλύπτομαι να ζητήσω μνήμη με timings 4-4-3 και αν δεν υπάρχει σε ευλογο(?) χρονικό διάστημα το αρχικό ποσό?trollface.gif

Link to comment
Share on other sites

Χαιρετώ όλη την παρέα!

Θα ήθελα τα φώτα σας σε ένα αρκετά μπλεγμένο θέμα!

Ας το πάρω από την αρχή και περιμένω συμβουλές για το πως μπορώ να αντιδράσω και τι κινίσεις μπορώ να κάνω...

Το καλοκαίρι είχα αποφασίσει να αλλάξω μηχανή στο αυτοκίνητο.

Πήγα σε ένα μεγάλο συνεργείο, βρήκαμε μοτέρ κι το κλείνω...(χωρίς κάποια προκαταβολή).

Μια παρένθεση ο μηχανικός που έκανε την τοποθέτηση, κι ο πωλητής της μηχανής είναι απλά συνεργάτες στον ίδιο χώρο.

Μετά το πρώτο μήνα άρχισα να έχω κάποια προβλήματα με την μηχανή...αλλά λόγω ενός ατυχήματος του μηχανικού αργήσαμε λίγο να το ψάξουμε.

Μετά την ανάρρωση του αρχίσαμε το ψάξιμο, χωρίς όμως να βλέπω να γινετε δουλειά.

Μην τα πολυλογώ πήγα το αμάξι σε άλλο μάστορα για έλεγχο, και είδαμε πως η μηχανή καίει λάδι και γενικώς θέλει μερική επισκευή ή αλλαγή από αυτόν που μου την πούλησε...

Εδώ είναι το πρόβλημα όμως...

Έχουν περάσει 5-6 μήνες από την τοποθέτηση, και ο μηχανικός έχει φύγει από εκείνη την δουλεία (δουλεύει πλέον αλλού).

Ο μηχανικός ισχυρίζετε ότι θα γίνει η δουλειά και θα αλλαχτεί η μηχανή.

Ο άλλος από την άλλη δεν φάνηκε διαθέσιμος για κάτι τέτοιο αλλά παρόλα αυτά δέχτηκε να πάω το αμάξι αύριο να το ελέγξει και να δούμε τι θα κάνουμε..αλλά όταν άκουσε για αλλαγή έκανε τον κινέζο και πως δεν γίνετε κτλ...

Παρεπιπτώντος απόδειξη αγοράς κινητήρα δεν μου είχε δώσει...Αλλά ευτυχώς ξέρουν πολύ για την αγορά του μοτέρ (συνεργάτες του) και ο ίδιος δεν το αρνείτε.

Σε περιπτώση που δεν αναγνωρίζει να επισκευάσει ή να αλλάξει την μηχανή εγώ σαν πελάτης τι μπορώ να κάνω?? Πως μπορώ να τον ¨κυνηγήσω¨ και να κινιθώ??

Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη

ΥΓ.Ξέρω βλακεία μου που δεν κυνήγησα να μου δώσει την απόδειξη αλλά λόγω ατυχήματος του μηχανικού, και ανάγκης για μετακίνιση του αυτοκίνητου δεν έτρεξα!!

Link to comment
Share on other sites

Χαιρετώ όλη την παρέα!

[...]

ΥΓ.Ξέρω βλακεία μου που δεν κυνήγησα να μου δώσει την απόδειξη αλλά λόγω ατυχήματος του μηχανικού, και ανάγκης για μετακίνιση του αυτοκίνητου δεν έτρεξα!!

Και μόνο από τη στιγμή που έχει αλλάξει ο κινητήρας (τεκμαίρεται εύκολα από τον αριθμό κινητήρα) και δεν έχει εκδοθεί νόμιμο παραστατικό, μπορείς να κάνεις μια καταγγελία στο ΣΔΟΕ ή τουλάχιστον να το επιστρατεύσεις στη διαπραγμάτευσή σου. Πάντως, με μικρή επιφύλαξη αφού δεν είναι αντικείμενο με το οποίο ασχολούμαι συχνά, έχω την εντύπωση ότι ούτως ή άλλως χρειάζεσαι ένα πιστοποιητικό που εκδίδει ο μηχανικός, για να είσαι καλυμμένος σε περίπτωση ελέγχου ΚΤΕΟ/Τροχαίας.

