Jump to content



Δικαιώματα καταναλωτή


JdCZT

Recommended Posts

Ο καινούργιος δίσκος είναι ολόιδιος με το χαλασμένο ?

Όχι, δεν είναι ίδιος γιατί δεν υπάρχει πλέον. Έχει την ίδια χωρητικότητα και χαρακτηριστικά αλλά είναι η νέα γενιά.

Γιατί, τι ρόλο παίζει αυτό?

Στην περίπτωσή μου, δικαιούμαι πιστωτικό ή το χρηματικό ποσό?

Link to comment
Share on other sites

Όχι, δεν είναι ίδιος γιατί δεν υπάρχει πλέον. Έχει την ίδια χωρητικότητα και χαρακτηριστικά αλλά είναι η νέα γενιά.

Γιατί, τι ρόλο παίζει αυτό?

Στην περίπτωσή μου, δικαιούμαι πιστωτικό ή το χρηματικό ποσό?

απο τη στιγμή που σου προσφέρουν καλύτερο προιόν δεν έχεις κάποιο δικαίωμα νομίζω

άντε το πολύ να διεκδικήσεις τα χρήματα που έκανε ο σκληρός πριν αποσυρθεί αλλά αμφιβάλλω

στην τελική με το νέο δίσκο κάνεις την ίδια και καλύτερη δουλειά

Link to comment
Share on other sites

Δεν χρειάζομαι τον καινούργιο δίσκο γιατί αγόρασα καινούργιο μιας και έπρεπε να μεταφέρω τα δεδομένα μου πριν τον πάω για service και καθώς επειγόμουν γιατί θα έμενα χωρίς pc μέχρι να αντικατασταθεί.

Επομένως θα με βόλευε πολύ κάποιο πιστωτικό ή το χρηματικό ποσό του καινούργιου δίσκου.

Σε ευχαριστώ πολύ απλά θα ήθελα μια πιο σίγουρη απάντηση για να ξέρω πως θα το χειριστώ. Όποιος ξέρει ας βοηθήσει!:)

Link to comment
Share on other sites

Να κανω και γω μια ερωτηση..

Μου χαλασε η 5770 και την πηγα στο πλαισιο..

Μου ειπαν οτι θα βγει αντικατασταση αν ειναι χαλασμενη και οτι εδω και εναμισι χρονο δεν κοβουν πιστωτικα..

Εγω βασει νομου δικαιουμαι να ζητησω πιστωτικο η οχι?

Link to comment
Share on other sites

Μια ερώτηση θέλω να κανω ,στην εμπειρία σας βασίζομαι . Πριν κανα χρονο πήρα κατι ακουστικά απο το e-shop . Το πλαστικό μέρος έσπασε με συνέπεια να δουλευουν με προβλήματα (δεν κάθονται στο κεφάλι) . Είναι εντός εγγύησης. Αλλάζονται;

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Eχω δωσει ενα access point με προβλημα πισω στο καταστημα που το αγορασα και μου ειπαν οτι θα το στειλουν στον κατασκευαστη για επανελεγχο, παρ ολο που ελεγθηκε και διαπιστωθηκε το προβλημα.

Δικαιουμαι αμεση αντικατασταση απο το καταστημα εφ οσον ειμαι εντος εγγυησης; (αγορασμενο τον ιουνιο)

Link to comment
Share on other sites

Επειδή αδυνατώ να βρω που γράφει ότι το προιόν προς αντικατάσταση θα πρέπει να είναι ίδιο ή ανώτερο μήπως μπορεί κάποιος να κάνει ένα quote?

