Jump to content



Δικαιώματα καταναλωτή


JdCZT

Recommended Posts

*Σε βάρος εταιρείας ηλεκτρονικού και τηλεπικοινωνιακού υλικού (Γερμανός) επιβλήθηκε μετά από καταγγελίες καταναλωτών χρηματικό πρόστιμο ύψους 95.000 ευρώ για παραπλανητική εμπορική πρακτική. Ειδικότερα, η εν λόγω εταιρεία πρόβαλε στο ηλεκτρονικό της κατάστημα την διάθεση προς πώληση ηλεκτρονικών παιχνιδιών στην τιμή των 2,10 ευρώ, τα οποία εντούτοις δεν διέθετε σε αρκετές ποσότητες, ούτε γνωστοποιούσε στους καταναλωτές που επιδίωκαν να τα παραγγείλουν τους οποιουσδήποτε εύλογους λόγους για τους οποίους δεν θα μπορούσε τελικά να τα προμηθεύσει.

http://news247.gr/a/4!127761

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ερώτηξης. Πήρα το TP-Link TL-WN821NC από το Πλαίσιο για το οποίο αναφέρεται "εγγύηση εφ'όρου ζωής Πλαίσιο".

attachment.php?attachmentid=39661&d=1275740760

Στην απόδειξη όμως αναγράφουν 3 χρόνια εγγύηση.

attachment.php?attachmentid=39660&d=1275740711

Δεν λέω ότι δεν μου φτάνουν τα 3 χρόνια για κάτι που έχει 23,5€, εφόσον όμως αναφέρουν στο site εγγύηση εφ'όρου ζωής δεν θα έπρεπε να αναγράφεται αυτό και στην απόδειξη; Με βάση την αναφορά στο site θα έχω δικαίωμα αντικατάστασης αν π.χ. χαλάσει σε 5 χρόνια;

post-188-1416074480,725_thumb.jpg

post-188-1416074480,7382_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Εχω μια ερώτηση, ελπίζω να μπορείτε να με βοηθήσετε όσοι το έχετε ψάξει το θέμα λίγο παραπάνω...

1) Στις 25/11/2008 αγόρασα από το κατάστημα zero1 ένα σκληρό δίσκο Seagate 1.5TB στη τιμή των 148€...

(Συνολικά έχω αγοράσει 4 τέτοιους δίσκους, δύο από zero1 και δύο από eshop)

Ήδη από τον Φλεβάρη 2010 άρχισαν και οι τέσσερις να παρουσιάζουν reallocated sectors (σημειώνω ως προς τεχνικό-τεχνολογικό κομμάτι ότι από τον Μάϊο του 2009 ήμουν στρατό, μέχρι τέλη Γενάρη 2010 οπότε είχαν περάσει αρκετοί μήνες μη-λειτουργίας)

2) στις 21/5/2010 πήγα τον δίσκο για αντικατάσταση λόγω βλάβης στο κατάστημα. Αφού με ρωτήσαν για τη φύση του προβλήματος και τους εξήγησα (είχα και σαφή θετική απάντηση για επιστροφή των δίσκων από το τεχνικό τμήμα της Seagate), μου είπαν ότι θα στείλουν κατευθείαν τον δίσκο για αντικατάσταση στην αντιπροσωπεία.

3) Επισκέφθηκα ξανά σήμερα το μαγαζί για να ενημερωθώ για τη διαδικασία, και μου είπαν πως ο δίσκος έχει αντικατασταθεί, αλλά δεν έχει καταχωρηθεί ακόμη λέει, κι αν γινόταν να περάσω τη Δευτέρα για τη παραλαβή.

4) Ζήτησα, επειδή ακριβώς το μοντέλο αυτό έχει βγει προβληματικό (και οι 4 δίσκοι που έχω παρουσίασαν πρόβλημα), αν μπορούσε να γίνει αντικατάσταση με άλλο μοντέλο, εννοείται βάσει της απόδειξης και της τιμής αγοράς..

5) Ο τεχνικός μου απάντησε πως μια τέτοια αντικατάσταση δεν μπορεί να γίνει βάσει της αρχικής τιμής αγοράς του προϊόντος, αλλά με βάση τη τρέχουσα τιμή του...ωστόσο απέφυγε να μου δώσει λεπτομέρειες, μου είπε να περιμένω τηλέφωνό του τη Δευτέρα για την τελική τακτοποίηση και τον σαφή προδριορισμό του "πιστωτικού" που θα μου αναγνώριζαν...