Από μια γρήγορη ματιά στο ΥΜΕ είδα ότι δεν απαιτείται αντικατάσταση της άδειας κυκλοφορίας, αν έβαλες τον ίδιο τύπο κινητήρα με τον αρχικό, αλλά εξακολουθείς να χρειάζεσαι πιστοποιητικό από διπλωματούχο μηχανικό, για να δικαιολογήσεις τη μετατροπή.

Link to comment
Share on other sites

Και μόνο από τη στιγμή που έχει αλλάξει ο κινητήρας (τεκμαίρεται εύκολα από τον αριθμό κινητήρα) και δεν έχει εκδοθεί νόμιμο παραστατικό, μπορείς να κάνεις μια καταγγελία στο ΣΔΟΕ ή τουλάχιστον να το επιστρατεύσεις στη διαπραγμάτευσή σου. Πάντως, με μικρή επιφύλαξη αφού δεν είναι αντικείμενο με το οποίο ασχολούμαι συχνά, έχω την εντύπωση ότι ούτως ή άλλως χρειάζεσαι ένα πιστοποιητικό που εκδίδει ο μηχανικός, για να είσαι καλυμμένος σε περίπτωση ελέγχου ΚΤΕΟ/Τροχαίας.

Από μια γρήγορη ματιά στο ΥΜΕ είδα ότι δεν απαιτείται αντικατάσταση της άδειας κυκλοφορίας, αν έβαλες τον ίδιο τύπο κινητήρα με τον αρχικό, αλλά εξακολουθείς να χρειάζεσαι πιστοποιητικό από διπλωματούχο μηχανικό, για να δικαιολογήσεις τη μετατροπή.

Σε ευχαριστώ φίλε μου για την απάντηση...

Γνωρίζω για τα χαρτιά φίλε μου..τα οποία δεν μου έχουν δώσει...

Θέλω άμεσα όμως να τα έχω για να δηλώσω την μετατροπή..μιας και η μετατροπή είναι στα ίδια κυβικά μεν...άλλο τύπος κινητήρα δε...

Αυτό που θέλω εγώ όμως είναι να μου αλλάξει την μηχανή...από την στιγμή που δεν βγήκε καλή...

δεν προκειτε να δεχτώ ούτε επισκευές ούτε τίποτα..απλα αντικατάσταση...είναι ένα σεβαστό ποσό για να το αφήσω έτσι....!! Σε περίπτωση που μου αρνηθεί κάτι τέτοιο δεν ξέρω τι δικαιώματα έχω...

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ φίλε μου για την απάντηση...

Γνωρίζω για τα χαρτιά φίλε μου..τα οποία δεν μου έχουν δώσει...

Θέλω άμεσα όμως να τα έχω για να δηλώσω την μετατροπή..μιας και η μετατροπή είναι στα ίδια κυβικά μεν...άλλο τύπος κινητήρα δε...

Αυτό που θέλω εγώ όμως είναι να μου αλλάξει την μηχανή...από την στιγμή που δεν βγήκε καλή...

δεν προκειτε να δεχτώ ούτε επισκευές ούτε τίποτα..απλα αντικατάσταση...είναι ένα σεβαστό ποσό για να το αφήσω έτσι....!! Σε περίπτωση που μου αρνηθεί κάτι τέτοιο δεν ξέρω τι δικαιώματα έχω...

Στη θεση σου θα δοκιμαζα να κανω ενα τηλεφωνο+mail στην ΓΓΚ, για να ρους ρωτησεις και να σου πουνε τι παιζει :T:

Επειδη μιλαμε για κινητηρα αυτοκινητου δεν ξερω τι παιζει εκει γιατι δεν εχω ασχοληθει ποτε και δεν νομιζω να βρεις και πολλες παραπανω απαντησεις εδω δυστυχως :nothing:

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ παιδιά για την βοήθεια σας...

Σαν εξέλιξη έχουμε ότι αυτός που μου πούλησε την μηχανή, έκανε έλεγχο και μέσα από

συζήτηση αποφάσισε να φτοάξει αυτός την μηχανή..(μερική επισκευή) από βδομάδα...

Είδωμεν...

Link to comment
Share on other sites

Ήθελα και εγώ να ρωτήσω κάτι σχετικά με τη δυνατότητα να αγοράσει κάποιος netbook χωρίς τα Microsoft Windows καθώς δεν με ενδιαφέρει το συγκεκριμένο λειτουργικό.