[MENTION=5299]Tsakonas[/MENTION]

Μήπως ξέρεις αν ένα κατάστημα που έχει πουλήσει κάποιο προϊόν μπορεί να ισχυριστεί στον πελάτη ότι δεν στέλνει προϊόντα στον κατασκευαστή για αντικατάσταση και άρα ο πελάτης θα πρέπει υποχρεωτικά να αποδεχτεί πιστωτικό;

Υποθέτω ότι για παραγγελία από internet προϊόντος με απλή παραλαβή από κατάστημα που έχει βγει DOA και έχει επιστραφεί μετά από 2 εργάσιμες, υποχρεούνται να επιστρέψουν τα χρήματα και όχι να επιμείνουν σε πιστωτικό.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Χαλασε ενα προιον αγορασμενο προχθες απο you.gr και τα κεντρικα μου ζητησανε να το στειλω εγω στην crypto και ειπαν πως αυτοι δεν εχουν καμια ευθυνη για εγγυησεις!

Το παραπανω απο επικοινωνια με τα κεντρικα και οχι καποιο καταστηματακι επαρχειας, αρα ειναι γενικη πολιτικη.

Βεβαια το ιδιο ακουσα να λεει πωλητης που δουλευει σε κωτσοβολο σε γριουλα που της χαλασε το κινητο. Της λεει "εδω πουλαμε μονο, αυτο ειναι sony ericsson πρεπει να το πατε εκει".....

Ινκα λετε?

Υγ. να αναφερω οτι το τοπικο καταστημα you ειχε αψογη συμπεριφορα και ηδη το εχω προτεινει και σε γνωστους μου για μελλοντικες αγορες :-)

Έγινε επεξεργασία από morfeas-dsl-
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

@Tsakonas

Ερώτηση: Εχω τον Χ τηλεφωνικο πάροχο και μετα απο συμφωνία για μείωση του παγιου στις 8/9/2011 και παραμονη για 12 μηνες, δεν εχω λάβει την μείωση στους λογαριασμους, με αποτέλεσμα να μην τους πληρώσω. Μετα απο τηλεφωνικη επικοινωνια με την εταιρία σημερα, γιατι εριξαν φραγη εξερχομένων, μου ανακοινώθηκε οτι η μείωση πέρασε τελικα, αλλα με 2 μηνες καθυστέρηση, δηλαδη στους λογαριασμους 11ος/11 και 12ος/11.

Με βαση τα παραπανω μπορω να προβω σε καταγγελία της νεας συμβασης και να φυγω, αφου πληρώσω το ληξιπρόθεσμο, χωρις πρόστιμο, μιας και δεν τηρηθηκαν τα συμφωνηθέντα απο μερους της εταιρίας;

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Να 'μαι και εγώ σ'αυτό το θέμα. Είχα πάρει παλιότερα έναν WD Caviar WD3200AAKS 320GB στα 20€, ο οποίος τελικά παρουσίασε πρόβλημα, επιστράφηκε και όντως αναγνωρίστηκε το πρόβλημα. Η απάντηση του getitnow ήταν:

Σας ευχαριστούμε που επιλέξατε την Getitnow.gr για τις αγορές σας.

Σχετικά με την επιστροφή του προϊόντος που κάνατε, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως έχει πραγματοποιηθεί η πίστωση στην καρτέλα σας. Έχετε τις παρακάτω 2 δυνατότητες είτε να σας επιστρέψουμε την αξία του πιστωτικού μέσω κατάθεσης (θα χρειαστούμε να μας πείτε Τράπεζα και IBAN) είτε να αγοράσετε οτιδήποτε θέλετε ίσης ή μεγαλύτερης αξίας καλώντας στο τηλεφωνικό μας κέντρο. Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο 8001143848 , για να μας ενημερώσετε πως θέλετε να προχωρήσουμε. Ο κωδικός της υπόθεσης σας είναι ΧΧΧΧΧ.

Μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για οτιδήποτε χρειαστείτε.

