Jump to content



Δικαιώματα καταναλωτή


JdCZT

Recommended Posts

Στους όρους του συμβολαίου που έχεις υπογράψει αναφέρεται σαφώς τι έχεις δικαίωμα να κάνεις. Είναι πολύ συνηθισμένο να υπάρχει πρόστιμο πρώιμης διακοπής (συνήθως ένα πινακάκι που δείχνει την κλιμάκωση ανά μήνα) ενώ τυπικά σου επιτρέπουν και αλλαγή προγράμματος ανά μερικούς μήνες εάν δεις ότι δεν σε εξυπηρετεί.

Link to comment
Share on other sites

να απαιτησεις το προιον. Απο τη στιγμη που υπαρχει να μη δεχτεις πιστωτικο.

Το θέμα είναι ότι δεν με αναγκάζουν να δεχθώ πιστωτικό, μου δίνουν την επιλογή να πάρω τα λεφτά μου πίσω.

Εγω θα εστελνα email και θα απαιτουσα αντικατασταση με ιδιο, αν οχι ελαφρως καλυτερων χαρακτηριστικων δισκου.

Υπάρχει ακριβώς ο ίδιος δίσκος διαθέσιμος προς πώληση από τους ίδιους.

Θα τους στείλω email να τους ζητήσω αντικατάσταση με καινούριο και θα ενημερώσω.

Link to comment
Share on other sites

Δε σου δινουν επιλογη. Σε κανουν να πιστευεις οτι εχεις επιλογη! Να απαιτησεις, οχι να ζητησεις απλα, αντικατασταση με προιον ιδιων ή ανωτερων χαρακτηριστικών. Εαν δε δεχτουν κανε επωνυμη καταγγελια στο ινκα και οταν φανε προστιμο να δουμε τι θα λενε.

Link to comment
Share on other sites

Το κατάστημα είναι υποχρεωμένο να σου παρέχει για αντικατάσταση το ίδιο προϊόν, ή -εφόσον δεν είναι διαθέσιμο- ένα ισάξιων ή καλύτερων προδιαγραφών, με τη σύμφωνη γνώμη σου.

Είναι δική σου επιλογή και όχι του καταστήματος να λάβεις εναλλακτικά πιστωτικό ίσο με την αξία του προϊόντος, εφόσον κρίνεις ότι δεν υπάρχει προϊόν που να σε καλύπτει. Βεβαίως το κατάστημα δεν είναι υποχρεωμένο σε αυτή την περίπτωση να σε εξοφλήσει τοις μετρητοίς, όπως προσφέρθηκαν.

Link to comment
Share on other sites

Στους όρους του συμβολαίου που έχεις υπογράψει αναφέρεται σαφώς τι έχεις δικαίωμα να κάνεις. Είναι πολύ συνηθισμένο να υπάρχει πρόστιμο πρώιμης διακοπής (συνήθως ένα πινακάκι που δείχνει την κλιμάκωση ανά μήνα) ενώ τυπικά σου επιτρέπουν και αλλαγή προγράμματος ανά μερικούς μήνες εάν δεις ότι δεν σε εξυπηρετεί.

δεν ειναι προστιμο

προσοχη τι λεμε παιδια

ειναι οι οροι του συμβολαιου σου και ειναι το αναποσβεστο της επιδοτισης που εχεις ηδη εισπραξει :T:

αν για παραδειγμα καποιος ειχε παρει την επιδοτηση του με μορφη εκπτωσης/μηνα (να αφαιρειται δηλαδη ενα ποσο καθε μηνα,aka η epidothsh του/12 ή /10), τοτε αυτο που θα καλουνταν να επιστρεψει θα ηταν το αναποσβεστο ποσο της επιδοτησης που εχει εισπραξει με την μορφη της εκπτωσης και οχι το αρχικο ποσο

ειναι τελειως διαφορετικο πραγμα το προστιμο/penalty ή οτιδηποτε αλλο

οπως για παραδειγμα ισχυει στην σταθερη τηλεφωνια οπου υπαρχει τελος διακοπης , αλλα εκει δεν υπαρχει επιδοτηση, οποτε δεν υπαρχει και αναποσβεστο (αυτα οσον αφορα τις συνδεσεις double play retail/λιανικης και αυτο οταν δεν υπαρχει καποιον δωρο,πχ δισκος,πιατο ή αν αναφερεται διαφορετικα στους ορους του συμβολαιου)