Εγώ θα ήθελα να μάθω τί ισχύει σ' αυτή τη περίπτωση, ώστε να του απαντήσω αναλόγως με τη λύση που θα μου προτείνει...

Μια τέτοια αντικατάσταση είχε γίνει από το e-shop, αλλά με λίγο διαφορετικό τρόπο...πρώτα μου άλλαξαν τον προβληματικό δίσκο με καινούριο ίδιο μοντέλο, αλλά κι αυτό μέσα σε λίγες μέρες παρουσίασε το ίδιο πρόβλημα...οπότε αυτό γι αυτό το καινούριο προϊόν μου δώσαν πιστωτικό με βάση όμως την αρχική τιμή αγοράς...

Δεν ξέρω αν σ' αυτή τη περίπτωση δόθηκε πιστωτικό λόγω βλάβης και επιστροφής προϊόντος εντός 7 ημερών - στην αρχική τιμή του προϊόντος όμως, ενώ στη περίπτωση του zero1 ζητώ εγώ να μου αλλαχθεί με άλλο ενώ έχει εκπληρώσει το κατάστημα την υποχρέωση αντικατάστασης με τον ίδιο δίσκο αφού υπάρχει διαθέσιμος.

Έγινε επεξεργασία από vgiozo
Link to comment
Share on other sites

Εχω μια ερώτηση, ελπίζω να μπορείτε να με βοηθήσετε όσοι το έχετε ψάξει το θέμα λίγο παραπάνω...

1) Στις 25/11/2008 αγόρασα από το κατάστημα zero1 ένα σκληρό δίσκο Seagate 1.5TB στη τιμή των 148€...

(Συνολικά έχω αγοράσει 4 τέτοιους δίσκους, δύο από zero1 και δύο από eshop)

Ήδη από τον Φλεβάρη 2010 άρχισαν και οι τέσσερις να παρουσιάζουν reallocated sectors (σημειώνω ως προς τεχνικό-τεχνολογικό κομμάτι ότι από τον Μάϊο του 2009 ήμουν στρατό, μέχρι τέλη Γενάρη 2010 οπότε είχαν περάσει αρκετοί μήνες μη-λειτουργίας)

2) στις 21/5/2010 πήγα τον δίσκο για αντικατάσταση λόγω βλάβης στο κατάστημα. Αφού με ρωτήσαν για τη φύση του προβλήματος και τους εξήγησα (είχα και σαφή θετική απάντηση για επιστροφή των δίσκων από το τεχνικό τμήμα της Seagate), μου είπαν ότι θα στείλουν κατευθείαν τον δίσκο για αντικατάσταση στην αντιπροσωπεία.

3) Επισκέφθηκα ξανά σήμερα το μαγαζί για να ενημερωθώ για τη διαδικασία, και μου είπαν πως ο δίσκος έχει αντικατασταθεί, αλλά δεν έχει καταχωρηθεί ακόμη λέει, κι αν γινόταν να περάσω τη Δευτέρα για τη παραλαβή.

4) Ζήτησα, επειδή ακριβώς το μοντέλο αυτό έχει βγει προβληματικό (και οι 4 δίσκοι που έχω παρουσίασαν πρόβλημα), αν μπορούσε να γίνει αντικατάσταση με άλλο μοντέλο, εννοείται βάσει της απόδειξης και της τιμής αγοράς..

5) Ο τεχνικός μου απάντησε πως μια τέτοια αντικατάσταση δεν μπορεί να γίνει βάσει της αρχικής τιμής αγοράς του προϊόντος, αλλά με βάση τη τρέχουσα τιμή του...ωστόσο απέφυγε να μου δώσει λεπτομέρειες, μου είπε να περιμένω τηλέφωνό του τη Δευτέρα για την τελική τακτοποίηση και τον σαφή προδριορισμό του "πιστωτικού" που θα μου αναγνώριζαν...

Εγώ θα ήθελα να μάθω τί ισχύει σ' αυτή τη περίπτωση, ώστε να του απαντήσω αναλόγως με τη λύση που θα μου προτείνει...

