Jump to content



Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε (edited)

To παρών θέμα δημιουργήθηκε με σκοπό την ενημέρωση των μελών και όχι μόνο,σχετικά με την ισχύουσα νομοθεσία περι δικαιωμάτων του καταναλώτη,τη διασφάληση αυτών,έτσι ώστε να είμαστε ποιο οργανωμένοι ως προς αθέμητες τακτικές εις βάρος των καταναλωτών,δηλαδή ενα μεγάλο μέρος αυτού του ιστότοπου.

Επειδή το σύνολο της νομοθεσίας είναι σχετικά μεγάλο,προτείνω εφόσων ανεβάσω το σχετικό αρχείο,σιγά σιγά να απομονώνουμε άρθρα και παραγράφους που μας ενδιαφέρουν και να δημοσιέυονται ως προσθήκες στο παρών θέμα απο τους διαχειρηστές.

Το αρχείο το προμηθεύτηκα απο το www.efpolis.gr .Εαν απαιτείται κάποια σχετική άδεια απο το παραπάνω ιστότοπο δεν το γνωρίζω ας με ενημερώσουν οι διαχειρηστές αν μπορούν.

->ΑΡΘΡΟ 4,ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 10 (ΣΕΛ 10 ΑΡΧΕΙΟΥ)

10. Σε κάθε σύμβαση από απόσταση ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως μέσα σε δέκα (10) εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του αγαθού ή της υπηρεσίας, αν δεν συμφωνήθηκε μακρότερη προθεσμία, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση. Αποκλείεται η επιβάρυνσή του με δαπάνη άλλη από τα έξοδα επιστροφής.

Για την άσκηση του δικαιώματος αυτού η προθεσμία των δέκα (10) ημερών αρχίζει, για τα αγαθά, από την παραλαβή τους και, για τις υπηρεσίες, από την παραλαβή των εγγράφων που ενημερώνουν τον καταναλωτή ότι έχει συναφθεί η σύμβαση.

Στην περίπτωση που ο προμηθευτής δεν έχει εκπληρώσει τις υποχρεώσεις που αναφέρονται στην παράγραφο 9, η προθεσμία υπαναχώρησης είναι τρίμηνη. Εάν εντός της προθεσμίας των τριών μηνών παρασχεθούν οι εν λόγω πληροφορίες, ο καταναλωτής θα διαθέτει από τη στιγμή αυτή την προθεσμία υπαναχώρησης που προβλέπεται στο πρώτο εδάφιο. Σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον καταναλωτή κατά τα ανωτέρω, ο προμηθευτής υποχρεούται να επιστρέψει τα καταβληθέντα από τον καταναλωτή ποσά εντός τριάντα (30) ημερών.

Εάν ο καταναλωτής ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης, κοινοποιεί το γεγονός αυτό εγγράφως ή με άλλο σταθερό μέσο το οποίο τίθεται στη διάθεση του αποδέκτη και στο οποίο ο αποδέκτης έχει πρόσβαση.

Δικαιώματα Του Καταναλωτή.rar

Έγινε επεξεργασία από JdCZT
Εαν απαιτείται κάποια σχετική άδεια απο το παραπάνω ιστότοπο

δεν νοειται δικαιωμα πνευματικης ιδιοκτησιας επι κειμενων που αποτελουν νομο του κρατους.Κοπιαρε οσο θες.

δεν νοειται δικαιωμα πνευματικης ιδιοκτησιας επι κειμενων που αποτελουν νομο του κρατους.Κοπιαρε οσο θες.

Eυχαριστω για την πληροφορια.

Μεταφέρεται και stickyfied.

Παρακαλώ να μην κάνετε αυτό το θέμα σημείο εκτόνωσης για τα κακά σας RMA κλπ.

Όποιος θα ήθελε να προσθέσει κάτι εδώ, παρακαλώ να είναι σίγουρος ότι είναι εμπεριστατωμένο και όχι κάτι που "άκουσε",΄"είδε", "είπαν" κλπ.

Ευχαριστώ :T:

σχετικά με τα RMA ποιά είναι η νομοθεσία?

αυτό ψάχνω γιατί άλλα μου είπανε πρίν 1 βδομάδα απο μεγάλο κατάστημα

αντικατάστηση/επισκευή με ακριβώς το ίδιο προιόν ή αποζημίωση αρχικής αξίας

εγω ακομα ψαχνω καπου που να λεει καθαρα αν μπορω να επιστρεψω προιον που εχει ανοιχτει η συσκευασια του...

και κατι αλλο τι γινετε οταν μας λενε 4 ωρες για τεχνικο ελεγχο και μας πουν ελα μετα απο 1 μερα κτλ ?