Link to comment
Share on other sites

@Tsakonas

Ερώτηση: Εχω τον Χ τηλεφωνικο πάροχο και μετα απο συμφωνία για μείωση του παγιου στις 8/9/2011 και παραμονη για 12 μηνες, δεν εχω λάβει την μείωση στους λογαριασμους, με αποτέλεσμα να μην τους πληρώσω. Μετα απο τηλεφωνικη επικοινωνια με την εταιρία σημερα, γιατι εριξαν φραγη εξερχομένων, μου ανακοινώθηκε οτι η μείωση πέρασε τελικα, αλλα με 2 μηνες καθυστέρηση, δηλαδη στους λογαριασμους 11ος/11 και 12ος/11.

Με βαση τα παραπανω μπορω να προβω σε καταγγελία της νεας συμβασης και να φυγω, αφου πληρώσω το ληξιπρόθεσμο, χωρις πρόστιμο, μιας και δεν τηρηθηκαν τα συμφωνηθέντα απο μερους της εταιρίας;

αν και καπως καθυστερημενα,

και οχι και ναι Φιλιππε

τι εννοω....

μπορεις να φυγεις οποτε θελεις απο τον παροχο, κατι που ισχυει παντα και σε καθε περιπτωση, αλλα σε καθε περιπτωση εχεις υποχρεωση επιστροφης του αναποσβεστου ποσου απο την επιδοτηση που εχεις λαβει (οπως γραφω και στο παραπανω ποστ)

στην δικη σου περιπτωση,αυτο που εγινε,ειναι οτι καθυστερησε να "πεσει" η εκπτωση στο παγιο

καταρχην αυτη η εκπτωση τι ηταν?

εκπτωση απο την επιδοτηση?

εκπτωση στο παγιο (καποιο %) καθε μηνα ασχετα με την επιδοτηση?

εαν ειναι το πρωτο,δεν εγινε κατι,γιατι απλα τους ζητας να σου πιστωσουν το ποσο αυτο της επιδοτησης που ηταν για επιδοτηση

στην 2η περιπτωση, συνηθως, οταν αργει να πεσει η συστημικη μειωση (και δεν αφορα εκπτωση απο επιδοτηση που ειναι απλα τα πραγματα),αυτο που γινεται ειναι η εκπτωση αυτη να "πεφτει" για τους επομενους 11 μηνες (συνολο 12 δηλαδη) απο οταν επεσε την πρωτη φορα,ασχετως αν το συμβολαιο σου ληξει 2 μηνες νωριτερα τον επομενο χρονο (απο την διαρκεια της εκπτωσης).

Εαν τωρα κατι τετοιο δεν σε ικανοποιει για οποιονδηποτε λογο (κατα εναν τροπο ειναι κ "κολπακι" των δυκτιων για να παρατεινουν την παραμονη του πελατη και να καθυστερουν τις ανανεωσεις και καπως ετσι καποιος ο οποιος ειναι στον ιδιο παροχο για 5 χρονια πχ,ενω ξεκινησε το συμβολαιο του Ιανουαριο,μετα απο 5 χρονια,ανανεωνει τον Μαιο :p), τοτε μπορεις να ζητησεις εφαπαξ πιστωση του ποσου της εκπτωσης που δεν αποδοθηκε στο προβλεπομενο χρονικο διαστημα

θα σε ζορισουν λιγο,αλλα πρεπει να το κανουν και θα γινει αν μιλησεις με καποιον που καταλαβαινει :T:

εαν δεν εξηγησα καλα κατι, feel free to ask :)

Link to comment
Share on other sites

Thanks [MENTION=5087]CrazyAnt[/MENTION]

Το ελυσα το θέμα. Αρκουσε ενα email στον Συνηγορο Καταναλωτη με κοινοποιηση στο cs της HOL :)

αφορουσε παροχο Σταθερης τηλεφωνιας ε?

εκει ειναι λιγο διαφορετικα τα πραγματα :D γιατι δεν υπαρχουν επιδοτησεις

Link to comment
Share on other sites

αφορουσε παροχο Σταθερης τηλεφωνιας ε?