Μια τέτοια αντικατάσταση είχε γίνει από το e-shop, αλλά με λίγο διαφορετικό τρόπο...πρώτα μου άλλαξαν τον προβληματικό δίσκο με καινούριο ίδιο μοντέλο, αλλά κι αυτό μέσα σε λίγες μέρες παρουσίασε το ίδιο πρόβλημα...οπότε αυτό γι αυτό το καινούριο προϊόν μου δώσαν πιστωτικό με βάση όμως την αρχική τιμή αγοράς...

Δεν ξέρω αν σ' αυτή τη περίπτωση δόθηκε πιστωτικό λόγω βλάβης και επιστροφής προϊόντος εντός 7 ημερών - στην αρχική τιμή του προϊόντος όμως, ενώ στη περίπτωση του zero1 ζητώ εγώ να μου αλλαχθεί με άλλο ενώ έχει εκπληρώσει το κατάστημα την υποχρέωση αντικατάστασης με τον ίδιο δίσκο αφού υπάρχει διαθέσιμος.

για αλλαγή μοντέλου απο όσο ξέρω δικαιούσαι μόνο στην ΤΩΡΙΝΗ τιμή εάν έχει τη διάθεση το κατάστημα.

αλλιώς αντικατάσταση με τον ίδιο.

Για πιστωτικό ή αλλαγή μοντέλου βάση τιμή αγοράς σε μορφή δικαιώματος, θα πρέπει το κατάστημα να μήν μπορεί να σου παρέχει αντικατάσταση με το ίδιο.

Link to comment
Share on other sites

αν το ελαττωμα εβγαινε στο 6μηνο θασουνα καλα (θα πηγαινε για τεκμαιρομενο πραγματικο -προυπαρχον- ελαττωμα,και αναστροφη,αρα αρχικο τιμημα).

τωρα ομως εχει δικιο ο τεχνικος,βαση υπολογισμου ειναι η τωρινη τιμη...

Δεν λέω ότι δεν μου φτάνουν τα 3 χρόνια για κάτι που έχει 23,5, εφόσον όμως αναφέρουν στο site εγγύηση εφ'όρου ζωής δεν θα έπρεπε να αναγράφεται αυτό και στην απόδειξη; Με βάση την αναφορά στο site θα έχω δικαίωμα αντικατάστασης αν π.χ. χαλάσει σε 5 χρόνια;

δωσε συ αναφορα στο ΙΝΚΑ οτι αλλο διαφημιζουν αλλο λενε στην αποδειξη κ βλεπεις.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

για αλλαγή μοντέλου απο όσο ξέρω δικαιούσαι μόνο στην ΤΩΡΙΝΗ τιμή εάν έχει τη διάθεση το κατάστημα.

αλλιώς αντικατάσταση με τον ίδιο.

Αυτό μού φαινόταν και μένα το πιο πιθανό, αλλά η εμπειρία της συναλλαγής με το e-shop μου είχε δημιουργήσει αμφιβολίες (ή προσδοκίες)...

106€ έχουν τώρα τον συγκεκριμένο δίσκο, 130€ κάνει αυτός με τον οποίο θα προτιμούσα να τον αντικαταστήσω, οπότε τρώγεται η διαφορά... (που υπολογίζεται εις διπλούν, γιατί θα ακολουθήσει αλλαγή και δεύτερου δίσκου)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
Ερώτηξης. Πήρα το TP-Link TL-WN821NC από το Πλαίσιο για το οποίο αναφέρεται "εγγύηση εφ'όρου ζωής Πλαίσιο".

attachment.php?attachmentid=39661&d=1275740760

Στην απόδειξη όμως αναγράφουν 3 χρόνια εγγύηση.

attachment.php?attachmentid=39660&d=1275740711

Δεν λέω ότι δεν μου φτάνουν τα 3 χρόνια για κάτι που έχει 23,5€, εφόσον όμως αναφέρουν στο site εγγύηση εφ'όρου ζωής δεν θα έπρεπε να αναγράφεται αυτό και στην απόδειξη; Με βάση την αναφορά στο site θα έχω δικαίωμα αντικατάστασης αν π.χ. χαλάσει σε 5 χρόνια;

Πήρα πριν καμιά 15αριά μέρες τηλ.