Το Πλαίσιο πουλάει το δικό του Turbo-X G-Note Black 26-132 στα 299 ευρώ το οποίο έχει 1GB RAM ("αναβαθμίσιμο" σε 2GB) και με Windows 7 Starter 32 Bit αλλά αν θες να έχεις 2GB πρέπει να πάρεις αναγκαστικά το μοντέλο Turbo-X G-Note Black 26-232 WHP το οποίο ως μόνη διαφορά (εκτός από τα 2GB RAM) έχει ότι φοράει τα Windows 7 Home Premium 32 Bit με τη δικαιολογία ότι δεν μπορείς μόνος σου να βάλεις 2GB γιατί "χάνεται η εγγύηση" και γιατί "δεν μας αφήνουν πλέον να δίνουμε computer χωρίς τα Windows".

Ξέρει κανείς τίποτα επί το θέματος;

Link to comment
Share on other sites

Ήθελα και εγώ να ρωτήσω κάτι σχετικά με τη δυνατότητα να αγοράσει κάποιος netbook χωρίς τα Microsoft Windows καθώς δεν με ενδιαφέρει το συγκεκριμένο λειτουργικό.

[...]

Λίγο :offtopic2:.

Προφανώς 'δικαιούσαι' να αγοράσεις Η/Υ χωρίς το λειτουργικό σύστημα, αλλά όχι να αναγκάσεις την εταιρεία να το αφαιρέσει από ένα πακέτο, όταν περιλαμβάνεται. Ενδεικτικά, στην κατηγορία των netbooks, η Asus συνήθιζε να βγάζει κάποια eeePC με linux.

Πάντως, αντιλαμβάνεσαι ότι μπορείς απλά να διαγράψεις το λειτουργικό και να βάλεις ό,τι θέλεις, οπότε το ερώτημά σου ανάγεται σε 'Μπορώ να τους πείσω να μου κάνουν 20€ έκπτωση, αφού δε θέλω λειτουργικό;' και εκ τούτου δε νομίζω ότι ταιριάζει να το συζητήσουμε περισσότερο σε αυτό το θέμα. Κάνε ένα νέο θέμα στο Τι - Που - Πόσο και νομίζω θα σου προτείνουν μερικές εναλλακτικές.

Link to comment
Share on other sites

Λίγο :offtopic2:.

Προφανώς 'δικαιούσαι' να αγοράσεις Η/Υ χωρίς το λειτουργικό σύστημα, αλλά όχι να αναγκάσεις την εταιρεία να το αφαιρέσει από ένα πακέτο, όταν περιλαμβάνεται. Ενδεικτικά, στην κατηγορία των netbooks, η Asus συνήθιζε να βγάζει κάποια eeePC με linux.

Πάντως, αντιλαμβάνεσαι ότι μπορείς απλά να διαγράψεις το λειτουργικό και να βάλεις ό,τι θέλεις, οπότε το ερώτημά σου ανάγεται σε 'Μπορώ να τους πείσω να μου κάνουν 20€ έκπτωση, αφού δε θέλω λειτουργικό;' και εκ τούτου δε νομίζω ότι ταιριάζει να το συζητήσουμε περισσότερο σε αυτό το θέμα. Κάνε ένα νέο θέμα στο Τι - Που - Πόσο και νομίζω θα σου προτείνουν μερικές εναλλακτικές.

Thanks, αλλά πιστεύω ότι είναι on topic. Πάντως δεν έχω πρόβλημα να μετακινηθεί άλλού, στο Τι - Που - Πόσο, αν και οι υπόλοιποι πιστεύουν ότι θα υπάρχει καλύτερη ανταπόκριση. Εννοείται ότι γνωρίζω ότι μπορώ/δικαιούμαι να βάλω άλλο ΛΣ, το να αναγκάσει η εταιρεία εμένα στο να πληρώσω παραπάνω για να αγοράσω τη συγκεκριμένη έκδοση των Windows χωρίς να θέλω ώστε να δικαιολογήσει τη διαφορά 50 ευρώ για μετάβαση από 1GB DDR3 SODIMM μνήμης σε 2GB δεν μου κάθεται καλά. Στη χειρότερη περίπτωση να μην αγοράσω Turbo-X, no big deal.