εκει ειναι λιγο διαφορετικα τα πραγματα :D γιατι δεν υπαρχουν επιδοτησεις

η μαγκια με τον συνηγορο του Καταναλωτη ειναι πως κατ'ουσιαν,αν εισαι επιχειρηση και κανεις τσιριτσατουλες ο ΣτΚ δεν μπορει να σου κανει τπτ ,αφου δεν εχει αρμοδιοτητα να επιβαλει προστιμα.

Αλλα αν εισαι επιχειρηση και κανεις ναζακια,και σε δωσει ενας καταναλωτης στον ΣτΚ,ο ΣτΚ θα προτεινει μια "φιλικη λυση",μη δεσμευτικη.Αν την απορριψεις δεν σου κανει κανεις τπτ,αλλα ο ΣτΚ δημοσιευει στο σαιτ του ΟΛΗ την ιστορια.Ετσι ξεφτιλιζεσαι και χανεις πελατεια.Δηλ αμα θελει να δει κανεις τις 5 πιο ναζιαρικες επιχειρησεις,απλα παει στο σαιτ του ΣτΚ και διαβαζει ιστοριες.Εγω τουλαχιστον εχω σταμπαρει 5-6 επιχειρησεις που δεν πατησα και δεν θα πατησω ποτε.

Link to comment
Share on other sites

δεν ειναι προστιμο

προσοχη τι λεμε παιδια

ειναι οι οροι του συμβολαιου σου και ειναι το αναποσβεστο της επιδοτισης που εχεις ηδη εισπραξει :T:

αν για παραδειγμα καποιος ειχε παρει την επιδοτηση του με μορφη εκπτωσης/μηνα (να αφαιρειται δηλαδη ενα ποσο καθε μηνα,aka η epidothsh του/12 ή /10), τοτε αυτο που θα καλουνταν να επιστρεψει θα ηταν το αναποσβεστο ποσο της επιδοτησης που εχει εισπραξει με την μορφη της εκπτωσης και οχι το αρχικο ποσο

ειναι τελειως διαφορετικο πραγμα το προστιμο/penalty ή οτιδηποτε αλλο

Κατά κυριολεξία είναι πρόσ+τιμο. Όπως και να το δεις, είναι όρος του συμβολαίου που ενεργοποιείται με την πρώιμη διακοπή του, δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να το ωραιοποιήσουμε. Είναι το τίμημα που χρειάζεται να πληρώσεις για να σε αποθαρρύνουν να κάνεις πρόωρη διακοπή, σε ότι και να περιγράψεις ότι αντιστοιχεί αυτό το ποσό δεν αλλάζει τη φύση του.

Δε μου είναι καθόλου προφανές για παράδειγμα γιατί θεωρείται φυσικό ότι για 6 μήνες δεν έχεις αποσβέσει την επιδότηση, αλλά μετά τους 6 μήνες αρχίζει η απόσβεση. Τέλος πάντων δε λέω ότι είναι κακόβουλο, εξάλλου το υπογράφεις συνειδητά.

Link to comment
Share on other sites

η μαγκια με τον συνηγορο του Καταναλωτη ειναι πως κατ'ουσιαν,αν εισαι επιχειρηση και κανεις τσιριτσατουλες ο ΣτΚ δεν μπορει να σου κανει τπτ ,αφου δεν εχει αρμοδιοτητα να επιβαλει προστιμα.

Αλλα αν εισαι επιχειρηση και κανεις ναζακια,και σε δωσει ενας καταναλωτης στον ΣτΚ,ο ΣτΚ θα προτεινει μια "φιλικη λυση",μη δεσμευτικη.Αν την απορριψεις δεν σου κανει κανεις τπτ,αλλα ο ΣτΚ δημοσιευει στο σαιτ του ΟΛΗ την ιστορια.Ετσι ξεφτιλιζεσαι και χανεις πελατεια.Δηλ αμα θελει να δει κανεις τις 5 πιο ναζιαρικες επιχειρησεις,απλα παει στο σαιτ του ΣτΚ και διαβαζει ιστοριες.Εγω τουλαχιστον εχω σταμπαρει 5-6 επιχειρησεις που δεν πατησα και δεν θα πατησω ποτε.

ΑΚΡΙΒΩΣ!