(edited)

για να μην εχουμε φεηταλ μισαντερσταντινγκς ,δωστε βαση στα μπολντς παρακαλω

Σε κάθε σύμβαση από απόσταση

που σημαινει.:

τα δικαιωματα που κουοταρει ο φιλος ,ο εν λογω νομος τα δινει ΜΟΝΟ αν η συμβαση εχει συναφθει με τηλεφωνο/φαξ/ιντερνετ ..Οταν παω στο μαγαζι και παιρνω επι τοπου ΔΕΝ ειναι συμβαση απο αποσταση (αν ομως παραγγελνω με το κινητο μου παρκαρισμενος απεξω, τοτε ειναι /βρωμοδικηγορος μοουντ οφφ)

ας κοπιαρει καποιος πληζ αλλες ,πιο γενικες διαταξεις του 2251/1994(αυτου που βρισκεται στο ραρ δηλαδη) η του αστικου κωδικα περι πωλησης και του νομου που αναθεωρησε τον 2251....

Έγινε επεξεργασία από Tsakonas
  • 2 weeks later...

Ας υπάρχει και αυτό

http://www.efpolis.gr/content/content.asp?catid=140

Για την υποβολή γραπτών και προφορικών καταγγελιών και παραπόνων, ο Καταναλωτής μπορεί να επικοινωνεί με τις υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή :

1) μέσω της ιστοσελίδας με την Επικοινωνία

2) μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (E-Mail) : info@efpolis.gr

3) Στην ειδική τηλεφωνική γραμμή 1520

4) απ’ ευθείας στις Δ/νσεις :

α) Προστασίας Καταναλωτή, τηλ. 210-3842508, 210-3821838, 210-3828516

β) Τεχνικού Ελέγχου, τηλ. 210-3893184, 210-3843046, 210-3817613

Επισης πολυ αποτελεσματικη Διοικητικη Αρχη για τετοιες μπουζινεςς ειναι ο Συνηγορος του καταναλωτη...

  • Like 1
  • 2 months later...

Παίδες, σύμφωνα με αυτά που έχω διαβάσει κατά καιρό στο Thelab αλλά και μαυτό http://www.insomnia.gr/forum/showpost.php?p=1987829&postcount=1, κάθε προϊόν που αγοράζεται εντος ευρωπαϊκής ένωσης έχει 2 χρονια εγγύησης. Έλα που στο τηλέφωνο 1520 (γεν. γραμματεία καταναλωτή) μου λένε ότι η Ελλάδα δεν έχει ακόμα εναρμονιστεί με αυτό τον νόμο. Τι ακριβώς παίζει?

αφου το λεει το αρθρο 554 του Αστ.Κωδικα...απο εκει και περα ισως να εννοει οτι εδω να θεμελιωνεται εξαιρεση λογω συντομου χρονου ζωης,αλλα αυτο σε πολυ εξειδικευμενα προιοντα --->

Ειδικά για τα προϊόντα τεχνολογίας αιχμής, η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με το χρόνο κατά τον οποίο αναμένεται ότι θα παραμένουν σύγχρονα από τεχνολογική άποψη, αν ο χρόνος αυτός είναι συντομότερος από την πιθανή διάρκεια ζωής τους.

Πωτάω για έναν φίλο. Του χάλασε ηλεκτρονικός ζυγός (αυτός http://foxxmarket.gr/view_product.php?productid=3966&idcat=19&idsubcat=216&idsubsubcat=681&key=d7c7cb7003ce7d68d1b3b02ebf102746&secref=efdc8c6cd28cd0adc7b52e75638eb36f αλλά όχι από αυτό το κατάστημα) στον 1,5χρόνο και του λένε ότι έχει 1 χρόνο εγγύηση. Και θέλω να του δώσω κάτι χειροπιαστό να αποδείξει ότι λένε μπαρούφες...

λογικα ισχυει το 554 εδω..αλλα....ο φιλος ειναι εμπορος?αν ναι εχουμε ενα μικρο προβλημα...(η προστατευτικη αυτη νομοθεσια προσανατολιζεται πιο πολυ σε ιδιωτη καταναλωτη)

λογικα ισχυει το 554 εδω..αλλα....ο φιλος ειναι εμπορος?αν ναι εχουμε ενα μικρο προβλημα...(η προστατευτικη αυτη νομοθεσια προσανατολιζεται πιο πολυ σε ιδιωτη καταναλωτη)

κρεοπωλείο είναι...

  • 1 year later...

Οι φωτογραφικες οι sony που λενε 1 χρονο εγγυηση και τωρα στο 1,κατι μου χαλασε ο μηχανισμος ζουμ, μπορω να τους πω κατι ή τις βγαζω ολες telescopic?

Και τι γίνεται όταν η εγγύηση αναφέρει ρητώς μικρότερη διάρκεια όπως κάνει π.χ. η HP με κάποια φορητά της;

Η HP σε επικοινωνία που είχα για ένα πελάτη , απαντάει ρητά ότι εφόσον το προϊόν αναφέρει ότι έχει 1 χρόνο εγγύηση έχει ένα χρόνο.

Της είπα ότι ο πελάτης θα πάει στην ΓΓΚ και μου απάντησαν ότι δεν πρόκειται να καταφέρει κάτι.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.