Link to comment
Share on other sites

Thanks, αλλά πιστεύω ότι είναι on topic. Πάντως δεν έχω πρόβλημα να μετακινηθεί άλλού, στο Τι - Που - Πόσο, αν και οι υπόλοιποι πιστεύουν ότι θα υπάρχει καλύτερη ανταπόκριση. Εννοείται ότι γνωρίζω ότι μπορώ/δικαιούμαι να βάλω άλλο ΛΣ, το να αναγκάσει η εταιρεία εμένα στο να πληρώσω παραπάνω για να αγοράσω τη συγκεκριμένη έκδοση των Windows χωρίς να θέλω ώστε να δικαιολογήσει τη διαφορά 50 ευρώ για μετάβαση από 1GB DDR3 SODIMM μνήμης σε 2GB δεν μου κάθεται καλά. Στη χειρότερη περίπτωση να μην αγοράσω Turbo-X, no big deal.

Μα δεν σε αναγκαζει να παρεις τιποτα.. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Μια και ταιριάζει περισσότερο εδώ, παραθέτω το παρακάτω που μπήκε σε άλλο thread:

http://www.thelab.gr/1063254461-post89.html

Έχει μερικά χρήσιμα links και σχολιάζει και το θέμα των 2 χρόνων εγγύησης που έχουμε καταπιαστεί κατά καιρούς...

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, επανέρχομαι στην περίπτωση μου, όπου έχω στείλει τις καταγγελίες μου σε ΙΝ.ΚΑ. και Συνήγορο Καταναλωτή (20/3), έχω ρίξει και την αρνητική μου στο skroutz αλλά ακόμα λύση στο πρόβλημα μου δεν έχει βγει καθώς το getitnow δεν φαίνεται να ίδρωσε καθόλου. Τι μου μένει πλέον να κάνω;

Να ενημερώσω ότι σήμερα έλαβα από τον συνήγορο του καταναλωτή ως κοινοποίηση, ένα ακόμα έγγραφο που απευθύνεται στο getitnow, αφού στο πρώτο απ' ότι φαίνεται δεν πήραν απάντηση. Σε αυτό μάλιστα τους αναφέρουν το άρθρο 169 του ΠΚ περί απείθειας.

Στην αξιολόγηση του skroutz που είχα κάνει μου απάντησαν το εξής:

Καταρχήν θέλουμε να ευχαριστήσουμε τον πελάτη για τις παρατηρήσεις του που μας βοηθάνε να γίνουμε καλύτεροι. Θέλουμε να επιβεβαιώσουμε ξανά ότι η αντιπροσωπεία έχει προβεί σε πίστωση του ποσού και όχι σε αντικατάσταση. Υπάρχει διαθέσιμο και το σχετικό έγγραφο (πιστωτικό) της αντιπροσωπείας που διασταυρώνει αυτή την εξέλιξη και βρίσκεται στην διάθεση του πελάτη εφόσον το ζητήσει. Ως εκ τούτου οι δυνατές λύσεις ήταν η κατ επέκτασην επιστροφή του ποσού στον πελάτη ή τη χρήση πιστωτικού σε επόμενη αγορά. Θέλουμε να τονίσουμε ότι σε περιπτώσεις όπως τη συγκεκριμένη, που κρίνεται αναγκαία η μεσολάβηση του προμηθευτή, οι ενέργειες που πρέπει να γίνουν καθώς και οι πιθανές λύσεις είναι συγκεκριμένες. Από την πλευράς μας ως Getitnow κάνουμε ό,τι μπορούμε κάθε φορά ώστε να επιτευχθεί η καλύτερη και πιο συμφέρουσα για τον πελάτη.

Δηλαδή επιμένουν ότι η WD τους πίστωσε το ποσό και δεν τους αντικατέστησε τον δίσκο και μάλιστα έχουν και έγγραφο. Γιατί όμως δεν το παρέδωσαν στον συνήγορο του καταναλωτή που τους ζητάει να απαντήσουν τότε;

Μου φαίνεται θα επικοινωνήσω πάλι με την WD να δω αν όντως του αντικαταστάθηκε τελικώς. Ακόμα και πίστωση όμως να έγινε δεν οφείλουν αυτοί ως πωλητές του προϊόντος να τηρήσουν τον νόμο και να μου επιστρέψουν αντίστοιχο ή καλύτερο δίσκο αν το επιθυμώ;

[MENTION=5299]Tsakonas[/MENTION] καμία άποψη; Τι θα γίνει αν δεν απαντήσουν ούτε στην δεύτερη επιστολή του Συνήγορου του καταναλωτή;

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.