Το πρωτο πραγμα που μου ειπαν, απο το τμημα παραπονων, ηταν οτι δεν ηταν αναγκη να στειλω email στον ΣτΚ :hehe:

Για τους επομενους αν χρειαστει: ΠΑΝΤΑ ρωτάτε ονοματα με οποιον μιλατε, κρατηστε ημ/νιες κτλ. Αν χρειαστει να γραψετε ιστοριουλα εξηγωντας τί εγινε, βγαινει πολυ ομορφη, σχεδον Τσακονική :p

Link to comment
Share on other sites

η μαγκια με τον συνηγορο του Καταναλωτη ειναι πως κατ'ουσιαν,αν εισαι επιχειρηση και κανεις τσιριτσατουλες ο ΣτΚ δεν μπορει να σου κανει τπτ ,αφου δεν εχει αρμοδιοτητα να επιβαλει προστιμα.

Αλλα αν εισαι επιχειρηση και κανεις ναζακια,και σε δωσει ενας καταναλωτης στον ΣτΚ,ο ΣτΚ θα προτεινει μια "φιλικη λυση",μη δεσμευτικη.Αν την απορριψεις δεν σου κανει κανεις τπτ,αλλα ο ΣτΚ δημοσιευει στο σαιτ του ΟΛΗ την ιστορια.Ετσι ξεφτιλιζεσαι και χανεις πελατεια.Δηλ αμα θελει να δει κανεις τις 5 πιο ναζιαρικες επιχειρησεις,απλα παει στο σαιτ του ΣτΚ και διαβαζει ιστοριες.Εγω τουλαχιστον εχω σταμπαρει 5-6 επιχειρησεις που δεν πατησα και δεν θα πατησω ποτε.

δεν ηξερα τη φαση με τον ΣτΚ και μου ακουγεται πολυ ενδιαφερον :)

θα το εχω στο μυαλο μου για την επομενη φορα που θα χρειαστει,thanks παιδες

Κατά κυριολεξία είναι πρόσ+τιμο. Όπως και να το δεις, είναι όρος του συμβολαίου που ενεργοποιείται με την πρώιμη διακοπή του, δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να το ωραιοποιήσουμε. Είναι το τίμημα που χρειάζεται να πληρώσεις για να σε αποθαρρύνουν να κάνεις πρόωρη διακοπή, σε ότι και να περιγράψεις ότι αντιστοιχεί αυτό το ποσό δεν αλλάζει τη φύση του.

Δε μου είναι καθόλου προφανές για παράδειγμα γιατί θεωρείται φυσικό ότι για 6 μήνες δεν έχεις αποσβέσει την επιδότηση, αλλά μετά τους 6 μήνες αρχίζει η απόσβεση. Τέλος πάντων δε λέω ότι είναι κακόβουλο, εξάλλου το υπογράφεις συνειδητά.

κατα κυριολεξια ΔΕΝ ειναι προστιμο...

κατ'ευφημισμον χρησημοποιειται απο εμας ο ορος "προστιμο" , αλλα δεν σημαινει πως ειναι και σωστο

εξαλλου προστιμα (ποινικα/διοικητικα) δεν μπορουν να επιβαλλουν οι επιχειρησεις...

Μονο οι αρμοδιες αρχες

Ο παροχος κινητης τηλεφωνιας σου ζηταει πισω τα χρηματα (του) που σου εδωσε υπο την προυποθεση πως θα κανεις χρηση του δυκτιου του για τους επομενους 12 μηνες

δεν σου ζηταει πισω δικα σου χρηματα,ουτε να πληρωσεις κατι απο την τσεπη σου

Εαν και εφοσον δεν σου αρεσει να εισαι δεσμευμενος,τοτε απλουστατα μη παιρνεις επιδοτηση...

Δεν ωραιοποιω τιποτα,ουτε και παραποιω τιποτα.:T:

Το αν ειναι σωστο ή οχι στο πρωτο 6μηνο να εχεις μηδενικη αποσβεση ειναι αλλο καπελο,αλλα οπως σωστα ανεφερες,ειναι κατι που εις γνωσην σου συναινεις να κανεις απο τη στιγμη που αποδεχεσαι τους ορους παροχης της υπηρεσιας

Link to comment
Share on other sites

Δε σου δινουν επιλογη. Σε κανουν να πιστευεις οτι εχεις επιλογη! Να απαιτησεις, οχι να ζητησεις απλα, αντικατασταση με προιον ιδιων ή ανωτερων χαρακτηριστικών. Εαν δε δεχτουν κανε επωνυμη καταγγελια στο ινκα και οταν φανε προστιμο να δουμε τι θα λενε.
Το κατάστημα είναι υποχρεωμένο να σου παρέχει για αντικατάσταση το ίδιο προϊόν, ή -εφόσον δεν είναι διαθέσιμο- ένα ισάξιων ή καλύτερων προδιαγραφών, με τη σύμφωνη γνώμη σου.