- Ναι έχετε δίκιο αλλά μην ανησυχείτε διότι στο σύστημα παραμένει ο σωστός χρόνος εγγύησης που είναι εφ όρου ζωής.

- Ναι αλλά τότε γιατί στην απόδειξη το σύστημα δεν τυπώνει εφόρου ζωής αλλά 3 χρόνια;

- Μισό λεπτό.

Βγαίνει άλλος στο τηλ. ο οποίος πάνω κάτω μου λέει ότι μπορεί να γίνει επανεκτύπωση της απόδειξης με την σωστή διάρκεια εγγύησης. Θα σας πάρουμε τηλ. το μεσημέρι (ε ξέρετε πόσο παίρνουν).

Πήγα από Μεταμόρφωση το Σάββατο. Δεν λέω τα παιδιά με εξυπηρέτησαν. και επανεκτύπωση δοκίμασε η κοπελιά στο ταμείο - και βγήκε πάλι με 3 χρόνια εγγύηση - και με τον διευθυντή μίλησε ο υπάλληλος πάνω να δει τι παίζει. Εξυπηρετικότατοι. Βέβαια ο διευθυντής δεν ξέρει τι πάει να πει "Προστατεύω το όνομα της εταιρίας" αλλά τι θα πει "Σκέφτομαι ως ψιλικατζής" και sorry για την έκφραση. Διότι θα μπορούσαν απλά να πάρουν την απόδειξη να τραβήξουν μια σφραγίδα πάνω και να δώσουν εφ' όρου ζωής έστω σε ένα και μοναδικό κομμάτι της παρτίδας. Αντί για αυτό ο διευθυντής - σε αντίθεση με τους άλλους που είχα μιλήσει τηλ. βρήκε λάθος στο "εφ' όρου ζωής" ή αλλιώς λάθος στο site και σωστή εγγύηση στην απόδειξη.

Αν έχετε απορία στο αν το διορθώσανε στο site μην έχετε. Ακόμα εφ όρου ζωής αναφέρουν.

Κύριε Πλαίσιο εδώ είστε φάουλ.

Έγινε επεξεργασία από yanni
Link to comment
Share on other sites

αν το ελαττωμα εβγαινε στο 6μηνο θασουνα καλα (θα πηγαινε για τεκμαιρομενο πραγματικο -προυπαρχον- ελαττωμα,και αναστροφη,αρα αρχικο τιμημα).

τωρα ομως εχει δικιο ο τεχνικος,βαση υπολογισμου ειναι η τωρινη τιμη...

Δεν λεω οτι εχεις αδικο, αλλα πρεπει να υπαρχει μια γραμμη...Οχι στον εναν δινουν πιστωτικο στην τρεχουσα τιμη και στον αλλον στην τιμη αγορας.Μετα παιζει το αισθημα δικαιου...Γιατι ρε αδερφε πιο μαγκας ειναι ο αλλος που παιρνει πιστωτικο στην τιμη αγορας απο μενα που χανω λεφτα?

Ασε και στο 6μηνο να σου κατσει η στραβη παλι 100% σιγουρος οτι θα παρεις πιστωτικο στην τιμη αγορας δεν εισαι...Εχω λαθος?

Link to comment
Share on other sites

Να κανω κι εγω μια ερωτηση για τους γνωριζοντες..

Ενα κινητο τηλεφωνο που ειχα, παρουσιασε προβλημα..το καταστημα (λογικα παραεισαγωγη) το δεχτηκε και μου ειπαν θα το κοιταξουν και θα μου πουν... μετα απο 2-3 μερες με ειδοποιησαν οτι ανταλλακτικο δεν υπαρχει, θα το παραγγειλουν, σε 10 μερες θα ειναι ΟΚ.. ε, να μην τα πολυλογουμε, οι 10 μερες γιναν 20, 30, 40, 50, 60... 2 μηνες δηλαδη... υπομονη-υπομονη, αλλα ολα εχουν κι οριο..

Το ερωτημα ειναι... ποσο ειναι το λεγομενο "ευλογο διαστημα" για να περιμενω????

Εγω εδειξα καλη διαθεση, αλλα τωρα το πραμα τραβαει πολυ..

???

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

popcorn2.gif

...
...