Δε λέω, καλή η περίπτωση του να πάρω τα χρήματα μου πίσω, αλλά αφού υπάρχει το ίδιο προϊόν διαθέσιμο γιατί δεν μου επιστρέφουν έναν καινούριο; Έχω δικαίωμα να ζητήσω κάτι τέτοιο ή αφού μου δίνουν χρήματα με "καλύπτουν";

Link to comment
Share on other sites

να απαιτησεις το προιον. Απο τη στιγμη που υπαρχει να μη δεχτεις πιστωτικο. Διαφορετικα αν σου πουν ξερετε μας τελειωσε να ζητησεις ιδιων χαρακτηριστικων. Ετοιμασε και καμια καταγγελια για ινκα καλου κακου..

Link to comment
Share on other sites

Εγω θα εστελνα email και θα απαιτουσα αντικατασταση με ιδιο, αν οχι ελαφρως καλυτερων χαρακτηριστικων δισκου. Αν σου πουν οχι, εχεις εγγραφως οτι δεν κανουν οτι προβλεπει ο νομος.

Τους ενημερωνεις οτι δεν κανουν τα προβλεπομενα θα κανεις -ΕΠΩΝΥΜΗ- καταγγελια στο ΙΝΚΑ και οτι φυσικα θα στειλεις ολα την σχετικα email που εχετε ανταλαξει.

Ετσι ουσιαστικα εχεις το πανω χερι σε περιπτωση που προχωρησει το θεμα !

Link to comment
Share on other sites

εχω ενα ετησιο συμβολαιο και απομενουν 5 μηνες για να ολοκληρωθει.

αυτους τους 5 μηνες δεν θα το χρησιμοποιω καθολου λογω απουσιας μου στο εξωτερικο.

η cosmote Μου ειπε για να μην πληρωνω χωρις λογο παγια:

1) να μειωσω τη συνδεση στη φθηνοτερη για να πληρωνω μικρο παγιο αυτους τους 5 μηνες

2) να πληρωσω ενα ποσο που αντιστοιχει στο υπολοιπο των 5 μηνων (ειχα παρει με επιδοτηση το κινητο). Το οποιο δεν μου διευκρίνισαν ποσο ειναι.

ειναι σωστα αυτα που μου λενε ή μπορω να το κυνηγησω να μην πληρώσω τίποτα?

Link to comment
Share on other sites

η δεσμευση σου σε ολους τους παροχους κινητης εχει ως εξης

εαν κ εφοσον εχεις παρει επιδοτιση, μπορεις μεν να διακοψεις το συμβολαιο σου οποτε θελεις, αλλα αναλογα τον μηνα που θα το κανεις θα πρεπει να πληρωσαεις το αναποσβεστο ποσο επιδοτισης που αντιστηχει στον μηνα που φευγεις

για τα 12μηνα συμβολαια εχει ως εξης

απο 0-6 μηνες πρεπει να πληρωσεις το 100% της επιδοτισης που ειχες παρει

τον 7ο το 83%

και απο εκει κ περα υπολογισε για καθε μηνα που περναει μια αποσβεση περιπου 15%-17%

ετσι αν φτασεις στον 12ο μηνα του συμβολαιου σου (οχι να κλεισεις χρονο) και θελησεις να φυγεις,δεν εχεις υποχρεωση επιστροφης χρηματων λογο αναποσβεστου

το τι σε συμφερει καλυτερα εχει να κανει με την επιδοτηση που ειχες παρει πριν 7 μηνες

στην δικη σου περιπτωση θα πρεπει να επιστρεψεις περιπουτο 70% της επιδοτησης (αν εχεις μπει στον 80 μηνα)

αρα αν η επιδοτηση που θα πρεπει να πληρωσεις, ειναι σαν ποσο χαμηλοτερη του αθροισματος 5 παγιων (το χαμηλοτερο ειναι 20 ευρω/μηνα νομιζω),τοτε σε συμφερει να το διακοψεις το συμβολαιο (καντο καρτοκινητο αν δεν θελεις να χασεις τον αριθμο) απο το να πληρωνεις τα παγια

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.