Είναι δική σου επιλογή και όχι του καταστήματος να λάβεις εναλλακτικά πιστωτικό ίσο με την αξία του προϊόντος, εφόσον κρίνεις ότι δεν υπάρχει προϊόν που να σε καλύπτει. Βεβαίως το κατάστημα δεν είναι υποχρεωμένο σε αυτή την περίπτωση να σε εξοφλήσει τοις μετρητοίς, όπως προσφέρθηκαν.

Λοιπόν έχω νεότερα για την υπόθεση και όχι τόσο θετικά προς το παρόν. Έχουμε και λέμε:

Αφού δεν έλαβα απάντηση μετά από μία εργάσιμη σε email που έστειλα ως απάντηση στο δικό τους στο Customer Support, είπα να πάρω τηλέφωνο για αμεσότερη επικοινωνία. Η ευγενικότατη κοπέλα με ενημέρωσε ότι δεν υπάρχει ο δίσκος αλλά μόνο το link προς τη σελίδα του (δεν το είχα καταλάβει), οπότε δεν μπορούν να μου τον αντικαταστήσουν με ίδιο. Έτσι και ζήτησα αντικατάσταση με τον WD Caviar SE WD3200AAJS 320GB SATA 300, ο οποίος είναι ίδιος και μάλιστα με λιγότερη cache.

Η κοπέλα λοιπόν μου είπε "άρα θέλετε να παραγγείλουμε αυτόν και να αφαιρεθούν τα 20€ του πιστωτικού"; Και εκεί άρχισε η συζήτηση του "ξέρετε έχω δικαίωμα αντικατάστασης με ίδιων ή καλύτερων επιδόσεων" κτλ, με απαντήσεις όπως "αυτή είναι η πολιτική του καταστήματος σύμφωνα με τους όρους χρήσης", όπου την έβαλα να μου βρει το σημείο που αναγράφεται κάτι τέτοιο. Τελικώς η κοπέλα με παρέπεμψε να επικοινωνήσω γραπτώς μαζί τους το οποίο και ξαναέκανα και θα περιμένω απάντηση τους.

Πόσο χρόνο να τους δώσω για να μου απαντήσουν πριν κινήσω διαδικασίες για ΙΝ.ΚΑ.; Μετά το πέρας αυτού του χρόνου ποια είναι η διαδικασία; Απλά στέλνω ένα email στο IN.KA. επώνυμα με κοινοποίηση στο getitnow;

Link to comment
Share on other sites

if u ask me, zero tolerance....

κοινως,οτι ειναι να κανεις, καντο, γιατι ηδη εχεις δωσει (για τα δικα μου δεδομενα τουλαχιστον) χρονο και επικοινωνησες μαζι τους ΕΣΥ και γραπτως αλλα και με mail

τι αλλο μενει να κανεις δηλαδη? :wall::wall:

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=14120]narta[/MENTION]: εγώ πάλι θετική θεωρώ την εξέλιξη και γι' αυτό συνεχίζω να έχω θετική γνώμη για τη HOL. Γνωρίζω σε ίδια περίπτωση με tellas/wind που τράβηξε πάνω από χρόνο ανταλλαγής γραπτών μηνυμάτων και παρεμβάσεων του ΣτΚ μέχρι να λυθεί το θέμα.

Στο ίδιο θέμα, μπορεί ο ΣτΚ να μην μπορεί να επιβάλλει ποινές, αλλά ενημερώνει την ΕΕΤΤ που συλλέγει όλα τα τεκμηριωμένα παράπονα καταναλωτών και επιβάλλει πρόστιμα.

[MENTION=4676]tragikos[/MENTION]: νομίζω δεν έχει νόημα να κάνεις άμεσα έγγραφη καταγγελία στο ΣτΚ/ΙΝΚΑ/άλλη ένωση καταναλωτών μέχρι να παρέλθει το νόμιμο διάστημα απάντησης στο ερώτημά σου. Έχει όμως νόημα να επικοινωνήσεις για να σου επιβεβαιώσουν πόσο είναι αυτό το διάστημα (δυστυχώς δεν θυμάμαι) και να σε ενημερώσουν για τη νομοθεσία που καλύπτει τη συναλλαγή σου, ώστε να την επικαλεστείς σε άλλη επικοινωνία με το κατάστημα. Ίσως να σου γλιτώσει άδικο κόπο στη συνέχεια.