Όπως καταλαβαίνετε δεν ήταν κάτι που το έτρεξα. Οπότε δεν μπορούμε να πούμε ότι δεν τους άφησα και χρόνο να διορθώσουν τα κακώς κείμενα. Κάποια στιγμή έστειλα ένα Mail στο Πλαίσιο σχετικό με το θέμα όπου με ενημέρωσαν, άμεσα μπορώ να πω, ότι η εγγύηση του κατασκευαστή έχει αλλάξει από 3 χρόνια σε εφ' όρου ζωής και να τους πω σε ποιο κατάστημα θα ήθελα να πάω να μου σφραγίσουν την απόδειξη. "Περιστέρι τους απαντώ" καμιά απάντηση από απέναντι. Όχι που θα εξελίσσονταν όλα ομαλά!

Τέλος πάντων πήγα σήμερα στο Περιστέρι για να πάρω μια μικρή παραγγελία που είχα κάνει και αντιμετώπισα γραφειοκρατία όσον αφορά την απόδειξη. Ούτε λίγο ούτε πολύ ήθελαν εκτυπωμένο το Mail. Τους το έδειχνα στο κινητό αλλά εκεί "το θέλουμε εκτυπωμένο". Η λέξη ΙΝΚΑ με έστειλε τελικά στο service όπου αφού μου είπαν και εκεί περί εκτυπώσεων όταν τους ξανά έδειξα το κινητό έκαναν τον κόπο να το ελέγξουν online και να δουν ότι όντως παίζει εφ όρου ζωής, οπότε με παρέπεμψαν στον υπεύθυνο, ο οποίος εμφανίστηκε μετά από 10΄για να ξανά ελέγξει το site και να βάλει επιτελούς μια σφραγίδα στην απόδειξη. Όλα αυτά για ένα προϊόν των 23,5€. Πότε έγινε e-shop το πλαίσιο ρε παιδιά? Για ένα προϊόν 23,5€ και με το site τους να γράφει "εφ΄όρου ζωής" έπρεπε να περάσω από 2 καταστήματα να έχω μια τηλεφωνική επικοινωνία και μια επικοινωνία με mail; Να μου λένε λανθασμένα στο ένα κατάστημα ότι πρέπει να αποδεχτώ τα 3 χρόνια και τόσο στην τηλεφωνική όσο και στην ιντερνετική επικοινωνία να με ξεχνάνε μετά την πρώτη επικοινωνία; Αν κάποιος τους φαίνεται γραφικός επειδή κάνει όλη αυτή τη φασαρία για 23,5€ τότε και εγώ θα πάψω να είμαι γραφικός διαφημίζοντας τους. Θα συνεχίσω προφανώς να αγοράζω κεφάτος από αυτούς αλλά η τζάμπα διαφήμιση τέλος.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Να κανω κι εγω μια ερωτηση για τους γνωριζοντες..

Ενα κινητο τηλεφωνο που ειχα, παρουσιασε προβλημα..το καταστημα (λογικα παραεισαγωγη) το δεχτηκε και μου ειπαν θα το κοιταξουν και θα μου πουν... μετα απο 2-3 μερες με ειδοποιησαν οτι ανταλλακτικο δεν υπαρχει, θα το παραγγειλουν, σε 10 μερες θα ειναι ΟΚ.. ε, να μην τα πολυλογουμε, οι 10 μερες γιναν 20, 30, 40, 50, 60... 2 μηνες δηλαδη... υπομονη-υπομονη, αλλα ολα εχουν κι οριο..

Το ερωτημα ειναι... ποσο ειναι το λεγομενο "ευλογο διαστημα" για να περιμενω????

Εγω εδειξα καλη διαθεση, αλλα τωρα το πραμα τραβαει πολυ..

???