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=14120]narta[/MENTION]: εγώ πάλι θετική θεωρώ την εξέλιξη και γι' αυτό συνεχίζω να έχω θετική γνώμη για τη HOL. Γνωρίζω σε ίδια περίπτωση με tellas/wind που τράβηξε πάνω από χρόνο ανταλλαγής γραπτών μηνυμάτων και παρεμβάσεων του ΣτΚ μέχρι να λυθεί το θέμα.

Στο ίδιο θέμα, μπορεί ο ΣτΚ να μην μπορεί να επιβάλλει ποινές, αλλά ενημερώνει την ΕΕΤΤ που συλλέγει όλα τα τεκμηριωμένα παράπονα καταναλωτών και επιβάλλει πρόστιμα.

Όπως ανεφερα και στην υποστηριξη, αυτο το γαϊτανακι 2 μηνων με το cs και τα ΨΕΜΜΑΤΑ που λεγανε, πολυ απλα με κκανανε απο πελατη τα τελευται 4 χρονια, να μετραω τις ημερες να φυγω. Και φυσικα να φυγουν μαζι μου και οι υπολοιποι συγγενεις και φιλοι που τους προτινα την HOL. 15+ συνδεσεις δεν ειναι λιγες και πριν απο λιγο καιρο εσκασε εδω η Cyta που για στην πολη μας μονο θετικες γνωμες εχω ακουσει.

Με τα λεφτα ψηφίζει ο καθενας μας μεσω των αγορών. Αν δεν αρχισουν αν εχουν ΣΟΒΑΡΟ cs και οχι εξωτερικους συνεργατες που παιρνουν τηλεφωνο/απαντανε σε κλησεις, τοτε πολυ απλα θα μειωθουν οι πελατες.

Link to comment
Share on other sites

παιδιά μία ερώτιση

πάω για RMA μία κάρτα 5870 Matrix στο Πλαίσιο με τιμή αγοράς 493.5ε.Αναγνωρίζουν το ελλάτωμα κι μου προτίνουν μία 5870 Eyefinity(@850mhz όμως)κι τους λέω δεν με συμφέρει γιατί α)είναι reference β)είναι χαμηλότερων επιδόσεων γ)έχει μόνο display ports και δ)είναι απο το stock house έπειτα είδαμε μαζί ότι η μόνη με ίδια ή παρόμια χαρακτηριστικά ήταν η 7970(strange αν κι δεν με πείραζε)αλλά επειδή ήταν αργά και κλείνανε με πήραν την άλλη μέρα κι μου λένε ή παίρνεται πιστωτικό 250ε κι παίρνεται ότι θέλεται(ενώ τους έχω ξεκαθαρίσει ότι χρειάζομαι κάρτα για να εκπληρώσω την δουλιά μου)κι παίρνω μικρότερων επιδόσεων ή την στέλνουν στην Asus κι παίρνω κάρτα ίδιων επιδόσεων 1.5 με 2 βδομάδες μετά κι τους είπα ότι θα το σκεφτώ.Με παίρνουν μισή ώρα μετά κι μου λένε ότι πρέπει(λεσ κι είμαι αναγκασμένος)να την στείλουν στην Asus κι περίμεναν έγκριση κι καλά εντολή του Τεχνικού Διευθυντή της εταιρίας και τέτοια αρνήθηκα την πρόταση με την οποία ένιωσα να μου βάζουν το μαζαίρι στο λαιμό κι πήρα την κάρτα κι έφυγα...

Τι μπορώ να κάνω αφού αρχικά κι οι ίδιοι παραδέχθηκαν ότι έχουν προϊόντα ίδιων ή καλύτερων επιδόσεων καθώς επίσης μου αφαιρέσαν την επιλογή που μόνοι τους μου πρότιναν(όχι ότι πάλι με σύμφερε)

Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις σας

Link to comment
Share on other sites

παιδιά μία ερώτιση

...

Για άμεση αντικατάσταση θα μπορούσες να τους αντιπροτείνεις 6950, 6970, 6990 ή και 560, 570 αν δεν έχεις πρόβλημα να πας σε nVidia. Υποψιάζομαι ότι 'το μαχαίρι στο λαιμό' στο έβαλαν από τη στιγμή που ενεπλάκη κάποιος που αντιδρά στην ιδέα να σου δώσουν κάρτα των €550 σε αντικατάσταση της δικιάς σου που πλέον κοστολογούν στα €250.

Νομίζω θα είναι πιο διαλλακτικοί, αν τους προσφέρεις μια πιο μετριπαθή εναλλακτική από εκείνη που ανακάλυψε ο γκουρού τους (7970).

Σε κάθε περίπτωση, από τη στιγμή που έχουν συμφωνήσει ότι η κάρτα παρουσιάζει πρόβλημα, τότε η ASUS τους προφέρει Advance Replacement RMA, που σημαίνει ότι στέλνουν προϊόν αντικατάστασης την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη και πάντως πριν παραλάβει το ελαττωματικό προϊόν (ASUSTeK Computer Inc. -Support- Repair Information).

Οπότε, ακόμη κι επιμείνουν να σου αντικαταστήσουν την κάρτα με πανομοιότυπη, δε θα έπρεπε να κάνει πάνω από 3-4 μέρες.

Link to comment
Share on other sites

if u ask me, zero tolerance....

κοινως,οτι ειναι να κανεις, καντο, γιατι ηδη εχεις δωσει (για τα δικα μου δεδομενα τουλαχιστον) χρονο και επικοινωνησες μαζι τους ΕΣΥ και γραπτως αλλα και με mail

τι αλλο μενει να κανεις δηλαδη? :wall::wall:

[MENTION=4676]tragikos[/MENTION]: νομίζω δεν έχει νόημα να κάνεις άμεσα έγγραφη καταγγελία στο ΣτΚ/ΙΝΚΑ/άλλη ένωση καταναλωτών μέχρι να παρέλθει το νόμιμο διάστημα απάντησης στο ερώτημά σου. Έχει όμως νόημα να επικοινωνήσεις για να σου επιβεβαιώσουν πόσο είναι αυτό το διάστημα (δυστυχώς δεν θυμάμαι) και να σε ενημερώσουν για τη νομοθεσία που καλύπτει τη συναλλαγή σου, ώστε να την επικαλεστείς σε άλλη επικοινωνία με το κατάστημα. Ίσως να σου γλιτώσει άδικο κόπο στη συνέχεια.

Σε συνέχεια του θέματος αυτού λοιπόν και αφού δεν πήρα απάντηση μετά από 6 ημέρες επικοινώνησα ξανά μέσω τηλεφώνου να ρωτήσω αποκλειστικά πότε θα μου απαντήσουν στο email. Η κοπέλα μου είπε ότι ο δίσκος στάλθηκε στην αντιπροσωπεία, διαπιστώθηκε όντως πρόβλημα και η αντιπροσωπεία τους πίστωσε, οπότε και αυτοί μου προσφέρουν πίστωση (ή επιστροφή χρημάτων). Άρα ότι δεν υπάρχει δυνατότητα αντικατάστασης με κάποιον ίδιων δυνατοτήτων.

Στέκει αυτό;

Όπως και να έχει της ζήτησα να μου απαντήσουν στο email ώστε να προωθήσω την σειρά email στο ΙΝ.ΚΑ.

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=4676]tragikos[/MENTION]

οχι δεν ισχυει

η μαμα εταιρια στελνει δισκο αντικαταστασης

οποτε και ο εισαγωγεας εδω πρεπει να κανει το ιδιο για σενα

πρακτικα ο reseller αυτο που κανει ειναι να στελνει το προιον στον κατασκευαστη αντι να κανει αυτη την διαδικασια ο καταναλωτης/πελατης

αυτο ειναι κ το νοημα του να αγορασεις απο καποιον reseller και οχι απο την μαμα εταιρια direct

η διαμεσολαβιση δεν γινεται για κανεναν αλλον λογο

θα προτεινα επσης να στειλεις και ενα e-mail στην μαμα εταιρια και να τους αναφερεις το περιστατικο και να δεις και αυτοι τι θα σου απαντησουν μολις τους αναφερεις την τακτικη του reseller τους...

ηδη η Asus και η Enermax (αν δεν κανω λαθος) δεν συνεργαζονται με το Πλαισιο...

Τυχαιο?δεν νομιζω...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.