2μήνες είναι το εύλογο διάστημα. ΚΥΝΗΓΑ ΤΟΥΣ

Δηλαδη και εγω που εχω αφησει μια ρημαδομητρικη στο e-shop και ειμαι στο 20ημερο, τελη Σεπτεμβρη μπορω να αρχισω το κυνηγι??? ευτυχως που υπαρχει και το plaisio stock αλλιως θα μεναμε χωρις pc μεχρι τοτε!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Εχω παρει απο το stock του Πλαισιου ενα ριμαδοGPS MLS.Το περνω και δεν ειχε χαρτες μεσα,το παω πισω και τα παιδια εκει μου λενε οτι αυτα τα στελνουμε αντιπροσωπια για service αλλα για να μην ταλαιπωρηθω μου το αλλαξαν με αλλο αμεσα.Το αλλο δεν φορτιζε.Το παω service και το στελνουν αντιπροσωπια.Με περνει ενας ... απο εκει και μου λεει οτι δεν εχει προβλημα και μαλλον το φορτιζα λαθος.Τελος παντων αφελης και εγω λεω οκ.Ερχεται πισω και ειναι οπως το εστειλα.Εχει περασει ηδη 1 μηνας και αν αναλογιστης οτι μενω Νικαια και πηγαινω μεταμορφωση δεν ειναι το καλυτερο μου.

Εχω δυνατοτητα να ζητησω καινουργιο η μονο τα λεφτα μου πισω?

Έγινε επεξεργασία από Aias
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πήρα μια κάρτα η οποία μετά απο τρεις μήνες κάηκε.Έγινε έλγχος και κόπηκε πιστωτικό.Μπορώ να ζητήσω χρηματική αποζημίσωση και όχι πιστωτικό?Η αγορά έγινε ηλεκτρονικά απο e-shop stock.

Link to comment
Share on other sites

Αμα σου πληρωνουν την βενζινη δεν ειναι
Πωλουνται τα παρακατω:

1.Asus 8600gt 512mb fanless pci express 20 ευρω

2.Albatron 9600gt 512mb with arctic cooling 35 ευρω

3. Mobo Dfi LP P45 T3RSB (775,DDR3,P45) 35 ευρω

4. Mobo DFI LP DK x58-T3eH6 (s1366 X58 DDR3) 55 ευρω

5.Twinmos So-dimm sdram 1Gb cl2.5 pc3200 400Mhz για laptop 20 ευρω

Περα απο την μνημη που δινεται με αποδειξη αγορας,τα υπολοιπα δεν εχουν εγγυηση και ειναι χωρις συνοδευτικα.Λειτουργουν κανονικα αλλιως δεν θα πουλουντουσαν.

1 20άρικο για μεταφορικά νομίζω είναι καλά.....

Είναι λογικό στα 10 κομμάτια που θα πάρεις κάποιο θα είναι ελαττωματικό, δεν δικαιούσαι να παραπονιέσαι, το μεροκάματο είναι καλό :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ερώτηση και από εμένα....

Παρήγγειλα Δεκέμβριο του 08 το ποντίκι της υπογραφής από το ΠΡΗΞΜΑΝΙΑ μαζί με το case ...

37€ το ποντίκι , 124€ το case(μαζί με συμβόλαια εγυημένης αγοράς και @@ μύδια)= 161+έξοδα αποστολής+ ΦΠΑ =226,5 το κοστούμι....

Πριν κανα 2μηνο άρχισε να εκτελεί διπλό κλικ σε κάθε μονό που έκανα 3/10 φορές. (η χαρά του crafter..) Το στέλνω λοιπόν πίσω με δικά μου έξοδα.Μετά από καθυστέρηση 30 ημερών μου έρχεται σήμερα mail πως πιστώθηκε στον ΡΙΧοκουμπαρά μου 39,9€........Ενώ υπάρχει το deathadder re-spawn στο site τους, η τύπισσα στο τηλ επέμενε πως ΔΕΝ γινόταν αντικατάσταση......Το respawn αυτή τη στιγμή έχει 56,65+φπα και αμφιβάλλω αν είναι τελική μετά τις όποιες άλλες..προσαυξήσεις...

RAZER Ενσύρματο ποντίκι

Και η απορία μου... Α "δικαιώθηκα" τώρα εγώ,που θα μου βγεί στο τέλος το ποντίκι 100€ με τα πάνε-έλα έξοδα αποστολής +τη διαφορά ποου πρέπει να πληρώσω πάλι εγώ και δε βγάζω κιχ?

Η Β επιμένω στο γνωστό "..ιδίων ή αντίστοιχων δυνατοτήτων.." , πετάω Γαλλία και τα κάνω γιάμπαλα στου Άιφελ το κουτούκι?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.